今日行程:

Day 03:北海道廳舊本廳舍 → 札幌市時計台 → 札幌電視塔 → 大通公園 → 豐田租車 → JR 小樽站 → 小樽運河工藝館 → 海鳴樓 → 小樽運河 → 日本銀行小樽支店 → 旭壽司 → 小樽石之藏 → 小樽浪漫館 → 北のアイスクリーム屋さん → 手宮線會場 → 小樽運河 → Rainbow Cruiser

 

 

經過頭兩日嘅體驗,我對我倆所做嘅功課,已經充滿信心。


今日 0630 就要起身,早餐係食最普通嘅 buffet 早餐,當中不乏日式食品。

如果唔係肚餓,真係難以提起食慾......

好彩嘅係,有新鮮嘅三文魚子,一粒一粒咁放入口,好好味。
01.jpg

02.jpg  
早餐過後,落到酒店大堂,見到窗外有個叮噹公仔,但變咗雪人。
03.jpg  
跟住走到街上,做咗一件相信好多人見到積雪都會做過一次嘅無聊事......
04.jpg  
跟住我哋就搭地鐵往 JR 札幌站,主要係去買 Sapporo Romantic Passport。

去到 Ticket Office 問一問,果位小姐完全表達唔到佢想講嘅嘢,佢唯有去第二部電腦,print 咗一份資料,話俾我知,唔係喺佢度買,要去第二度買,佢手指指咁,我都唔難為佢嘞,扮晒明咁離開咗。

再過第二度寫住旅客唔知乜鬼咁嘅地方再問,又唔係喺佢哋度買,不過呢位小姐就比較能夠表達到可以去邊度買,我哋就根據佢所講嘅方向去搵。

最後都搵得到,發現原來 JR 札幌站都幾大吓......

買到喇!
05.jpg  
用處有三:

1. 上藻岩山睇夜景要搭吊車,來回車費為 1100 日元

2. 有個商場叫 Norbesa,頂樓有座摩天輪,名叫 Noria,乘坐費為 600 日元

3. 札幌市電車一日車票,由於當地冇出售淨電車一日票(只有淨地鐵或地鐵+電車一日票),所以冇原價。(電車費為均一價每程 170 日元)

買呢個 passport 只需 1500 日元一個,淨係 1+2 都 1700 日元,所以絕對有著數!

1+2 可以三個月內有效,而 3 則要指定日期,我哋遊札幌主要喺 20/2,所以電車票只在 20/2 有效。

買完 passport,跟住就遊覽吓附近有特式及出名嘅建築物。

一出 JR 站就根據地圖搵第一個景點,點解搵嚟搵去,地圖同實景都唔同嘅? @@

原來我出錯咗出口,應該出南面,我出咗北面~=P

咁我哋就行返轉頭啦,終於搵到第一個想到嘅地方,北海道廳舊本廳舍。其實冇乜點解要去,只係叫做到此一遊,親眼見過咁嗟。

我哋都冇入到去,因為實在冇咁多時間,亦唔覺得有咩咁吸引入去了解佢嘅歷史。(往後都有類似只為到此一遊,影吓相嘅景點。)

06.jpg

07.jpg  
跟住就去札幌市時計台、札幌電視塔、大通公園。
08.jpg

09.jpg  
每年札幌市嘅雪祭都會喺大通公園舉行,一座座冰雕都會放喺呢個長達 1.5 公里嘅公園,夜晚加埋燈光效果尤其吸引。

其實出發前我哋都知道剛剛過咗雪祭嘅日子,但仍抱住未必即時拆毀嘅心態去睇睇,點知,莫講話冰雕,啲雪多到就連行嘅路都冇,一座一座嘅雪山堆滿公園,我哋都只係踏足一吓,叫做嚟過就算。

跟住落嚟,就要向豐田租車公司進發!好緊張,實在唔知自己可唔可以應付得嚟......

陌生嘅環境、陌生嘅 GPS、陌生嘅路面、陌生嘅汽車......

要一次過面對,真係一個好大嘅挑戰!不過我深信,只要揸慢少少(當然唔能夠太慢),應該冇咩問題!

我哋要由大通公園步行至電車すすきの站,乘搭電車到山鼻9条站落車,再行過去豐田。
10.jpg  
到咗豐田,見到門口有部 Vitz,我哋都喺度諗,會唔會就係呢部呢?因為我哋 Book 咗 1100,去到嘅時候係 1110。

入到去,只需出示早前喺網上預約租車嘅收據就得。

果位小姐不停咁同我講日文,其實佢都知我唔識聽,但佢都好不自覺係咁講......

