close

今日行程:

Day 07:原爆落下中心地碑 → 長崎原爆資料館 → 御船山樂園 → 祐徳稲荷神社 → 東与賀海岸シチメンソウ群生地 → 長崎 APA Hotel → 回転寿司鬼へい(諫早店) (宿:鳥栖)

 

 

今日第一站係「原爆落下中心地碑」
1945年(昭和20年)8月9日早上11時02分長崎原爆嘅位置~

原爆落下中心地碑位於原爆公園,其實公園呢度就冇咩特別嘢參觀,主要都係個碑,不過就係想嚟行吓~

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG



喺公園見到附近有個防空壕跡,又諗住行去睇吓~
不過搵咗好耐都搵唔到,由地下上埋平和公園,再行返落嚟,都搵唔到~

本來就冇諗住行平和公園嘅,不過都上到嚟,就行吓~

07.JPG

08.JPG

09.JPG

10.JPG



由平和公園落返原爆公園嘅途中,見到有貓,就玩咗一陣,就喺呢度,我發現防空壕跡嘅位置喇~
據說當時有個女仔就係匿喺呢度,死裡逃生~
其實我就覺得有點不可思義嘅,呢個位距離原爆點約只有一百米,咁都可以生存落嚟?

11.JPG

12.JPG



原爆公園附近隨影~
13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG



下一站係「長崎原爆資料館」
顧名思義,可以喺度睇到好多長崎原爆嘅資料~

關於呢度所參觀到嘅,冇咩特別嘢記述,只係有啲相片,有啲故事,實在令人揪心~

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG

31.JPG

32.JPG



館外有個觀景台~
33.JPG

34.JPG

35.JPG



下一站係「御船山樂園」
一個喺九州很出名嘅賞花樂園,包括楓葉~

嚟到御船山樂園,同前兩日一樣,最近嘅停車場爆晒,不過今日就破記錄喇,要去到第四個停車場先有位!
當然,又係要搭穿梭巴士啦~

喺御船山樂園嘅入園處,其實都已經望到楓葉唔多,不過呢度應該都幾靚嘅,都照入去行吓~

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG



行到一半,就買咗啲小食食吓,服務我哋嘅,係一位中國人,大家就傾咗幾句~
41.JPG

之後繼續行~

42.JPG

43.JPG

44.JPG

45.JPG

46.JPG

47.JPG

48.JPG

49.JPG

50.JPG

51.JPG



行完之後就搭返穿梭巴士返停車場~
我上咗車之後,唔見屎塔上車,就望一望佢喺邊,跟住就聽到屎塔以非常慌亂嘅語氣話:死喇死喇
咁慌亂咁講死喇死喇,真係唔似佢,我即時已經感到事態嚴重~
佢接道:我電話喺唔喺你度呀?
我搵完一輪,冇......
我叫佢即刻諗吓對上一次用電話係幾時,佢諗咗陣,話今日都冇用過話,咁,唔通"又"係漏咗喺酒店?
(按:"又",上次喺北海道試過一次)
我哋決定打電話去長崎 APA Hotel 問吓~
經過一輪極為困難嘅溝通之後,確認部電話真係漏咗喺酒店,屎塔直到呢刻先算係平靜落嚟~
屎塔喺慌亂中釋懷又帶點歉意嘅心情下,咩都冇諗,打算立刻就去攞電話~
我待佢呼吸稍為靜下來嘅時候,再同佢講,既然都確認咗電話喺酒店,其實晚一點先返去攞都唔遲,我哋應該好好利用仲有日光嘅時間,去遊覽其他地方~
屎塔都同意~

下一站係「祐徳稲荷神社」
一間建在懸崖上嘅神社,有點像京都嘅清水寺,雖宏偉度遠不及清水寺,但都幾靚嘅~

泊好車之後,先去搵嘢食~
行經一條商店街,主要係賣手信嘅~

52.JPG

53.JPG



呢度都有幾間食肆,我哋見到若松屋,咦,今晚去唔到食柳川嘅若松屋,唔通可以喺度食到?
(按:由於今晚要返長崎攞電話,就去唔到原先預計會去嘅柳川若松屋食鰻魚飯~)
睇吓 MENU,我哋十分確定,此若松屋不同彼若松屋,而且本身亦冇咩引力,作罷~

其實選擇真係唔多,就求其揀咗間可以接受嘅,名叫「家督屋」
我哋喺家督屋門外睇緊食咩好嘅時候,有個阿叔指住鯉魚刺身嘅模型,直豎拇指,向我哋推介~
我唔知日本人係咪食慣鯉魚刺身,但我哋就肯定唔會食......

最後我哋點咗肉烏冬同蕃茄飯,非常普通嘅食品~
肉烏冬,鳥冬質感非常好,牛肉雖有點肥,但好有牛肉味,不錯~
54.JPG

蕃茄飯,未食過咁香咁濃蕃茄味嘅蕃茄飯(其實我都唔係成日食蕃茄飯嘅......),飯粒質地好好,當中有啲雞肉,我覺得畫龍點睛係裡面有少許軟骨,美味!
55.JPG

食完飯就行吓商店街,點都要買啲手信嘅~
行經一家手信店,店家遞咗兩杯飲料俾我哋,梅味嘅,幾好飲,就打算買兩盒~
店家拎咗兩盒,入埋袋,喺計數機度撳咗個銀碼,遞到我哋面前,明顯想我哋俾錢先~
其實我哋仲睇緊其他嘢,正路梗係想最後一次過先俾錢,不過既然佢都做到咁樣,就俾錢先~
俾完錢,佢就遞返入好袋嘅兩盒嘢俾我哋~
我哋繼續揀,睇中兩盒嘢,拎埋上手,佢又重施故技,唉,咪嘞,買埋呢兩盒去第二間算,我真係覺得有點趕客......
行咗第二間又買咗少少嘢,之後就向祐徳稲荷神社進發~

