今日行程:

Day 04:北一硝子三號館 → 夢之音 → 白之戀人 → 豐田還車 → 狸小路 → 豐田租車 → 宏樂園 → 雪印 → 豐田還車 → JR Tower → 藻岩山 → Norbesa(摩天輪)

 

 

為咗要浸多幾次溫泉,今朝 0600 就起身。XDDD

01.jpg  
浸完溫泉就去食早餐,早餐梗係又係和式啦......
02.jpg  
食完早餐就去門口影咗一陣相,門外滿地都係雪,好靚,睇見就已經好開心。
03.jpg

04.jpg  06.jpg  05.jpg
開車前望到一幕好靚嘅景象。
07.jpg  
離開前,屎塔自言自語咁問咗一句:「唔知幾時再有機會嚟呢?」我心中暗自回答:「我諗機會真係微啲......」

真正開始今日嘅行程,其實嚟到第四日,氣溫好似開始回升,我哋對落雪嘅希望開始減少......

一早就開車去北一硝子三號館,同樣,都係要靠 GPS 嘅幫助,輸入晒資料就可以開車。

好快到咗附近,但基於 signal 會 delay 嘅關係,我哋到咗門口都唔知,行到過晒籠......

於是我哋停埋一邊,打算 reset 個 GPS,叫佢再帶我哋去~

Set 好晒,滿以為可以起行,點知......

GPS 螢幕上出現咗句說話:你已到達目的地的附近。

我頂!GPS 唔肯帶路!@@

咁唯有自己行啦,開車無耐,見到有間便利店門口泊咗兩部車,隔離仲有一個位,邪惡嘅念頭又再產生起嚟,嘿嘿!

準備倒車上壆之際,有一班人行過,幾乎可以肯定佢哋係嚟自香港嘅旅行團!

我入咗後波,以極慢嘅速度,可以話係逐吋逐吋咁去,成班人行得鬆散,但就冇一個會停低俾我泊車,我覺得好離譜!

唉,等咗分幾兩分鐘先可以泊上去......

泊完車就向北一硝子三號館進發!

其實都冇咩期望啦,咪又係玻璃製成品嘅舖頭~

呢間嘢都幾大間,地下一層,上面一層,上面果層仲可以通過隔離舖,喺隔離舖又可以落下一層,其實全部都係屬於三號館嘅。
08.jpg  
本來抱住都係果啲嘢嘅心態去睇吓,但係事實完全超出我哋意料之內!

呢個三號館所賣嘅一樣係玻璃製成品,但不同嘅係,佢係一間賣藝術品嘅舖頭!!!

隨手拎起一件都可以用藝術品嚟形容!!!

真係好靚......好靚......

好可惜,咁多間相類似嘅舖頭,最靚係呢間,但就唯獨呢間唔俾影相,真係嘥晒。

出咗門口,因為出口同入口唔同,我哋都有啲迷失。

下一處就係去搵夢之音,照住地圖行,其實好難搵,最後都係要問人~

但附近著實人影都冇隻......

好彩,見到個伯伯放緊狗,我哋走上前問吓佢。

佢似乎唔係好識夢之音係咩嚟,但佢識少少英文,我就叫佢指俾我哋睇,我哋喺地圖邊度,佢睇咗好耐,都有分幾兩分鐘,係咁睇本地圖,又轉吓佢咁,最後佢直情郁身,我哋梗係跟住佢啦,佢行咗幾步就指一指入面條街,哈,原來我哋就喺夢之音背脊 !XDDD
09.jpg

10.jpg  
同樣地,都唔會抱有咩期望嘅心態入內。

夢之音分兩層,入面有屎塔喜愛嘅 Hello Kitty,仲有好多龍貓同其他卡通公仔產品,有啲仲係北海道限定嘅。

始終各樣卡通公仔都係為港人所熟悉嘅,所以呢間舖頭比同類型嘅舖頭好睇得多。

好,要離開小樽喇,有啲唔捨得,因為小樽好靚,好有特式,真係想留耐少少......

