close

今日行程:

Day 08:大興善寺 → 秋月城跡 → 光明禪寺 → 猫カフェ NYAON → 日產租車

 

 

今日第一站係「大興善寺」
九州紅葉名所頭十位~

嚟到大興善寺,外圍自由參觀,而內部則有限時間~
我哋就行咗外圍先,反正內部未夠鐘開放~

大興善寺對開環境~

01.JPG

02.JPG



大興善寺呢度,真係幾幽靜,而且環境仲非常好~
03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG



行到差唔多,又差唔多夠鐘,就去入口處等吓~
工作人員見我哋等緊,仲提早開門俾我哋入去先,真係唔好意思,我哋都冇諗過會咁......

呢度嘅楓葉,應該係成個旅程見得最多嘅地方,而且呢度唔係過咗見頃時期,係仲有好多都未開~

07.JPG

08.JPG

09.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

01.JPG

15.JPG

16.JPG

02.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

22.JPG

21.JPG



呢度好大,不過我哋見楓葉唔多,而且有部份係櫻花樹嚟,就唔打算行晒~
臨走時,又喺外圍行咗陣~

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG



下一站係「秋月城跡」
同樣係九州紅葉名所頭十位~

去到秋月城跡街口,有個人著晒反光衣,手持紅棒,路面又鬼咁多人,我相信唔俾入,費事入咗去要倒車出嚟,就係附近搵個停車場泊車~
泊好車走去票機度買泊車票,手頭上兩張一千円紙都嘔返出嚟,又冇其他可用散紙,附近又冇人,咁冇計啦,陣間先算~

泊好車,走返去頭先嗰個街口,見到有唔少車駛咗入去......
頂,原來入得!
重遇嗰位反光衣大叔,原來佢只係喺地盤出入口指揮出入嘅車輛......
算啦,都行到嚟呢度,冇理由走返去攞車揸過嚟~

秋月城跡兩旁,全是光禿禿嘅樹,唔知點解,我哋直覺覺得係櫻花嚟~
如果真係櫻花,見頃時,呢度應該好靚~
30.JPG

再行入啲,就見到呢度幾處歷史遺跡~
瓦坂~
31.JPG

長屋門~
32.JPG

黑門~
33.JPG

都係啦,冇乜楓葉,不過呢度都幾靚嘅~

34.JPG

35.JPG

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG

41.JPG



上面有間中學~
42.JPG

43.JPG



回程特意買咗串雞肉串,咁就可以打散張一千円紙~
呢串雞肉串,又鞋又乾,但味道就幾唔錯,我哋特登連埋肥嘅部份食,咁就好食啲~
44.JPG

返去攞車時,俾埋停車場費就開車走~

下一站係「光明禪寺」
亦都係九州紅葉名所頭十位~

光明禪寺門口對外一攝~
45.JPG

光明禪寺嘅非收費區~

46.JPG

47.JPG

48.JPG



去到光明禪寺俾入場費時,發覺冇散紙......
俾錢形式係自助形式,如果我放低張紙幣,再拎走餘額呢?呢個動作實在係面斥不雅~
我打算同嚟緊嘅人夾埋一齊俾,唯有係咁~

我拎住張紙幣,等緊人嚟,突然有人走埋嚟,伸手示意我俾張紙幣佢,我見佢喺入面出嚟,似係工作人員卦,就遞俾佢~
佢喺隔籬張檯,拉開個櫃桶,幫我兌換咗一千円硬幣,再示我自己將入場費放落錢兜~

入咗場,有咩睇呢?
原來係睇一個不能進入嘅庭園~
咩意思呢?意思就係,遊人只能喺僅有開放嘅房入面去觀賞呢個庭園~
呢個庭園真係靚!成個氣氛好有禪意,好正!

