今日行程:

座間味島 → 座間味村觀鯨協會 → 高月山展望台 → 海畑 → 阿真海灘 → 女瀬ノ崎 → OTS (とまりん営業所) → 百年古家 ~ 大家

 

 

今日第一站係「座間味島」
過座間味島係為咗轉船去觀鯨,觀鯨協會叫我哋出發前要 send email 或致電確認,睇吓天氣如何再決定係咪成行~
所以我哋出門前,喺酒店度請職員為我哋致電過去~
不過可能太早,未有人接聽~

先前佢叫我哋喺泊港俾錢,咁直覺就覺得嗰度會有辦事處,反正我哋都幾近泊港,唔理喇,過咗去先算~
出門前寄存埋行理喺酒店先~
喺酒店櫃檯附近,見到啲關於座間味島嘅旅遊資料,就攞咗少少袋住,冇得觀鯨的話,靠佢晒喇!

由酒店行過泊港只係幾分鐘,好快就行到~
不過售票處仲未開門,仲有十五分鐘先開,亦唔覺有觀鯨協會嘅辦事處,咁就周圍行吓先啦~
01.JPG

02.JPG

03.JPG

05.JPG

06.JPG  

差唔多夠鐘就返返去等開門~
售票處開咗門之後,俾啲文件佢睇,其實一如心中所想,佢只係發售由泊港來回座間味島嘅船飛,甚麼觀鯨協會根本就唔關佢事~
於是我哋請求對方幫忙致電詢問,對方都好好人,幫我哋打電話,接通咗就遞個電話筒俾我哋~

唉,我哋日文太屎,淨係識聽對方話「分かりません」,最清楚聽到嘅係「bad condition」、「I don't know」
問佢係咪可以過嚟,對方答:「bad condition」
問佢係咪唔需要過嚟,行程取消,對方答:「I don't know」
我哋講嘅其他嘢,對方就話:「分かりません」

雖然,出發前都決定,觀鯨團唔成行的話,只要唔落雨都會過座間味的,不過成行與否買嘅回程船飛時間會有唔同,而家唔知成唔成行,都唔知點預好!
我哋當然可以買單程飛,到時先再喺嗰邊睇情況再買想要嘅單程飛返泊港,不過我睇過有人話試過滿咗座,買唔到飛返嚟,嘩,真係點都博唔過!
買唔到飛返嚟,蝕咗本來訂嘅一晚酒店、仲要喺座間味島搵住宿、行程當然有影響,如果仲要觀唔到鯨,真係戇居到暈!
咪嘞,一於買埋最遲嗰班船返泊港!
我哋買嘅兩程船飛都係快船,快船 50 分鐘,慢船 120 分鐘,不過買快船唔係貪船程快,純粹係夾返啲時間觀鯨同預時間遊吓座間味島~

買飛前要填咗表先~
07.JPG  

買好飛,要去第二邊上船,過到去又未夠鐘,啪定暈浪丸再周圍行吓~
我哋就係搭呢隻船~
08.JPG

09.JPG  

上咗船,以為冇咩人搭,點知上吓又多啲,上吓又多啲,不過好多都似係過去做嘢嘅,唔係著西裝就著制服,得少部份係著便服嘅啫~
開船喇,嘩,好彩啪咗丸,咁鬼浪嘅!

唔夠一個鐘就浪到過座間味島~
10.JPG  

一上船就見到觀鯨協會嘅辦事處~
11.JPG  

入到去表明身份,對方即時遞上表格俾我哋填~
咦,要填嘢,出發在望喇呱!
真係笑住嚟填呀!

填呀填,都係填啲人名呀,電話呀咁~
其實我唔知點解要填電話,我哋實由頭到尾痴住你哋咖啦,不過是旦啦,人哋叫得你填就梗係有原因,填就填~

填完之後,有個講英文嘅女仔職員同我哋講,未搵到鯨魚嘅蹤影,不過佢哋會繼續搵,希望 1030 前會搵到咁話,唔怪得之要留電話啦~
唉,我哋嘅心情真係好似坐過山車咁,原來一直都活喺自己嘅幻想世界裡面......

