close

今日行程:

Day 05:稻積水中鍾乳洞 → 白水水庫 → 高千穗峽 → Tokyu Hands → 勝烈亭 (宿:熊本)

 

 

今日第一站係「稻積水中鍾乳洞」
本來我哋已經對鍾乳洞冇太大興趣,因為之前都睇過幾次,不過呢個同我哋睇過嘅有少少唔同,佢有一部份係喺水入面,加上適當嘅燈光效果,營造出一個相當美麗嘅環境,所以就算千里迢迢,我哋
就都願意走過去看看~

揸車過去嘅途中,見到大大個路牌指住「稻積水中鍾乳洞」,但 GPS 所指嘅方向,同路牌唔同~
我哋都好糾結,究竟跟牌好定跟 GPS 好呢?

其實跟牌肯定較好嘅,但路牌指指吓就冇指嘅情況,基本上每次旅程都會發生,到時都係要靠 GPS,咁倒不如一開始就跟 GPS 啦~
就係咁,我哋就選擇咗跟 GPS 行~

途中經過一處地方好似幾靚,就停低行吓~

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG


到咗稻積水中鍾乳洞,原來呢度係一個園區,稻積水中鍾乳洞係區內其中一個地方~
唔計鍾乳洞,眾多地方之中,我哋揀咗「昇龍大観音」呢邊嚟行吓~

06.JPG

07.JPG


之後就真係入鍾乳洞~
08.JPG

鍾乳洞前有個虹の淹~
09.JPG

鍾乳洞裡面分兩邊,兩邊各有盡頭,沒有出口亦互不相通,走到盡頭,需要沿路返回分岔口再到另一邊繼續遊覽~
10.JPG

走完一邊,有點失望,實在不及在沖繩睇過嘅咁壯觀,可以話係唔同類型嘅鍾乳洞~
但失望還失望,我哋仲未睇晒嘛,或者好戲在後頭呢~

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG


行返轉頭再行埋另一邊~
行完喇,都係失望~
其實兩邊都係差唔多嘅嘢,其實都係普通嘅鍾乳洞(當然從學術或歷史上一點也不普通),還好,因為佢,我哋先會去原尻瀑布,感恩~

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG


鍾乳洞,同我哋期望嘅有落差,係一回事,係主觀感受,另一回事係,覺得基本燈光或故事做得唔夠好,這點相對比較客觀吧~
燈光:有啲地方冇故事性,亦冇特別之處,亦冇危險性,但有光照住;有啲地方有故事性或地面不平或上方有突出物,但就冇光照住~
其實仲有一處係連有幾級樓梯都冇光照住,我自己用手機嘅閃光燈嚟做照明,一不小心,好易仆親~
故事:鍾乳洞內有唔少地方都被設定為一個特定場景,不得不承認我想像力或智慧唔夠,有啲真係唔係好明,但係唔緊要,呢個係我個人問題;但有啲真係一睇就可以發揮無限想像去編一個故事,一個場景,但又冇咁做~

總括嚟講,無論主觀感受,還是客觀感覺,都係我哋睇過嘅最唔好睇嘅一個~

上次去沖繩睇鍾乳洞,比原先預計用多咗一倍時間,而呢度,就只係用咗預計嘅一半時間......

睇完鍾乳洞,就喺園區內隨便行吓~

31.JPG

32.JPG

33.JPG

34.JPG

35.JPG

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG

41.JPG

42.JPG

43.JPG

44.JPG

45.JPG

46.JPG

47.JPG

48.JPG

49.JPG

50.JPG

51.JPG

52.JPG

53.JPG

54.JPG


下一站係「白水水庫」
曾被評為日本最美水壩~

其實呢個景點真係差點胎死腹中,因為出發前已經被人否定咗唔去,其實亦難怪,一個堤壩,有啲水不停流落嚟,有咩好睇?
所以原先嘅行程入面係冇佢嘅存在~

而喺離開稻積水中鍾乳洞後,我哋係出發前往高千穗峽嘅,途中見到有白水水庫嘅路牌,屎塔又糾結,不如去埋~
咁我又睇吓地圖,又評估吓時間,其實去埋都可以嘅,因為鍾乳洞早咗離開嘛,所以決定去埋~

今日天氣好好,加上九州中部環境真係令人覺得好舒服,求其影幾張相都咁靚~

55.JPG

56.JPG

57.JPG


到咗白水水庫,禁止進入,只可遠觀~
不過,我見個個都唔理,越過圍欄,所以我哋都......

