close

今日行程:

Day 04:青島 → 今治(踩單車) → 酒店(道後やや飯店) → 道後麦酒館 → 道後商店街 → 道後溫泉本館 → 酒店(道後やや飯店)

 

 

今日第一站係「青島(貓島)」
住有超過一百隻貓嘅小島,絕對係貓多過人!

今次旅程嘅誕生,就係由青島開始嘅~
五位團員都係愛貓人士,所以青島係今次旅程最重要嘅景點!

要成功去到,首先係睇天氣,因為太大風的話,船係會停航,即係冇得去~
就算船冇停航,都要有位先得,因為隻船只有 30 個座位(不計船員),名額實在係太少~

搭唔到頭班,咁第二班呢?
講講有咩班次先~
每日嘅班次如下:
長浜港 → 青島港
0800 → 0835
1430 → 1505
青島港 → 長浜港
0845 → 0920
1615 → 1650
註:島上沒有供遊客使用嘅宿泊設施,遊客必需要即日來回

睇完以上班次資料,唔難發現,搭頭班船入去,可以選擇搭 0845 或 1615 返出嚟~
基本上係唔會揀前者,但揀後者的話,逗留間有成 7 小時 40 分鐘,其實真係太多~

咁,搭第二班船又點呀?
咁就只有 1 小時 10 分鐘嘅遊玩時間~
山長水遠嚟到,只有一小時,真係驚唔多夠喉,況且,既然嚟到呢個小島,都會周圍行吓卦~

7 個幾鐘定 1 個鐘好呢?
其實,又唔到你揀,因為仲有一個原因,令你唔會揀搭第二班船~

先前提過,遊客係要即日來回,據說船公司係有計入去嘅遊客數量,確保回程嘅尾班船夠位載返啲遊客出嚟~
假設,頭班船 30 個名額都係遊客,而正路係冇人會搭 0845 船返出嚟,咁第二班入去嘅船,係唔會載遊客,否則回程唔夠位載晒咁多遊客出嚟~
咁,即係分分鐘搭唔到第二班船入去,講到尾,其實係冇得揀,實係搭 0800 入、1615 出......

今日 0800 呢班船,真係志在必得,我哋計劃好 0700 就到長浜港,相信都夠早了~
一直睇返嚟嘅資料,都話碼頭有位泊車,我喺 GOOGLE MAPS 搵到一處空地,可以泊好多部車,一廂情願以為嗰度就係可以免費泊車嘅地方~
點知去到,寫住係有料停車場,但附近又一個人都冇,幾錢又唔知,想俾錢就更加係冇人收~
就喺停車場隔籬,有間舖頭有貼住船航班嘅資料,但 0720 先開,咁直覺就覺得船飛同停車場錢都可以喺度搞掂~

阿飛諗住去火車站去個洗手間,佢返嚟時就話我哋知,有個地方有人排緊隊,因為有隻船喺隔籬,懷疑嗰度先係排隊買飛嘅地方~
咁我哋梗係即刻過去睇吓啦~
過到去睇,都幾肯定排呢度先係啱嘅~
再望吓附近,有個停車場寫住「定期船駐車場」,原來免費嘅停車喺呢度!
我即刻揸返部車過嚟泊~

我哋搭嘅就係呢隻船~
01.JPG

終於等到賣飛喇,不過船家同頭幾個人講咗一大堆嘢,當然係講日文,頭幾個人都係日本人~
佢哋聽完,冇即刻上船,亦冇離開嘅意思,只係同朋友互望,又傾咗一陣咁~
究竟做乜呢?
等咗一陣,頭幾個就開始上船,之後嗰啲,同樣係同船家傾咗一陣,又考慮咗幾秒先上船~
終於輪到我哋,預期中嘅言語不通,佢指住船期班次,又講咗一輪~
我哋估到佢想講有一班船唔開,但經過來來回回都搞唔清究竟係邊班船唔開~
唔理喇,你俾得我哋上船,留幾耐都好,照上!