要走始終都要走,我哋就行返去部車度,好彩都係冇抄牌。=P

跟住就係返去札幌,下一站係白之戀人。

噚日由札幌去小樽行高速公路時,見到有啲路牌係一隻咖啡杯咁嘅,我哋估係中途休息站。

仲記得過往到日本時,跟團坐旅遊巴士,途經休息站都會入一入去,但昨日就因為發現得太遲,所以冇入到,我哋打算今日回程時入一入去。

第一個見到嘅咖啡杯,係金山,喺兩公里後,我開始好留意好小心咁望實啲路牌。

冇錯,係我,而唔係我哋,因為領航員早已進入夢鄉,呼呼入睡,只好由司機兼職埋......

好快就到咗入口,我刻意好小心咁停車,熄匙,領航員依然固我,我唯有......嘿嘿!弄醒佢!

停車場係免費嘅。
11.jpg  
北海道到處都有呢隻淫棍公仔,都唔係好特別姐......
12.jpg  
我哋入到去又係買雪糕食,都唔錯。
13.jpg  
食完嘢就繼續上路,高速公路費一樣係 800 日元。

一個鐘到就到達白之戀人,停車場入口有保安駐守,佢俾咗張卡紙我哋,上面有一撻空白位,估計係要喺某處指定地方蓋一個印,就可以免費泊車,希望我冇估錯。

泊完車就走上去,一上到去就去到商店部份,都幾多人,但冇乜特別。

出咗商店,係露天地方,根據指示牌,去到工房地方,先知道我哋行錯咗,一開始就應該行工房先,行行吓就會順道到達商店先離開嘅......

點都好啦,入到去要買飛入場,買完飛就上去,工房主要都係講佢嘅歷史、用料同製作過程,仲有一條走廊可以睇到啲製作過程。
14.jpg

15.jpg  
中途見到張海報,唔知佢噏乜X呢!=P
16.jpg  
我哋就冇咩興趣去親身體驗做餅過程,所以行完就算。

行完工房我就去問返買飛果啲員工,去邊度蓋停車場印,哈,原來就係喺佢度!

蓋完印再行,當然係去到商店啦,我哋都冇買嘢就走咗。

白之戀人係值得去嘅,但去完又冇乜特別嘢講,可能只有親身去過先會有印象卦......

白之戀人嘅模型。
17.jpg  
下一站返酒店放低行李先交車,開車前就搞搞個 GPS 先。

一如所料,出停車場時,個保安收咗張卡紙,望一望蓋印嘅位置,就放我哋走。

去到酒店附近,就喺對面搵個位停低,屎塔留喺車睇車,我就去寄存行李先。

搞掂晒就開車去交車,一樣都係靠 GPS。

交車前,去 Shell 入油先,因為如果交車時唔係入滿油,豐田會收返油錢,油價當然比油站高。

但係個油站職員係咁跳舞,我哋搞咗好耐,又倒車又向前都唔明佢咩意思!@@

擾攘咗好一陣子,終於明佢咩意思,原來我嘅停車位置不正確,佢條喉管唔夠長......@@

佢啲舞又真係跳得屎,因為個油站係望到豐田間舖嘅,佢係咁指出面 ,其實對面就係豐田,我以為佢叫我返豐田先入,但其實又冇咩理由......

其實佢只要拎條喉出嚟,拉到盡都入唔到,咁我咪明囉!@@

成個跳舞過程,最少用咗五分鐘!

入咗大約 1000 日元。
18.jpg

19.jpg  
註:相中升數並非屬於我的。

入完油,就揸返去交車,途中見到部車......
20.jpg  
其實當地好多車都係咁,哈哈!=D

交車時,職員完全冇睇車身有冇花痕,日本人對人嘅信任,對我,作為喺香港長大同生活嘅人嚟講,呢種感覺好陌生!@@

個職員檢查油量時,支油針比 F 還要低......

有冇搞錯,我明明入咗油咖喎!(查實我入完油又真係冇留意係咪 Full 咗......)

