有意去德國,已經係兩年前嘅事,係屎塔提出嘅~
德國,從來都唔係頭幾位想去嘅國家,唔知道點解屎塔想去,其實連佢自己都唔知~
不過都冇問題,始終係歐洲國家,都一定啱我哋去見識吓嘅~

德國,有咩名勝呢?我知,新天鵝堡!仲有......國王湖!仲有......柏林圍牆!嗯......只係講得出咁多......
其實德國係咪冇咩睇?不如加埋奧捷匈啦!
做吓功課先!

睇吓睇吓,原來德國本身都好多值得遊覽嘅地方,真係孤陋寡聞!
咁究竟純德國定少少德加奧捷匈好呢?
又睇過吓資料,最後決定德奧便算~

今年一月,見到 Emirates 機票二人加埋唔使萬二蚊,要喺 Dubai 轉機,時間唔算話好靚,不過睇返直航嗰啲時間都唔係好得幾多,所以就買咗 Emirates,16/9 去,1/10 返~

由三月去完日本四國返嚟,就好努力咁做功課~
初時都諗住試吓喺德國自駕,諗住揸幾日,但由於我哋主要遊覽南德,搭車的話,實在太唔方便,亦浪費時間,有啲地方,唔揸車的話根本唔會大費周章咁搭車去~
最後決定,除咗頭兩日同最後一日,其他時間都係自駕遊~

睇咗好多資料,主要得知三件事:
其一,一般嚟講,只可以揀邊一級嘅車,冇得指定租邊一款車,租車公司到時按情況再配置~
屎塔話想租 BMW,我見 BMW 1-series 個價都唔太貴,所以就決定租「BMW 1-series 或同級」

其二,指定租自動波係貴過棍波相當多!以我租 13 日車為例,自動波係貴過棍波千幾蚊港幣!
右軚棍波,或者左軚自動波我都冇問題,左軚棍波就真係未試過,爭成千幾蚊,所以最後決定租棍波,搏佢升級自動波,就算冇升級,我覺得都冇大問題嘅~

其三,攞車嘅地方如果係啲主要火車站或者機場般嘅主要地方,又係會貴一截,交車嘅地方就冇呢個問題~
由於相差嘅金額都差唔多成千蚊港幣,我當然會避開喺 Frankfurt am Main 嘅中央火車站攞車~

本來想去埋 Berlin,不過我哋主要遊覽南德,咁樣一上 Berlin,太浪費時間同車錢(如果上 Berlin,我應該係搭火車算),唯有等下次有機會再去~

喺八月份,德國總共發生咗四次恐襲,我哋曾經都有一絲猶豫,仲去唔去?
但其實睇返,我哋好少停留喺大城市(雖然有啲恐襲係發生喺小城市),咁,撞啱地點,撞啱時間,機會又有幾大?會唔會比起喺香港遇到各種意外嘅機會細?
雖然冇得咁樣去評估,但我哋都覺得事態唔係好嚴重,所以都係決定照去~

一年一度嘅世界盛事,德國啤酒節,原來咁啱就喺我哋遊覽德國呢兩個星期舉行,咁,究竟係好事定唔好事呢?
講得「原來咁啱」,即係本身冇留意,其實亦可以話係冇興趣~
我同屎塔都唔飲啤酒嘅,亦對於呢類超多人嘅盛事有啲抗拒,有時熱鬧嘅氣氛係幾好,但太熱鬧就真係咪搞~
本來都諗住朝聖一吓嘅,不過八月發生過恐襲,啤酒節可以話係非常高危,於是就決定唔去啤酒節~

德國嘅住宿,比想像中貴,相信極有可能同撞正啤酒節有關,唉,又唔係為咗去啤酒節(而家仲要避開佢添),卻要因為啤酒節付出高昂嘅住宿費,真係夠晒戇居!
其他城市嘅貴,都可以接受,München 嘅貴,係貴幾倍!
唔近火車站嘅,過千蚊港幣住低級酒店或旅館,近火車站嘅,成二千蚊港幣!(十一月份同一間酒店只需五百多港幣)
我本來個行程係諗住住兩晚嘅,見到咁嘅價,真係縮一縮,我連一晚都唔想住喺度!
我真係有諗過租多一日車,最後一日一早交車,短暫停留 München,當晚搭飛機走人!反正 München 冇乜太多地方我哋想去~
呢個諗法唯持咗唔係好耐,因為其實都係行唔通,作罷~
咁唯有萬般不願意咁住一晚~
其實呢一晚,如果決定再遲啲,真係想住近啲火車站都冇,周圍都冇晒房,只剩下青年旅館嘅床位,床位,唔去到冇晒辦法,我真係唔會揀......
至於呢間酒店,淨係睇相睇評價,真係僅僅合格,所謂合格,係喺冇得揀嘅情況底下,說服自己覺得合格而已......
優點係幾近中央火車站,近火車站嘅所謂酒店,就算唔講價錢,真係得一兩間仲有房,咁俾人揀剩嘅,梗係好極有限啦!

