close

對韓國嘅感覺,普普通通,可以話係冇乜感覺,唔會想去,但又唔抗拒~
其實我十幾年前係去過韓國嘅,不過當時嘅韓國同而家比,肯定好唔同,而且當時又係跟團,真係去過邊都唔記得,淨係記得啲好零碎嘅片段~

同屎塔去旅行,絕少諗起韓國,但又唔係冇,至少諗起過一次,想去韓國賞櫻或者賞楓,不過都只係停留喺講過吓嘅階段,冇認真考慮過~

本來諗住今年去奧捷匈嘅,不過 David 問我哋一齊去韓國好唔好,我都掙扎咗好一段時間先有答案~
去咗韓國,今年就去唔到奧捷匈;去旅行用錢用大假,係咪值得用喺我哋冇咩大興趣嘅韓國呢;屎塔係我嘅完美旅遊拍擋,但係拍 David 去,又夾唔夾到呢?
其實都有想去嘅理由嘅~
David 話想去韓國,我都聽咗幾年,一直都冇去,亦都冇人陪佢去,雖然佢可以自己跟團去,不過如果同我哋一齊去,相信可以去多啲地方,我都想滿足吓佢對遊韓嘅願望嘅~
唔好講到咁偉大,一味為人著想,自己呢?
我同屎塔自己就應該計劃十次旅程都未必會去韓國,何不趁呢次被動嘅機會,去一次韓國呢?
就係咁,就決定同 David 一齊去韓國,三人行~

開始做功課,頭都大埋,韓國唔同日本,冇乜漢字,想估都冇得估,啲網頁又唔係太多有中文或英文版本,諗住用 google translate 啦,但係又好多網頁用 flash,即係冇得翻譯......
最大鑊係我最依賴嘅 google maps,用 google maps 睇韓國地圖,街景覆蓋相對少,首爾以外就更少,而且冇得點到點咁教你行,冇得睇距離同時間,作用真係唔大~
最後用咗 daum map,好好多!

撞啱 HK Express 做 Promote,$1 單程,不過由於我太遲先知,只係訂到 $700 來回(未連稅),都好啦,算平,有啲嘢冇得強求嘅~
買咗夜機去,凌晨機返,唔計機程,有足九日嘅時間玩~

最後嘅行程,雖然有啲夾硬嚟,不過有啲地方,今次唔去,都唔知幾時,甚至有冇機會再去~
其中一個夾硬去嘅地方,係甘川洞文化村~
為咗佢,我刻意走去釜山,但我停留喺釜山嘅時間只有大半日,即係話,我喺釜山只有一個行程,就係甘川洞文化村~
我個人對於啲唔同顏色嘅屋仔有啲"辟好",記得睇過一個網頁,羅列晒全球比較出名嘅彩色屋仔嘅景點,甘川洞文化村係其中一個我當時以為自己冇機會會去嘅地方~
所以今次去韓國,盡可能我都會安排去甘川洞文化村,所以就砌咗個唔太合理嘅行程~

另一個好想去嘅景點係旌善鐵道自行車~
本身都想去踩吓鐵道自行車,我知道喺韓國比較出名嘅有三個,而最遠嘅係旌善~
都係啦,我今次會去江原道,可謂有今生冇來世,趁呢次機會去旌善呢個就最好~
不過呢,玩旌善呢個有啲困難,我嘅行程係星期六去,據講星期六日公眾假期呢啲時間,一車難求,最好預先訂定位~
問題係,官網只有韓文,又翻譯唔到,不過呢個都只係小問題,唔係冇可能解決,更大嘅問題係,要用韓國嘅信用卡俾錢......
諗都唔駛諗啦,我真係冇朋友喺韓國住~
但我仲未放棄,我嘗試咗好多方法,例如打電話、搵觀光公社幫手、搵幫人訂票嘅人幫手、上網搵人幫手、搵旌善嘅旅遊局幫手,通通不得要領~
其實我有個朋友喺工作上同韓國有密切關係,不過我知佢好忙,唔想麻煩佢,所以唔到冇晒辦法我都唔想搵佢幫手~
係,我真係冇晒辦法,所以都唯有搵吓佢,睇吓佢有冇咩辦法可以幫到我~
喺呢個朋友仲未覆我之前,屎塔有日收到封電郵,係由旌善鐵道自行車公司寄嚟嘅!
嘩,又會咁嘅?我哋覺得係其中一間機構/公司接到我哋嘅查詢後,轉介咗去旌善鐵道自行車公司,對方再接觸我哋,至於係邊間就唔知喇~
對方嘅電郵內容大致係話,可以幫我哋預訂,叫我哋提供預訂資料~
咁我哋梗係嗱嗱聲將啲資料回覆返俾人哋,仲問埋如果當日落雨咁仲開唔開,不過寄咗過去之後,就再冇消息,都唔知佢收唔收到......
唔理得咁多,聽天由命啦~