佢可以話完全唔識英文嘅,最後出示幾張以日英對照嘅文件,講解一吓保險嘅嘢同發生意外時應該點做,更重要嘅係,遲咗交車點計法。

好嘞,跟住就俾咗一疊嘢我,我都冇咩點睇係乜,淨係知有地圖同 GPS 嘅使用方法。

佢揭開札幌市地圖,話我哋知佢哋間舖喺地圖邊個位置,跟住又揭開北海道嘅地圖,話我哋知札幌市喺邊度,認真細心。

我哋乘機問佢小樽喺邊(因為我哋只係揸車到小樽及回程札幌),佢又指咗俾我哋睇,跟手仲拎咗一份小樽嘅旅遊資料俾我哋,服務好好!

跟住就要俾錢,我用信用卡嘅。

一如所料,門口部車就係預備好俾我哋嘅。好嘞,仲爭一環就可以開車,就係睇吓車身有冇花,主要係佢睇,我再補充,我睇得好仔細,佢都好好耐性咁喺張紙上點出嚟,服務態度真係冇得頂!
11.jpg  
好嘞,坐上車,果位服務員等我哋開車走,我估佢係等我哋開車嘅時候,好有禮貌咁同我哋講拜拜,但係我哋研究緊個 GPS 點用,同埋我哋都要輸入咗資料先可以開車......

佢等咗一陣就冇等~XDDD

GPS 嘅易用程度絕對喺我意料之外,勁易用又勁好用!

我早已準備好要去嘅地方嘅電話號碼,但係,我第一站要到嘅係 JR 小樽站,冇電話嘅,點好呢?

嘿嘿,原來佢可以以 JR、地鐵或者係電車站咁搵嘅,我哋就以 JR 站搵,但係佢要以乜乜線咁搵嘅(即係觀塘線定荃灣線咁,咁 JR 嘅線梗係複雜好多啦@@),最後撞撞吓就搵到小樽站!

好!要開車喇!一開車就跟住個 GPS 行,真係好正!完全唔駛顧慮唔識路嘅問題!

一般繁忙嘅街道都冇乜積雪,所以開頭都唔係好擔心。但由於路旁堆滿積雪,令到一啲路口明明係來回線,我都唔係好敢轉入去。因為睇落完全唔似係來回線,以為得一條線並且係唔可以進入嘅,但基於我相信 GPS,我就以一個探路嘅速度扭入去(當然我衡量過當時環境係安全嘅),哈,原來真係來回線,我對 GPS 嘅信心又加強咗!

跟住入咗一條橫街,滿地都係雪(但只係好薄),前方又一架車都冇,我就試一試大力踩 brake 嘅感覺,都唔係咁難停姐,初步掌握到雪地駕駛嘅感覺係點嘅。
12.jpg  
好嘞,GPS 首次令我出現誤會!

我哋發現 GPS 嘅 signal 係有啲 delay 嘅。有兩盞好近嘅燈位,第二盞燈位後要轉左,點知我哋到咗第二盞燈位後,GPS 嘅 signal 仲喺第一盞燈位,結果我哋過咗第二盞燈都冇轉到......

跟住 GPS 就再重新俾過一條路我哋,但係佢要我喺距離一米到嘅街坊彎轉右,根本冇可能,路面環境唔許可俾我重煞或急速扭軚,我哋只好繼續直去,等佢再俾過條新路我哋。當然,好快就有新路行。

GPS 帶我哋行返對頭線入返本來錯過咗嘅入口。

GPS 指示我哋過咗個燈位就要右轉,轉超過 120 度,領航員指示我,過咗呢個燈位就即刻轉右,我知道我要把握呢次機會,轉好呢個彎!

好,嚟喇,去到燈位係綠燈,就連俾我停低準備嘅機會都冇,成地都係間斷咁有雪,冇雪嘅地方都係濕嘅,我要喺呢個急彎中不斷踏進雪同水,死就死啦!

咦!大鑊!點解係對頭線嚟咖!!!屎塔係咁嗌:「喂喂喂!」最後好彩冇事!真係好好彩,完全冇車,否則後果不堪設想!@@

但係點解會咁呢?原來係咁嘅......

我的確係要右轉,但係我條線係喺一個大柱躉之後嘅右轉,呢個大柱躉距離燈位起碼有足足三十米!!!唔熟路嘅,真係好易轉錯......

好嘞,我哋就喺對頭線 U-turn,當然,我哋已經成為附近停緊燈位啲人嘅焦點......