個職員指一指又講咗一堆日文,我都預咗要俾錢,我同佢講我頭先剛剛入咗油(我指一指 Shell),差啲想拎埋張單俾佢睇,佢聽完我講就點點頭,示意冇問題。

我估計係電子油量計嘅問題而已。

部車冇問題,簽妥文件就諗住走人,點知佢有錢俾返我!@@

奇嘞,冇啦啦俾錢我嘅?@@

睇返文件,原來我早咗一個鐘交車,佢退返一個鐘頭租車錢俾我!嘩,有冇搞錯,咁都有嘅,實在太好喇,等於唔駛錢入油!=P

離開油站,就搭返電車過市中心搵ラ-メソ三月食拉麵。今日係 20/2,我哋有電車一日票用,唔駛再俾錢。=)

到站後,點睇地圖都搵唔到間嘢,後來上咗某商場問吓人,商場職員話間嘢摺咗......@@

咁我哋只好喺附近睇吓有咩食啦,但係諗諗吓,下一站係去狸小路行街,不如過咗狸小路先搵嘢食。

咁我哋就行去狸小路,狸小路係札幌出名嘅購物街,分五段,每段都係有頂嘅,但又唔係商場咁......
21.jpg  
我哋呢刻都幾肚餓,亦唔想嘥太多時間去搵嘢食,求其搵咗間,見到都有啲吸引力。
22.jpg  
叫咗兩樣嘢,都幾好食!日本乜鬼都好食嘅......@@

定係心情使然呢~=)

等緊啲嘢嚟嘅時候,我問屎塔而家幾點,佢冇戴錶,所以要搵部手提電話出嚟睇(當時我唔方便搵自己果部),佢係咁摷,又搵褸袋,又問我有冇袋到,我同佢搵暈都冇......

我偷偷地用個腦記低我哋嘅對白......

屎塔:「你今朝執嘢冇執到咩?」

橫八:「冇喎,我淨係見我部電話,我以為你收起咗你果部。 你今朝襟完鬧鐘放咗喺邊?重溫返今朝嘅情況諗吓。」

屎塔:「今朝?今朝......我......掉咗喺被度。你走前有冇睇到?」

橫八:「我走前都有留意有冇拎漏嘢,但你部電話係白色,被又係白色,我真係睇唔到......@@」

屎塔:「唉,唔通留底咗喺宏樂園......」

橫八:「好有咁嘅可能......」

呢刻,屎塔嘅心情可謂非常複雜,一邊埋怨自己嘅唔小心,一邊為部電話默哀......=(

睇到佢咁嘅樣,真係心都痛......

唔得!我呢個充滿智慧嘅男人,係時候要做啲嘢!

橫八:「電話之嘛,返到香港咪買過部,我送俾你!你部嘢都用咗好耐啦,咪換過部囉。=)」

屎塔:「唉......」

我深知道講乜都冇用,送幾部俾佢,佢都唔會開心返。我呢個充滿智慧嘅男人,要再諗吓計!突然間,我諗起,佢部手機有我哋今次旅行嘅相喎!手機就唔值錢姐,相就真係無價寶,唔得!我呢個充滿智慧嘅男人,要諗諗辦法,我要攞返部手機!

橫八:「你認真啲諗吓,部手機喺宏樂園嘅機會係咪好高?」

屎塔:「係卦......」

呢刻叫佢認真諗吓,其實真係冇咩可能......XDDD

佢嘅心情已經跌到落谷底......

我計一計啲時間,覺得可以返一返去。

橫八:「返去攞囉!手機冇咗好小事,但啲相我真係唔想冇咗!」

屎塔:「吓?」

橫八:「係呀,你諗吓,如果部手機真係喺宏樂園,我哋攞得返嘅機會好高!」

屎塔:「我哋邊有咁多時間......同埋點返去呀~=(」

橫八:「時間?有,跟住我哋去行街之嘛,我同你都唔好咖啦,只不過要到此一遊姐,其實我哋都到咗啦,仲喺狸小路食緊嘢!犧牲行街嘅時間,之後果啲再就一就,我哋一樣唔會錯過任何景點。搭車方面,我哋可以再到豐田租車,租車前,叫個女仔打電話過去,問吓先,有咪過去,冇就冇計啦。」

屎塔:「都好......」

嘿嘿,有啲起色喇!
23.jpg

24.jpg   
食物到咗之後,我有我食,佢有佢食,好明顯,大家都諗緊同一件事,究竟攞唔攞得返部手機呢?

