今日行程:

Day 05:登別 Marine Park Nixe → 伊達時代村 → 熊樂園 → 福庵 → 極樂通商店街 → 味之大王

 

 

今日嘅行程同原來嘅編排有少少出入,原本 1000~1300 係去海洋館,並且由於巴士班次非常奇怪並且非常疏落,所以跟住係要搭的士往伊達時代村,至 1600 先離開。

結果......

今日 0530 就要起身,咁早起身係因為要趕車,趕 0834 由札幌去登別班 JR 列車。

早餐 0700 開始,我要確保 0700 搞掂晒梳洗嘅事情,落到去食早餐。希望有機會 0800 就到 JR 站!咁早到當然係因為唔熟路同唔熟 JR 嘅月台環境,我哋係絕對唔可以錯過呢班車,否則成個行程都會嚴重受阻。

結果我哋都遲過 0700 落到去食早餐!因為大家都知道今早比較趕,所以都冇點細味個早餐。其實咪又係前日食過嘅早餐,同一間酒店嘛,就算唔趕,一樣唔能夠細味,有食慾放到落口都算係咁......

食完早餐都 0740,嗱嗱聲 check-out 搭地鐵過 JR 站。好彩日本 check-out 係好快嘅,否則就麻煩喇~

0805 就到 JR 站,時間上絕對鬆動,我哋搵到個月台,仲有大把時間,放心晒~

上到月台等車嘅時候,我哋都覺得今日明顯凍咗好多。

等車嘅時候,見到逆線果部車嘅車底全部都係半雪半冰嘅物體,我同屎塔講:你睇吓(我指住車底),呢班車好可能喺登別果度嚟咖,可能登別落緊雪呀!

(其實我都唔知點解講到咁肯定班車係由登別嚟嘅~XDDD)

我哋期望遇到落雪之心又再出現!

札幌去登別,我哋選擇咗 0834 呢班車,預計 0940 就會到登別。

乘車劵為 2100 日元,再加特急劵為 2460 日元,總共係 4560 日元一個,好貴!
01.jpg  
架列車嘅車名係:北斗6號特急列車
02.jpg  
列車好早就到,我哋當然係上車先,坐咗喺車等開車嘅時候,屎塔叫我買支嘢飲,我離開車廂,見到出面落緊雪!天呀,又係有頂咖,點解要咁玩我?

返入車我就即刻話俾屎塔知落緊雪~

沿途都間中見到落雪,相信我哋今日親身遇到落雪嘅機會好大~ =D

0940 準時到達,落咗車,完全冇指示,我哋就靠估咁過對面嘅逆線月台,估計出入口就喺果邊。結果係冇估錯!

嘩!呢個 JR 登別站真係細得可憐,可能只有一千多呎!@@
03.jpg  
我哋首先就將行李寄存喺 locker,因為今日我哋去玩完先返酒店。 

搞掂就步行去 Marine Park Nixe,即係海洋館。

出咗 JR 站,如同進入仙境,進入眼簾嘅顏色,超過一半都係白色嘅,完全見唔到陸地,全部都係雪!真係好靚!札幌同小樽都冇咁靚!其實始終環境唔同,就算札幌同小樽都係鋪滿雪,都唔可以同登別比,始終登別係鄉村地方~
04.jpg

05.jpg  
步行約五分鐘就到海洋館入口,1000 啱啱好到。呢個入口真係普通到呢......@@
06.jpg  
入場就梗係要買飛啦,不過我哋唔止要買海洋館嘅飛,而係一次過買三個遊玩地方嘅飛,叫做 Theme Park Ticket。

Theme Park Ticket 分兩種,一種係包兩個地方,一種係包三個地方。

包兩個地方要 3000 日元一個。

包三個地方要 4300 日元一個。

包括:

1. 海洋館 (2300 日元一個)

2. 伊達時代村 (3500 日元一個)

3. 熊牧場 (2520 日元一個)

