今日行程:

Day 03:金鱗湖 → 閒逛由布院 → B-Speak → 九重夢大吊橋 → 九醉溪展望所 → 鍋瀑布 → 大觀峰 → Joyfull (宿:阿蘇)

 

 

今日天氣終於好返啲,冇落雨!

今日第一站係「金鱗湖」
由於夕陽時份,湖裡面嘅魚因太陽照射角度而形成片片金鱗,因而得名~
可惜我安排唔到黃昏時間嚟,不過唔緊要,金鱗湖仲有另一樣特別景象,就係晨霧~
據講湖裡不斷有溫泉水流出,喺秋冬嘅清晨時份,湖面會泛起一團團蒸氣,形成晨霧嘅景象~

途中見到座咁嘅嘢,屎塔話回頭望過唔係太陽能板,唔知咩嚟嘅呢?
01.JPG

嚟到金鱗湖,我哋見到有少少紅葉,本來個湖都已經算幾靚,再加上呢少少嘅紅葉,真係好靚~
我哋圍住個湖慢慢行咗一圈,咁早又冇咩人,勁舒服呀!

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG

09.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG



今日唔係好凍,只可以話有啲清涼,本來我哋覺得未必夠條件形成晨霧,打定輸數,不過嚟到又見到少少~
18.JPG

下一站係「由布院」
去得金鱗湖,實會喺附近行吓嘅~

話就話閒逛由布院,其實當中有三個地方係計劃好會去嘅~
一係 Dr. Kiss Fish,二係貓頭鷹園,三係 B-Speak

我哋趁時間尚早,去咗 Dr. Kiss Fish 先~
其實我個人嚟講係有啲抗拒,不過陪吓屎塔都可以嘅~

19.JPG

20.JPG



隔籬就係貓頭鷹園~
貓頭鷹園喺個市雜入面,當然都係趁冇咩人,行咗貓頭鷹園先~
近距離接觸甚至撫摸貓頭鷹,呢啲機會真係唔係咁容易有~
啲貓頭鷹真係好正,好有型又戇居居咁,好得意~

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG



呢隻好似拳頭咁大咋,好得意!
30.JPG

園入面仲有兔仔~
31.JPG

跟住就係真正嘅閒逛由布院~

32.JPG

33.JPG

34.JPG

35.JPG

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG

41.JPG



一路行到落 B-Speak,就去買卷蛋食~
42.JPG

43.JPG



屎塔之前嚟過食過一次,佢話超好食,仲話未食過咁好食嘅卷蛋~
嗯,咁真係要試吓~
據聞呢度啲卷蛋好好賣,分片裝同整卷嘅,片裝呢,假期通常一早就賣晒,卷裝喺片裝賣晒之後,都好快會售罄,所以真係要早啲嚟買~
我哋呢,出發前已經預訂咗一整卷,兩個人食,應該食得晒嘅~

我哋嚟到嘅時候,散件已經賣晒,而家只係朝早 11 點到,不過呢,我成日都覺得呢啲只係做生意嘅手法......
整卷呢,我見仲有二十條到,我估都好快會賣晒~

卷蛋到手,不過喺邊度食好呢?都係返車食好啲~
我哋回程時行返去部車度,見到有嘢想食就買啲嚟食~

豐後牛炸餅,其實入面係免治咗嘅牛肉,係咪極上嘅豐後牛,普通人如我根本分唔出,味道還可以吧~

44.JPG

45.JPG



蛋卷皮+重奶味雪糕,好好食!
46.JPG

47.JPG



煙肉卷,幾好食~
48.JPG

49.JPG



拳頭咁大嘅丸子,冇買嚟食,因為應該會食得好輪盡~ =P
50.JPG

返到車,頭痛緊點樣將整件嘢分開,屎塔突然醒起有把瑞士刀喺袋,細就細把啲,好過冇啦~

51.JPG

52.JPG



嘩,原來真係好好食,超有蛋香味,又夠鬆軟,cream 又夠奶油香,好正!
我同意屎塔講過,未食過咁好食嘅卷蛋,唔怪得咁好賣啦!

不過兩個人食一條卷蛋都幾飽,哈哈~

下一站係「九重夢大吊橋」
九重夢大吊橋係賞紅葉嘅超熱點,成個山谷都係紅葉(如果有......),應該好正!