屎塔罕有地以一個極快嘅速度,完成佢嘅午餐!

橫八:「你好肚餓咩?@@」

屎塔:「快啲食完快啲行吖嘛......」

好,我都要食快啲!

食完午餐,我哋就行去電車站搭電車過豐田。

我哋一直都有少少擔心,究竟跳隻咩舞,先可以話俾豐田個女仔知我哋留底咗部電話喺宏樂園,叫佢幫我哋打去問問呢?

到達豐田,有一男一女,女嘅就係之前服務我哋果位。

屎塔喺紙上寫住「遺失 電話」我就攞部電話出嚟,指一指,又圈住宏樂園嘅電話同名。初時個女仔都唔係好明,跳過一輪舞之後,佢終於明白!

我用字問佢打電話過小樽(宏樂園所在嘅城市)是否有料,諗住要錢就我俾,好彩係冇料嘅。

佢打過去,電話接通咗,屎塔又寫埋日文(佢寫日文好似畫公仔咁~XDDD)話俾個女仔知我哋間房名,個女仔同對方講完一輪,真係講咗好耐,係咁不停爆啲日文出嚟!跟住又細心聽對方講一輪,我哋真係心急死,但又要等,真係急死人!@@

經過一輪講同聽,又靜咗一陣,相信係對方去搵緊部電話。對方再次講嘢,個女仔向我哋作出一個 OK 嘅手勢,我哋終於鬆一口氣!

佢又指一指地下,我呢個充滿智慧嘅男人,即時意會到,佢問我哋係咪今日過去攞,我即時點頭示意係!

個女仔收咗線之後,好快手咁幫我哋搞手續,首先問我哋係咪一切不變,其實佢只係做手勢同講日文,我都唔知點解我會明佢講咩......

其實除咗租嘅時間,其他實在冇所謂。佢最少要租六個鐘,當時係三點鐘,佢間舖頭收七點,即係話,我只有四個鐘,但絕對夠用。

好,手續搞掂俾埋錢,我示意我會 1900 前交車。

但就仲係要等一陣,因為佢哋實在太盡責,一定要洗埋部車先 交俾我哋......@@

終於等佢洗完車,要再次 check 吓車身有邊度有花,今次由個男仔負責,我冇乜點仔細睇,反正交車時佢哋都唔睇嘅。今次租嘅,即係今朝還果部,哈哈~=D

開車前,當然要搞吓部 GPS 先啦,一切準備好,出發!

今次再開車,感覺自然好多,始終叫做有皮毛嘅經驗......

去到噚日果個路口,我再次錯過!!!幾經曲折,先上得返扎樽道......

成個過程,領航員都係唔知嘅,因為佢正在努力......休息中 !@@

因為先前嘅錯路,浪費咗唔少時間,所以上到公路,我就......

去到收費亭前,左邊有條小路,剛好喺收費亭前落橋,根據 GPS 嘅引領,我正係要行呢條路。(噚日去小樽係遠過宏樂園好多嘅~)

正喎!唔駛錢!

於是我就落橋啦,我實在開心得太早,一落橋轉個右彎,原來仲有收費亭!XDDD

嚟到收費亭,例牌問我哋由邊度嚟同會去邊,我哋答由札幌嚟同會去宏樂園。

點知個大叔以為我哋問佢點去宏樂園!@@

係咁講日文,又拎張地圖(預先印製好去宏樂園嘅地圖)出嚟係咁指,講咗分幾鐘,唉,你實在太好客喇......

今次平少少,只需 700 日元。

離開咗公路,好快就到達宏樂園,我哋入到去說明來意,一分鐘後 ,部手機同個主人終於可以重逢!=)

道謝與及道別之後,我哋繼續趕路,哈哈!

我同屎塔講,我可以答佢今朝條問題。

佢問過:唔知幾時再有機會嚟呢?