初時我覺得有啲奇怪,而家大約 1000,點解要定個時間喺 1030 呢?如果 1100 搵到呢?出唔出海?不過都冇咩點為意~
咁我哋就諗住周圍行吓,總之 1030 前返到嚟~
離開前佢哋仲試打咗我哋嘅電話,屎塔嘅唔響,我嘅就響,咁都 OK 啦~

正常離開之際,有個男人嗌住我哋,講咗幾句日文加手勢,似係叫我哋唔好走,跟住識英文嗰個女仔就同我哋講要留底聽講座~
唔怪得設定個時間為 1030 啦,梗係個講座到 1030,希望聽完可以出發!

成個講座都係個男人講嘢,仲有時有啲互動環節,佢梗係講日文啦,互動部份就冇我哋份嘞~
不過就有個男仔喺側邊拎住個 file 揭吓揭吓,係個男人講緊嘅內容嘅英文譯本,咁都大概知佢講咩,咁梗係日文版會豐富啲啦~
12.jpg  

其間提到鯨魚嘅 size,就可以望吓地下~
13.JPG  

現場計埋我倆就只有三對人,少人得難以置信,可能因為佢都唔肯定係咪可以成行,所以有啲人決定唔過嚟啦~

講座講到 1025 就完,講員同櫃檯嘅人你眼望我眼,其間櫃檯電話響起,一直期待已久嘅電話終於都響起!
不過......不過,結果係仲未搵到!!!

聽完講座就此解散,不過我哋知道仲有希望,因為佢哋話會繼續搵,搵到就會打俾我哋~
佢哋亦知道我哋買咗 1620 船飛走,計算返啲時間,1400 仲未搵到鯨魚的話,今次行程睇到鯨魚嘅盼望,等於徹底幻滅!

此時此刻,只好閒逛座間味島~
出發前都有諗過如果冇得觀鯨喺座間味做咩好,睇過啲資料,發覺除咗觀景台同埋沙灘,都冇咩其他嘢喇,所以都懶得做功課,嚟到攞啲地圖跟住行吓就算~

下一站係「高月山展望台」
我哋離開咗觀鯨協會,打開份地圖,睇睇睇,突然有人喺身邊用英文問我哋去邊,原來就係之前識講英文嗰個女仔~
近近地(其實都唔近,只係比其他近),想去「高月山展望台」,佢指咗個方向俾我哋,仲話過少少就有旅遊中心~

咦,好喎,有旅遊中心,可能有多啲資料睇吓~
過到旅遊中心,發現啲資料同我哋喺酒店攞嘅一樣......

好啦,起程去高月山展望台~
穿過座間味嘅村落,向上山方向行~
14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG  

行行吓見到有個「平和之塔」入口,不如上去睇吓啦~
20.JPG  

上到去就真係得個塔,不過呢度冇其他人,感覺都幾舒服~
21.JPG

22.JPG

23.JPG  

喺呢度坐咗陣,喺休息嘅時候發現,屎塔著緊對襪係上次佢個妹去完沖繩嘅手信,上面織有大大隻「OKINAWA」字樣!
又會咁啱嘅,又帶你返嚟沖繩喇~

休息完就繼續行程,我喺呢個塔嘅右邊發現咗條樓梯,我睇返手頭上嘅地圖,想睇吓呢條樓梯去邊嘅,不過地圖冇顯示呢條樓梯~
於是我就攞個 offline map 出嚟睇,哈,竟然有!原來行呢條樓梯上,係會慳返少少路程,我哋決定行呢條樓梯,好過行馬路上~
24.JPG  

咁當然啦,唔係話行完條樓梯就到目的地,只係行少咗少少路啫~
行完條樓梯,我留意到 offline map 嗰度顯示仲有第二條樓梯,又可以慳返少少路程~
我一路行一路留意,過晒龍都唔見有樓梯,咁唯有繼續沿馬路行上去啦~
差唔多到嘅時候,見到先前聽講座嘅其中一對男女落緊山,我哋互相點了頭,但並沒有說甚麼~