58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG

62.JPG

63.JPG

64.JPG

65.JPG

66.JPG


屎塔話呢度好靚,好彩有嚟到~

我哋嚟嗰時只有幾個人,但到我哋打算走時,呢度起碼有幾十人~

我哋行返過去入口時,離遠已經見到有個著住制服,心口掛牌嘅人行緊過嚟,我哋覺得佢係嚟趕人嘅,好彩我哋都諗住走~
行到水庫前(仲係喺禁區內)擦身而過,沒有眼神交流,對方亦沒打算同我哋講嘢,其實佢係咪嚟趕人呢?
套用現時流行講嘅一句:可能係,除非唔係~

越過禁區牌,前方係幾十個五六十歲左右嘅阿叔阿嬸,一群同年紀嘅人,可能係類似一日遊嘅團卦~

我哋諗住影多兩張相就走人,喺影緊相嘅時候,有位女仕主動同我哋傾偈~
佢問我哋係咪中國人,佢係用極為不流利嘅國語(普通話?)去問我哋~
我哋一時間都唔識反應,好吧,就本能反應咁同佢講:中國的香港人......
原來呢位女仕正在學習漢語,可能想抓緊每一個機會去練習吧,真係認真又有心,好嘢!
說到半路,佢開始將話題轉到聖經,信教嘅,可能都有一顆傳道的心吧,由於我哋係無神論者,實在搭不上咀,對方最後遞上卡片(同教會有關嘅),互說再見,我們便離開~

下一站係「高千穗峽」
九州最出名景點之一,喺度仲可以划艇~

去高千穗峽嘅路,幾乎全部係喺深山中行駛,兩旁有不少楓葉,兩旁係指馬路兩旁,即兩旁地下......
如果喺楓葉盛開時行經此路,實在真係不得了!

呢一大段路,全條路都危機四伏,因為呢度係雙程路段,但多數路面都只係僅夠兩部車行駛,就好似入赤柱行經水壩咁,係就係夠兩部車行,但你只能將車維持喺極低車速~
喺極窄又極多彎嘅路段行駛,精神極度集中,肌肉亦呈繃緊狀態,而且仲係維持一段長時間,其實真係身心俱疲~
67.JPG

差唔多到時,發現通往停車場嘅路封咗,可能因為人多關係吧~
根據指示,去到第二個停車場,最前一部車獲放行,之後就唔再俾車入,可能真係得返一個位~
於是我哋又照指示去到第三個停車場,今次冇問題喇,不停放車入~

跟住前車行咗二百幾三百米路,終於見到個停車場,仲有好多位~
車入就快,但要行斜路行返上嚟就......

停車場呢邊嘅風景都很不錯~
68.JPG

上到車場入口,就要諗吓點去返高千穗峽,因為感覺上都離開咗好遠吓~
喺車場入口,見到有穿梭巴士,再研究吓,確定呢條線行經各停車場,再載客到高千穗峽嘅,100 円一個,就搭呢架車啦~

喺等車嘅時候,見到遠處有個牌寫住,步行往高千穗峽約需 25 分鐘~
嗯,車呢,就每 20 分鐘一班,其實如果啱啱走咗車,行過去都不失為一個選擇~
不過排喺我哋前面嘅都有約十個人,咁正路就唔係啱啱走咗車嘅,等陣睇吓點先~

等咗五分鐘,有車到喇,有冇位上呢?
答案係冇!仲要係啱啱到我哋冇位上......

咁,行唔行好呢?我個人呢,就唔介意行吓嘅,行吓睇吓附近環境都好,不過屎塔就有啲猶豫~
我明呀,喺一個咁陌生嘅環境要行 25 分鐘,識路就 25 分鐘姐,行行吓行錯路就......
結果我哋都仲未有決定,就有另一班車嚟,距上一班車只係一分鐘到~

去到高千穗峽,第一時間去睇吓划艇情況先,因為今日咁多人,真係未必可以划到艇~
咦,冇乜人排隊喎,其實會唔會已經截咗......

去到龍尾(其實前面得兩個人),見到寫住要等兩個半鐘,咁咪等到五點?
但呢度又話閂五點喎!不過我又見佢手持鬧鐘,鐘上面嘅時間係四點半,從佢嘅身體語言,估計係叫人四點半返嚟~
咁我諗都冇咩問題嘅,因為划船係限半個鐘,划完就收工,啱啱好~

結果我哋都順利買到飛,叫我哋四點返嚟登記~
最後做埋我哋後面兩個人就正式收檔,咁我哋都算好彩喇,排到尾二~

買咗飛,就去食嘢先~
由於時間實在唔算太鬆動,我哋都冇仔細睇吓有咩食,視線範圍內只係見到一間食肆,睇過又啱食,就呢間啦~
呢間嘢叫「千穂の家 食事処」,一落車就見到~
69.JPG

我哋叫咗「高千穗牛陶板燒定食」同埋「刈干定食」
高千穗牛陶板燒定食,據介紹,係攞過獎嘅,不過主要都係日文字,唔太清楚攞咩獎,斷估唔會係攞難食獎卦!
啲牛真係幾好食,有牛味又夠腍,好味道!