咪就係今日囉!=P

我哋打算去埋雪印先交車,由於出發前並冇諗過要揸車去雪印,自然冇準備雪印嘅電話號碼,點算好呢?好彩,雪印好近 JR 札幌站,我哋就搵 JR 嘅位置出嚟,再搵出雪印嘅位置,但原來一啲都唔易,最後我哋都以一個唔太肯定嘅心態,設定某處為終點站(不中雪印也不遠)。

回程時好快就經過收費亭,佢俾咗張紙我哋,上面唔知寫咩,但係就唔收錢,可以開車走。奇怪......

唔通回程唔收???係就好呀!

一路行,又過咗大半個鐘,到咗另一個收費亭,先知道之前我好天真同好傻!今次收 1100 日元!@@

不過都貴得有道理,因為今次個目的地係遠好多,過咗收費亭都仲有一大段路要行~

去到某處,GPS 顯示我哋已經到咗,我哋唯有停埋一邊再睇地圖,當我駛埋一邊時,雪印就喺我哋嘅正左方!=D
25.jpg  
但係我哋喺街邊,部車點算呢?於是我落車走入雪印問吓啲姐姐,我問佢哋最近嘅停車場喺邊,但佢哋唔明我講乜,我唯有用紙寫「最近駐車場」,佢哋就示意喺舖頭後面已經有停車場。

我開車繞到後面,見到有個 P 字,即刻扭入去睇睇。

嘩,立體駐車場?乜 Q 嚟咖?有幾立體先?@@

同職員傾咗兩句,我講英文佢講日文~XDDD

最後都知道要開車入個鐵兜,入去前,乘客要落車先,我好慢好慢咁駛入去,原來入面有鏡可以睇到前轆入得啱唔啱位嘅 ......

好,泊完就熄匙落車,個鐵兜就會連部車唔知兜咗去邊,總之我係睇唔到嘅......

又一次新奇好玩又刺激嘅玩意!真係一次好好嘅體驗,好多謝屎塔留底咗部電話喺宏樂園!=P
26.jpg  
泊完車就行返去雪印,地下係商店,上一層係 Cafe,我哋就上咗上面坐低食雪糕,都幾好食咖!
27.jpg  
食完雪糕就要去攞車交返去豐田。

攞車時都等咗幾耐,因為佢一個人要做好多嘢,跌落嚟果部車又唔係順序嘅,會出現遲嚟先上岸嘅情況。

等攞車時我哋研究緊地下嘅圓盤有咩用......
28.jpg  
最後見到人用,先知道,呢個盤係幫助攞車嘅人唔駛掉頭 ,認真方便又細心!

終於見到我哋部車吊到落嚟,我上車再倒車,但我個位係冇圓盤嘅,所以要自己掉頭,果個人就不停叫後吖後吖(當然係講日文),佢幫我睇位,直至我開車走。

一腳踢果個人又要收錢,又要出單,又要控制部機吊走部車,又要控制部機拎返有人攞嘅車出嚟,又要控制個圓盤,更加要幫人睇位,仲要睇到部車走咗先得,我睇佢真係忙到呢......

離開咗停車場,我哋就靠 GPS 去豐田。

今次 GPS 好耐都未指示我哋嘅正確位置(平時開車後要幾秒先會顯示返部車喺條路度),過咗兩個街口都仲係指住我哋喺停車場入面!@@

我哋唯有泊埋一邊再從新設定過部 GPS,但結果一樣!!!