終於都到喇!
27.JPG

28.JPG

29.JPG  

上到嚟自然又係得我哋兩個,喺我哋坐低享受緊現場環境嘅時候,有三個講日文嘅男人嚟咗,不過佢哋唔似上嚟睇景,有個男人指住遠處係咁講,又到另一邊繼續講~
我哋都睇夠喇,就離開,就喺我哋離開時,嗰三個男人都走喇,佢哋有揸車上嚟,喂喂,可唔可以車埋我哋呀~~~
其實佢哋主動話車,我都唔會坐啦~

回程落山時,我哋又討論去邊好,本來講好咗去「稲崎展望台」,因為山上面有指示牌行過去,不過我哋諗諗吓,我哋唔應該離觀鯨協會太遠,否則佢哋打嚟話隨時可以出發就大件事!
打消念頭,慢慢行返落山再搵嘢食~

落咗山行入村,見到有五隻貓,終於都發現貓蹤,我哋當然都有停低撩吓佢哋啦~
佢哋隻隻都唔怕人,可能喺呢度生活,從未遇上過被虐待事情,所以完全冇自我保護嘅意識吧~

黑色呢隻最曳,周圍撩事鬥非! 
30.jpg  

另外一隻黑色貓,瞓到好似昏迷咁,點篤佢都唔理人~
36.JPG  

呢隻就右後腳殘廢~
37.JPG    

留意隻灰色貓,冇腳掌咖,可能唔識過馬路嘅後果......
38.JPG  

呢隻肥晒喺塊面度,我哋叫佢肥面仔~
39.JPG  

繼續行,見到有得租單車,不過屎塔唔多喜歡踩單車,所以諗都冇諗過會租~
40.JPG  

行吓行吓見到宮崎駿動畫嘅模型~
41.jpg  

再行到大街,完全唔覺有嘢食,得一間嘢寫住天婦羅鮮魚,我哋望過吓,唔覺營業中,再講吖,如果冇其他正餐食,我都唔會諗啦,淨係食天婦羅咩~
行第二邊入村,都真係行咗好多個路口,轉咗好幾個彎,終於搵到兩間疑似食店!
我同屎塔約定一人去一間,跟住再出返大路交換訊息~

大家都刺探完軍情,出返大街,但彼此都有啲距離,唔想離遠大聲嗌去交換訊息,我哋就用咗一個大家都明嘅手勢去表示,結果係兩間都營業中~
我睇嗰間就有點西式,其實就唔係好鍾意,不過冇得揀的話都可以嘅,屎塔睇嗰間就食沖繩そば,咁梗係食地道嘢啦!

於是就入咗「海畑」
海畑格局,有一半係塌塌米,一半係普通檯櫈,我哋梗係揀普通檯櫈~
42.jpg  

叫咗碗沖繩そば + 豬軟骨 + 沖繩炊飯
44.JPG    

再加一碗墨魚そば + 豬手 + 沖繩炊飯
43.JPG  

麵呢,係唔錯,不過呢啲麵唔會俾到你覺得「嘩,好好食呀!」呢種感覺,唔會話特別好食~
首次食沖繩嘅豬軟骨,很不錯!
至於豬手,真係不得了,豬手本身夠大隻,肉厚但夠稔,膠質豐富,而且非常入味,可以話難得食到咁好食嘅豬手!
非常慶幸揀咗呢間嘢嚟食!
45.JPG  

由於我哋實在太過眼闊肚窄,基本上唔係幾食得晒咁多嘢,但又唔想食剩晒,所以食到尾基本上都係邊休息邊慢慢食~
就喺呢個時候,門外有兩個人喺度裝吓裝吓,原來又係之前撞到嗰對男女~
不過唔知咩原因,裝完一輪冇入嚟食,走咗~

而家係 1330 喇,我第一萬零一次檢查電話,結果都係沒有未接來電......
儘管食咗咁好嘅一餐,依然未能平伏我哋忐忑嘅心情,要是早早知道沒有希望還好......

食完飯準備離開,等咗一萬一千一百秒嘅電話終於都響喇!
而且仲係觀鯨協會嘅人打嚟,我心諗,未到兩點就打嚟,似係有好消息喎!

我已經做好準備,用一秒賣單,十秒內跑到返觀鯨協會準備出海觀鯨!
可惜,對方傳嚟嘅係壞消息,仍然沒有鯨蹤!

