今日行程:

Day 06:熊本城 → 黑亭 → 搭汽車渡輪過島原 → 仁田峠展望所 → 雲仙地獄 → 稻佐山 → 草花洛 (宿:長崎)

 

 

今日第一站係「熊本城」
一座非常美麗嘅天守閣~

揸車到咗熊本城外圍,有幾個停車場,後面有車跟住,費事阻住人,就求其揀咗個停車場入,最後揀咗個貴嘅,哈......

喺遊覽熊本城嘅過程入面,不時落起雨嚟,時大時細,還好唔算太大,都冇咩影響遊覽嘅興致~

今次我哋主要遊覽天守閣及附近一帶,其他地方,興趣不大,就省略了~

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG



天守閣有分大小天守,我哋見小天守冇咩人行,就去小天守先~
註:內部有部份地方禁止攝影

09.JPG

10.JPG

11.JPG



行完小天守就行大天守~
註:內部有部份地方禁止攝影

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG



行完天守閣就行本丸御殿大広間~
19.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG



喺天守閣對外望時,望到宇土櫓,可以喺宇土櫓望返過大小天守,於是又走過去行吓~
25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG



熊本城嘅天守閣真係好靚,非常值得嚟參觀一吓~

下一站係「黑亭」
一間很有名氣,食黑蒜麵嘅餐廳~

去到黑亭嘅時候,嘩,好多人排緊隊!
咁就弊嘞,我哋陣間 1300 要搭船過島原,而家係 1130,時間真係好緊迫~
我諗住放棄,喺附近搵啲嘢食算,不過屎塔話不如等吓先,睇吓情況再決定~
咁我哋就商議好,1200 都未到我哋,一定要離開~
31.JPG

又好彩喎,1145 就到我哋~
入咗座之後,只係叫咗最出名嗰兩樣嘢,都唔理夠唔夠食,總之就叫呢兩樣,食完就走~

招牌豚肉黑蒜麵~
湯底唔算十分濃,不過蒜味獨特,好特別,幾好食~
32.JPG

豚肉丼~
上面提到話唔理夠唔夠食,就係因為呢碗嘢好細碗~
未落蛋之前,好食,不過係普通嘅好食,唔係好特出~
落埋蛋撈勻佢嚟食,嘩,好食嘅程度真係有提升,令到呢碗普通嘅豚肉飯變得不普通,好味道!
33.JPG

下一站係「仁田峠展望所」
賞楓名所以一~

由熊本過仁田峠,可經陸路,但就要兜好大好大個圈先到,所以我哋都係採用最正路嘅方法,由熊本港搭汽車渡輪過島原港,之後先再揸車過去~
搭汽車渡輪,對某啲遊人嚟講,可能係一件新奇又有趣嘅事,對我自己言,雖然唔係第一次,但我仍然覺得唔係一件好普通嘅事~
而呢次,除咗連埋部車搭船,仲有另一樣新奇有趣嘅事,就係餵海鷗~
搭船餵海鷗嚟講,我自己都唔係第一次,十多年前去仙台試過一次,而我都好想帶屎塔去體驗吓,終於都有機會~

去到熊本港,工作人員聽到我一開口就講英文,即刻就講咗我個名出嚟(之前預先訂咗位),可能呢班船得我哋唔係日本人卦~
跟住佢哋嘅指示,停好車,就走入大樓內買船飛先~

之前聽人講話上船前可以買定食物餵海鷗,所以我買完船飛就問嗰位小姐,邊度可以買到食物餵雀~
之後嗰位小姐就帶咗我哋去隔籬嘅商店,拎咗包蝦條,原來係蝦條......
我哋前幾日買咗包蝦條,食咗幾日都食唔晒,就喺今朝先掉咗,早知......
我又真係唔記得當年都係餵蝦條......

