close

今日行程:

Day 05:月眉天馬牧場 → 格上租車機場站

 

 

今早起身梳洗時,突然聽到啲怪響聲,我哋估計係早餐到咗,於是我就落去車房睇吓~
落到去,真係見到兩份早餐放咗喺度,同埋見到中間有個紅外線感應器~
未試過,都幾有趣~
01.JPG  

兩份早餐拎到上去,先發現成間房係冇位可以同時放到兩份早餐同時又方便食嘅~
咁冇計喇,唯有將兩份早餐放喺梳化,最多食得小心啲~
台灣早餐,一般都唔會太差,呢次都唔例外~

今日第一站係「月眉天馬牧場」
去呢個牧場,最主要都係因為草泥馬,聞說有一定數量,正!

揸車去到附近,封咗路,唯有靠睇地圖,再估吓可以喺邊度入~
行行吓就見到指示,順利到達~

入咗場已經見到草泥馬,不過我哋發現,呢度比想像中大同多嘢睇,所以我哋決定睇咗其他嘢先,最尾先睇草泥馬~
02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG

09.JPG  

行行吓到咗河馬餵食環節,個伯伯餵餵吓叫屎塔餵,嘩,一生人有幾何有機會親手餵河馬?屎塔梗係話好啦!
不過都幾核突,河馬一張開口,我哋人類就梗係覺得好污糟啦,屎塔小心翼翼咁餵,好彩都冇整污糟自己~
10.JPG

11.JPG

12.JPG  

餵完之後,我哋繼續觀察,阿伯伯叫我哋退後少少,原因係河馬食完嘢會反雛,呢個時候有機會會噴嘢喎~

喺度仲可以親手餵象龜,體驗呢,就冇話好特別,點及得餵河馬咁特別,不過可以咁樣零距離接觸佢哋,都唔錯~
13.JPG  

最後梗係要親親草泥馬啦~
嘩,原來呢度真係有好多草泥馬,一堆堆咁,好正呀!
仲可以走過去零距離接觸,真係第一次!
佢哋都幾唔鍾意人哋摸佢,一係走開,一係反抗~
唔知點解要將佢哋啲毛剃到隻隻唔同圖案......
14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG  

玩到最後,有抱抱草泥馬 BB 嘅環節,其實如果要抱 B,時間上係遲過我原定要走嘅時間,不過機會難逢,我覺得雖然有少少趕,但都可以嘅~
去到我哋排第一,正確嚟講係未有人排~
有工作人員行過嚟喇,不過佢話 BB 暫時未可以俾人抱,只可以抱佢出嚟俾大家睇吓咋~
26.JPG

27.JPG  

睇咗一陣,真係要走喇~

下一站係「格上租車機場站」
第一次喺機場站還車,去到都唔知應該點做,又見唔到格上嘅人~
咁冇嘅,我哋有兩個人,見到多人停車嘅位咪停埋一份,屎塔走去格上嘅櫃檯叫人嚟處理吓囉~

屎塔同個職員一齊行過嚟,交收過程順利,唯獨是個職員向我收取 NT$92 高速公路費~
吓?我今次係第三次喺台中自駕,前兩次我一樣有行高速公路,不過前兩次都冇話要咁樣費~
我見佢有晒文件,又唔係收得多,就照俾,俾完我就再問佢,之前都唔駛嘅,點解今次要~
對方解釋,係上年某月開始嘅規則嚟,我計吓,咁就合理喇,我前兩次都係上年某月之前嘅~

嚟到呢刻,我哋咩手信都冇買過,諗住喺機場作最後衝刺,不過機場得一間手信舖,仲好鬼細,貨品種類又少,唉,點都要買啲咖~

就咁就完結咗五日嘅旅程,五天,真係太短喇,唔係好夠喉,下次玩要耐啲!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()