唉,花咗差唔多成千蚊港幣過嚟座間味島,為出海觀鯨,為座間味貓群,結果完全唔係想像中咁樣~
冇計啦,我哋收拾心情,再睇吓地圖,一於行去「阿真海灘」啦~

其實我哋除咗打算行去阿真海灘,仲打算行埋去「神の浜展望台」及「女瀬の崎展望台」,不過就要行到去阿真海灘,睇睇時間再決定~

出返大街見到間油站,嘩,好簡陋吓喎!部車仲要襯返個油站......
46.JPG  

我哋慢慢行,慢慢行,途經一個叫「マリリンの像」,背後嘅故事就唔清楚喇~
47.JPG

48.JPG

49.JPG  

喺呢個島,唔難見到有锈跡嘅車~
50.JPG  

好似行咗幾個鐘咁,終於到「阿真海灘」,現場有一對母子(估計),坐喺度對住個靚海灘傾偈,呢個畫面真係溫馨!
51.JPG  

外面有啲營地,可以租住的~
52.JPG  

水清,其實沖繩嘅海灘,都冇咩邊個唔係水清卦~
53.JPG

54.JPG

55.JPG

56.JPG

57.JPG  

我哋都喺海灘行咗陣,不過我哋心理上做唔到對母子咁 hea,睇夠行過休息夠就想去下個地方~

不過而家出發去下個展望台,會有點趕,怕回程趕唔切搭船,唔理喇,自己睇住時間做人,唔夠時間就唯有放棄再行返轉頭去碼頭啦~

一路行一路行,都唔知已經行咗幾耐,好似人哋喺荒漠行咗幾日幾夜咁,我哋經過「神の浜展望台」嘅分岔路~
以而家時間嚟睇,兩個展望台,只能二選一,就揀個高啲嘅「女瀬の崎展望台」

由碼頭行過嚟,絕大部份時間都係得我哋兩個,真係正到爆,上到觀景台,呢個感覺更加強烈,對住咁壯闊嘅美景,好似全世界都屬於我哋咁~
呢個展望台就真係未嘆夠就要走喇,趕唔切回程嘅船就麻煩~
58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG  

返轉頭呢程就真係比嚟嘅時候行快咗,不過我覺得絕對趕得切,所以其實冇擔心過~
回程經過阿真海灘,抄捷徑,唔行沙灘外圍,直接由小路落沙灘打直行,慳返啲路程~

就喺沙灘呢度,遇上了一群山羊,不過係有人帶嘅~
有隻仲嘗試過幾次交配,可惜唔成功~
時間有限,未能留下嚟睇山羊,匆匆影咗幾張相就要離開~
62.JPG  

差唔多返到碼頭,又見到嗰對男女,不過佢哋係相反方向咁行,今日呢班船係最後一班,唔通佢哋喺島上住一晚嘅?
等到有船到,排隊等上船,哈,又見到佢哋,四條友都渡過咗無聊嘅一天......

借網友 badboyntm 嘅相貼一貼先~
註:以下關於鯨魚嘅相及文字均來自網友 badboyntm 的~
發現鯨踪~~有水花在海面上~
63.jpg  

見到鯨魚尾巴~~
64.jpg  

船長駛近D,耐心等候下,鯨魚再度出現~~
65.jpg  

再黎神鯨擺尾~~
66.jpg  

返到泊港,就行返酒店攞返行李先,再行返 OTS (とまりん営業所)
之前聽唔止一個網民講過,話無啦啦 upgrade 咗部 Prius C 俾佢哋,我都想呀,唔知有冇機會呢?
67.JPG

68.JPG  

入到去,俾晒資料,個姐姐開始做嘢,吖,佢啲英文幾好喎,可能同一樣嘅嘢講得太多,都已經琅琅上口~
亦可能因為同一樣嘅嘢講得太多,呢位姐姐講嘢好機械式,一輪機關槍式嘅說明,冷冰得像機器,不過佢又唔係冇禮貌,只係太過機械罷了~