U-turn 後就可以出返大路再轉入兩次錯過咗嘅路口。

終於去到呢個好難搞嘅入口,呢個入口係上札樽道,係連接札幌至小樽嘅高速公路。

上到高速公路,兩旁都堆滿積雪,但路面就係冇雪嘅,自然可以行車速上限 80km/h。

其實日本人揸車都係慣性超速嘅......

行咗好一段時間,終於到收費亭,個職員問我由邊度嚟同埋去邊,跟住就話我知幾錢,成惠 800 日元!

問吓就得,真係可以咁信任人咩?@@
13.jpg  
離開咗高速公路,一路行,終於都到達 JR 小樽站,車程在一小時之內,我都唔知泊邊好,周圍都唔似有位俾人泊嘅......

跟住我見到站嘅正前方有部車泊咗喺度,我梗係照跟啦!

泊車位左面有個牌,寫住警察唔知乜鬼咁嘅,初時我都有啲擔心,但見人哋又係咁泊,同埋我同屎塔是但一個會留喺車,再加上我哋係遊客(大X晒咩!XDDD),我相信唔會有咩問題。

果個位有一堆雪嘅,但我諗冇問題嘅,所以就泊咗上去,空波,手掣,放 brake。(呢個係我一向停車等人時嘅習慣)

點解部車向後行嘅?@@

原來雪下面係冰嚟,形成咗一個冰嘅斜台,儘管拉咗手掣一樣向後跣!我立刻踩 brake,部車就停咗,我留意後面冇車冇人,我再次放 brake,睇吓部車會跣到去邊先停。我放 brake 後部車都冇郁過,算係解決咗停車嘅問題。

屎塔首先落車走入去 JR 站,仲影咗相,跟住就到我入去睇吓,係就係無聊啲,但係到過小樽又點可以唔去 JR 站望一望喎!
14.jpg  
下一站就係到小樽運河工藝館,我哋就將小樽運河工藝館嘅電話號碼輸入到 GPS,立即出現小樽運河工藝館字樣,確定後,可以出發!

好輕易就去到目的地,途中要注意嘅係,積雪通常會堆喺慢線,形成慢線只剩半條,但仍然會有車行,行中線嘅要稍為靠右少少讓少少位俾慢線嘅車。

去到目的地,有個停車場係無料(免費)嘅!正!

(出發前睇地圖同做資料搜集時,都知道會有停車場同埋係免費嘅。)但係,呢個免費停車場,只招待前來嘅顧客,並非公家地方免費任泊嘅,非法停泊會被移走。咁睇完呢間嘢點算好呢(最初以為可以長泊 ......)?唔理喇,睇完呢間嘢先算。

呢間嘢主要係賣玻璃製成品,分兩層,都唔算話有咩特別,就係大量玻璃製成品咁啦,有啲都幾靚嘅。

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg  
好嘞,睇完,下一個目標係海鳴樓。

因為海鳴樓喺小樽運河工藝館隔離,我哋就諗住偷雞睇埋海鳴樓先揸部車走,其實小樽運河工藝館嘅職員係唔會發現嘅,因為室內係完全睇唔到停車場,佢哋亦唔會知道部車係邊位顧客嘅,出入口完全開放,冇人睇冇飛攞嘅。

根據地圖嘅指示,就去搵海鳴樓,搵嚟搵去都搵唔到,我哋對本旅遊書開始產生懷疑......

唔通海鳴樓執咗?附近又冇乜人......

喺搜索嘅途中遇到一男一女,我哋走埋去問佢,原來佢哋都係香港人。哈哈~!

佢哋去海貓屋食咖喱。不過佢哋都幫唔到我哋......

算啦,搵唔到都冇法~

好嘞,部車點呢?我相信好多景點都設有私人免費停車場嘅,但好多景點都唔係距離好遠,下下都揸車去就好麻煩!再加上往後嘅景點,大部份都冇記低電話號碼(本身睇資料時以為可以長泊,咁就唔需要郁車,自然唔駛用 GPS),睇地圖自己行仲惡搞......

我哋開始有啲邪惡嘅想法,嘿嘿,就係......

先前搵海鳴樓嘅時候到過一處有好多車泊低嘅小街,又唔係停車場喎,於是我哋就......

好嘞,搞掂部車,下一站到傳說中嘅小樽運河。

途中見到有免費足湯,即係腳部溫泉,去到時,見到有兩個外藉人仕浸手......@@

我哋都只係做樣影相,實際上就冇浸到。
 19.jpg    20.jpg
跟住一路行,一路望地圖,抬頭一望,咦?海鳴樓?!盲樁樁又俾我哋搵到海鳴樓......