我嘅計劃係喺兩日裡面遊晒三個地方,此劵有效期為三日,所以我哋就買咗包三樣嘅 Theme Park Ticket 兩張。

入到去,經過有個湖面,好似係由流動緊去到結成冰咁。
07.jpg  
我哋遊咗個主館先,一入去就見到個圓柱體水族館,老實講,同海洋公園完全冇得比!
08.jpg  
一路行,一路都有好多海洋生物睇,其中我摸過海蔘同海星~
09.jpg  
跟住我哋兩個都摸過魔鬼魚,啲魔鬼魚好似同我哋玩咁,特登走埋嚟,當接觸到佢嘅時候,佢嘅兩邊鰭就會係咁郁,好似好有性咁~
10.jpg  
仲摸過一種史前生物:鱟(又名馬蹄蟹)
11.jpg  
有人扮雞泡魚~XDDD
12.jpg  
究竟啲魚仔係鯊魚嘅食糧定係朋友呢?@@
13.jpg  
水母,又係同海洋公園冇得比!
14.jpg  
睇完就行返出去,準備睇企鵝巡遊。1100 就會開始,喺中間個廣場度,劃咗一條路線,當然係欄住嘅,巡遊歷時大約十分鐘。

出到去,行咗一陣,點解有啲嘢飄吓飄吓咁嘅?咦?係咪雪嚟咖?又冇乜風喎,唔似係吹起咗嘅雪,仲越越密~

落雪呀!真係落雪呀!!!正呀,我哋終於都等到喇!我哋梗係好開心啦!之後間段都有落雪,一啲都唔嫌麻煩,好好玩~

不過溶雪就真係煩死喇,又濕又跣......
15.jpg  
跟住就要霸定個好位睇企鵝,我哋揀咗個位都唔錯,可以望住企鵝行過嚟,企鵝亦會喺我哋身後個地方停留,會有工作人員講解關於企鵝嘅事情,呢個位可以稱得上黃金位置!
16.jpg  
嚟喇嚟喇,一拐一拐咁,好得意,仲有隻跌低咗,佢哋又好嘢喎,唔駛扶淨係靠對腳已經可以企返起身!@@
17.jpg

18.jpg  
睇完企鵝,分別睇過海豚同海獅,都冇咩特別。最後睇埋陸族館,用手摸過啲大龜~
19.jpg  
跟住又諗住去玩摩天輪,唔知點解冇開,都唔緊要啦,之前都唔知有摩天輪嘅,所以唔算有咩損失。睇睇時間,原本諗住玩到 1300,而家只係 1140。原本諗住 1300 搭的士去伊達時代村,而家咁早,有機會坐到巴士喎!即刻拎本書出嚟睇吓啲班次,咦,1200 有車去伊達時代村喎!正!

我哋就此離開海洋館,行返去 JR 站到等巴士。

第一次喺北海道搭巴士,心情又開始緊張起嚟......

做功課時,知道有樣嘢叫「整理劵」,作用係俾司機知道你喺邊個站上車,咁就唔需要下下俾全費,只需俾分段收費,呢個設計放喺日本認真唔錯。香港?唔得啦,肯定大把人尾二個站先攞飛!@@

車到喇,係單層嘅,中間上車,前門落車方式。

中間上車處有部機,有張劵伸咗出嚟,一人攞一張,我哋當然都有攞啦。
20.jpg  
好嘞,攞住張飛咁又點呢?冇理由落車先知幾錢咖,咁咪有排落?@@

哦~~~

原來司機位上方有個顯示屏,有晒號碼,一至幾十咁啦。我哋張整理劵係有號碼嘅,好理所當然,自己對號入座啦~

但係唔係個個上車搭到總站咖,咁中途落又俾幾錢呢?

呢套系統係咁嘅,部車一路行,號碼不會變,但價錢會變,當你落車前(即過咗尾二個站),就根據返你張整理劵嘅號碼,對返個顯示屏,咁就會知道要俾幾錢,落車時,錢同整理劵一齊放入錢箱就得。整理劵係雙面嘅,司機一定睇到。

坐低咗,中門一閂,整理劵部機就會即時封口。

其實我早就知要幾錢,因為做功課時有提及過,結果我預備嘅錢同顯示屏係吻合嘅,180 日元一個。

到站落車,一片白茫茫,滿地都係雪。一落車,就見到看似江戶時代咁嘅入口,果然係時代村!就喺呢個時候,我哋發現落緊大雪 ,大家心情都好興奮!!!

我同屎塔都覺得江戶時代嘅感覺,再加上大雪,呢種情懷,實在唔能夠用言語形容,個感覺實在太好喇!

我心中不禁即時有段音樂奏起,就係......