我以為部 GPS 壞壞地,我哋只好博一鋪,認定個大方向,一路係咁行,過咗幾條街,個 GPS 先指返我哋喺條馬路度,有驚無險咁安全抵達豐田。

到埗前,我見油標仲係顯示 FULL,所以今次我冇再去入油~=P

一入到去,個位小姐就用日文問我哋攞唔攞得返部電話,我以微笑點頭。

跟住到個男仔收車,又問我哋攞唔攞得返部電話,我都係以微笑點頭。

一切搞掂晒,我哋下一步係要去 JR 站附近嘅 JR Tower,即 T38。

由於事出突然,出發前冇睇過由豐田去 JR 站係點去嘅,但憑我研究過嘅資料,我好快就諗到點搭車好。

記憶中,山鼻9条電車站係可以步行過去中島公園地鐵站(南北線)嘅,由地鐵站搭去札幌站就可以步行到 JR Tower。

於是我哋就捉住個男仔問,問吓點行過去地鐵站。

個男仔作出一個雙手握軚扭動嘅姿勢,我哋知道佢講緊駕駛,我哋車都交咗,當然唔係問點揸車去,經過一輪舞蹈,我哋終於都明佢咩意思!佢話車我哋過去!嘩!有冇咁好人呀 !真係有啲唔係幾好意思......

喺車上面,屎塔講笑咁話:不如叫佢車我哋到 JR Tower。XDDD

直駛咗幾個街口就到達地鐵站口前,我哋落咗車之後都以好多謝佢嘅態度向佢道謝同道別。(我哋落車前,佢已經快步落咗車想同我哋開車門!@@)

我哋走落地鐵站,搭到札幌站,200 日元一個。

再行咗一段地下城就到 JR Tower。

去到要上六樓,再買飛,先可以喺六樓搭專上三十八樓。

JR Tower 其實只係一座商業大廈嘅三十八樓,360 度都係落地玻璃,可以環觀整個札幌市。
29.jpg  
其中最有噱頭嘅係男廁(女廁冇咖)~
30.jpg  
下一站係上藻岩山睇札幌夜景,先前買嘅 Sapporo Romantic Passport 係包埋上山纜車嘅來回費用嘅。

因為下一站係上山嘅關係,我哋就喺 JR Tower 著埋條雪褲先行。

首先我哋行返去地鐵站,搭地鐵由札幌站到大通站,200 日元一個。

再由大通地鐵站步行去西4丁目電車站,搭電車至ロ一プウェイ入口站,再行過去山麓站(即係纜車站)。

由電車站行過去山麓站,中途指示好唔清晰,我哋都要估吓估吓先去到,途中經過好多冰嘅地面,好斜嘅雪地面,都幾辛苦。

行到中途,我哋見到一塊牌......
31.jpg  
WTF!!!本旅遊書明明話閂 2130 咖喎!現時係 1953!唔理得咁多,我哋加快腳步,上到去睇吓咩事先。去到某處乾嘅石屎地面,眼見前面就係山麓站入口,我同屎塔講,我上去先,你慢慢行。(因為屎塔對鞋仲有少少夾腳,行得唔係咁好,所以我打算喺安全嘅情況底下先放底佢,自己行快少少)

上到去同個女仔溝通完一輪,屎塔都已經到,我哋得到嘅答案係......

山麓站收 2000,但上去嘅纜車收 1900......=(

咁仲有冇其他方法上山呢?巴士或者的士呢?一場嚟到,的士就的士,貴就貴,真係唔緊要!

個小姐嘅回覆係,通往山頂嘅山路已經因路面結冰嘅關係封咗,要上山頂只有坐纜車,但纜車又已經收咗工......

呢刻嘅我,真係唔能夠接受現實!

點解會搞成咁呢?點解呢?

本旅遊書話山麓站收 2130,我計劃 2000 去到,冇問題喎!

唉,我知喇,旅遊書講嘅係夏天嘅收工時間,冬天係收 2000,本書仲要係季節限定,係講北海道嘅冬天嘅......

呢刻,失望、沮喪、憤怒,不停咁向我襲擊,成個人快要崩潰......=(

好失望,好嬲,本書刊錯收工時間不特止,仲要冇提過上山嘅纜車會喺收工前一個鐘停駛!

一個普通打工仔,可以有幾多時間?可以有幾多金錢?可以有幾多機會去旅行?世界咁大,有幾多機會會遊同一個地方兩次?

除此之外,我買咗 Sapporo Romantic Passport,但用唔到最貴果樣項目,仲嘥咗錢!

嘥錢!嘥時間!嘥心機!呢次意外,成為咗呢個旅程嘅一大遺憾!

