今日行程:
雷門 → 仲見世通り(商店街) → 浅草寺 → 吾妻橋一帶(影 Sky Tree) → 淺草文化觀光中心 → 浅草花やしき / 花屋敷(遊樂場) → 貓町、谷中霊園 → カフェ猫衛門(午餐) → 貓町(閒逛) → 根津神社 → 観音寺 築地塀 → 夕やけだんだん(夕陽階梯) → 谷中銀座(肉のサトー、肉のスズキ) → MariCar → 博多天神(晚餐) → チェックイン新橋(旅館)



落機後,出咗機場,都幾凍,仲落緊雨~
我哋首先買張 suica (西瓜卡),再搭車去旅館寄存行李先~
之後就去「すき家」食個早餐~



今日第一站「雷門、仲見世通り(商店街)、浅草寺、吾妻橋一帶(影 Sky Tree)、淺草文化觀光中心」


時間尚早,雷門呢度人唔多~
001.JPG

 

仲見世通り商店街就未開,不過醉翁之意不在酒~
002.JPG

 

喺呢度已經見到「Sky Tree」
不過時雨時停,今日都唔知有冇機會見到頂~
003.JPG

 

由仲見世通り行到盡頭就係浅草寺~
004.JPG

005.JPG

006.JPG

007.JPG

 

我哋就好少會求簽嘅,屎塔唔知做乜心血來潮,話想求簽,唔係想求姻緣卦......
008.JPG

 

係咪衰呢,好日唔抽,一抽就抽中「凶」 !
不過抽中凶都唔緊要,呢度有教點做~
就係將凶簽繫在架上,咁就可以將「凶」留低,唔會跟身~
009.JPG

010.JPG

011.JPG

 

睇睇時間,淺草文化觀光中心未開,就去吾妻橋一帶行個圈先~
012.JPG

013.JPG

014.JPG

015.JPG

016.JPG

017.JPG

 

終於有一刻係見到頂~
018.JPG

 

Well......
019.JPG


行返去淺草文化觀光中心,仲有十分鐘先開~
喺門口等,又落雨又凍~
020.JPG

 

我哋嚟文化中心,不為文化,只為上佢個觀景台~
不過觀景唔算好好,還可以吧~
021.JPG

 

行返落仲見世通り,經過雷門,開始多人~
好多舖頭都開咗,不過我哋都預咗冇咩啱睇,就當潮聖吓~
應承咗幫人買藥,經過藥店就入去搵吓~



下一站「浅草花やしき / 花屋敷(遊樂場)」
呢個遊樂場夠晒懷舊,勁有荔園 feel~


我哋兩個,對機動遊戲嘅興趣唔算好大,主要係想感受吓呢度嘅氣氛~


嚟到遊樂場,仲有 15 分鐘先夠鐘開門,又要喺門口吹風......
022.JPG

023.JPG

 

初時得我哋兩個等,後來嚟咗一個女仔~
一個女仔嚟玩咁有癮?唔通係返工嘅?


呢度要先俾入場費,場內各項遊戲仲要另外收費,不過唔係收現金,係收代用券~
呢部機就可以將血汗錢換成代用券......
024.JPG

 

收費算係偏貴,玩幾樣感受吓氣氛都 OK 嘅~


過山車就一定係膽嚟~
初時仲驚落雨會停駛,好彩係繼續運作~
喺呢個咁逼夾嘅地方玩過山車又幾過癮~ XDDD
025.JPG

026.JPG

027.JPG

 

諗住玩呢個(踩單車)可以圍住個樂園參觀吓,兩條友力水都唔多滴,踩到死吓死吓,中晒伏~ XDDD
028.JPG

 

只要有鬼屋,屎塔一定會玩~
不過入面禁止攝影的~
玩後感就普通啦,都有趣嘅~
029.JPG

 

諗住玩忍者屋,不過冇開~
030.JPG

031.JPG

 

之前睇過有摩天輪嘅,嚟到就唔覺有,摩天輪喎,有的話唔會睇唔到啦~
上網搵吓相,對比返個位置,一啲摩天輪嘅痕跡都冇,可能拆咗好耐~


個場好細,但能夠容納咁多遊戲,設計嗰個真係好嘢!