當然,我哋自己喺船上面各有推測,初時好難相信係取消 1615 班船,全部人要搭返 0845 班船出嚟~
因為冇人打退堂鼓,全部人都接受只係逗留十分鐘?(從成個上船過程,估計多數都係遊客~)

不過當我哋睇埋船上面,電視播放嘅天氣資料,而家風速係一級,但下午四時嘅風速係九級......
再唔願相信,都知道下午班船會取消,我哋只可以逗留十分鐘......
唯有安慰自己,起碼好過歐錦棠,佢嚟到碼頭,天氣好好,但海面大風,航班停駛,連島都冇得去......

開船之前,見到有個日本人同個外籍人士交談,我哋係聽唔到佢哋用咩語言,不過我哋覺得個外籍人士可能知道咩情況~
到咗青島之後,阿飛走去問個外籍人士,得到嘅回覆係:I think 10 mins
唉,接受現實吧~

跟住我哋就拆開啲貓糧,啲貓就開始過嚟聚集,我仲分咗啲俾個外籍人士同兩位小妹妹~

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG



大約 20 分鐘後,船家響號,示意所有人要上返船返出去喇,就係咁,完結咗青島嘅旅程......
07.JPG

眼前全部都係貓,如果可以留耐啲,一定好開心!

咁早回程,有咩好做呢?
我哋喺回程嘅船上面已經定好行程~

飛珊決定去行街,我哋三個就去今治踩單車~

下一站係「今治(踩單車)」
由今治←→尾道,全長約 70 公里,係日本唯一一條可以踩單車橫越瀨戶內海嘅路線~

我哋喺愛媛縣,當然係由今治開始踩~
而我哋當然冇諗過亦冇時間同能力踩畢全程,我只係諗住踩上來島大橋,過咗對岸就折返交車~

去踩單車之前,就送飛珊返松山市中心先,我目標係送佢哋去一個大型嘅商場,不過又費時嗰度唔方便上落,就喺附近嘅 Starbucks 放低佢哋~

放低咗佢哋之後,就直驅往今治租單車嘅地方~
差唔多到嘅時候,我發現 GPS 帶我哋上咗一條好大嘅橋,一條咁宏偉嘅橋,喺呢頭嚟講,沒有其他,肯定係來島大橋!
點解會咁?租單車嘅地方係喺橋嘅下方,計劃中係我哋踩上嚟,而唔係揸車行過......
不過到發現時已經太遲,沒有回頭路,只好直駛,過咗對岸喺第一個出口離開~

離開後落返地面,我停埋一邊再研究吓個 GPS~
再跟住佢行,係會帶我哋上返橋,咁就奇嘞,如果你話個定位錯咗,設定咗喺對岸,所以就帶我哋過嚟,咁都仲有得解釋~
但佢而家係帶我哋過對岸再經來島大橋返轉頭,除非你話俾我知,個目的地,唔上橋再返轉頭係冇路去,但,有咁嘅可能咩?
點都好啦,經條橋過返嚟今治就肯定要咖啦,咪跟住佢個指示,睇吓佢帶我哋去邊~

上返橋向住今治方向行駛,行行吓佢話已經到咗目的地......
我明喇,嗰段橋面同租單車嘅地方非常相近,個定位認錯咗,以為係橋面,所以就搞成咁!
用咗咁多次 MAPCODE,今次係最嚴重嘅錯誤,但其實出錯機率係低,我仍然相信 MAPCODE 嘅~

今次 MAPCODE 冇用,唯有用電話,不過屎塔話唔駛,佢用手機上面嘅 MAP 帶我去~
差唔多到嘅時候,雖然都有行錯咗少少路,不過最終都去到~

呢度就係租單車嘅地方,陣間就踩上去後方嘅來島大橋~
08.JPG

嚟到呢度,有一個意外收穫,現場有幾十棵滿開嘅櫻花!
明明呢個時候唔係花期,原來眼前嘅係河津櫻,河津櫻係會早啲開同花期會長一點(現場有牌係咁講)
咁,踩單車之前,梗係賞吓櫻先啦~