南怡島係我哋一定會去嘅地方,儘管我哋去嘅時間係咩都冇得睇,冇雪冇楓葉冇銀杏,甚至連綠葉都唔多,夾唔到好嘅時間去,都冇辦法~
特別拎南怡島出嚟講,其實我係想講個 Zip-wire~
有畏高嘅我,去玩 Zip-wire 可以話係一項壯舉,不過我又覺得機會難逢,而且我都有信心唔會有咩危險性,決定試吓!

喺食方便,韓國食物嘅種類真係多,而且好多都好吸引,屎塔仲落咗命令,盡可能計劃好每餐都有指定要去嘅餐廳,唔想到時隨心食而錯過盡嘗韓國美食嘅機會~

今次去韓國,概念上濟州一定會自駕,其他地方呢?真係冇咩概念,但至少我諗首爾唔會~
最後,除咗首爾同釜山,其他地方都會自駕~

之前去韓國,見識過韓國人揸車嘅風格,印象真係唔多好,不過都十幾年,希望而家好啲啦~
濟州我就唔太驚,話晒好多人去濟州都係自駕,京畿道同江原道呢,希望冇問題啦~

出發前定好嘅行程:
Day 01:Siloam 汗蒸幕 → 酒店(寄存行李) → 大使館找換店 → 一品香 → 德壽宮 → 明洞聖堂 → N 首爾塔 → 全州中央會館
(宿:K-Pop Hotel Seoul Station)

Day 02:濟州島 → KT(租車) → 民宿(寄存行李) → 神秘的道路 → 性愛樂園 → Hello Kitty Island → 산골숯불왕소금구이(豚肉燒肉店) → Seri World → 山君不離 → O-il 蔘雞湯
(宿:YEHA GuestHouse Branch City Hall)

Day 03:牛島(環島遊) → 韓星食堂 → 城山日出峰 → Maze Museum → 朴大監
(宿:YEHA GuestHouse Branch City Hall)

Day 04:KAL 酒店賭場 → 萬丈窟 → 茶喜然 → 表善日光海灘(尋找朋友介紹食肆) → 涉地可支 → 水上星球 → 那些年美味
(宿:YEHA GuestHouse Branch City Hall)

Day 05:KT(還車) → 釜山 → 松亭 → 釜山火車站(寄存行李) → 甘川洞文化村 → 釜山火車站(取回行李) → 首爾 → NOLBOO
(宿:24 Guesthouse Dongdaemun)

Day 06:Issac → KT(租車) → 梨花壁畫村 → 草莓樂園 → 普羅旺斯村 → 名品石鍋雪濃湯 → 小法國村 → 民宿(江原道) → 隨心晚餐
(宿:Goodstay Daegwlnyeong Sanbang)

Day 07:大關嶺羊群牧場 → 阿烏拉吉 → 九切里(旌善鐵道自行車) → Sky Walk → 阿拉里村 → 酒店(春川) → 優味雞排
(宿:Chuncheon Tourist Hotel)

Day 08:隨心早餐 → 南怡島 → 首爾 → 貓頭鷹博物館 → KT(還車) → 民宿(寄存行李) → Thanks Nature Café → 特麗愛 3D 美術館 → TOMS CAT → 清溪廣場 → 農門家
(宿:24 Guesthouse Dongdaemun)

Day 09:Issac → 北村韓屋村 → 大瓦房 → 雞蛋餅 → Remicone → 廣藏市場 → 學林茶館 → 貝類倉庫 → 東大門閒逛

出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()