close

本來今日夜機,冇行程,正路都冇咩好講,不過同 David 去旅行,預咗有論盡嘢發生,點知未上機就已經有論盡嘢......

喺機場,David 發現佢唔記得咗帶手機叉電器!
雖則電話喺正常情況,作用不大,不過喺緊急情況,作用就大囉~
佢話佢有尿袋,夠佢叉兩次,即係三次滿電用九日......
一直唔用就得!

再講,有少部份時間,佢係會離開我哋,分開玩,佢要用 offline maps,我唔關心佢係咪可以去到佢想去嘅地方,我只係擔心,佢冇得用 offline maps,點返嚟會合我哋~
靠記憶靠認路當然都可以,咁如果唔記得呢?

其實就都唔係冇辦法,冇叉機姐,有 USB 線,俾我幫佢叉囉,不過夜晚有咩要聯絡就唔方便,下下要身體力行咁去搵對方,再講,我鬼咁多嘢要叉,其實都唔一定有位,用萬能蘇駁上駁就咪搞,叉一陣就話姐~

唯有喺機場睇吓有冇咩配件合適,不過我就打定輸數,一來未必搵到,二來肯定唔平,係咪值得呢?

首先我哋搵到 $158 嘅 USB 叉,啱用喎,David 想俾錢咖喇,不過我拉佢埋一邊,諗清楚係咪真係買先,$158 蚊,但之後未必有用~
我唔係話幫佢決定,係俾啲時間佢自己諗清楚~
佢諗諗吓都係唔買,覺得唔值~

後嚟又搵到其他配件,仲貴,唔駛諗~

入閘前都搵唔到啱心水嘅,入咗閘先算,當然,唔會覺得入咗閘啲嘢平啲,不過都會行吓搵吓嘅~

過咗安檢,有個職員拎住隻錶行出嚟,舉高,問係邊個咗隻錶,我望一望,咁熟面口嘅,跟住屎塔已經話係佢嘅~

唉,真係俾呢兩位團友吹脹~

入咗閘,冇嘢做,就搵位叉電~
我同屎塔叉緊電時,見到 David 冇叉到,問佢做乜唔叉,佢話唔駛,叉爆電先出門口~
我問佢而家有幾多電,佢話 86%,我真係即時充晒電,佢已經冇帶叉機,仲唔趁有機會叉電時叉爆佢,就算係 96% 都要叉啦,得嗰 86%,竟然覺得唔需要......
說到此時,覺得個口腥腥地,我諗我有輕微吐血......

好啦,佢就拎條 USB 叉線出嚟,我哋即時笑爆咀~
條線係尿袋嗰條線,得嗰兩吋,佢插咗叉座後,部電話都唔知點放好~
因為叉座對上係一個小平台,係俾人叉住電話放喺檯面嘅,佢條線咁短,放又放唔到上檯,用手揸住又用唔到,因為俾個平台頂住,長期揸住又唔就手,因為條線太短,最後只好由佢條條揈~

跟住仲發現佢條線係叉唔到嘅電嘅,不過呢次唔關佢事,因為我哋齋用 USB 都叉唔到,要用插頭先叉到~
佢換過個位再叉,都要左就右就先叉到,鬼咩,咁樣吊住部電話,梗係插得唔好啦~

到最後諗車叉,其實車叉都未必行得通,一來唔會平,唔會幾十蚊有交易,機場呀;二來,去到揸車,會有 GPS,以我所知,唔係跟車有嘅,係外置嘅 GPS,咁即係要用點煙器啦,咁就冇位插車叉~

冇晒計,不過都唔係咩大件事嚟嘅,冇需要唔好成日開嚟用,需要時,我幫佢叉一陣,唯有係咁~

上機!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()