今日行程:
Frankfurt am Main (法蘭克福)、Mainz (美茵茲)、Heidelberg (海德堡)


 

Frankfurt am Main (法蘭克福)
Römerberg (羅馬廣場)
Eiserner Steg (鐵橋)
SixT 租車

Mainz (美茵茲)
Altstadt (舊城區)
Stephanskirche (聖史蒂芬教堂)
Der Hohe Dom St. Martin zu Mainz (聖馬丁主教座堂)

Heidelberg (海德堡)
Heiliggeistkirche (聖靈教堂)
Jesuitenkirche (耶穌會教堂)
Alte Universität Heidelberg (舊海德堡大學)
   - Studentenkarzer (學生監獄)
   - Universitätsmuseum (大學博物館)
   - Alte Aula (舊演講廳)
Philosophenweg (哲學家之路)
Alte Brücke (老橋)
Altstadt (舊城區)



今日 Frankfurt 呢度落雨,仲要唔細~
我哋行過去火車站度食早餐,又係同一個地方,一個 food court 咁嘅地方,之前已經食過兩次~
胃口麻麻,買咗一個雞卷 (Wrap Crispy Chicken),又幾好食喎~
001.JPG

002.JPG

 

想走嗰時,隔籬檯有位女士問我哋可唔可以幫佢睇住啲嘢,佢想去洗手間咁話~
佢一個人拎住咁多嘢又真係幾唔方便嘅,就幫你睇一陣啦~
003.JPG


 

今日第一站「Römerberg (羅馬廣場)」


要搭 U-bahn 過去,落到月台先醒起未買飛......


到咗站又唔記得撳開門掣,兩條友完全係未瞓醒狀態~ XDDD


嚟到 Römerberg,繼續落緊雨,冇辦法喇,只好將件雨褸套落個篋度,人就擔遮~


大部份熱門旅遊景點,唔駛諗都一定多人,不過我哋唔怕早出門口,咁就可以避開人潮~


呢刻 Römerberg 呢度只有幾個人(幾分鐘後就已經有一個大陸旅行團嚟到),係就係有啲冷清,不過如果要喺冷清同熱鬧之間揀,我哋會毫不保留咁揀冷清~
004.JPG

005.JPG

006.JPG

007.JPG


 

下一站「Eiserner Steg (鐵橋)」

Eiserner Steg 距 Römerberg 雖不遠,但都有啲唔想去,始終落緊雨拖住個篋,不過最終都係去咗~
008.JPG

 

喺呢頭見到啲架空嘅管狀物,上網查吓,原來係抽取地下水後,用作運輸嘅管道~
009.JPG

 

附近隨影~
010.JPG

011.JPG

012.JPG

 

回程經過 Römerberg,呢刻廣場嘅人數,比起今朝見到嗰團大陸團嘅人數,多出以十倍計,咁多人喺個廣場度,其實都幾掃興~



下一站「SixT 租車」


之前做過功課,如果喺火車站攞車,會貴好多,為咗慳錢,唯有揀間遠少少嘅,行......四個字到啦,其實搭鐵路都得嘅,但搭鐵路都係要行,倒不如一開始就行,又唔駛拎住個篋上上落落~
不過呢,拖住個篋,又落緊雨,行四個字都幾甘......


今次租棍波,又係慳錢囉,指定自動波貴好多!
不過租棍波呢,佢都有個「要求自動波」嘅選項,即係,佢知道你想要自動波,但唔保証俾到你~
咁搏一搏啦,搏唔到咪棍波,反正我都成日揸棍波車,只係怕左軚棍波比較難適應啫,如果係右軚就完全冇問題~
要知道喺完全陌生嘅路面上駕駛,仲有可能好唔一樣嘅駕駛規則同文化,要顧嘅嘢其實好多,顧少一樣就一樣啦~