(原來旅遊書將兩個景點掉轉咗,所以搵錯晒......)

咁梗係入去先啦。

海鳴樓係造同賣音樂盒嘅。

其實成個小樽,主要都係出產玻璃製成品同音樂盒,周圍都係......

為咗體驗吓當地嘅特式,我哋揀咗部份去行吓~

海鳴樓都冇咩特別,到此一遊咁啦~
21.jpg  22.jpg  23.jpg
下一站真係到傳說中嘅小樽運河嘞!

運河景色優美,加上有雪嘅關係,構成一幅美麗嘅圖畫。附近有小樽運河食堂。
24.jpg  
睇返相先知原來屎塔喺日本都有朋友,真係相識滿天下!XDDD
25.jpg  
人力車當然係為遊客而設啦~

離開運河,我哋就行去日本銀行小樽支店。

途中見到個結咗冰嘅郵筒。
26.jpg  
銀行都好去?因為呢幢樓有成 96 年歷史,更加係小樽地標之一,所以就走去睇吓。
27.jpg  
影影吓,背後部車嘅司機由附近大廈走咗出嚟,主動幫我哋影相,真係熱心!

影完相,就係去食晏!呢餐犀利囉~

去旭壽司店!有咩咁巴閉呢?

「旭壽司是小樽市唯一擁有魚河岸仲買權的壽司店,因此每天都可買到最新鮮的海產。」(旅遊書係咁樣介紹嘅。)
28.jpg  
食刺身同壽司,料本身嘅新鮮程度比師傅嘅刀功更為重要吧。

睇餐牌,見到有一張相但兩碗嘢(圖右邊兩碗),問個職員(職員係一個態度絕對麻麻嘅嬸嬸......),同佢指手畫腳一輪,理解到係二選其一,我哋揀咗飯,即係圖右上的那碗海膽、三文魚子同唔知乜子飯。跟住再叫咗一板壽司。
29.jpg  
等咗一陣,終於有得食,咦?點解兩碗嘅?@@

原來我哋理解錯咗,一點就有兩碗,係唔駛揀嘅......

都唔緊要啦,食多啲囉~

啲料真係好新鮮,全部嘢都好好食!件吞拿魚腩真係入口即溶,海膽又好食,正!呢餐食咗六千幾蚊日元。

跟住就去小樽浪漫館同小樽石之藏。

小樽浪漫館就賣玻璃製成品嘅。
30.jpg  31.jpg  32.jpg
小樽石之藏就賣水晶石嘅。
33.jpg

34.jpg  35.jpg  
但係跟住就唔可以按照個流程繼續去,因為出發前做資料搜集時預計當地四五點就開始天黑,點知,小樽浪漫館同小樽石之藏比預期早咗完成,天色亦比預期晏咗黑,所以就喺周圍再行多陣......

又見到一隻結咗冰嘅貓,哈哈!
36.jpg  
入過嘅舖頭多數都唔記得名稱,只係有少部份旅遊書有提及過(本身冇打算去嘅),包括:

小樽大正硝子館

岩永時計店
37.jpg

38.jpg

39.jpg  
以上幾間嘢,都真係冇咩特別,間間玻璃製成品嘅店舖都係果啲嘢,只係設計上係唯一嘅,因為全人手造同由唔同人設計~

水晶石都係冇咩特別......

行咗一輪,又係食嘢時間,食咩呢?就係食雪糕!

有間嘢叫北こさなだエケゑ,雪糕姐,有咩咁特別?佢特別在有好多種味道選擇。

搵搵搵,搵咗好耐都搵唔到間嘢,問人又冇人知......

後來終於搵到,嘩,難搵到呢......

佢仲教埋行幾多步~XDDD
40.jpg  
好鬼細間,個入口仲矮過我個人!@@
41.jpg  
我哋都係揀咗較為多人揀嘅味道,一筒兩球,比起兩筒兩球化算,反正脆筒食少個冇所謂~

我哋揀嘅,一種係海膽味;另一種係烏賊味。
42.jpg  
海膽味就真係有海膽嘅味道,但唔算濃,要刻意細味先食得出;而烏賊味,乜味都冇,只係得雪糕嘅口感。

時間上比預計嘅晏咗好多,但我哋 2000 一定要返到酒店,因為呢日晚餐由酒店提供,喺房食,2100 係最遲收嘢時間,所以要預早一個鐘到,令到餘下嘅行程好趕(餘下嘅行程全部要在夜間到訪嘅......)。

我哋諗咗幾個方案,決定先揸車去三公里外,一個大型商場叫 Wing Bay Otaru 內的一個摩天輪叫 Rainbow Cruiser。因為步行攞車及車程需時,希望到達時天色已黑,好讓我哋喺天黑時坐上摩天輪,個景算靚少少,同埋回程完成其他景點亦可喺天黑時進行。

泊咗咁多個鐘,有冇抄牌呢......