由於本身行程同酒店都定好晒,而家住少一晚 München,即係尾二嗰日行程要再諗諗~
要搵地方去就實搵到嘅,不過就唔係好順路囉,冇計啦,冇理由為咗呢一日郁過晒所有嘢,唔順路就唔順路,其實都冇所謂嘅~

今次屎塔試吓租 airbnb,係我哋第一次租 airbnb,不過第一次租就已經有不愉快經驗~
我哋喺 Frankfurt am Main 租咗間 airbnb,連租兩晚,計埋稅都唔使一千港幣~
不過喺八月中,收到電郵通知,因為私人理由,要取消我哋嘅預訂!
唉,淨返一個月,啲住宿肯定貴晒啦!
最後租咗間普通酒店,兩晚要成二千蚊港幣!
仲要因為地點唔同,要將行程稍作修改嚟遷就,真係黑仔!
我一聽到呢個消息,真係有啲嬲,但係諗深一層,我相信佢都真係冇辦法先取消我哋個預訂嘅,運氣嘅嘢,冇計嘅~

計劃好嘅行程如下:
Day 01:Frankfurt am Main (宿 Frankfurt am Main)
Day 02:Köln、Wuppertal、Frankfurt am Main (宿 Frankfurt am Main)
Day 03:Frankfurt am Main、Mainz、Heidelberg (宿 Heidelberg)
Day 04:Heidelberg、Würzburg、Bamburg (宿 Bamburg)
Day 05:Rothenburg ob der Tauber、Stuttgart (宿 Stuttgart)
Day 06:ULM、Füssen (宿 Füssen)
Day 07:Hohenschwangau、Steingaden、Rottenbuch、Garmisch-Partenkirchen (宿 Garmisch-Partenkirchen)
Day 08:Garmisch-Partenkirchen、Mittenwald、Ramsau (宿 Ramsau)
Day 09:Ramsau、Königssee (宿 Königssee)
Day 10:Königssee、Berchtesgaden  (宿 Berchtesgaden)
Day 11:Berchtesgaden、Gosau、Hallstatt (宿 Hallstatt)
Day 12:Hallstatt、Obertraun (宿 Hallstatt)
Day 13:St. Wolfgang im Salzkammergut、St. Gilgen (宿 St. Wolfgang im Salzkammergut)
Day 14:Salzburg、Anif、Oberammergau (宿 Oberammergau)
Day 15:Oberammergau、Landsberg am Lech、München (宿 München)
Day 16:München (宿 Aeroplane)


出發!





●●●●●●●●●●題外話●●●●●●●●●●
喺日本四國同德奧呢兩次旅行之間,喺我身上都發生咗幾多事~

三月尾,我左眼唔知做乜鬼(好彩唔係見到......),成日都有少許腫脹感,但照鏡對比左右眼係完全冇分別,睇嘢又冇問題,對生活完全冇影響,睇過幾個醫生試過幾種藥都完全冇幫助~
檢查過眼角膜表層又冇問題,唯有等遲吓睇眼科,睇吓我左眼做乜鬼~

四月頭,右臂痛,而且係慢慢嚴重,又奇怪,只有一兩個動作痛,對生活又係冇咩大影響,睇普通科食藥又係冇用,最後去咗睇骨科~
照過 x-ray,醫生話只係小問題,做十次物理治療好大機會好返~
聽到骨科嘅專科醫生咁講,放心晒啦~
做咗幾次物理治療,感覺上只係好返少少,仲可能只係心理作用,做十次真係會好?我覺得冇可能囉~
好嘞,真係做咗十次,係有好咗,少少囉,再返去覆診~
睇完,醫生又改口風,話退化,可做手術改善,不過只維持約十年,之後再痛要再做手術~
呢個醫生真係麻麻地,態度又輕浮~
「你可以唔理佢咖,到頂唔順先做手術囉,你鍾意而家安排做又得,再唔係照磁力共振再睇清楚啲囉,一係做多幾次物理治療先,睇吓點~」
我明白有好多決定係病人自己決定,但病人係好需要一個有專業知識嘅醫生去俾意見~
佢只係客觀咁話俾我知,有咩選擇,但完全冇俾意見~
尤其嗰句「再唔係照磁力共振再睇清楚啲囉」,即係醫生你現階段冇把握判斷到我病情係點,但又可以有做手術嘅選擇,呢個係咩邏輯?
睇咗兩次,兩次說法唔一樣,當然係好正常,醫生唔係神仙,有啲嘢係要試,但你都未有十足把握診斷到我病情就話可以做手術去改善,係咪兒戲咗啲?
我唔係醫生,但一開始話「做十次物理治療好大機會好返」,到最後唔係,嚟到呢一步,係咪就應該叫我做磁力共振睇清楚啲再作判斷?
不過由於要 claim 保險,費事轉醫生,結果係我自己選擇做磁力共振,而唔係醫生建議~
磁力共振報告顯示,我係「滑囊發炎」,係可以痊癒,要繼續做物理治療~
我聽到呢度真係又嬲又絕望......
原來醫生一直嘅判斷係錯誤,錯唔緊要,我清楚醫生唔係神仙,但如果我喺未照磁力共振之前就信你,我咪白白開錯刀做錯手術?
繼續做物理治療,有用咩?唯有希望物理治療師喺知道我真正病情底下有針對性嘅治療啦~
物理治療師話,滑囊發炎,正常情況係絕對可以完全好返,唉,聽住先啦,雖然個物理治療師係幾好嘅,但我真係冇咩信心~
物理治療嘅內容,同之前差唔多,係針灸嘅落針位好似有啲唔同~
經過多次嘅物理治療,只係好返少少,又係停滯不前~
之後物理治療師俾咗條拉力帶我,叫我喺屋企做幾組動作~
做咗三個星期後,又好返啲,繼續做,又再好返啲,最後我物理治療都冇去做,因為好明顯再做都係冇意思,嘥車錢嘥時間~
不過做拉力運動,都冇令我完全痊癒,由最痛到而家,好咗 95% 啦,跟住都係點做都冇用~
不過點都好,反正而家都冇乜嘢,冇任何一個特定動作會覺得痛,只係間中會有輕微抽住嘅感覺,其實冇乜大不了,當好返~

