今日主要景點:

Segovia

Acueducto Romano (羅馬水道橋)

Catedral of Segovia (大教堂)

Alcázar de Segovia (城堡)

Casa Duque (餐廳)


Madrid

Plaza de Toros de las Ventas (鬥牛場)

 

 

食埋噚日食剩嘅威化餅作早餐就出發~

Madrid → Segovia

metro 站:Príncipe Pío

出咗站就到 Intercambiador de Príncipe Pío 巴士站

搭 Le Sepulvedana Bus 往 Segovia 嘅巴士

買來回票平過買單程票

今日天色仍然係好正!
01.jpg  
差唔多一個鐘就到~
02.jpg    
大街~
03.jpg  
Iglesia de San Millán
04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg  
Iglesia de San Clemente

沒有開放,冇得入去~
11.jpg

12.jpg  
附近環境~
13.jpg

14.jpg  
Acueducto Romano (羅馬水道橋)

呢條橋係一條輸水道,可以話係 Segovia 嘅象徵,將 17 公里外嘅水源輸入城至 Alcázar de Segovia (城堡),運作咗差唔多有二千年~
15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg  
附近環境~
23.jpg

24.jpg  
Casa de los Picos (鳥喙之家)

沒有開放,冇得入去~
25.jpg

26.jpg  
Plazuela de San Martin (聖馬丁廣場) 及 Iglesia de San Martin (聖馬丁教堂)
27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

33.jpg

32.jpg

34.jpg  
喺呢個廣場度,見到有個兩歲到嘅小朋友放盡喉嚨喺度大叫大喊,坐喺一邊嘅媽媽只係望住佢,但唔理佢,有途人可能見個小朋友喊得咁淒涼,走埋去安撫吓佢,阿媽媽笑笑口講咗幾句嘢,個途人又笑笑口咁離開~

段估都係同個途人講由得佢,唔可以縱壞佢卦~

個媽媽忍耐力真係高強,我哋喺廣場度都起碼有 15 分鐘,阿媽媽真係 15 分鐘都唔理個細路由佢喊,最後個細路都冇符,收聲走返埋媽媽度,呢個時候阿媽媽先將佢嘅母愛顯露出嚟,錫返個小朋友,好嘢!

Plaza Mayor (大廣場)
35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg  
Catedral of Segovia (大教堂)
39.jpg

40.jpg  
呢間教堂都有好多嘢睇,仲見到有人結婚,所以有個堂唔俾遊客入,都係果句:可惜唔俾影相~

我十分喜歡呢間教堂,好靚,外面望落成座沙雕咁,好特別~

Iglesia de San Esteban

沒有開放,冇得入去~
41.jpg  
Iglesia de San Andres

沒有開放,冇得入去~
42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg  
附近環境~
47.jpg  
Alcázar de Segovia (城堡)

傳說童話故事《白雪公主》裡面嘅城堡就係以呢座城堡作範本的,不知是真是假~

Alcázar de Segovia 最初只係一座堡壘,後來就用作皇宮、監獄同軍事學院~

聽聞唔係太值得俾錢入內參觀,睇過人哋啲相都真係冇咩興趣,所以都冇入到~
48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg  
Iglesia de la Vera Cruz

一間罕有採用十二角形建築風格嘅教堂,我自己好感興趣,不過就冇去到~

原因係由 Alcázar de Segovia 行落去最少要 15 分鐘,當然,15 分鐘對我哋嚟講絕無問題,不過沿途要經過一啲冇咩人又看似荒蕪嘅路,我一個人就冇所謂,同屎塔一齊,我唔會冒呢啲險,唯有靠部相機 zoom 近啲睇吓,影張相就算~
52.jpg

53.jpg  
Segovia 就叫做行晒,而家去食嘢先~

想去嘅餐廳位於 Plazuela de San Martin 附近,我選擇行第二條路去,睇多啲其他風景~

沿途風景~
54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

59.jpg

60.jpg

61.jpg

62.jpg

63.jpg  
其中一間喺 Segovia 幾出名嘅餐廳:Casa Duque
64.jpg

65.jpg  
呢間餐廳歷史悠久~
66.jpg  
可能我哋冇訂位,所以就俾咗個全場最差嘅人位我哋,正中心嘅二人位,好似全世界望住我哋食嘢咁,我背後仲係放餐具嘅櫃......
67.jpg  
Sopa Castellana (Castillian soup)

豬耳湯,又係鹹得滯,不過味道好特別,豬耳外皮夠腍,軟骨又夠爽,成個湯幾特別的,如果唔係過鹹都應該幾過癮~
68.jpg  
Sopa de Pescado (Fish soup)

唉,點解又係過鹹咖,本來都幾有鮮味,可惜,真係好可惜,太鹹喇~
69.jpg  
食完呢碟嘢,真係覺得大鑊,呢個湯勁多料,飲完湯食埋啲料已經飽飽地,仲有條魚同烤豬未嚟......

Trucha frita con jamón a la Segoviana (Fresh trouts with ham "Gran Duque")

鱒魚,其實都唔知咩係鱒魚,會唔會有其他別名而其實自己都食過呢?

魚本身一般,不過夾埋啲火腿又唔錯~
70.jpg  
Cochinillo Asado (Roast baby pig)

嚟呢間餐廳,最主要就係食烤豬,試吓啲地道食品~

出奇地,唔鹹喎,只係有一陣陣淡淡嘅烤肉香味,皮唔算好脆,總括嚟講,冇咩特別,香港食到嘅燒乳豬好食得多,不過當然啦,風味絕對不同~
71.jpg  
呢餐真係出乎意料之外嘅耐,由坐低到離開,足足用咗兩個幾鐘~

食完嘢就行返去巴士站搭巴士返 Madrid~

上車嘅時候,俾張回程車票個司機睇,佢退返俾我哋,原來回程要到售票處蓋返個印先可以上車~

可能唔同巴士公司做呿唔同啦,噚日喺 Toledo 都唔駛咁樣~

返到 Madrid 都差唔多下午六點,遠遠比我預期為晏,本身仲諗住可以去 Museo Nacional del Prado (美術館),而家咁晏,唔去啦~

打開本旅遊書睇,見到 Museo Taurino (鬥牛博物館),都有啲興趣(本身唔想睇真鬥牛),又可以順便睇吓 Plaza de Toros de las Ventas (鬥牛場),就係咁就搭咗 metro 過去~

唔通呢條就係天國的階梯?
72.jpg  
其實喺呢個決定入面,我犯咗一個好大嘅錯誤~

過到 Museo Taurino 都過 1800 啦,憑乜嘢認為 Museo Taurino 仲未閂門呢?

係呀,我完全忽略咗呢樣嘢,以為全世界嘅景點都要為我而開咁......

慒蔽蔽咁,去到就梗係食閉門羹啦~

最大意嘅係,原來旅遊書有講佢係閂 1430 的......

如果一早睇到,我應該唔會過嚟,去返 Palacio Real (馬德里皇宮) 同 Nuestra Señora de la Almudena Cathedral (教堂) 仲好~

Plaza de Toros de las Ventas (鬥牛場)
73.jpg

74.jpg

75.jpg

76.jpg

77.jpg  
附近環境~
78.jpg

79.jpg

80.jpg  
睇夠影夠就搭 metro 返旅館,喺旅館下面果條好熱鬧嘅街行咗一陣~

由於午餐實在食得太太太飽,仲要係四點幾先食完,我哋決定唔食晚餐,返旅館食埋啲生果就算~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()