搞完手續,都冇提過話會 upgrade 俾我,我都打定輸數~
攞車要上停車場五樓,出咗 lift 步入停車場已經見到兩個 OTS 嘅職員,俾咗啲資料佢,佢哋喺兩部車之間來回係咁望~
望咩呢?係咪未準備好呀?喂,再隔籬有部 Prius C 喎,我唔介意咖~ XDDD

最後俾咗部 Mitsubishi ~ Mirage 我,唔......三菱都好!
69.jpg  

開車時里數為 25335 KM

下一站係「百年古家 ~ 大家」
刻意安排夜晚先嚟,因為想試吓真正嘅阿咕豬係點嘅~
食晏嗰啲,就咁一碗飯嘅定食,主觀覺得未必可以食到真正阿咕豬嘅味道~
而且晚餐價錢唔係真係好貴,都可以接受到~

出發前梗係輸入目的地資料做定位之用先啦~

之前都有過數次嘅自駕遊經驗,不過今次係第一次用 MAPCODE,所以我好頑皮咁想挑戰吓個 MAPCODE~
全程唔用電話號碼,唔用旅遊書或網上睇到嘅 MAPCODE,一於全部地方都自製 MAPCODE,睇吓係咪咁準先!

準備輸入 MAPCODE 時,發現咗兩樣嘢:
1. 「大家」嘅 MAPCODE 冇記低,即係冇 MAPCODE 可用......
2. 喺冇仔細研究嘅情況底下(反正冇 code 喺手,費事研究住),唔見有 MAPCODE function......

既然冇 code 可用,焗用電話號碼做定位~

黃昏時間嘅那覇,車多到不得了,四圍都係車~
一路都係慢車,我一路揸一路留意當地嘅駕駛文化~
停車時,唔會跟貼前車;好少車切線;匯合位一架跟一架,唔會有人封位~
大家都好好耐性,亦都好禮讓,而我就學當地人咁,有人讓我的話,閃兩吓死火燈以示謝意~

呢部車有個 ECO mode,就係每次踩停部車佢都會熄車,放 brake 就會著車~
不過佢個系統都幾敏感,踩停半秒就熄車,brake pad 有少少異動就即刻著返車,其實我未必係放 brake,只係有少少壓力變化而已~
呢頭咁鬼多車,遇著呢個 ECO mode,真係煩死人!有時要快反應開車,就係俾佢拖慢晒,最後我都係熄咗呢個 mode,咪煩我!

今次除咗堅持用 MAPCODE 之外,仲堅持不走高速公路,因為我真係想好好感受沖繩嘅駕駛感覺~
呢次真係好好咁感覺到喇,由那覇一路慢車慢到近美國村先開始順返啲......

一路去到啲雙線雙程嘅道路,俾部慢車頂住,其實又唔可以話佢慢,佢只係跟車速上限行,守規矩啫~
一路跟住佢行都真係行咗好耐,就算佢轉灣離開咗我行緊嘅路,好快就有第二部車頂住,我真係深深咁感覺到沖繩嘅駕駛文化......

去到差唔多到,記得網友 ESEX 提醒,入去嘅路口好易過咗,要留意現場指示牌,結果我好成功咁冇錯過到個路口~
入咗路口之後,行經一啲好靜嘅路,現場完全唔似係去一間餐廳應行嘅路,似係去一啲近似香港圍村嘅路~
跟 GPS 行,行行吓就話已經到咗目的地~
唔係下化,我就算未嚟過,都可以好肯定咁講,一定未到!
好彩,現場有好清晰嘅指示,就由呢度開始,我就係靠呢啲指示牌去到目的地的~

入到餐廳,唔見有客,覺得奇怪,向店員表明來意,不過佢似乎只係知道(睇手勢)我哋二人用膳,冇留意我話訂咗位,不過算啦,反正成間餐廳都冇客~
經過某柱位,見到貼咗張紙,上面有兩行,第一行已經被劃去,第二行,左邊格係我個姓,右邊格係個 2 字,十成十係我嘅訂座資料啦~
於是我就指一指俾店員睇,佢就知道個 booking 係我咖喇~
雖然現場冇客,但我都唔想俾人覺得訂咗位又唔嚟,都係講聲佢知好啲嘅~

