今日主要景點:

Barcelona

Parc Güell (奎爾公園)

 

 

今日早餐仍然係 pancake,食完出門口,發現 lift 壞咗,好彩我哋只係住喺一樓,問題都不大嘅~

今日要離開 Paris,往 Barcelona 進發~

由 Paris 往 Barcelona,我選擇咗好大路嘅方法,搭 easyjet~

我買機票時加錢買咗一件行李嘅寄艙服務,限 20KG,知道 easyjet 對行李嘅限制比較嚴格,所以今朝執行李嘅時候都特別留意,希望唔會過重被罰錢~

由酒店到 CDG 機場,搭 metro 再轉 RER 就得,非常方便~

到咗機場,一路跟指示去 2B 櫃檯,不停咁行,不停咁行,行極都未到,行極都仲係指示牌~

咁當然,總會行得到,但就真係行咗好耐,好彩我預時間預得比較鬆,否則真係趕鬼死~
01.jpg  
喺機場行去 2B 嘅途中,我聞到有浸好濃嘅尿味,真係有啲想嘔~

反而呢幾日搭過咁多程 metro,又唔覺有好多個站有尿味,就算有都唔係好重味,至少遠遠不及機場呢度聞到嘅味重~

去到櫃檯,將個篋放上個磅度,顯示屏顯示個篋有 21.4KG 重!弊!咁咪要罰錢!

不過最後櫃檯職員都冇理到,照俾我哋過,唔知係咪我哋嚟得早,所以執得冇咁緊~

呢樣可能執得唔緊,但係另一樣就真係嚴格執行~

就係一人只可以拎一件手提行李上機,我眼見好多人都要將啲手提行李 pack 成一件先俾過~
02.jpg  
我仲見到有一位女士,手拎住嘅行李,一時間都數唔到有幾多件,左手右手都各有幾個袋拎住,一副愁爆嘅樣,真係唔知佢點算~

跟住去到安檢位,人唔太多,但就等咗好耐,原因係有一個十一二歲到嘅小朋友俾職員不停咁問嘢,又搜袋又要佢摷晒身上面所有嘢出嚟檢查~

到我哋經過佢嘅時候都仲問緊嘢,我眼見個小朋友都好合作,完全唔係串果種人,唔明點解玩到咁大,或者我哋嚟之前有事發生過啦~

終於去到候機室,我哋訂咗 1110 起飛嘅航班,而家距離起飛仲有兩個鐘,有排等......
03.jpg  
機程約 1.5 小時,不設劃位,當然唔會有飛機餐啦~

引擎位置全部油上橙色,好 sharp~
04.jpg  
喺 Barcelona 機場,見到一條好特別嘅電梯,可能係我孤陋寡聞,少見多怪,所以先覺得特別~

條電梯落落吓會有平路再落,但係係一條過嘅~
05.jpg  
出市區前要做一件事先,就係兌換 Articket~

Articket 係類似 Paris 嘅 Museum Pass 咁,不過佢就只包 Barcelona 市內嘅七間美術館,出發前喺網上面訂咗兩張,嚟到可以喺機場兌換~

到咗旅遊中心,俾晒啲資料佢,得到嘅答案係冇得換!

佢話要出返市區先有得換,我唔係好忿氣,將 receipt 上面講明可以喺機場換,我就問吓佢點解將 receipt 上面話可以,佢話之前可以,但而家唔可以~

佢咁答我都吹佢唔脹,唯有離開~

我哋喺機場車站買咗兩張 T-10,T-10 用法即係好似 Paris 嘅 Carnets 咁,不過佢就係一張用十次~

由機場去旅館,搭火車再轉 metro 就得,可以用 T-10,都只係計一程而已~

本來間旅館好近就有 metro 站口,不過我哋出唔啱呢個出口,結果搵咗十五分鐘先搵到間旅館......