神社前係一個鯉魚池,條條都有靚又大條,有啲遊人正在餵緊佢哋食嘢,不過佢哋好多時都未能第一時間食到,食物就跌入魚池,身旁嘅鯉魚就一擁而上爭住食~
56.JPG

祐徳稲荷神社,外觀上係幾靚幾特別的~

57.JPG

58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG

62.JPG

63.JPG

64.JPG

65.JPG

66.JPG

67.JPG

68.JPG



我哋唔知佢啲樁柱係用咩做,三百幾年歷史嘅神社,估計都係用木造卦,不過近睇又唔似係木~
69.JPG

行經另一邊樓梯,打算離開神社時,見到呢邊原來興建緊一條現代化嘅電梯~
嗯,三百幾年嘅神社內建一條現代化電梯?
不過佢原意係為咗方便行動唔方便嘅善信,呢個理由,夠充份了吧~

落到地下,見到側面有個日本庭園,原本都想行吓,不過發現入面冇咩楓葉,都係算吧~
70.JPG

返到停車場,發現咗一樣有趣(少見多怪吧)嘅事,前方嘅神社,係俾人揸架車入去祈福的!
不過影相時部車走咗,等咗陣都冇車入去,冇計~
71.JPG

神社附近隨影~

72.JPG

73.JPG



睇睇時間,仲有時間去多一個地方先返長崎攞電話,GO GO GO!

下一站係「東与賀海岸シチメンソウ群生地」
遍地紅葉,唔係講枯咗嘅葉掉落地下,係佢本身個生長狀態,睇相就好靚,所以就嚟睇吓~

嚟到目的地,嘩,咁多車嘅!
個停車場已經好大,但啲車仍然泊到上晒路邊都唔夠泊,我哋又鬼咁好彩,就喺停車場入口有個車位~

見到咁多車,梗係以為群生地呢度勁多人,但行到埋去又唔係喎~

據某網站嘅介紹,呢度嘅見頃時期為十一月上旬至中旬,今日係 23/11,係咁嘅樣......

74.JPG

75.JPG



據現場嘅介紹,見頃時間係十月下旬至十一月,見頃時係咁嘅樣......
76.JPG

77.JPG



呢度對開係一片濕地,有好多蟹仔同彈塗魚~
78.JPG

79.JPG

80.JPG

81.JPG

82.JPG



望向遠處,見好似有啲地方行吓,就行過去睇睇~
原來呢度有個小型遊樂場,唔怪得泊滿車但群生地又唔見有太多人,原來去晒呢度~

呢度都幾正,帶小朋友嚟真係夠晒開心~
不過有一樣設施令我哋注足觀賞咗好耐,呢條瀡滑梯嘅設計真係有啲危險,我哋覺得真係非常極之完全唔合適俾小朋友玩~
我哋睇咗好多個小朋友玩,真係幕幕驚心,順住滑落嚟都有可能撞傷背部甚至尾龍骨,如果瀡(其實係跌)落嚟時,鞋踭啜一啜條梯,導致重心向前,後果實在係不勘設想!
有啲仲要係兩個小朋友一齊瀡......
83.JPG

呢條呢,又想點,一瀡就撞落池底......
84.JPG

下一站係「長崎 APA Hotel」
返去攞返部手提電話......

喺返去長崎嘅呢段路,遇上暴雨,不過多數車都仍然踩住百二三咁去,其實都幾癲~

行咗差唔多兩個鐘,終於都到酒店,好順利咁攞返部電話,安心晒~

下一站係「回転寿司鬼へい(諫早店)」
旅遊書介紹嘅平靚正寿司店~

由呢度揸返酒店,都會途經諫早市嘅外圍,於是我就決定去呢間寿市店食晚餐~
85.JPG

坐低揀緊嘢食,喺入面整緊寿司嘅大叔推介咗一款寿司俾我哋,全日文字,唔知係咩嚟,冇所謂,照叫~
現場有啲海報宣傳,都有呢位大叔嘅後生版出現,有理由相信佢係呢度嘅老闆~

寿司嚟喇~
佢推介嗰碟,分三種辣度,我哋叫咗 1 辣,即係最少辣嘅~
好味!冇介紹錯,不過辣度唔夠,如果再辣啲會更好食~
86.JPG

海膽寿司,我哋只係叫咗一碟,但佢前前後後嚟咗三碟......
嚟第二碟時,我哋抱住溝通困難(大叔推介寿司時「傾過」幾句......),既然整咗,唔好浪費,要埋佢~
嚟第三碟時,要埋佢,不過決定如果再嚟第四碟就真係要出聲~
食咗三碟海膽,絕對唔嫌多,好好食!
87.JPG

拖羅寿司,油脂香味四溢,食完真係要合上眼回味,正到不得了!
88.JPG

其他全部都唔錯,我哋仲叫多次佢推介嗰款寿司,今次叫 2 辣,大叔都笑笑口~

89.JPG

90.JPG

91.JPG

92.JPG



後來聽到隔離檯追四件海膽~ XDDD
唔好意思,我哋食鬼晒~ XDDD

又海膽又拖羅,食到飽飽飽,賣單唔駛港幣三舊水,真係講得冇錯,平!靚!正!

食完就行返百幾公里返酒店,途中又遇暴雨......

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()