好似舊式嘅日本古時卡通片嘅「咚咚咚咚......嗚~~~ 」XDDD

我哋完全陶醉於呢場大雪裡面。

由於太陶醉嘅關係,我差啲就自顧自咁走咗入去,完全忘記咗要俾飛售票員......@@
21.jpg  
俾完飛,可以入場喇。一入到去係一條食街同小賣店,我哋行咗一陣小賣店,又搞吓人哋啲嘢就出咗嚟睇吓陣間食咩。
22.jpg

23.jpg  
結果睇睇吓就走埋入去食添,唔駛陣間......XDDD

我哋揀咗一間嘢食蕎麥麵嘅,一碗係蝦天婦羅,一碗係......唔知道。@@
24.jpg

25.jpg  
店入面冇乜客,其實就連遊人都好少,又點會有人入去食嘢吖~

啲嘢係即叫即整嘅,所以等咗好耐。啲嘢好熱同時隻蝦亦好新鮮~

食完就開始真正遊吓呢個時代村~

行過忍者資料館,都係啲武器咁啦,飛標都有好多款。

跟住都係周圍睇吓,影吓相。
26.jpg

27.jpg  
跟住就行到去忍者怪迷路。
28.jpg  
入到去,好鬼多門 ,大部份門都係可以左右郁嘅,真係好似一個迷宮咁。
29.jpg  
其中去到一處,地板係會傾斜嘅,真係好難先企得穩!話就話迷宮 ,其實只係營造出嚟嘅迷宮,係唔會迷路嘅。
30.jpg  
玩完呢刻,睇睇時間,1300,我同屎塔講:今日兩個節目都用少咗好多時間,陣間可以去埋熊牧場喎!睇埋巴士時間,正!仲可以搭巴士唔駛捱貴的士!1440 有巴士!

就係咁,諗住聽日先去嘅熊牧場,可以今日去埋,實在太好!因為本來聽日要去地獄谷、大湯沼同熊牧場,但 1142 要搭車走人,時間上非常趕!遊地獄谷同大湯沼時間上係唔可以縮短嘅,所以一定要犧牲遊熊牧場嘅時間。而家可以今日去埋,簡直係一石二鳥!一舉兩得!一箭雙鵰!一...... (下省數萬字)

跟住就去到千貓寺,係好似玩鬼屋咁,一路行一路有嘢嚇你,但全部都係機關,好生硬,冇人嘅,當感應到有人行過,機關就會出現,配合聲音效果,都嚇得吓人,全部都係以貓為主,係妖貓。
31.jpg

32.jpg  
村入面有好幾個地方都有劇做嘅,但我哋嘅時間唔算十分充裕,亦唔係個個劇都有興趣,所以我哋只係揀咗忍者劇場睇,1330 有一場。

眼見差唔多開場,所以我哋就入場睇嘢先。

入到去坐咗一陣,全場只有四名觀眾(計埋我哋......)。工作人員開始將所有燈光逐一熄滅,我同屎塔互相都睇唔到對方。

劇場開始,大約係講徒弟拜師嘅過程,又打咗幾吓,當然係師傅嬴啦!

跟住,就有個人揸住卷唔知乜嘢,收藏咗喺某一牆腳入面。之後有幾路人嚟搵,又經過幾場打鬥,都有好幾場忍身後,就喺我哋估佢唔到嘅地方飛出嚟。

呢套劇一開場時,悶到想瞓,但去到中段就開始精采。睇完都覺得好值得睇。

完場後,有一個儀式(可以唔做),就係用紙(入場時有俾我哋)包住一個硬幣,再掉過去表演者度,呢個儀式係由古時傳落嚟嘅,小冊子有介紹並且提示只需用小額面值嘅硬幣就得,我同屎塔各放咗一個 10 日元入去。

完場後,表演者仲主動叫我哋影相。
33.jpg  
睇完劇,就去到玩怪妖屋,其實同千貓寺差唔多,都係啲生硬機關嚇吓你咁,不過今次唔係貓,係妖怪。
34.jpg  
屎塔好大膽,竟然夠膽伸隻手入去......@@
35.jpg

36.jpg  
玩完睇吓時間,1410,我哋就慢慢行返出巴士站。 

去到巴士站,有間屋仔可以坐入去等車。屋係長方型嘅,兩邊各有一排過嘅長椅,中間有個煙灰缸,好簡陋嘅木屋仔。
37.jpg  
入面係冇人嘅,都正常啦,我哋行出嚟果陣真係遊客影都冇隻!@@

等咗一陣,有三個人入咗嚟,講廣東話嘅,從佢哋嘅言語當中,相信係父母同女兒嘅關係。亦都知道佢哋冇乜計劃,只係邊遊邊諗。個女話有個睇熊嘅熊牧場,問父母去唔去,個阿爸話冇興趣,要返酒店浸溫泉......@@

我心諗,溫泉大把時間浸啦,一場嚟到都唔去睇吓?? ?我唔知果兩母女點諗啦,我就覺得有啲可惜囉......