上到去 check-in 時,個女仔拎咗份地圖俾我哋,用咗五分鐘,非常清楚有條理咁將 Barcelona 呢個地方嘅旅遊點作咗一次簡單嘅介紹~

雖然我哋已經有晒自己嘅行程,而且佢講嘅,我哋大部份都會去,不過佢咁有心,我哋都好耐心咁聽佢講,並示表感謝~

今日第一站係 Parc Güell (奎爾公園)

第一次嚟 Barcelona,睇 Antoni Gaudí 嘅作品可以話係指定項目~

出發前,食啲嘢先~

由於實在太餓嘅關係,真係見到有食肆就衝入去~

我哋入咗呢間~
06.jpg  
喺 display 度求其點咗兩樣嘢,不過,好難食......
07.jpg

08.jpg  
由呢度去 Parc Güell,有兩個選擇,可以搭 metro 再向山上行十分鐘到正門;可以搭巴士直達側門,我選擇咗後者~

同 Rome、Paris 一樣,喺巴士上面要打飛,又係扣一次 T-10~
09.jpg  
Parc Güell 側門
10.jpg

11.jpg  
行入少少就到 Gaudí House Museum~

之前做功課時,見到有一種聯票係 Basílica de la Sagrada Família (聖家教堂) + Gaudí House Museum,平過分開買~

如果係咁,梗係喺 Gaudí House Museum 買啦,相信唔駛點排隊嘛~

點知嚟到 Gaudí House Museum,個職員話要買聯票要去返 Sagrada Família 果邊買,真係打個突!

我一廂情願咁以為兩邊都有得賣,唉,而家如意算盤打唔響,睇嚟去 Sagrada Família 果日要早啲去先得~

Gaudí House Museum
12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg  
Parc Güell~

一個好有趣嘅公園,很喜歡~
25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg  34.jpg  36.jpg 33.jpg

35.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg  

見到有雪糕賣,梗係整返兩杯先啦~

不過都係意大利果啲好食啲~
52.jpg

53.jpg  
下一站 Casa Vicens (文生之家)

Casa Vicens 都係 Antoni Gaudí 嘅作品,不過而家係有人住緊嘅,所以並不對外開放,只能到門外欣賞~

離開 Parc Güell,都係搭巴士,呢程巴士可以直達旅館,不過時間尚早,可以中途落車去參觀吓 Casa Vicens~

車到喇,巴士號碼啱,不過目的地同我做功課時睇到嘅有出入,於是我上到車就問吓司機,確定呢班車可以去到我哋要去嘅地方,咁就冇問題啦~

到差唔多到嘅時候,個司機提我就嚟落車,不過由於言語不通嘅關係,我哋誤會咗係嚟緊個站落車,到落咗車我就覺得唔妥,都唔係睇 google maps 睇到嘅環境~

望一望個司機,佢係咁用手勢示我哋返上車,又係咁講嘢同用手勢去教我哋點去~

其實我都冇話俾佢知我哋想去 Casa Vicens,可能佢知道遊客去呢頭嘅都係去 Casa Vicens~

雖然聽唔明,亦好難從佢嘅身體語言去知道實際應該點走,不過我深深咁感受到佢果份熱情,果份助人之心~

只要去到想去嘅巴士站落車,我就識去,所以接收唔到佢嘅意思都冇問題嘅~

落咗車行一分鐘就去到 Casa Vicens~

好似 LEGO 砌出嚟咁,幾得意~
54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

59.jpg

60.jpg  
由呢度返旅館,只係十五分鐘步程,仲要係一條直路連彎都唔駛轉,梗係行返去啦~

呢條街都幾旺,多人又多舖頭,又可以睇吓晚餐食咩好~

途經見到有間專賣生果嘅舖頭,即刻衝入去~

最後買咗橙同蕃茄仔~
61.jpg

62.jpg  
可能今日太晏食午飯,我哋都冇咩胃口,行到見到間麥記,啱晒,唔駛即刻食,買返旅館想幾時食幾時食~
63.jpg

64.jpg  
行到返旅館附近~
 65.jpg

66.jpg  67.jpg
返到旅館,發現個電源轉插器插唔入個插座,因為個插座係凹入去嘅,喺接待處借咗三個先搞掂~

上網又唔係太連到線,不過都聽過好多人講,好多 hostel 都係咁,要近返接待處先連到線~

呢度嘅 wifi 有分層數,每一層都有獨立嘅 wifi port 同 password,我哋住喺三樓,不過連 search 都 search 唔到三樓果個,但就 search 到二樓同四樓果個,連線就一時時,就算連到都好弱甚至斷線~

我哋落返接待處就正常晒,再行到用餐地方及露天花園先接收到強及穩定嘅 wifi 訊號~

講返麥記果啲嘢食~

煙肉漢堡,麻麻地~

麥香雞,完全冇味~

雞翼,好似食鹽咁,勁鹹!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()