close

今日行程:

Day 01:日產租車 → 一蘭 → 海峽 Dramaship → 火の山展望台 → BEAR FRUITS → 閒逛門司港 (宿:豊後高田市)

 

 

喺香港機場呢邊,一切都好順利,亦準時起飛,唯獨要提一提係降落問題,真係俾佢嚇親,觸地時發出一聲巨響,機身震盪力達到有機會扭傷頸嘅程度~
唔知係環境問題定咩問題嘞~

嚟到福岡機場,正在落緊大雨,心情都隨之而冷了一截~

去到入境大堂,嘩,咁鬼多人嘅!
可能咁啱有幾班機一齊到,我聽到前面嘅人一般都係講韓文~

今日第一站係「日產租車」
經中介 book 車,有幾間租車公司同日產嘅價係差唔多,咁我梗係揀日產啦,話晒係大公司~

順利入境,攞埋行李,呢刻我心入面一片茫然,我完全唔知點去日產租車!
呢排實在太忙,我連去旅行嘅嘢都係最尾一刻先搞掂,至於去日產租車嘅方法,我應該係潛意識知道屎塔去過,佢會帶我去,所以我忽略咗,正路我係唔會依賴佢嘅~

點都好,屎塔開始發功,開始帶路,不過睇見佢不太確定嘅思緒,我都有啲擔心......
最後喺佢半靠記憶,半靠指示嘅情況下搵到去國內線嘅穿梭巴士~
由於喺坐車中途已經見到日產租車嘅所在地,所以一落車已經有個明確方向,不過落緊大雨,拖住個篋,真係有啲狼狽~
01.JPG 

入到日產租車,對方一聽到我哋講英文,已經噏出咗我個名,咁就掂晒啦!
佢即場 sell 我買無償保,唔知係我 book 車時大意睇漏眼定上網經中介冇得 book 無償保,正路我見到有都會 book 埋,仲以為冇添~
計過數,八日只係俾多二百幾港幣,唔駛諗,要!
我喺沖繩租車都買過無償保,直情車身都唔駛驗,因為還車時有花都唔會要我賠,但係呢度就一樣要驗,原因就唔清楚~
由於我係經中介 book 車,冇得指定車款,只可以指定類別,所以事前我係唔知佢俾咩車我嘅,今次俾我嘅係 Nissan Note~

開咗車,離開咗日產租車先醒起,之前喺網上面訂咗 KEP,忘了問有冇加埋入 ETC 度......
不過就算冇加問題都唔大嘅,我計過買同唔買 KEP,都唔差太多,冇都冇所謂嘅~

下一站係「一蘭」
我喺香港冇食過一蘭,嚟到九州,點都要試吓嘅~
今次去嘅呢間分店喺糟屋郡,主要係因為我去門司港中途會經過~

一蘭停車場~
02.JPG 

嚟到一蘭嘅停車場,見到有啲位係俾指定人仕停泊嘅,我哋自然唔會泊入去,不過其實單憑圖示,我哋都唔能夠百份百明白當中含義~
圖中有輪椅圖示,當然明白啦,但女仕呢?究竟呢個女仕嘅圖示,需唔需要夾埋輪椅去用呢?
咁我估就梗係唔需要啦,但係如果唔需要,又係咪所有女仕都可以泊呢?其實又冇理由吖......
最後我哋估計,女仕嘅圖示,可能係代表懷孕嘅婦女~
03.JPG 

入到一蘭,有兩部購票機,我哋大鄉里,都研究咗一陣先買好兩碗麵,好彩後面冇人等啫~
04.JPG 

跟住有職員見到我哋,就諗住帶位,不過我哋一開口講英文,對方先是一呆,然後有點不知所措~
跟住就帶咗我哋入一間房,其實所謂房,只係間隔,一邊係入口,一邊與廚房相連,以木製小窗口相隔~
05.JPG 

坐低咗之後,廚房嗰邊有人開咗隻木窗,俾咗啲紙仔我哋,英文版嚟嘅,上面係俾我哋揀麵嘅軟硬度、湯嘅濃淡度、辣度等等~
我哋揀好晒就俾返佢~

等咗一陣,啲麵上檯喇,睇落真係好吸引,好似好好食咁!
食一注麵,喝一啖湯,真係好味,正!
碟豬肉都好香~
不過隻蛋就唔係流心嘅,唔知係我哋唔識叫,定係一蘭嘅蛋唔興做流心呢~
我同屎塔揀嘅麵質相差一級,真係食得出有分別,好嘢!