09.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG



有人喺度影婚紗相~
18.JPG

來島大橋~
19.JPG

我哋仲喺櫻花樹下野餐~
(其實係食埋本來準備好喺青島食嘅人糧~)

賞完櫻就去租單車~

我哋租咗兩部普通單車,一部電動單車~
多年冇踩過單車嘅我,試車時真心覺得奶嘢......
不過踩單車嘅嘢,學識咗就係學識咗,只係差少少信心而已,踩多兩嘢其實都可以嘅~

部電動單車,佢兩個試完都話唔鍾意,而我就覺得幾好,咁就好嘞,各取所需~
初時我以為係電動單車,睇真啲,其實係電動「附助」單車~
起步時係好明顯有額外嘅動力加速,非常輕鬆,上斜尤其明顯,幾爽,哈哈~

成個踩單車嘅過程冇乜特別,我本來最擔心嘅屎塔就冇出過咩事,而媽咪呢......
試過一兩次撞咗埋欄,留咗少少血......
過程都算順利嘅~

踩過咗條來島大橋,我本來諗住落返地面沿岸行吓,不過我見大家(不包括我,我有電動附助嘛)都踩得有少少辛苦,都係唔落地面,否則回程上斜真係踩死人~
就係咁,踩返回程再還車,完成咗呢項壯舉~

20.JPG

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG



下一站係「酒店(道後やや飯店)」
之後嘅活動都喺酒店附近,所以就去酒店泊好車 check-in 埋先~

去酒店前,先去接返飛珊先~
今日朝喺 Starbucks 放低佢哋,但我忘了記低位置,淨係知喺嗰個大型商場附近嘅 Starbucks~
我可以去到個商場,但就去唔返今朝嗰間 Starbucks~
幸好,屎塔喺嗰刻(放低飛珊時)去過洗手間,落車時見到有間學校,佢嘗試喺地圖度搵返間學校,咁就可以去返間 Starbucks~
當然最後都成功去得到,多謝屎塔~

去到酒店,除咗 check-in,仲買埋「道後溫泉本館」神の湯 2 階嘅門票,因為喺度買有優惠~
神の湯 2 階,除咗可以浸溫泉,仲有休息嘅地方,附有一杯茶及一塊餅乾~

我哋換晒浴袍先行出去道後溫泉本館一帶,不過著嗰對木屐真係好辛苦,人字嗰個位,每一步都好似想劏開隻腳咁,好痛苦,行落斜路直頭好似已經劏開咗咁款......

下一站係「道後麦酒館」
呢間酒館,佢有幾款啤酒係攞過獎嘅,知道媽咪同阿飛都飲啤酒嘅,所以嚟試吓~
26.JPG

食物方面,都係居酒屋嗰種食物,冇邊一款係特別出色,不過全部都幾好食,非常不錯的~
(啲相又 out 晒 focus)

27.jpg

28.jpg



至於啤酒方面,媽咪同阿飛俾嘅評價唔算太好......

下一站係「道後商店街」
呢條街唔係好長,亦都好普通,只係嚟得道後溫泉本館,冇理由唔順道到商店街行吓~

商店街對我嚟講,一向都係冇期望冇失望~

下一站係「道後溫泉本館」
道後溫泉本身,據說有三千多年歷史,而呢座道後溫泉本館,則有百多年歷史~

呢座道後溫泉本館真係古色古鄉,好有歷史嘅味道,亦很優雅~
29.JPG

我哋買咗嘅飛係包埋休息嘅地方,我同屎塔唔浸,留喺休息嘅地方,其他人就各自去浸~

休息嘅地方對出有個露台,有少少向下斜,感覺有啲危險~
30.JPG

等到佢哋都浸完返嚟,工作人員就為每一個人奉上一杯茶同一塊餅乾~

成個過程限時一小時,基本上係幾充足的~

浸過溫泉嘅成員,都話只係一個好普通嘅溫泉,不過大家都明白,溫泉就係溫泉,入面唔會有座遊樂場嘅~

浸完溫泉,就著住對刑具般嘅木屐痛苦地步行返酒店,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()