買好晒嘢,就走返上車,離開大樓時,發現落緊大雨,唉,咁咪餵唔到海鷗......
唯有希望開船時冇雨啦~

等到可以開車喇,跟住前面啲車,一架一架咁揸上隻船度,唔同韓國,呢度唔駛倒車入,就咁向前駛就得~
34.JPG

泊好車之後,工作人員就會搵啲木方攝喺個轆嘅前後,作為安全之用,呢樣係上次喺韓國搭汽車渡輪時冇嘅~

非常非常咁幸運,開船時真係停咗雨!好嘢!
我哋走到露天位置,已經見到有人餵緊海鷗,不過人唔多,仲有位俾我哋去餵~
35.JPG

兩邊都有幾十隻海鷗跟住隻船,只要遞上蝦條,最多不用兩秒就被吃掉,有時係一遞已經冇咗......

36.JPG

37.JPG

38.JPG



屎塔餵得好開心,成個天真無邪嘅 女咁~

好快就餵晒一包蝦條,之後發現原來船上面都有賣呢啲蝦條,不過價錢就貴一倍~
餵完蝦條,再等咗一陣,啲海鷗就冇再跟住,可能每次都係得開頭先有人餵~ XDDD
之後我哋就入返室內,買咗杯雪糕,一邊食,一邊休息~

差唔多埋岸,我哋就落返車,啲工作人員會掃走喺轆嘅前後嘅木方~
開車時,只係向前行,即係後面入,前面走,好方便~

到咗仁田峠展望所,一樣係冇乜楓葉,不過呢種感覺都真係慣囉~

39.JPG

40.JPG

41.JPG

42.JPG

43.JPG

44.JPG

45.JPG

46.JPG



本來如果有楓葉睇,我哋會搭纜車上埋妙見岳,不過而家咁樣,梗係唔上,PLAN B 啟動~

下一站係「雲仙地獄」
雲仙市內嘅溫泉泉源~

唔上妙見岳,就去雲仙地獄~

雲仙地獄有幾個停車場,我出發前已經揀好想泊邊個場,不過去到發現已經滿咗~
不過我都有印象其他幾個停車場喺邊,諗住兜過去睇吓,點知喺我想走之際,有兩部車駛走,正!

泊好車,一開車門,強烈嘅硫磺味即刻攻入車廂,嗰刻真係想即刻閂返度門~
其實就當然唔會啦,唔通閂埋門開車走咩,會適應嘅,係初頭難頂啲姐~

成個區域都瀰漫住陣陣白煙,有時濃起上嚟,直情睇唔到嘢~

47.JPG

48.JPG

49.JPG

50.JPG

51.JPG

52.JPG

53.JPG

54.JPG

55.JPG

56.JPG

57.JPG

58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG

62.JPG

63.JPG



成個區域都有唔少水管同開關掣~
64.JPG

檔主跌咗蛋落地,成為貓貓嘅大餐~

65.JPG

66.JPG

67.JPG

68.JPG



呢幅相幾有趣~
69.JPG

雲仙地獄,最特別嘅情景,其實一落車已經感受到,圍住園區行一個圈,睇嘅嘢都係一樣~
所以,我哋都係比預期早咗完成~
有時間多,自然又諗吓有邊度去,結果最後都冇加插到景點,因為時間又唔係真係好多,不如早啲開車,以免好似噚日咁遇上大塞車~

下一站係「稻佐山」
上稻佐山,為咗睇夜景~
稻佐山嘅夜景,被稱為新世界三大夜景,取代咗函館~
當時函館被稱為百萬夜景,個朵已經好勁,稻佐山呢,仲勁,被稱為千萬夜景!

做功課時,我哋係有少少覺得過份誇大,亦一度放棄咗呢個景點,睇人哋啲相,覺得不外如是,言過其實~
後來喺計劃行程時,咁啱喺長崎嘅夜晚得閒,先諗住上去睇吓,衰啲講句係攝時間......