途中見到呢個地方,本來想停低欣賞吓影吓相,不過一路都冇地方可以俾我停車,後面又成串車,冇計啦,就咁影~
53.JPG

差唔多到,見有地方可以停車,就落車行吓~
好明顯係冇乜紅葉嘅,其實都有晒心理準備,當行吓條橋囉~
54.JPG

嚟到喇,真係要接受現實,只有少少紅葉水尾,天色又咁差,真係只有一聲嘆喟,唉~

55.JPG

56.JPG

57.JPG

58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG

62.JPG

63.JPG

64.JPG

65.JPG

66.JPG

67.JPG



臨走時先開始有陽光......
68.JPG

行到過對面,冇咩睇,就行返過嚟,攞車走人~

下一站係「九醉溪展望所」
同樣係紅葉名所~

其實去完九重夢大吊橋,本身諗住唔去九醉溪嘅,因為相距只係不到十分鐘車程,個環境唔會有咩大變化,其實係已經決定唔去~
點知去下一個地方時,途中經過,就落車睇睇囉~

69.JPG

70.JPG

71.JPG



下一站係「鍋瀑布」
睇人哋影啲相覺得好靚,所以就嚟行吓~

嚟到泊好車,仲要向下行一段路先到~

72.JPG

73.JPG



鍋瀑布係一個我幾期待嘅景點,終於可以親眼目睹呢個咁靚嘅瀑布~
74.JPG

75.JPG



呢個瀑布,係可以喺佢下面嘅後面穿過去,不過條路幾跣,要好小心行~
穿過後面嘅時候,有非常大量嘅水霧打埋嚟,濕晒!

76.JPG

77.JPG

78.JPG

79.JPG



過到對面,有對男女想我哋幫佢影相,相信係台灣人嚟~
之後佢哋就禮尚往來,幫我哋影~

之後我哋又穿返過對面,行咗去附近影相~
跟住聽到有人叫咗一聲,原來個台灣男人喺好跣嗰度跣低咗,對方見我想行過去幫手,就說沒事沒事~
就係呢度,鋪咗嘢都係好跣~
80.JPG

呢度仲有個展望台,不過展望到啲咩呢?

81.JPG

82.JPG



呢幾日難得一見嘅藍天白雲~
83.JPG

屎塔話好鍾意呢個鍋瀑布,好多謝我帶佢嚟~

下一站係「大觀峰」
可以遙望阿蘇山嘅觀景點~

其實如果想遙望阿蘇山,「城山展望所」好似比較好啲,不過由鍋瀑布至到酒店中間嘅景點嚟講,城山展望所非常唔順路,所以我就決定去大觀峰就算~

途中一攝,好綠,望落好舒服~

84.JPG

85.JPG



差唔多到嘅時候,我被眼前所見到嘅風景震懾!
附近嘅山頭一片金黃,係因為夕陽照射在山頭上嘅芒草(我估係芒草)嘅結果~
原來日落係可以咁靚,咁壯麗,我冇乜墨水,真係唔知可以再用啲咩形容詞,比壯麗更壯麗,總之就好鬼正,心情好激動!

86.JPG

87.JPG

88.JPG

89.JPG

90.JPG



可惜,我哋嚟遲咗幾十步,大陽落山落得好快,本來可以睇到遍地黃金,而家連遍山頭黃金都睇唔到~

屎塔都不禁發問:你見過咁靚嘅黃昏未吖?
當然呢個發問,係不求回覆嘅,因為大家都知道,眼前嘅絕美黃昏景象,係我哋從未見過嘅~

追趕住太陽落山嘅速度去周圍影相,影完先發現,原來仲可以行去另一邊嘅山峰,嗰邊仲有機會睇到黃金一片片~
不過,再次可惜,又嚟遲一大步,離遠仲見到嘅黃金,行到中途已經冇咗,太陽落山落得好快,行到盡頭時已經乜都冇~
91.JPG

喺盡頭呢度,有幾個龍友,相信佢哋早一個鐘已經嚟到,真係好相問佢哋攞啲相睇吓!

92.JPG

93.JPG



其實我嚟之前係唔知道呢個山頭有啲咁正嘅嘢睇,仲一直覺得因為唔順路,退而求其次先嚟呢個大觀峰......

而家只係五點半,山頭呢度已經係全黑,又冇嘢做,唯有早啲去搵嘢食~

今日嘅晚餐我冇特別安排食邊間,諗住睇到咩想食就食~
睇吓地圖,睇吓邊啲地方會比較旺啲,最後決定去阿蘇駅附近睇吓~

去到附近,發現阿蘇駅係冇嘢食嘅,之後就走去道之駅睇吓,點知都係冇嘢食~
唉,真係煩,唯有周圍再兜吓~
兜吓兜吓,最後搵到間叫 Joyfull 嘅餐廳,係一間好普通嘅餐廳,日式西式都有,掂!
94.JPG

點咗個南蠻雞,唔錯,夠脆夠嫩,味道亦不錯~
95.JPG

肥牛煲,鹹咗啲,都OK~
96.JPG

食完就揸車返酒店,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()