到咗 SixT,得一個職員,佢協助緊另一個客,唯有等吓,都等咗幾個字,終於輪到我哋~
問我哋攞咗國際車牌,望咗一陣,又帶點猶豫咁問我哋攞埋香港個車牌~
喺亞洲地方租車都租過幾多次,通常都有好充份及詳細嘅講解~
今次第一次喺歐洲地方租車,異常地簡潔,俾份嘢你簽,都係啲責任呀,保險呀,同意書等等~
今次我只係買咗最基本嘅保險,因為佢啲保險真係好貴,唔係好買得落手......
我知道,咁係好冒險,但我睇過條文,佢嘅最高自負額雖高,但我對自己係有少少信心,最壞都係賠自負額,覺得搏得過~
簽完文件就俾條車匙我哋,指手劃腳咁教我哋點去停車場攞車~
去到停車場,要自己根據車牌搵返部車,停車場呢邊完全冇工作人員......
咁,車身有冇花嗰啲呢?唔駛開車前睇睇,大家有個共識咩?真係奇怪!
不過咁,我哋望過又真係幾新淨,車身冇乜花痕~


我 book 嘅係 BMW 1 系(或同級)及手動波箱,當然有選返要求自動波箱~
最終佢俾咗部 Mercedes Benz A180 Auto 我哋,都好呀,棍波價錢,但俾部自動波我哋,有賺~


喺停車場收唔到 GPS 訊號,只好駛出停車場後才設定~
咁出停車場後轉邊個方向呢?只好是但轉一邊啦~
行咗幾個圈先搵到位停......


好嘞,根據過往使用 GPS 嘅經驗,通常都唔太難用嘅,應該好快搞掂~
撳呀撳,篤呀篤,點都轉唔返英文,搞咗好耐先可以將個 GPS 設定返去 SixT~


返到去,同佢說明原因,佢撳兩吓已經轉返去英文,我哋都睇唔到佢撳過啲咩,可能始終係德文,佢撳完我哋都記唔住啦~


好嘞,真係出發喇,轉返英文,好容易就搵到輸入 GPS 座標嘅地方~
輸入完再睇返佢標示嘅地方,咦?有幾條街嘅偏差嘅?唔通個座標嘅格式唔啱?
啲座標數字我喺 Google Maps 度搵出嚟嘅,可能部車唔係用同一個格式~
好彩,我都早有準備,我下載咗個轉座標格式嘅 app,而家只需要轉幾種格式,睇吓邊種啱就得~


試晒咁多種,冇邊一個係絕對準確,咁冇計啦,已經比預期遲咗,就揀個最接近嘅先,過咗 Mainz 先再算~



下一站
「Mainz Altstadt (舊城區)」
「Stephanskirche (聖史蒂芬教堂)」
「Der Hohe Dom St. Martin zu Mainz (美茵茲聖馬丁主教座堂)」


過去 Maniz 嘅時候,經過高速公路,途中好多改路路段,路變得好窄,左邊有兩尺高圍板(用作來回線分隔),與右邊車道又貼,揸得快一係撞圍板一係撞右邊部車~
不過有部份車都行得唔慢,我跟住後面,精神上極度集中先跟得到又唔會碰及左右物件~
其實我可以選擇行慢線,不過慢線都係啲大車同慢嘅私家車,兩線相差嘅速度實在太多,我真係唔係好想行得咁慢,唯有跟住啲快車,自己小心啲~


行行吓,發現導航話仲有四百幾公里,仲有三四個鐘先到~
奇嘞,明明全程只需四十分鐘,我都行咗差唔多一半啦,應該仲有二十分鐘就到~
睇返 Offline Map,方向啱,亦真係行咗一半,真奇怪,唔理啦,跟路牌行,再用手機 check 住個方向行住先~


過咗改路嘅路段,真正處於德國無限速路段~
喺香港揸車,真係快極有限,喺呢度可以合法盡踩,梗係要試吓!


一去到大直路就係咁俾壓力油門,隨住速度錶慢慢上升,我全身肌肉嘅繃緊程度亦一同上升~
一路上一路上,直至有微彎先至收油,呢段路我最高上到 185km/h~
我自己從來未上過呢個速度,部車幾飄,但還可以,感覺上仲可以再上少少~


去到目標嘅路邊停車場,等咗一陣就有位,不過就好猶豫駛唔駛俾錢~
現場問咗人,佢話希望唔駛,因為星期日,佢自己就唔會俾錢,希望冇問題咁話~
當地人都唔知咁得意?