好彩冇事!=P

開車前,我哋將 Wing Bay Otaru 嘅電話號碼輸入 GPS,順利搵到目的地,開車~

天色雖然黑得遲,但黑得好快,開車後,發覺天色已近黑齊嘅地步,於是我哋將計劃再次改變。

先遊附近嘅小樽運河(早晚都去係因為景色有著好大嘅分別),再到手宮線會場,之後先揸車去坐摩天輪。

揸車去到運河附近,發現運河附近街邊實在冇咩地方可以泊車,於是我哋決定泊停車場。

較早前因為四圍行嘅關係,間中都見到有露天收費停車場(300 日元一小時),所以先知有呢類停車場。

一路行,點都行唔到去心目中嘅停車場,後來就入咗一個碼頭附近,入面好黑,冇咩燈,一路入,哈,入面泊咗好多車!我哋就泊埋一份。=P

跟住行返出運河,都幾遠,又靜又黑......

到咗運河,夜晚嘅景色真係同朝早好唔同,可惜我影相好屎,其實親眼睇就好靚嘅。當晚氣溫 1.2 度!@@
43.jpg

44.jpg  
遊完運河,就去手宮線會場,據聞雪祭期間,會擺放好多雪燈 ,好靚嘅,都係抱住試一試嘅心態過去睇吓。點知,連入口都俾雪封咗,更加唔駛講有雪燈睇......@@

咁唯有返去攞車啦,都好好彩,冇抄牌!=P

憑住 GPS 嘅幫助,我哋好順利就到達咗 Wing Bay Otaru,上到去,完全冇咩指示嘅,只好問吓人。

問咗個男店員,佢直情叫我哋跟住佢行,佢帶我哋去!@@

好熱心咁喎,會唔會係溝通唔到先咁做呢?(以小人之心度君子之腹~=P)

一路坐一路驚,雙腳仲軟軟哋......
45.jpg

46.jpg  
終於「捱」完,又急急腳咁開車返酒店,時間上總算 keep 得到。

去到酒店只係 1940,check-in 時,佢問我俾 credit card 定俾 cash!吓?香港 book 果時咪俾晒錢囉!好彩,佢 check 咗一陣就搞返清楚。

跟住有個上咗年紀嘅伯伯,全程用英語講解成間酒店嘅晚餐、早餐、私人同公眾溫泉嘅資料,勁!

房名叫......即係 Yanagi~
47.jpg

48.jpg  
晚餐準時喺 2000 送到入房,係預期中唔合胃口嘅和式晚餐。喺度做洗碗真係洗到夠晒皮! @@
49.jpg  
係咁食係咁食,終於食完!由於酒店房內係冇浴室嘅 ,所以我同屎塔就輪流去公家地方沖涼~

我沖完返到入嚟已經收晒嘢,仲有兩杯雪糕添。到屎塔都沖完涼,我哋一齊食雪糕,嘩!! !勁好味呀!!!
50.jpg  
跟住就係浸溫泉嘅時間,我去過一次韓國,同兩次日本(唔計今次),但我都係未浸過溫泉嘅,今次係第一次。
51.jpg

52.jpg  
浸完溫泉又買雪糕食,都好好食。
53.jpg  


每日點滴:

今日有兩個日本人主動幫我哋影相,又問我哋由邊度嚟,一個喺街,一個喺酒店,好熱心。

喺日本、喺雪地揸車,好難忘,感覺好正!不過差啲出事......@@

小樽俾我嘅感覺好特別,好有特式,但係就真係冇咩好行,間間舖頭都差唔多,條街反而仲有吸引力~

第一次浸溫泉,感覺......有少少滑滑地,但總括都係似浸喺熱水而已,肉體感覺遠不吸精神感覺嚟得滿足同新鮮,好開心!

只可惜浸溫泉時冇落雪,因為個泉係露天嘅,我哋一直都好期待上面落緊雪,下面就浸緊溫泉,一定好得意!

今日仲未感受到落雪......

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()