06.JPG 

07.JPG 

08.JPG 


下一站係「海峽 Dramaship」
海峽 Dramaship 有一層係布置成舊日本街嘅場景,呢啲嘢屎塔好鍾意,趁住嚟開門司港,所以就決定去睇吓~

海峽 Dramaship
09.JPG 

嚟到海峽 Dramaship,買咗飛先醒起,參觀舊日本街場景,係免費嘅,收費嘅部份係我唔打算參觀的!
唉,十吓十吓咁,冇理由要求退票咁搞笑咖,人哋都未必退啦,冇計啦,唯有行埋收費嘅部份~
不過呢,錯有錯著嘅,因為出面仍然落住大雨,由落機到而家都未停過,基本上都唔太想出去閒逛,咁花多啲時間喺呢度就啱晒啦~

我哋跟住指示,先行咗收費嘅部份~
收費部份係禁止攝影的~
呢度樓高五層,我哋首先進入嘅一個中心廣場,廣場邊係一條斜路迴廊,能夠通往各層,可以想像到,上一層要行差唔多一個圈先上到~
我哋進入呢個所謂廣場之前,工作人員好熱心咁提我哋嚟緊幾點有表演睇~

上到其中一層,展示嘅係一啲古代、中世、近世、近代嘅歷史場景,人物造型唔算精細,反而服飾方面就造得幾好,成個展館都幾好睇~

又上到唔知邊層,向海一邊嘅係落地大玻璃,美景盡入眼簾~
落地玻璃加海景,固然係美景嘅保証,更令人覺得靚嘅係,呢度嘅弧形設計,同出面嘅環境係夾得天衣無縫,渾然天成,令成個觀景更加靚,絕非普通室內觀景台可比~
不過上到嚟嘅呢刻,距離表演仲有五分鐘,我哋決定落去睇表演先~

由於上嚟嘅時候都有啲迂迴,亦因為時間緊迫,所以我哋直接問在場職員點樣返落地下睇表演,佢即刻帶我哋去一部隱蔽嘅 lift,幫我哋撳埋樓層,非常好嘅服務態度~

落到地下睇表演嗰度,即刻有個人嚟接我哋,可能因為個表演即將開始,廣場亦只得漆黑一片,相信表演應該隨時會開始~

由我哋入嚟呢個展覽館至而家,係冇見過職員以外嘅人,直至我哋坐低咗,至見到有四個人(兩對男女)喺迴廊上面~

表演呢,只係喺一個球形物體上面播影片,由於係講日文嘅,我哋自然係聽唔明,諗住睇吓動畫,都應該知佢想講咩嘅,不過可惜,到最後都唔知佢想表達啲咩,只係有個河童喺度走嚟走去,好悶......
早知就唔趕落嚟睇表演,留返喺上面欣賞吓美景啦~

悶咗幾個字,我哋諗住返返上去,由於之前係搭 lift 落嚟嘅,於是我哋就諗住搭返 lift 上去~
一心以為頭先嗰度係五樓,點知上到五樓先知唔係嗰度,五樓都有觀景台,不過係露天嘅,雖然而家好鬼大雨,不過一場嚟到,都想出一出去睇吓嘅~

10.JPG 

11.JPG 


好嘞,望吓四周圍,頭先嗰度應該係四樓,咁啱我哋見到有樓梯,就諗住落一層,點知,條樓梯只通往二樓......
喺二樓,見到有啲小冊子,見到有介紹觀景台,我哋就攞住呢張相,問職員點去,職員就帶我哋行過另一邊,到咗......
原來小冊子個觀景台喺二樓,唔係我哋想去嗰個......
12.JPG 

由於溝通方面實在係有好大困難,我哋都唔想再問,費事煩住晒,我哋見到部 lift,就搭上四樓睇吓~
上到四樓,完全唔係嗰回事,唉,放棄喇~
諗住搭 lift 快靚正,唔駛行迴廊不停轉圈先上到去,點知去極都去唔到,唉,咁正嘅景觀,無緣喇......

時間無多,我哋而家一定要去咗舊街嗰邊先,即係原本嚟呢度嘅目的~

穿過舊街入口,我唔知點解會向後望,就係因為呢一吓向後望,就望到喺入口頂呢度,有介紹我哋去極都去唔到嘅觀景檯,原本諗住行完舊街就揸住幅相問人,不過我哋好快就清醒,而家呢個時間,連行舊街都只係僅僅夠時間,邊有可能返得返上去吖,算罷......
13.JPG 