入到去,佢係任我哋自己揀位坐,咁梗係啦,都冇客~
我哋揀咗個中間位坐,當然係揀咗喺小瀑布隔籬~
(可能太興奮,竟然冇好好咁影張瀑布相......)
70.jpg  

坐低咗,就有店員拎住兩份餐牌走埋嚟,一份係韓文,一份係中文~
佢見我哋攞咗份中文嘅,就叫另一個人嚟招呼我哋,係一個操北京腔國語嘅男仔~

打開餐牌,想叫嘅餐都係二人份起,唔得喎,咁咪試唔到 shabu shabu 同陶板燒兩種風味......
我哋又明知固問一吓,二人份係一定要叫兩個餐定一個餐最少二人份,結果當然冇驚喜啦~
於是我哋就問佢,二人份係咪真係夠兩個人食?因為我見嗰幅相就好似唔係好多嘢食咁,但對方話夠,冇理由唔信佢咖~

再問佢有冇單叫嘅,佢就將散叫嘅餐牌顯示俾我哋睇,就係咁,我哋就叫咗一份 shabu shabu 同一份陶板燒,但就冇其他跟御膳餐一碟碟嗰啲嘢囉~
亦由於有旅遊書講佢嘅豆腐非常好食,成 525 円一舊,只係大過粒骰仔少少,就點嚟試吓!

落完單好快就有嘢上,先嚟兩個爐先,一個打邊爐用嘅 gas 爐,呢度就俾 shabu shabu 用嘅;一個就立體四方型嘅爐,上面有啲橫紋,完全唔係餐牌嗰個樣,不過我又相信佢唔會係俾錯嘢,因為成個餐牌都冇呢個爐嘅樣~
放低咗兩個爐,再俾埋兩件用餐紙質地製成嘅圍裙,嘩,咁大陣象?
71.jpg  

食物開始上喇,兩份嘢睇落係唔同嘅,我仲以為會一樣嘅添~
醬汁有三種:麻醬、唔知咩汁、海鹽

先講陶板燒,我一直都有種直覺陶板燒會惹味啲,好食啲,好心急咁就試陶板燒先~
唔怪得要俾圍裙,啲豬油(唔駛另外落油,係豬肉本身嘅油嚟)彈得幾犀利,唔理你有冇份落手燒,只要坐喺度嘅都要用圍裙,否則啲豬油會彈到成身都係~
陶板燒有樣麻煩,初時比較好啲,但整多幾塊,啲豬肉一放落去就會痴實塊板,基本上你想整熟佢又唔整爛塊肉係極高難度,結果一大片就會變成幾小片~
放入口,咦,真係幾好食喎,好香豬味,感覺有一點點油膩,只係一點點而已,絕不過份,唔會話因為咁而唔想食~
分別試過點三種醬同唔點任何嘢,以海鹽較為突出,能將味道提升~

到 shabu shabu 喇,簡單,淥熟佢就搞掂~
放入口,嘩!勁意外,比陶板燒更香,整片豬肉連脂肪放入口,非常有豬香味,而且絕對沒有油膩感!幸福嘅感覺油然而生!
分別試過點三種醬同唔點任何嘢,今次啱啱相反,點海鹽反而味道最差,點其餘兩樣同唔點都非常不錯~

不得不提,兩樣豬肉都有跟蔬菜,陶板燒嘅主要跟青紅黃椒;shabu shabu 嘅主要跟菜,呢樣真係好重要,除咗外觀冇咁單調,邊食菜邊食肉就冇咁膩,否則只係豬肉豬肉豬肉,幾好食都唔食得多~
72.jpg  

到嗰舊豆腐......仔,真係中晒伏!八成似中式腐乳!佢冇咁鹹,質感冇咁實,但對我嚟講,還是一舊腐乳!
空口食腐乳,真係第一次!
73.JPG  

非常滿足同幸福咁食完呢一餐!
食完飯就返酒店,研究咗一陣就搵到輸入 MAPCODE 嘅頁面~
返酒店條路有一段冇街燈,非常暗,單靠自己部車嘅燈真係唔多夠,但又唔可以開高燈,要揸得好專心,否則好易出事~
途經便利店,買咗啲宵夜同早餐,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()