close

今日行程:
Köln (科隆)、Wuppertal (烏帕塔爾)

Köln (科隆)
Dom zu Köln (科隆大教堂)
Altstadt (舊城區)

Wuppertal (烏帕塔爾)
Schwebebahn (懸吊單軌列車)

 

 

今早天氣非常清涼,不過睇嚟有啲機會落雨~



今日第一站係「Dom zu Köln (科隆大教堂)」
去 Köln,搭火車就最方便,我喺出發前已經喺網上面買好火車飛~


呢間酒店會住兩晚,所以咩行李都唔使拎~
沿途行去火車站,感覺上條街比噚晚更為污糟,可能係因為日頭睇得更清楚嘅緣故啦~
001.JPG  

去到火車站,諗住是旦買啲嘢食吓~
行行吓見到中間有條樓梯,好奇心驅使下,就走上去睇吓,上去望返落嚟望吓個火車站都好吖~
嘩,條樓梯污糟到呢~~~
勁多垃圾,地面好似幾年冇清潔過咁~
002.JPG  

上到去平台,仲見到有個疑似流浪漢瑟縮一角,不過佢背向我哋同埋相信瞓緊覺~
為著禮貌又好,安全又好,立即離開!


行吓行吓,就行到去麥記,入去睇吓有咩食啦~
嘩,入咗麥記好似入咗個捕鼠設備咁,地板黐立立,入去行咗個圈冇咩啱,由於地板黐立立嘅關係,「烈烈」聲咁行返出嚟~


之後決定喺某店買個卷同牛角包當早餐~
排隊嘅時候,有個好污糟嘅阿伯近距離咁圍住我哋係咁望,我即刻拉屎塔走開~
我哋走開咗,個阿伯就向另一邊行咗去,我哋又再次返去排隊買嘢食~
003.JPG  

我哋班火車,上車位置係三號月台,不過三號月台就裝修緊~
004.JPG  

望吓月台資訊板,改咗去十八號,幾遠吓......
005.JPG  

去到十八號月台,諗諗吓,都係拎將電子票出嚟睇吓,究竟係咪唔使再換票~
就喺我哋研究緊嘅時候,有位小姐好友善咁問:Can I help you?
入咗德國境內時間其實好短,但完全唔覺得好似其他人咁講,德國人木口木面冇乜笑容,我哋覺得身邊嘅人都正正常常冇乜嘢咁~
嗰位小姐睇完我哋張電子票,話唔使換飛,就咁上車就得,佢仲話車廂 A 係頭等,B、C 係普通,真係唔該晒!


見未夠鐘開車,就搵個位坐低食吓嘢先~
個卷同牛角包都幾好食~
006.JPG

007.JPG  

周圍望吓時,見到有個位劃咗做吸煙區,只係地下有黃線劃咗一個細小嘅區域,咁都幾好,唔使全個車站都有人食煙~


班車遲咗幾分鐘先到,呢樣又真係有啲奇怪,網上間中都聽到人講德國鐵路時間比日本更準時,噚晚嘅 S-Bahn 到今朝嘅 ICE,一樣係遲咗幾分鐘~
係,只係搭咗兩程就判人死判就梗係唔啱,但至少搭兩程,兩程都遲,係 100% 遲,好難令我哋相信德國鐵路嘅準時性......


Frankfurt(Main)Hbf 火車站隨影~
008.JPG

009.JPG

010.JPG  

開咗車無耐就有人查飛,查完飛蓋咗個印,搞掂,可以安心休息吓~


車程約一個小時,到咗 Köln,一出火車站就到 Dom zu Köln (科隆大教堂)
由於時間仲係早,教堂同廣場都唔算太多人~


開始遊覽前,去個洗手間先~
喺火車站見到有個收費洗手間,個名叫「McClean」,唔知同 McDonald's 有冇關係呢?
011.JPG  

Köln Hbf
012.JPG  

Dom zu Köln (科隆大教堂)
013.JPG

014.JPG

015.JPG

016.JPG

017.JPG  

教堂另一邊~
018.JPG

019.JPG

020.JPG  

原來上塔頂就係喺教堂嘅另一邊上,趁冇咩人,上咗塔頂先~
由地面上塔頂,只有一條垂直嘅螺旋型樓梯,一路轉一路上,都幾辛苦~
021.JPG  

上到中層,見到有個鐘,就行過去睇吓~
呢度有個職員喺度,有間細少嘅工作室,唔清楚係用作保安還是協助旅客~
嗰位職員話俾我哋知,仲有兩分鐘,個鐘就會響,咁我哋梗係等埋先啦,雖然唔知等嚟做乜,響咁又點? XDDD


就喺我哋等嘅過程入面,漸漸已經忘記咗個鐘會響,到響嘅時候,四條友(啱啱有一對旅客上咗嚟)個心臟強烈地泵咗一吓血,大家都嚇到死咁滯~ XDDD
當中啱啱上嚟嘅一位女士直情嚇到跳起......