場內隨影~
032.JPG

033.JPG

034.JPG

035.JPG

036.JPG

037.JPG

038.JPG

039.JPG

040.JPG

041.JPG

042.JPG

 


下一站「貓町、谷中霊園」
據說呢度有好多貓咖,當然要嚟行吓啦~


不過嚟到行咗好耐,只係離遠見過兩隻貓行過,唔知係因為太凍定因為落雨,冇乜貓踪~
鴿反而有好多,不如叫鴿町仲貼切......
靈園相就唔放咁多喇~
043.JPG

044.JPG

 


下一站「カフェ猫衛門(午餐)」
045.JPG

046.JPG

047.JPG

048.JPG

 

ハーブチキングリル(雞扒)
049.JPG

 

サーモンの香草焼き(三文魚)
050.JPG


屎塔話兩樣都好食,我就覺得所有嘢都冇味道~


呢頭附近人都冇個,唔知點維持......


附近有間「貓町 Gallery」,今日係定休日,預咗佢唔開,不過就喺附近,照過去睇吓~
結果係冇開~
051.JPG

052.JPG

053.JPG

 

今次個行程,係屎塔 plan 嘅,佢 plan 咗會去「菊寿堂いせ辰谷中本店」同「あめ細工 吉原」兩間商店,不過淨係行咗前者,後者話唔去~


附近隨影~
054.JPG

055.JPG

 


下一站「根津神社」
想去呢個神社,除咗因為想參觀吓佢嘅千本鳥居,神社本身都係幾靚嘅~
056.JPG

057.JPG

058.JPG

059.JPG

060.JPG

061.JPG

062.JPG

063.JPG

065.JPG

 


下一站「観音寺 築地塀」
呢個景點比較近較早前行嘅靈園,不過唔知咩原因冇去到,而家行吓行吓就嚟咗~
066.JPG

067.JPG

068.JPG

 


下一站「夕やけだんだん(夕陽階梯)、谷中銀座(肉のサトー、肉のスズキ)」
谷中銀座呢邊,有兩個出名地方~
一個係夕陽階梯,橙紅嘅夕陽慢慢照射到階梯上,好不漂亮~
一個係肉餅,有間肉餅店嘅肉餅特別好食~


夕陽呢,就唔駛諗咖喇,除非我哋可以跳到去厚雲之上啦......
再講,有個傳聞係,夕陽嘅航道被新建嘅高樓阻擋,夕陽已經照射唔到落階梯,咁,夕陽階梯 - 夕陽,就只剩階梯......
至於條階梯係咪好靚就......各花入各眼嘞......
069.JPG

070.JPG

 

其實而家就仲早,未日落,不過都唔駛等啦,走人~


之後就向前行,去搵傳說中嘅肉餅店~
去到肉餅店,屎塔又話冇乜胃口,唔係好想食~
咁就繼續行吓啦~
不過行街呢,我哋都冇乜興趣,特別容易攰~
時間又唔早唔晏咁,冇咩地方好去~
諗諗吓,今日著嘅衫算係僅僅夠,而今晚嘅活動,體感溫度一定比而家低,於是我哋決定返旅館準備吓,順便休息吓,反正今晚嘅重點節目,都要啲體力嘅,返去儲吓電都好~


臨離開前,都有買到肉餅~ XDDD
屎塔話好食,我又覺得冇乜味~
「肉のサトー、肉のスズキ」
071.JPG

072.JPG

 

搭車返旅館時,我哋兩個都瞓著咗,直至到咗站先突然醒,好彩落得切車~
係咁咖喇,我哋一行街就特別攰~
落咗車見到藥店,又入去幫人睇吓買唔買想買嘅嘢~



下一站「MariCar」
MariCar 成個概念就係「孖寶賽車」,駕駛嘅係 Kart 仔,著 Mario 系列嘅 costume,直接揸上馬路~
揸得上馬路,就當然唔會有賽車情節,更加唔會掉蕉啦~ XDDD
MariCar 絕對係我哋今次呢個旅程嘅重頭戲,非常期待!


MariCar 喺日本有幾個據點,主要係東京、大阪同沖蠅~
而佢喺東京係有最多分店,我就揀咗去品川呢間~
仲揀埋夜晚同埋最長時間嘅 course,應該好正!


去到 MariCar,喺門口見到啲車已經好興奮~
073.JPG

 

啲工作人員(有西人有日本人)個個都好 hyper 咁,我見佢哋啲對答又好正常先唔會誤會佢哋啪咗嘢~
去到確認咗預約身份,之後就搞保險同免責聲明嘅手續~


搞完手續就揀衫,屎塔揀咗 Mario,我揀咗 Luigi,其實都冇刻意揀,主要係睇邊件啱 size 就揀邊件~
拍我哋一齊玩嘅,仲有三個外藉男士,有兩個好高大,著起套公仔衫勁搞鬼~
074.JPG