49.JPG

50.JPG

51.JPG

52.JPG

53.JPG



除咗呢度,其他地方都係不開放嘅~

其實較早前去完大興善寺同秋月城跡,我同屎塔講,不如唔好去光明禪寺啦,我估都係冇咩紅葉,早啲去下一站仲好~
不過屎塔話計劃咗嚟咪嚟埋囉,反正本身都有預時間嚟~
多謝屎塔嘅堅持,我先睇到呢個咁靚嘅庭園~

其實今日心情都好矛盾咖,明知見到紅葉機會唔高,究竟我哋係咪應該死咗條心,唔去呢啲紅葉名所,搵其他地方去,定還是,希望去埋呢幾度,爭取見到紅葉嘅機會?
其實真係冇一定答案,所以最簡單,跟原本計劃行,咩都唔好諗~

下一站係「猫カフェ NYAON」
貓 Cafe 一間~

猫カフェ NYAON
54.JPG

呢間貓 Cafe 同去過嘅有少少唔同,去過嘅貓 Cafe 係冇特別劃分一個空間俾貓嘅~
而呢度,入咗門口,有幾張檯,如果要同貓接觸,係要去隔籬嘅房,啲貓就喺晒入面~
喺咁嘅情況,帶埋啲袋入去又好似唔係幾好,但佢又冇位俾人放袋......
我哋見呢區真係搵個人睇吓都冇,Cafe 計埋我哋亦只得三個人,就將個袋放喺凳,再推埋檯底,應該都冇問題嘅~

呢間 Cafe 嘅收費,應該都係我去過最貴嘅一間~
想同貓貓玩,每人 1000 円一個鐘,而且唔包飲品,真係純玩貓~
咁入到嚟,冇理由真係純玩貓,起碼都叫杯嘢飲吓啦~

想餵貓,就另加 100 円,就有一兜,不過兜入面只係俾好少,我諗都有 50 粒乾糧卦~
啲貓見到啲糧,全部癲晒咁,超猴擒,乾糧咋喎,唔通你哋今日未食過嘢?

而且啲貓唔算打理得好好,咁又唔係差,只係相對其他貓 Cafe 嚟講,佢真係唔算好囉~

其中有一隻貓性格有啲奇怪,佢好痴人,但唔摸得,一摸就嘈,再摸就發脾氣,再唔聽就一嘢咬落嚟~
佢痴人到無論你喺咩狀態,佢都想走上嚟瞓,而且只要有貓靠近佢,佢都會兇佢哋~

呢度都有十幾隻貓,不過唔知點解,硬係冇其他貓 Cafe 嗰種氣氛~

55.JPG

56.JPG

57.JPG

58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG

62.JPG

63.JPG

64.JPG

65.JPG

66.JPG

67.JPG



貓 Cafe 係今次旅程最後一個景點,之後就返去日產租車度還車~

租車時唔知佢有冇加到 KEP,還車時就知喇,係有嘅~

回程搭飛機時有少少事情發生~
架機係 3 + 3 咁嘅座位,我哋嘅座位編號係 A 同 B,即係窗邊同中間位~
當我哋行到埋去嘅時候,三個位都有人坐咗(A女,B女,C男,B 同 C 係識嘅,疑似係兩公婆,當係先),咁我哋就梗係問吓佢哋有冇機會坐錯位啦~
A 冇反應,不過都算,因為佢望住窗外,冇為意唔出奇,B 同 C 互相對望咗一眼,當冇事發生,冇理我哋~
咁我哋進一步,拎埋張登機証出嚟,再問一次,B 同 C 今次直情當聽唔到~
身後空姐出手喇,C男即刻話,我係坐呢度,冇坐錯~
第一時間話自己冇錯先,即係話俾人知個老婆先係坐錯,老婆錯晒,你仲係咪男人嚟?
睇你兩公婆嘅反應,肯肯定一早已經知坐咗人哋個位啦,扮晒嘢瀨死唔走仲第一時間話自己冇錯~
最後發現原來老婆係坐 D 位,唔想同老公隔住條走廊就霸人哋個位~
到 A 嘞,到呢刻佢仍然係冇反應,完全冇望過過嚟,空姐再大聲啲同佢講,佢終於都有反應嘞~
空姐問佢坐邊,再問佢攞登機証睇,哈,佢睇都唔睇(登機証)就起身,去咗第二度坐,即係本身唔係亂坐就係特登霸住個窗口位坐,咁都有嘅~

到咗香港,等篋等咗超過半個鐘,冇計啦,貪平搭廉航,食得鹹魚抵得渴~

今次旅程真係超失望,冇盛開嘅紅葉睇,連似樣啲嘅都冇,運氣嘅嘢,唔嚟就係唔嚟......

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()