不過又唔關我事嘅......

跟住個男人話食支煙先,我聽到已經諗住出去,咁嘅空間加一支煙,我怕我頂唔順......

好彩,個女仔叫個男人出去食,對我嚟講簡直係一大佳音!

不過咁,個男人食完走入嚟,都唔好得幾多。我都係出咗去,屎塔跟住我,我哋就係咁一路玩雪一路等車。

其實諗諗吓,好彩呢程唔係諗住搭的士,之前睇書講過巴士班次唔啱可以搭的士,但係我等咁耐,唔好話的士,車都冇一架!@@

車到喇,我哋坐好之後,見後面果幾個香港人冇攞整理劵,我哋就好好心咁話佢哋知點樣搭巴士。估唔到我哋喺日本可以教人搭巴士,真係.....XDDD

呢程就 220 日元一個。

坐咗唔係好耐就到站,我哋第一時間去搵熊牧場嘅位置。都行咗成十分鐘先去到。

去到喇,可以選乘吊座或步行上吊車站,我哋選擇上就坐吊座,落就步行,一程 200 日元一個。
38.jpg  
其實只係坐好短路程,不過我哋都未坐過,就試一次。坐完覺得都冇咩特別,叫做試過囉,一陣就到吊車站。
39.jpg  
上到吊車站,未上車前見到個牌......
40.jpg  
-3 度,對我哋嚟講真係一個前所未有嘅體驗......

搭咗大約七分鐘吊車,又嚇完一輪......
41.jpg  
一上到去行咗陣,就見到鴨仔賽跑嘅場地,不過要俾 200 日元估邊隻跑第一,我哋當然唔會咁樣浪費金錢啦!
42.jpg  
跟住我哋就去睇熊,分一號、二號同小熊館,我哋去到一號館附近,見到有幾個人,果度唔係好大,雖然好少人,我都係選擇落一落館下面先,希望遊完下面再上去啲人會走晒,咁就淨返我同屎塔兩個人。

我哋落去之前,先去買嘢食,唔係俾我哋嘅,係用嚟餵熊食嘅。

有兩種,其實都係差唔多,100 日元一包,就買包嚟玩吓。
43.jpg  
落到去,原來係一個地下室咁嘅地方,有幾條柱狀物打橫放嘅,原來係用嚟餵食嘅~~~

我哋即刻拆咗包嘢餵佢啦,拉開放一粒再推,就會推到俾佢食,我哋同佢嘅距離真係好近......
44.jpg  
如是者餵咗幾粒,屎塔話要影相,點知隻熊又唔望呢邊......

我即刻拉開條嘢,隻熊以為有嘢食,就望返呢邊,我哋就好好把握呢次機會影咗相,哈哈!=D

屎塔事後讚我聰明,我想唔認都唔得啦!XDDD

跟住就上返去,嘿嘿,如我所料,冇人,正!

我同屎塔就係咁撩啲熊,佢哋好好笑咖,又拍手,又"up"頭,係咁吸引我哋注意佢,叫我哋掉俾佢食,不過佢哋好懶,唔係好肯郁,要掉準啲先得。

佢哋視力又幾好,只要掉到佢哋附近,淨係個頭郁到嘅地方佢哋就會一張口就食得到。

不過附近好多烏鴉,經常搶食,屎塔試過掉一粒俾啲熊食,喺空中俾隻烏鴉搶咗去!XDDD
45.jpg

46.jpg  
所謂一號同二號,只係唔同地方,不過係痴住嘅,對遊客嚟講,完全冇關係嘅......