好彩決定早啲上山,行經諫早呢頭,真係塞車~

嚟到長崎市市區,GPS 顯示仲有 5 KM 就到,5 KM?咁咪即係好快就到?但我哋仲係市區平地喎?
再一次,帶住懷疑去相信個 GPS~

好快就上到山頂,原來個展望台唔係好高,所以先有之前嘅疑惑~

上到山頂,有交通管制,因為真係太多車,跟住佢哋嘅指示,又泊咗個離景點有點遠嘅停車場~
泊好車,知道有穿梭可以去返觀景點,亦見到有部份人選擇行路,我唔知屎塔基於咩原因去決定,佢選擇咗行......
點解噚日喺高山穗唔行呢?點解今晚又凍又大風仲要夜麻麻又選擇行呢?
有啲嘢,永遠唔會有答案......

征服咗一條又一條嘅樓梯,聽盡選擇步行嘅人嘅喘氣聲,我哋終於嚟到「岩隱れ展望所」
不過呢個岩隱れ展望所,距離真正嘅千萬夜景展望台,仲有 400 米,仲有唔知幾多級樓梯......

岩隱れ展望所,位置唔算係好理想,景色一般~
70.JPG

繼續往上爬,我聽到有人話好後悔冇搭穿梭巴士~ XDDD

幾經辛苦,終於嚟到展望台......嘅下面~
71.JPG

終於嚟到展望台,靚,真係靚,難怪可以成為新世界三大夜景~
(後記:返嚟睇返啲相,同現場睇實在係有一段距離((我又唔識影相呢)),正如我哋出發前睇人哋啲相一樣~)
72.JPG

呢度嘅夜景,係越睇越有味道,好幸運最終有選擇上嚟~

下一站係「草花洛」
我哋嚟呢度主要係食長崎名物鹽烤鯛魚~

嚟到草花洛,門口掛住一條告示,相信係話今日嘅預約已滿,好彩有預先預約,否則就食唔到喇~

73.JPG

74.JPG



一開門口,又係叫我名(鹽烤鯛魚預訂),對方笑容滿面,表現開心之餘,仲極為有禮~
佢帶咗我哋上二樓,原來留咗間房俾我哋~
75.JPG

睇完 MENU,打算叫懷石料理,佢有分三種,本來想叫 Super Deluxe,不過又怕食唔晒,決定叫 Deluxe~
準備叫嘢時,服務員托住條鯛魚入嚟,嘩,咁大條咖,唔好叫 Deluxe 喇,叫 Standard 好喇,否則真係怕食唔晒~

鹽烤鯛魚個鹽殼都幾硬,要用佢俾埋嗰個鎚仔嚟揼爆佢~
就住揼係冇用,真係要大力少少先整得爆個鹽殼~

76.JPG

77.JPG



條鯛魚真係美味非常!
魚肉嫩滑又有魚味,我同屎塔一人一啖,係咁食,成條食晒!
(後記:官網介紹呢條鯛魚係用「真鯛」嚟形容,屎塔有個同事對日本文化有啲認識,佢話高質嘅鯛魚先會用真鯛呢個稱謂~)

到懷石料理,佢係逐樣上嘅,所以就冇得一次過影晒所有嘢~
坦白講,唔係每樣嘢都知係咩嚟,但每樣嘢都係用心製作,絕對食得出!
全部,係全部都好食!擺盤又靚,呢餐真係高尚嘅享受!

78.JPG

79.JPG

80.JPG

81.JPG

82.JPG

83.JPG

84.JPG

85.JPG



當中最令人感到奇怪嘅係,最尾先上一碗白飯,咁,搵咩送呢?
佢上碗白飯時係連埋一碟小漬物,咁好明顯,係用嚟送飯啦,無知嘅我,食之前覺得好奇怪~
嚟到呢一刻,算係食到尾聲,其實真係幾飽,仲嚟碗白飯,真係唔想食~
不過本住唔好浪費食物同製作者嘅心機,我嘗試用啲漬物嚟送飯~
一食,頂吖,又幾好食喎!結果,一碗白飯,一碟漬物,全部送晒落肚!
86.JPG

再講一次,成 set 懷石料理,全部,係全部都好食!擺盤又靚,呢餐真係高尚嘅享受!
呢餐食咗差唔多七百蚊港幣,我覺得幾抵食~

食完嘢就揸車去酒店,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()