四月中,凌晨兩點幾,電話響起,對方話佢係警察~
有警察打嚟已經唔係好嘢,仲要喺半夜,真係幾驚嚇~
佢問:請問係咪 XX XXXX 車主,你部車頭先著咗火,消防已經救熄,麻煩出一出嚟
吓?燒咗?
我同屎塔嗱嗱聲出去睇吓咩事啦~
據消防所講,現場六部車平排,中間部貨車最先起火,由於風勢問題,波及埋右邊三部車,其中一部車就係我嗰部,而左邊兩部只係有啲部件被熱力影響,熔咗~
半夜起火,正路都唔係自燃啦,消防都話起火原因有可疑~
唉,真係無茫之災~
有啲嘢真係好邪,都唔知縱火者有心定無意,消防只係話部貨車起火原因有可疑,而其他車只係因風向而受波及,偏偏呢四部車當中,唔計我嗰部,另外兩部私家車同貨車係同一個車主!即係只有我一個無辜受牽連!
部車新買返嚟行咗十三年,我自己一手一腳揸足十三年,行咗二十萬公里,從來冇撞過,機器狀態如新,感覺上行多十年都冇問題,一部好車,就咁就冇咗......
而我只係買咗三保,當然冇得賠~
如果要向貨車車主索償,問過保險公司(由於只買三保,唔會係經自己保險公司索償,佢冇理由要呃我),要証明真係有人縱火,並且目標要係部貨車,先可以向貨車車主索償,簡單啲講,即係冇任何方法得到賠償......
部車仲要喺二月用咗一萬蚊換胎、更換壞掉嘅 HID 頭燈、驗車,嘥晒!
最心痛真係唔係部車值幾錢,係由新車至而家足足十三年,仲可能有另一個十三年都唔出奇,真係好心痛!
事後仲要使錢清理現場,問咗好多間先搵到一間肯做,真係黑仔~
事後間中都收到警察打嚟問嘢,其實我心裡面好清楚,呢啲九成九都唔會破到案......

六月中,上司走埋嚟,放低咗份嘢俾我同隔籬位同事,知咩事啦,裁員!
我就相信我嘅直屬上司只係做通知嘅啫,揀人唔係佢揀嘅,不過就算係佢揀,我都唔會嬲,公司要佢揀,其實點都要交人,明嘅~
喺呢間公司工作咗十八年,睇住佢成為市場數一數二,到今時今日成為夕陽行業(其實公司已經轉型成功,只係我部門係冇得轉型,只有萎縮,變成夕陽行業)
逃避過多次裁員嘅我,今日終於成為被裁一員,百感交雜~
由於早就買咗九月去德國嘅機票,所以而家實在不適宜搵工住,幸好,我一直有做開兼職,呢幾個月,就返多啲兼職頂住先,去完旅行返嚟先再算~
又燒車又裁員,其實當中都算有一樣好彩嘢係關係到呢兩件事嘅~
喺裁員前兩星期,諗住買部二手車,睇中咗部,睇埋車,傾緊價錢,車主咁啱要去旅行,我就叫佢去完旅行返嚟先再傾啦~
就喺被裁之後嘅兩小時,車主同意我開嘅價錢~
其實我呢份工可以揸車返工我先會再買車,否則買返嚟擺多過揸我就唔係好想,咁既然份工都冇埋,就梗係唔買車啦~
如果,車主唔係去旅行,我可能前一個星期已經做好買賣手續~
再如果,其實車主已經返咗嚟兩日,如果佢一返嚟通知我,我都有機會前一日出去同佢搞手續~
如果買咗車先俾人炒,養住佢又冇用,又冇理由即刻轉售,真係等於跌低咗俾人踩多幾腳咁~
呢件事算係幾好彩,好似冥冥中有晒安排咁,不過賣家遇到我就唔好彩喇,冇計啦,世事嘅嘢往往係意想不到~
希望去完旅行返嚟有好事發生啦~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()