今日係飛機日,全日都用喺咗搭飛機,冇行程~

兩程飛機時間如下:

EK0387 HKG(0750) → DXB(1155)    8HR05MIN
EK0047 DXB(1440) → FRA(1925)    6HR45MIN

我打算 0530 前就要到機場,約咗的士司機 0430,佢 0410 已經打俾我話到咗......
個司機屬於健談型,傾到佢知我有車牌,就係咁教我揸車,其實真係有啲煩厭,但係又唔好意思叫佢收聲~
不過咁,佢講嘅所有嘢都係正確嘅,而且佢都揸得幾好~

到咗櫃檯,地勤同我哋講,而家入境德國要喺護照度簽名,唔知係咪新措施呢~

我哋一如以往咁揀咗窗口位,近走廊仲有一個位,係一個外表比較冷酷嘅外籍男人~
個男人一上機就瞓,直至派早餐佢先醒一醒,佢要咗一份又繼續瞓,直至空姐埋嚟收嘢佢都冇食,繼續瞓~

我哋已經盡量少飲水,費事麻煩人,但人始終係有去洗手間嘅需要,個男人真係好瞓得,我同屎塔不停祈求個男人醒吓~
都唔知等咗幾耐,個男人醒咗一醒,轉姿勢,我即刻把握時機開聲話要去洗手間~
我梗係又 excuse me 又 sorry 又 thank you 咁啦,不過個男人一粒聲都冇出過,只係讓咗我哋出去~

過咗幾個鐘,又有餐食,個男人又係只攞不吃,繼續瞓,一直瞓到落機......

喺 Dubai 轉機時間有幾個鐘,行過吓 Duty Free,不過興趣唔係好大,都係喺候機位置等上機算~

第二程機搭 A380,我哋第一次搭 A380,都真係幾大部~
今次好啲,隔籬個男人瞓吓醒吓,同埋佢都會去洗手間,算係冇咁麻煩到人啦~

去到德國入境時,對方問咗我哋幾條問題,其中一條,我自己記錯咗日期,同屎塔回答嘅唔一樣,不過對方只係笑一笑,順利入境~

由機場去酒店,要搭 S-Bahn,一出馬路,見到有部穿梭巴士去 T1~
噢!我完全冇為意我哋係喺 T2 落機,見到部穿梭巴士先醒起!
由於我完全冇為呢部份做過功課,唯有膽粗粗上車,我覺得應該唔會錯~

好容易就搵到 S-Bahn,不過睇啲月台指示,都只係估估吓,其中一個寫住 Frankfurt City,最似係呢個喇,就佢啦~
落到月台,喺售票機買飛時,發現佢唔收 €20 紙幣,我又冇其他散紙,唯有上返去睇吓有冇票務中心~

喺票務中心買完飛,時間係 2034,我知道有班車係 2032,下一班係 2047,咁唔使咁趕跑落去啦~
落到月台係 2035,有班車埋緊站,係 S8 線,係我哋要搭嗰部,嗱嗱聲走去屎塔度攞埋啲行李上車~
又話德國鐵路好準時嘅?

到咗 Frankfurt am Main 嘅中央火車站,步行過去酒店就得~
由火車站行去酒店,越行越靜,但總算離大街不遠~
原以為會一步一驚心,但實情係,越行越放心,一啲令人擔心嘅感覺都冇~

前文提過,Frankfurt am Main 呢兩晚,本來係住 airbnb,被取消之後,短時間內要預訂住宿,又要唔太貴,選擇自然少~
呢間酒店有點殘舊,走廊有陣怪味,間房間隔又奇怪~
不過佢又勝在夠晒大,佢嘅空間足夠分做兩間房,總共有四張床,分開兩邊房放,搞到我哋仲要諗吓瞓邊邊~ XDDD

放低晒嘢就出街食嘢~
原先講好咗如非必要,唔會走近主要火車站,不過走著走著,就行到去火車站......
是旦啦,我哋都已經攰到爆,唔想再周圍走,嗱嗱聲食完走人~

我哋入咗一個類似 food court 咁嘅地方,有幾間食店~
見到有 couscous 食,睇 MasterChef 就見得多,真係未食過,好想試吓~
叫咗兩個咖哩,一個配 couscous,一個配 rice~
咖哩普普通通,couscous 我就覺得麻麻,屎塔覺得幾得意~
rice 呢,乾但唔係硬,怪怪的~
加錢加配咗 veggie,其中有一部份係生嘅芽菜,真係幾難食~
成兜嘢就係唔好食,有啲惡啃,為著填飽個肚,夾硬食夠就算~
001.JPG

002.JPG   

由火車站至酒店一帶,沿途地上勁多垃圾,又多煙頭又多痰,真係估唔到 Frankfurt am Main 係咁樣!


今日真係超級攰,盡早抖~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()