心跳回復正常後,繼續上~
022.JPG

023.JPG

024.JPG  

上到頂喇,其實就冇咩睇嘅,圍欄較密而且風景一般,不過為咗上而上,又或者為咗近距離欣賞教堂頂部建築,都係值得嘅~
025.JPG

026.JPG

027.JPG

028.JPG

029.JPG  

回程都係行返嗰條嗰條樓梯,落比上更辛苦,仲有時要企定定讓上嚟嘅人過先~
一路落,一路心諗,到未咖,仲要行幾耐呀~
落到地面,雙腿及雙膝真係有啲發軟蹄~


入教堂之前見到有人喺廣場地下畫緊畫~
030.JPG  

好可惜,出嚟之後變咗咁~
031.JPG  


下一站係「Altstadt (舊城區)」
毫無目的咁喺舊城區亂行~


河邊~
032.JPG

033.JPG  

入咗間教堂~
034.JPG

035.JPG

036.JPG

037.JPG

038.JPG  

某廣場~
039.JPG  

呢座建築物,外牆好多人像~
040.JPG  

遇到有人結婚,唔知呢度係咪註冊結婚嘅地方呢?
041.JPG

042.JPG  

行到悶悶地,搵啲嘢食吓先~
頭先行過河邊有好多餐廳,再返去睇吓先~


有間泰國嘢,都好似幾 OK,不過嚟到德國食泰國嘢?都係唔好~
經過另一間餐廳,職員非常熱情,瘋狂介紹佢哋有咩食,又有幾好食咁,我睇佢個款想介紹晒餐牌入面嘅所有食物咁,此地不宜久留,一等佢回氣就謝絕佢,速閃~


最後揀咗間唔近河邊嘅,看似都幾好咁~
043.JPG  

Lasagne
略鹹,但味道還可以~
044.JPG  

Rumpsteak in Champignon Rahm Sauce
牛扒淋但牛味一般~
PS. 第一眼望落去,我同屎塔都有個疑問:冇牛扒嘅? XDDD
045.JPG  

食緊嘢時見到部相信係遊覽車~
046.JPG  

食完嘢就返去火車站,而家就多好多人~
047.JPG  

又影多兩張 Dom zu Köln 嘅相~
048.JPG

049.JPG  


下一站係 Wuppertal
去 Wuppertal,純粹為咗坐 Schwebebahn (懸吊單軌列車)~


火車飛就之前上網買定嘅,不過去到車站,對返資料,方向啱,時間都啱,但火車嘅編號唔啱~
最後我哋都照上,一切順利咁到達 Wuppertal~


Schwebebahn 個標誌幾得意~
050.JPG  

Wuppertal-Vohwinkel 火車站~
051.JPG  

一出站就見到 Schwebebahn~
052.JPG  

呢個角度見落,好似好低咁~
053.JPG  

其實都有啲距離嘅~
054.JPG  


喺某個懸吊單軌車站買咗張一日票,職員仲提我哋用之前記得去票機打飛~
不過唔知點解打極都打唔到,算喇,有車到,上咗車先~


嘩,比想像中快得多,亦由於真係有啲速度,所以車身係有一定搖晃~


我哋到埗後,由中間其中一個站,搭到其一一邊嘅總站,再搭返轉頭去另一邊總站~


喺呢邊諗住去個洗手間先,不過搵嚟搵去都搵唔到,一路行到去另一個站都搵唔到~
跟住試吓搭去個大啲嘅站,都係冇,周圍行吓,又問吓人,點知問咗幾個人都唔知,乜呢度啲人唔駛去洗手間嘅咩?我已經問啲唔似遊客嘅人......
最後終於搵到公眾洗日間,不過女士嗰邊鎖咗......
再搵,見到有麥記,問咗職員話可以去,搞掂!