70.JPG

71.JPG


刈干定食呢,照字面解,真係唔識解,睇圖見佢有條魚,我哋都鍾意食魚嘛,就試吓~
其實真係唔知咩魚嚟,食落好有魚味,外面煎得乾脆,但內裡嘅肉非常多汁而且極為嫩滑,正!

72.JPG

73.JPG


食完嘢仲有少少時間,就去條橋度行吓影吓相~
呢度基本上都係指定影相位嚟~

74.JPG

75.JPG


差唔多時間,就行落岸邊登記,落到去時,其實我哋係未夠鐘,不過對方見冇人嚟登記,就俾咗我哋先~
我自己就從來未划過艇,都唔知自己划成點,點都好,總之唔好划到去個瀑布度就得嘞~ XDDD

整個划艇範圍入面,艇嘅數目唔少,但尚算適中,唔會太密~
而瀑布附近範圍,就好似有一度隱形保護罩咁,半徑範圍內,一隻艇都冇~ =P

而我自己,可以話係雞手鴨腳,連啲鴨都笑我......
不過要唔划向瀑布,都總算係控制得到~

只係划咗半個鐘,好攰,好攰,真係好攰,比揸幾個鐘車要攰得多......
划艇係一件唔難上手嘅事,但要艇得好,確實係唔容易~

要欣賞呢度嘅美景,一定要落到嚟坐艇先感受到~

76.JPG

77.JPG

78.JPG

79.JPG

80.JPG

81.JPG

82.JPG

83.JPG

84.JPG

85.JPG


划完艇,同樣要搭返穿梭巴士去停車場,當然亦要步行二百幾米去攞車......

下一站係「Tokyu Hands」
屎塔話希望去 Tokyu Hands 行吓,半個鐘都好,所以就安排咗去熊本市嘅 Tokyu Hands~

比預期早咗離開高千穗峽,諗住睇吓附近有咩地方可以去吓,想話去吓「通潤橋」,不過又確實好唔順路,都係算吧,早啲去 Tokyu Hands,等屎塔可以行耐啲都好~

輸入咗 MAPCODE,顯示嘅資料令我感到有啲奇怪,因為佢計算嘅所需時間比我預計嘅長半個鐘有多,開咗車先算~

我一向都覺得 GPS 準確度幾高,尤其日本嘅 GPS,今次都唔例外!
因為原來距目的地十幾公里已經出現大塞車,開吓停吓開吓停吓,足足塞咗成個鐘咁滯~
捱到目的地時係 1920,屎塔話算吧,唔去喇,就係咁,經過門口,過門不入,任務失敗......

下一站係「勝烈亭」
熊本非常出名食炸豬扒嘅餐廳~

去到勝烈亭對開嘅大型停車場,我做咗一件錯事......
一般呢類停車場,出口同入口係同一個位置,路面闊度係足夠同時間兩車一出一入咁通過~
而勝烈亭,出入口係分開嘅,而我駛到出口時,因冇車喺度等出,所以冇警覺到呢個係出口嚟,就喺人哋出嘅地方入......
當我轉咗一半時,兩線都有車嚟緊,不過由於係路口嘅關係,車速一般都唔高,而呢兩架車直情可以話係非常慢,一前一後,被我亂入後,都唔覺佢哋需要狠狠咁減速~
由於情況實在尷尬,我本能地想盡快逃離,眼見後車有讓我走嘅跡象,我就係兩車一前一後之間嘅空隙穿過,穿過時遞手表示謝\歉意~

勝烈亭~
86.JPG

入到勝烈亭,已經有六七個人等緊,諗住同職員講我哋兩位,但我發現職員嘅態度係冇諗住問我哋幾多位~
此時,身邊有位小姐,以身體語言教我哋登記,原來要喺本簿度自己填嘅,唔怪得啦~

等咗十五分鐘到就有位~
我哋點咗一份豬蝦蠔,一份全份都係豬~
豬:肉非常嫩,呈粉紅色,有肉汁,好香~
蝦:新鮮,肉爽~
蠔:蠔味特出,三樣之中,我最鍾意蠔~

87.JPG

88.JPG


醬汁方面有兩款,分別係「元祖洋風」同埋「特製和風」
我個人比較鍾意元祖洋風,冇咁甜~

89.JPG

90.JPG

91.JPG


怪不得勝烈亭可以做到咁出名,真係好好食,就算全部都係炸物都好,一點膩嘅感覺都冇~

飯後喺附近行咗陣超市同藥品店,之後揸車去酒店,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()