望吓人哋車頭,埋牆呢排車(我泊咗入埋牆呢邊),架架都有張 Al1 牌喺車頭,中間嗰啲車就冇,咁我相信真係唔泊得,諗住去埋洗手間就褪返出嚟~


去完洗手間出返嚟就見到有個女人同屎塔講緊嘢,佢就係同屎塔講我哋唔可以泊呢度,咁我就即刻 say sorry 同埋即刻開車離開嗰格俾返人泊~


中間有幾排車位,車頭都冇特定嘅牌或者 label,我相信呢啲就可以泊嘅,不過呢刻冇位~
冇位就周圍再兜吓,附近都有唔少停車位,只係全部爆滿,咁冇計啦,就去返最初嚟到嗰個停車場等,因為呢個場最多停車位~


等咗一陣,終於等到有位,泊好就走去票機睇吓收費時間~
雖然係德文睇唔明,不過大概都知佢嘅收費時間,亦相信收費時間以外係免費~
今日星期日,應該就係免費嘅,同埋我見隔籬車車頭都冇放停車收據~


先前攞車時喺停車場比較暗,冇影相,而家泊咗室外地方就可以補影返~
013.JPG

014.JPG

 

我原先計劃係經舊城區去 Stephanskirche,再行過去 Der Hohe Dom St. Martin zu Mainz 就返去攞車離開 Mainz~
不過冇目的咁行行吓舊城區就到咗 Der Hohe Dom St. Martin zu Mainz,以我做功課時嘅記錄,係冇咁早開,但見而家開咗就入去參觀咗先~
不過入到去見到做緊彌撒,咁都係離開,唔好阻住人~
行行吓就行到 Stephanskirche,參觀完就諗住搵嘢食,唔再返去 Der Hohe Dom St. Martin zu Mainz,因為內部其實冇咩特別,係外觀幾靚,但外觀都參觀過了~
但係搵嘢食嘅時候,又經過 Der Hohe Dom St. Martin zu Mainz,既然係咁,就入去參觀吓~


舊城區隨影~
015.JPG

016.JPG

017.JPG

018.JPG

019.JPG

020.JPG

021.JPG

022.JPG

023.JPG

024.JPG

025.JPG

 

Stephanskirche (聖史蒂芬教堂)
呢間教堂嘅玻璃彩繪,用藍色作主調,所以整間教堂都充滿藍光,幾特別的~
嚟到現場,其實只有淡淡嘅藍光,可能因為今日多雲,冇乜太陽,冇太多光線穿過彩繪透射到教堂內~
026.JPG

027.JPG

028.JPG

029.JPG

030.JPG

031.JPG

032.JPG

033.JPG

 

Der Hohe Dom St. Martin zu Mainz (美茵茲聖馬丁主教座堂)
034.JPG

035.JPG

036.JPG

037.JPG

038.JPG

039.JPG

040.JPG

041.JPG

042.JPG

043.JPG

044.JPG

 

求其搵咗間餐廳就坐低~
045.JPG

 

Linguine Marinara
意粉味道還可,只係略鹹~
可能因為入面有啲幾鹹嘅魚,呢啲魚,似係上次喺瑞士食過嘅 Pizza Napoli (拿坡里比薩) 上面嗰啲勁鹹嘅魚,只係今次冇上次 pizza 嗰啲咁鹹而已~
046.JPG

 

Pizza Lucca
個 Pizza 幾好食~
047.JPG

 

Eiskaffee & Eisschokolade
兩杯嘢都幾好飲~
048.JPG

 

返去攞車時,見到有個著制服嘅人喺度望吓望吓啲車,唔知做咩呢?
抄牌?但我真係幾有信心今日係免費泊~
雖然唔清楚咩事,我見我哋車頭又冇攝嘢,唔理喇,開車走人~



下一站「Heidelberg (海德堡)」
今晚嘅住宿,冇提供停車場,而且遊覽 Heidelberg,步行比駕車方便得多,所以陣間到咗 Heidelberg 之後,要搞掂部車,即係搵地方泊車先~


當然,我出發前已經搵好想泊邊個停車場,不過喺設定 GPS 嘅時候,唔係好準確,最後都係用自己準備好嘅 Offline Map~


去 Heidelberg 呢程車,非常多車,唔好話快,好多時連正常車速都去唔到~


去到 Heidelberg,都唔係一去就去到個停車場,都有行錯,仲要用埋車嘅 GPS 協助先去到~


而家未夠 16:00,我哋要泊到聽日大約 11:00,睇返停車場嘅收費,係要計日租(24 hrs),即係 €13.5,其實都有啲肉赤,不過冇計,附近冇咩選擇~


泊好車,去酒店 check-in 埋就出去行吓~


Heidelberg 呢度都幾多遊客,其實都唔意外,一來呢個城市係好值得嚟,二來呢段時間係啤酒節,一定好多人嚟德國旅行~


沿路行去舊城區,先經過 Heiliggeistkirche (聖靈教堂)
049.JPG

050.JPG

 