我哋遊埋其他地方先再返嚟玩過。

跟住我哋就去熊嘅博物館,行咗一個圈,都冇咩特別。
47.jpg  
出返嚟就去咗觀望台,個景唔錯,望到一片白色嘅俱多樂湖,都幾靚。
48.jpg  
睇完景就去睇小熊館,點知去到乜鬼都冇,淨係得啲籠......
49.jpg  
唯有返去玩大熊。=P

本身果包唔夠玩,又買多包,今次買第二種。
50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

54.jpg  
玩到夠之後就走人,走前就遊一吓喺香港成日見嘅熊出沒注意嘅商店。
55.jpg  
如果係聽日先嚟,只可以花一小時(包來回吊車時間) ,所以本來只計劃到一二同小熊館,其他都冇時間玩。

但今日我哋都玩咗個幾兩個鐘,遊得晒成個牧場仲可以有多餘時間繼續同啲熊玩,好開心。

離開熊牧場,都係搭返吊車走,但就唔再搭吊座,改行樓梯,其實只係好少路程。

玩晒登別三大樂園,已經可以話玩咗大半個登別,登別真係好少地方,主要係溫泉區。

跟住我哋就搭返巴士落 JR 站,去 locker 攞返啲行李,330 日元一個。

去到 JR 攞返行李,又係搭返巴士返去酒店。

咁嘅路程設計看似戇居又浪費時間,但其實好值得,起碼唔駛的住咁重嘅喼周圍走,去到每一個地方又要搵 locker,嘥咗時間亦嘥咗錢,反正喺登別真係冇咩做,尤其近黃昏時間,三大樂園都已經收工,行街嘅地方亦可留待夜晚去行,因為有兩間想去嘅食肆,一間開 1800,一間開 2100......@@

咁嘅設計可以遊吓車河,亦輕鬆好多,反正呢段時間都冇咩做。

去到酒店放低晒啲嘢,發現成間房都冇床亦冇被鋪,於是就打落去大堂問吓。原來佢哋會喺黃昏時間逐間房鋪床嘅~~~

等佢鋪完床,我哋就出去食嘢行街。附近有處地方叫極樂通商店街,其實只係兩旁有啲小商店,我哋要去食嘢嘅地方就正正喺呢條街入面。

我哋嘅晚餐會分兩餐,而家食第一餐:福庵
56.jpg  
福庵主要係食蕎麥麵,我哋點咗一個有飯,一個冇飯嘅 。冇飯嘅就多啲麵,有飯嘅就少啲麵。個麵係冷麵,好好食,啲蝦好新鮮!
57.jpg

58.jpg  
由於時間尚早(相對於有間食肆 2100 先開),我哋返酒店先,屎塔去浸溫泉,我就一向都唔會去公家地方浸溫泉嘅,所以我留喺房睇吓電視~

返酒店途中,見到所有渠都霧緊煙,相信係同上面個火山口有關,聽日我哋就去征服呢個火山!
59.jpg  
差唔多 2100,我哋又落去食嘢,今次去挑戰味覺,食味之大王!
60.jpg  
味之大王係登別有名食辣嘅地方,一碗普通嘅拉麵,一羹一羹辣粉咁落落去,稱之為:地獄拉麵

一羹辣粉 = 地獄一丁目

兩羹辣粉 = 地獄二丁目

如此類推~
61.jpg  
我都幾鍾意食辣,所以我叫咗......地獄......一丁目 !XDDD

我實在唔夠膽叫得太辣,怕頂唔順,叫少少,知道一丁目有幾辣就夠。

一丁目真係唔算辣,屎塔都食到,但我相信如果我食二丁目,會開始覺得辛苦......
62.jpg  
牆上面貼滿上榜嘅人嘅成績,最勁果個,係地獄五十一丁目!!!好變態!@@

日期係 2 月 12 日,即係九日前咋!
63.jpg  
食完辣嘢就行吓街,啲商店入面都幾多古靈精怪嘢睇,有啲就好悶,我哋都行咗有一個鐘,行完就返酒店。


每日點滴:

今日終於感受到落雪,仲要係成日都有落,時大時細,個感覺好正!

出發前最頭痛就係編登別嘅行程,因為三個遊玩地方都要用唔少時間,好難安排!好好彩,今日可以話好鬆動咁玩晒三個地方,聽日唔駛去熊牧場可以鬆動好多好多!

本來諗唔掂咖,要犧牲時代村唔去,好彩最後都有去,絕對值得去一去。

呢度啲巴士班次好奇怪,經時代村嘅尾班巴士係早過時代村嘅收工時間!@@

企鵝同熊對我哋嚟講都係好陌生嘅生物,至少喺香港真係冇乜機會見到,仲要咁近距離~

登別只係一個好鄉下嘅郊區,但就係呢份感覺,令到我感覺好舒服,繼小樽之後,又一處令人感動嘅北海道城鎮。

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()