舊街呢度,不如想像般嘅場景,沒有那種懷舊嘅味道,有點失望~

14.JPG 

15.JPG 

16.JPG 

17.JPG 

18.JPG 

19.JPG 


忍受著橫風橫雨影咗幾張相~
20.JPG 

21.JPG 

22.JPG 

23.JPG 


下一站係「火の山展望台」
可以望到門司港同関門橋,夜景不錯的~

原先計劃行吓門司港嘅,不過到離開海峽 Dramaship 呢刻,仍然落著大雨,唔行啦~
其實我哋心知咁嘅天氣,就算上到火の山展望台,都應該冇嘢睇,不過而家真係冇地方去,又未到食飯時間,不如上去視察吓環境,睇吓有冇奇蹟,就算冇,都叫做嚟過,知道個環境係點,對下次再嚟都有少少幫助~

去到上山嗰條路,一架車都冇,行行吓見到閘口,仲以為唔俾上添,望真啲,應該冇問題~
24.JPG 

我哋懷住肯定冇嘢睇嘅心情,終於到達山頂,一如所料啦,成個可見範圍都被濃霧包圍,乜都睇唔到~

25.JPG 

26.JPG 


下一站係「BEAR FRUITS」
上戶彩推介嘅咖哩飯~

落到 BEAR FRUITS,附近都唔見有停車場,就諗住周圍兜吓先~
兜吓兜吓都唔係好對路,於是就打算搵個地方停低睇吓 GPS,不過一路上後面都有車,唔敢行得太慢,更加唔敢隨意停低,點知去到某便利店停車場時,已經離開 BEAR FRUITS 好遠了~

我哋利用 GPS 搵吓啲停車場喺邊,不過呢,唔知係咪我哋唔識用,當你想佢顯示停車場位置時,佢做唔到導航;當你想佢導航時,佢又唔會顯示途經嘅停車場~
咁冇計啦,唯有認定一個停車場再叫佢帶我哋去~
去到附近,見到有個停車場,見近近地,唔諗咁多,就泊呢個~

呢種停車場(地下有塊鐵板升起嗰種),喺我出發前都有 search 過,睇吓有冇人教點用,不過唔係好搵到,都唔緊要,我相信摸吓摸吓總會搞得掂~
我哋泊好車,記住車位編號,再走去部機度,撳車位編號,佢自然有張單出~
之前聽過人哋話要將張單放喺車頭,不過我見現場兩部車都冇放,所以我都冇咁做~
但係問題嚟喇,點解塊鐵板冇升起嘅?係咪我哋有啲咩做漏咗呢?
咁啱有位女仕嚟攞車,我哋就問吓佢,不過對方完全聽唔明英文,於是我就指一指塊鐵板,頂,呢一刻塊鐵板已經升起咗......
不過呢位女仕好有心,佢走埋部機度又指又講嘢,再去另一邊有講細則嘅牌度又指又講,其實只要塊鐵板升起咗,我哋就已經冇其他問題~
咁人哋咁有心,我哋仍然用心聆聽同俾反應,直至佢講完為止~

27.JPG 

28.JPG 


泊好車就行過去 BEAR FRUITS~
29.JPG 

BEAR FRUITS 坐位唔多,客人亦少,可能因為雨天關係吧~

30.JPG 

31.JPG 

32.JPG 

33.JPG 


睇完 menu,諗住叫一個普通咖喱飯,一個牛肉咖喱飯,點知佢話牛肉賣晒~
咁冇計啦,最後點咗一個咖喱飯餐,一個咖喱飯單叫~
餐跟湯、沙律、飲品~
34.JPG 

咖喱飯上檯時仍然係沸騰狀態,非常熱,但係中間隻蛋嘅蛋黃仍然呈半生狀態,好嘢!
成兜嘢就只有咖喱、蛋同飯,個咖喱完全係主角嚟,由第一口至最尾一口,都充滿住咖喱嘅香味,非常不錯!
不過我自己就略嫌單調,如果可以食到咖喱牛肉飯,可能會更好~

35.JPG 

36.JPG 


下一站係「閒逛門司港」
本來呢,就係晏晝行嘅,不過成個晏晝都落大雨,冇心機行~
直至食完飯嘅時候,見到冇乜雨,所以就行咗陣,但其實咁夜都冇咩好行~
就連門司港車站都裝修緊,落晒圍板,想參觀吓車站外觀都冇機會~
37.JPG 

最後我哋見到某處燈火通明,有啲舖頭仔行吓,於是就去行咗陣,不過人哋都就收工,所以都唔係行咗好耐~
38.JPG 

門司港隨影~

39.JPG 

40.JPG 

41.JPG 


行完諗住攞車走人,又落大雨,希望今日落晒佢,聽日好天啲啦~

攞車手續都好簡單,喺部機度撳返個編號,俾錢就搞掂~

揸咗差唔多兩個鐘車就到酒店,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()