其實少少錢又算得係咩吖,俾多一倍可以上山我都俾啦!但係呢刻,好正常咁將所有受影響嘅事都拎晒出嚟曬冷啦!

真係想告X間出版社!告X班編輯!

我好努力咁控制自己嘅情緒,唔想影響埋屎塔,其實佢又咪同我一樣咁失望,不過佢就可能少咗一份憤怒,始終個行程係我編,出咗偏差,我會怪責自己......

其實我都有責任,我唔應該盡信本書,應該上官方網睇睇,唉,講乜都冇用,當汲取教訓,下次做好啲啦~

我不停安慰自己,我仲有機會嚟北海道,因為北海道仲有好多地方未去,而去北海道,札幌差唔多可以話係必經嘅,咁下次咪可以再嚟囉。

屎塔就冇怪過我,佢仲安慰我,其實我都知佢好,不過我的確要啲時間去平伏自己嘅心情~

好喇,我哋唔知因為怒火中燒還是真係行到熱,我哋決定喺山麓站除返條雪褲先走。

沿途行返落去都幾跣,因為有啲係冰面,我哋好小心咁落到平地,搭返電車到すすきの(即係薄野)站,再行去 Norbesa。

Norbesa 係一個商場,我哋當然唔係去行街啦,為嘅,係乘搭鬧市中嘅摩天輪,有名咖,叫做 Noria。

費用係喺 Sapporo Romantic Passport 入面包埋嘅。
32.jpg  
摩天輪都係咁啦,冇乜特別,睇吓札幌夜景咁囉,又驚完一輪咁囉,腳仔都軟埋......

Sapporo Romantic Passport 可以退役 lu~

(其實藻岩山張纜車飛係三個月內有效嘅,但係......但係.......)

又到食嘢時間,我計劃好去食一間叫炭炭嘅食店,係炭燒食品嘅食店,書本推介食黑毛和牛、帆立貝同埋大蝦。

一去到坐底,唉,原來要自己燒,原本我以為係佢燒埋俾我哋食嘅......

要我自己燒真係唔會揀呢間!點都好,既然坐底咗,是但啦~

一打開本 Menu,真係唔係好識叫,冇乜圖。最後我哋就叫咗推介果三樣,等食物嚟嘅時候,有兩個香港人入嚟,就坐咗喺我哋隔離。

我哋坐緊嘅地方係類似一間開放式嘅房咁嘅,得兩張檯,而家就成間房都香港人!@@

去旅行,真係唔想咁樣......

都冇計啦~

食物到喇,新鮮就係新鮮嘅,但一嚟到要自己燒,真係大打折扣!(屎塔話麻麻地......)
33.jpg  
食完呢三樣嘢,梗係唔夠飽啦,我哋打算睇吓附近有咩食,行咗一陣,其實真係冇咩地方吸引到我哋入去食,屎塔就提議買杯麵食,據說日本嘅杯麵,求其買都唔會太差,於是我一口就贊成。

我哋走入便利店 Lawson,就掃咗三個杯麵同兩杯布甸。

買完就行返酒店,呢個時候條街好凍,我哋又冇著雪褲,但又唔係咁熟路,都捱咗一陣先返到酒店,好辛苦!@@

返到房,食咗布甸先(因為未有熱水整麵食),再隊咗兩個杯麵食,飽晒!仲淨一個杯麵食唔落。=P


每日點滴:

白之戀人之前因為一啲醜聞而關閉,商店就喺上年開返,工房就喺今年一月尾開返,我哋好好彩,啱啱好可以遊埋工房,否則,白之戀人真係可以唔駛去,冇咗工房,淨得商店,有咩好睇?

發覺留底部電話喺宏樂園果陣,見到屎塔唔開心同內疚個樣,真係好慘......

雖然完全冇行過狸小路,但我哋都唔覺得有咩可惜。哈哈!

今日最難忘嘅係,臨時租車過小樽同埋上唔到藻岩山!

仲有車我哋去地鐵站嘅豐田職員,真係好好人!

唉,今日仲未感受到落雪,機會好微囉,成街都溶緊雪,就連肉體都感覺到越嚟越暖......

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()