喺 Wuppertal,我哋冇咩特別地方想去~
之前做功課時,有人提過有個市雜,但冇講喺邊,幾時會有,上網查亦完全查唔到任何有用資料,冇計,嚟到見到就去睇吓,見唔到就算~


兩邊總站都去過,就搭返 Schwebebahn 去 Wuppertal-Vohwinkel 火車站,晏啲會喺呢個火車站搭車走~


Schwebebahn 全段約有三份一喺市區上,另外三份二都喺河上面,據說多年前發生過列車墮河事件,不過我相信係好罕有嘅事故嚟~


搭 Schwebebahn,真係一個幾有趣嘅體驗,刻意搭火車過嚟玩吓都係值得~


想做嘅嘢都做晒,行亦行過唔少地方,又冇咩睇,仲有個幾鐘先夠鐘搭火車走人,不如再搭 Schwebebahn 遊吓車河啦


上到車站,見到兩邊月台上方嘅顯示屏都有個字閃緊,仲有「!」,覺得應該係有啲嘢~
055.JPG  

不過我見兩邊月台都有唔少人等緊車,就等多陣睇吓點先~


喺等緊嘅時候,終於記得打飛,不過都冇用吖,因為我哋等咗好耐都冇車,決定唔搭喇,費事陣間上咗車又有咩事搞到趕唔切搞火車走~
就行去火車站等~


Wuppertal 隨影~
056.JPG

057.JPG

058.JPG

059.JPG

060.JPG

061.JPG

062.JPG

063.JPG

064.JPG

065.JPG

066.JPG

067.JPG

068.JPG  

去到火車站,仲有成個鐘,搵個位坐吓~
一坐低,就拎個電話出嚟睇吓有冇人搵過我,見到有封電郵,係德國鐵路網傳嚟嘅~


之前搭嗰啲德鐵,都冇收過電郵,咁我都幾相信呢封電郵唔係一封提我搭車嘅電郵,不免有啲緊張~
一開嚟睇,話我哋班車會遲 25 分鐘先到,咁都冇問題嘅,我哋都唔趕時間~


咦?唔係喎,我哋呢返 Frankfurt am Main 係要轉車,呢程遲咗 25 分鐘,係趕唔切轉下一班車,出事!
即刻再查吓啲班次,嚟緊有班直通車,我當時冇買,我相信係因為貴好多,反正唔趕就揀轉車,我哋呢刻亦唔敢自把自為走去搭呢班直通車~
於是我哋就走去票務處問吓,我哋可以點做~


同個黑面票務員講完,佢咩都冇講,就喺我哋張 online ticket 上面蓋咗個印,再簽埋名,遞返俾我時說:OK
我同屎塔對望咗一吓,我相信佢心入面同我心入面諗嘅嘢係一樣:O 咩 K?即係點?


隔咗兩秒,個黑面票務員先至話,搭任何班次嘅車去 Frankfurt am Main 都可以~
嘩,正喎,咁咪可以搭嗰班直通車囉!真係因禍得福!早啲可以上車,車程又短啲,正!
睇返時間,比原本嗰班車仲要早到 Frankfurt am Main~


班直通車到喇,都幾多人落車,但係......完全唔見有人上車,我哋前面嗰卡車嘅車箱更加係一個人都冇,直覺就覺得呢班車嚟到呢個站就停止服務,我哋唔係好敢上車~
部車去 Frankfurt am Main,冇理由冇人上車,亦冇理由咁多人喺呢個站落車,感覺兩件事都唔係好合常理,人唔郁我哋又唔敢郁,睇吓點先~
等咗陣,部車閂門開走我哋都冇上車,睇住部車走,佢一路行,我哋一路望,原來佢之後嗰啲車卡嘅車箱入面都有人......
唉,真係好X戇X!好難接受自己咁戇X!屎塔乜你咁X戇X咖!


接受現實,收拾心情,嗱嗱聲睇吓仲有咩車可以搭~
嚟緊有三個選擇:
1. 轉一程車,比原定時間遲 7 分鐘,但係轉車時間只有 10 分鐘,個德鐵 app 仲話轉車要步行 7 分鐘~
嘩,得 3 分鐘走盞,又唔熟路,其實好易趕唔切,好唔理想......
2. 轉一程車,比原定時間遲個半鐘,雖則話唔趕時間啫,都真係唔想咁晏先返到 Frankfurt am Main~
3. 直通車,比原定時間遲兩個半鐘,雖則係直通,但遲咁多,其實點都唔會揀呢個~


最後決定博一博,揀方案 1,轉車時跑住去轉車,希望趕得切~


開咗車冇耐就查飛,不過查飛要用信用卡登記,可能要對返我當時上網買飛時用嘅嗰張信用卡啦~


好嘞,到咗轉車站,度閘一郁就衝出去,係咁衝係咁衝~
30 秒之後......到咗要轉車嘅月台了......
兩條友即刻爆笑到收唔到聲~ XDDD


又話要行 7 分鐘,其實係咪打錯咗,係要行 1 分鐘呀......


去到 Frankfurt am Main,落緊雨,都費時周圍走,就喺火車站搵嘢食~


Pasta 賣晒,求其買咗兩個包就算,反正都冇乜胃口~
味道還可以~
069.JPG

070.JPG  

再買咗杯生果,就返酒店,完結今日行程~
071.JPG 

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()