之後就一齊行去某處橋底,已經準備好六部車~
集合好就開始聽領隊(外藉男性)講解~
呢啲 Kart 仔同平時喺場內玩嘅有少少唔同,所以真係要留心聽~
嚟到呢刻我先知,原來屎塔從來未玩過 Kart 仔~
Kart 仔同平時揸車,喺操控上當然差天共地,不過識揸車嘅,應該都好快上手~
各人都試過車,冇問題就可以出發~


領隊行最前,我同屎塔中間,三個大隻西人就行最後,咁樣領隊就可以睇得到咁多人~
過程中,有時要一條線跟住行,有時要兩部兩部平排行,留意領隊手勢就可以~


開車後進入馬路,附近冇乜車,個感覺幾正~
再去咗啲繁忙道路,真正感覺到危險~
啲 Kart 仔車身咁矮,唔好講大車,其實同私家車平排,佢哋都未必睇到我哋~


一直行到去某個唔太繁忙嘅街道,就靠埋一邊停車,休息~
初時我都唔知呢度係邊度嚟,不過一上咗個商場就知道~
因為我見到「自由神像」,呢度係「台場」~
075.JPG

076.JPG

 

休息咗一陣就開車,今次要上橋,呢條係「彩虹大橋」,即係上圖嗰條~
上得橋,當然唔會好似普通路面咁慢慢行,Kart 仔速度感比私家車高好多,非常刺激!


行咗一段路,又喺一條靜嘅街停埋一邊,呢條有洗手間~
除咗洗有間,仲有「東京鐵塔」!
077.JPG

 

休息完就再上路~
今次出返鬧市,危險程度稍有增加,但唔算太多車,還好~


行咗一段路又停埋一邊~
不過今次再唔係停喺靜嘅街道,直接停喺鬧市~
(相中我哋車尾方向有部貨車,係死車嚟,所以都算安全嘅~)
078.JPG

079.JPG

 

領隊話肚餓的話可以去食啲嘢~
唔啦,呢啲時候去食嘢,一定會好心急,無謂~


休息咗一陣又再開車~
真正嘅危險,而家先開始!


我哋行經非常繁忙嘅街道,甚至有好一段路係同混凝土車(田螺車)平排一齊行,真係危險到不得了!
點解撇唔甩佢呢,因為係一條大直路,好多燈位,一齊開車,一齊停車,完全離開唔到~
喺呢段路,領隊一到紅燈就落車,用佢特別嘅攝影技巧同我哋影相~
080.JPG

 

最後,我哋經過被譽為全世界最繁忙嘅十字路口,渋谷駅前嘅十字路口~
081.JPG

082.JPG

 

三個鐘頭嘅 course,領隊帶我哋玩足三個半鐘,抵玩!
沿途經過嘅地方非常正,夜景有台場;速度有彩虹大橋;地標有東京鐵塔;瘋狂有渋谷駅前嘅十字路口,真係正到癲!


速度嚟講,最快有成 70km/h,揸私家車就梗係唔算係啲咩,但揸 Kart 仔嚟講,速度感相當高~
尤其 Kart 仔堂軚咁直接咁敏感,行 70km/h 時真係要捉實啲,否則好易出事~
平時玩過嘅 Kart 仔賽場,絕少有咁大條直路俾你踩到 70km/h~


領隊途中係用自己部 iPhone 幫我哋影相,返到舖頭就 airdrop 返啲相俾我哋,另外三個西人用 Android 機,就只好透過 email 俾返啲相佢哋~


完咗個 course,兩條友對腳酸到不得了~
平時玩 Kart 仔,頂多 20 分鐘,今次真係踩住部車嘅時間有成兩個幾三個鐘,真係夠晒皮~
不過我諗呢啲酸痛,瞓一晚應該冇事~


行去搭車嗰時,我哋討論咗一個問題,到我寫呢次遊記,足有三年,我都俾唔到答案自己~
個問題係:將來有機會仲玩唔玩?
講好玩,真係仆到去玩,超級無敵勁好玩!
但越好玩就越危險!冇出事真其實係好好彩!
將來......將來再算吧~



下一站「博多天神」
本來就 plan 好去「三田製麺所」嘅,不過去到見到要等位,我哋而家又攰又餓,唔等喇,就去「博多天神」,反正一定唔會差~
083.JPG

 

ねぎのりチャーシューメン(葱紫菜叉燒拉麵)
084.JPG

 

味噌チャーシューメン(味噌叉燒拉麵)
085.JPG

 

又係咁,屎塔話好食,我覺得普通~
究竟今日發生咩事?全日食嘢都係咁,屎塔話好食,我覺得普通~
問題係,「博多天神」照道理又真係唔會咁差,我諗應該係我出咗問題?


食完嘢就行返旅館,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()