再行就去到 Jesuitenkirche (耶穌會教堂)
051.JPG

052.JPG

053.JPG

054.JPG

 

跟住就去到 Alte Universität Heidelberg (舊海德堡大學)
入場費 €2.5,有三個地方可參觀~


Studentenkarzer (學生監獄)
當年用作囚禁不守規矩或做壞事嘅學生嘅地方~
本來我哋上嚟時係冇人,之後十幾個年輕人好進取咁衝上嚟,亂跑一通,之後就走晒,好似快閃黨咁......
055.JPG

056.JPG

057.JPG

058.JPG

059.JPG

060.JPG

061.JPG

062.JPG

063.JPG

 

Universitätsmuseum (大學博物館)
對我哋嚟講真係冇咩吸引力......
064.JPG

065.JPG

066.JPG

067.JPG

 

Alte Aula (舊演講廳)
睇完 Universitätsmuseum,一推開門入嚟 Alte Aula,好大反差,所以覺得特別靚!
068.JPG

069.JPG

070.JPG

 

Heidelberg 舊城區隨影~
071.JPG

072.JPG

073.JPG

074.JPG

075.JPG

076.JPG

077.JPG

078.JPG

079.JPG

080.JPG

081.JPG

082.JPG

 

跟住就沿河邊行去 Philosophenweg (哲學家之路)
083.JPG

084.JPG

085.JPG

086.JPG

 

Philosophenweg 入口~
087.JPG

 

一路上~
088.JPG

089.JPG

090.JPG

 

上到離開窄路,就見到好多人聚集~
091.JPG

092.JPG

 

唔通呢度個景好好?
嗯......麻麻地咋喎......
093.JPG

 

不過呢度有個小花園~
094.JPG

 

攞到最好都只係咁樣~
095.JPG

 

再睇真啲,原來咁多人聚集喺度係為咗捉緊精靈...... ~_~!


離開咗人群,再行落去就冇乜人,附近見到有個塔,有條小路上,就過去睇吓~
096.JPG

097.JPG

098.JPG

099.JPG

 

初時都唔係好敢上,最後都係鼓起勇氣走咗上去~
100.JPG

101.JPG

 

個景都係麻麻~
102.JPG

 

我目標係喺 Alte Brücke (老橋)嗰邊落,所以前方冇人都繼續向前行,希望真係有路落~
繼續行繼續行,沿途風景比之前好,夠開揚~
而且仲有幾分斜陽,好靚!
103.JPG

104.JPG

105.JPG

106.JPG

 

行行吓見到有條唔起眼嘅小路,睇返 Offline Map,應該係呢條~
落山呢段係陡峭嘅石階路,都幾難行,同時考驗膝頭同腳踝,屎塔咁鬼論盡,真係怕佢出事,條友又麻鬼煩唔俾我扶!
107.JPG

108.JPG

 

雖然行得好辛苦,但呢邊落好近 Alte Brücke,我相信我冇行錯~
109.JPG

 

繼續落~
110.JPG

111.JPG

112.JPG

 

落山中途,竟然見到有人踩單車上!佩服!


轉完最後一個彎,就已經到大街了~
113.JPG


 

下一站 Alte Brücke (老橋)


Philosophenweg 嘅出口好近 Alte Brücke,不過置身橋上,橋,還都是一條橋,從山上望落去靚好多~
114.JPG

115.JPG

116.JPG

117.JPG

 

不過喺橋上面就可以正面睇到舊城區嘅入口~
118.JPG

119.JPG

120.JPG

 

通過入口,又返返嚟舊城區~
121.JPG

122.JPG

 

到咗舊城區,都冇咩啱食,又行到好攰,求其見到 Subway 就衝咗入去~
123.JPG

 

吞拿魚包,鹹咗啲......
124.JPG

 

BBQ Rib,呢個好食!
125.JPG

 

食完嘢行返旅館,呢個時間,氣氛都幾好~
126.JPG

127.JPG

128.JPG

129.JPG

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()