close

今日行程:

Day 05:道後溫泉本館 → 乘搭少爺列車 → 松山城 → 五志喜 → 毛巾美術館 → ししくい海女料理 → 酒店(鳴門海月)

 

 

今日出發去玩之前,喺酒店食個靚早餐先~
據屎塔所講,呢間酒店其中一樣主打,就係佢嘅早餐~
食品種類夠多樣化,質素亦非常不錯!

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG


自助鮮榨橙汁~
09.JPG

10.JPG


今日第一站係「道後溫泉本館」
係呀,又係道後溫泉本館,唔係又浸溫泉,只係想喺朝早嚟欣賞吓~

11.JPG

12.JPG


下一站係「乘搭少爺列車」
外表係蒸汽火車,實質係柴油推動嘅觀光列車,幾有味道,就搭吓佢~

本來諗住搭 0949 嘅車,不過去到買飛時已經滿咗,所以就改搭 1017 嗰班,就係因為咁,可以睇吓火車站附近嗰個機關鐘表演~
原本冇諗住睇,因為呢類咁嘅表演,真係睇得太多,亦冇邊一個覺得值得睇,講白啲,我覺得幾無聊......

機關鐘表演~

13.JPG

14.JPG

15.JPG


少爺列車~
16.JPG

下一站係「松山城」
四國內比較有名嘅古城~

時間差唔多,佢哋四個就去搭少爺列車,之後行去松山城,而我就將佢哋今朝買嘅嘢全部拎上部車度,我自己揸車落去松山城停車場,再喺松山城售票處匯合~
喺我揸車落去嘅途中,遇到佢哋,不過佢哋見我唔到~

我到咗停車場之後,發現得返一個大嘅私家車位,真係好彩!
泊好車就行過去松山城售票處,不過就唔見佢哋,咁我就走去買飛先~

買好飛,等咗成二十分鐘,仲未見佢哋......
於是我就打電話俾佢哋,但又冇人聽,咁冇計,唯有繼續等......
最後佢哋都有出現,原來佢哋一路行嚟一路入啲舖頭睇嘢,飛珊仲走去試埋盔甲~
等吓冇所謂,最緊要冇咩事發生~

問返佢哋嗰趟火車如何,佢哋只係話好逼,好似沙甸魚咁......

登上松山城,可以坐纜車,可以坐個人吊車,我哋就全部都係坐個人吊車上~
17.JPG

途中仲有櫻花睇~

18.JPG

19.JPG

20.JPG


松山城,同其他城一樣,有公園,有唔同嘅建築,當然包括天守閣,不過我哋唔打算行晒,只集中行天守閣~
飛珊話,佢哋去過咁多次呢啲古城,都冇入過天守閣,其實我哋都唔係好有興趣入,不過同媽咪嚟,就一齊行吓囉~

21.JPG

22.JPG

23.JPG

24.JPG

25.JPG

26.JPG

27.JPG

28.JPG

29.JPG

30.JPG

31.JPG

32.JPG

33.JPG

34.JPG


唔知係一時貪玩定認真成咁呢?
(註:又唔係全部係咁喎......)
35.JPG

回程時,媽咪話想搭纜車落,屎塔就陪媽咪搭,我哋三個就坐返個人吊車落~

去攞車時,遲咗幾分鐘,不過佢冇計我多一個鐘,真好!

下一站係「五志喜」
一間喺愛媛縣很有名,食五色麵嘅食店~

睇 MENU,都係以貎取食,叫咗幾個餐~
不過佢啲 MENU 其實唔係好清楚,連最主打嘅五色麵,嗰幾個餐有冇都唔係好肯定,只係估佢有,因為其他餐更加唔似有......

食物嚟喇,睇睇個麵先,嗯......點解好似得一隻色咁嘅,夾起嚟睇吓,原來都有其他顏色,不過我就睇唔到有五隻色~
麵質就好似一般嘅蕎麥麵,係幾好食,但就唔覺得呢種五色麵比起蕎麥麵有咩特別之處~
至於其他食物,又係幾好食,不過冇話好特別咁囉~

36.JPG

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG


下一站係「毛巾美術館」
一間幾特別嘅美術館,由毛巾如何編織而成,到用毛巾製成嘅場景、公仔、畫~

入美術館之前,行經賣小朋友衫嘅地方,一款衫有好多唔同嘅顏色,全部排晒出嚟,幾得意!
41.JPG

美術館入口前~

42.JPG

43.JPG


入咗美術館,係一部又一部嘅大型編織機器~
44.JPG

45.JPG


跟住就係姆明嘅畫廊同布偶~
46.JPG

47.JPG

48.JPG

49.JPG

50.JPG

51.JPG

52.JPG

53.JPG

54.JPG

55.JPG

56.JPG

57.JPG


再嚟就係由毛巾製成嘅畫~
58.JPG

59.JPG

60.JPG

61.JPG

62.JPG


我自己就比較喜歡呢個角落~
63.JPG

美術館外環境不錯,不過由於落緊雨,都係唔出去行嘞~

64.JPG

65.JPG

66.JPG


下一站係「ししくい海女料理」
一間燒新鮮海鮮嘅料理食店,非常期待!

由呢度去ししくい海女料理,差唔多成三個鐘頭車,所以我喺中途停一停休息站,等大家可以去個洗手間先再上路~

嚟到休息站,除咗去洗手間,當然唔少得行吓,睇吓有冇嘢啱買啦~
傾開偈先發現,原來飛珊同媽咪都唔知有呢啲休息站嘅存在,咁就好嘞,無意中帶埋佢哋嚟行吓~

去到ししくい海女料理,由於我哋訂咗檯嘅,佢哋見到我哋嚟到,基本上感覺係等緊我哋嚟咁,佢哋笑容滿面,態度就同喺味劇場ちか 一樣,令人感覺非常舒服~

食物種類其實唔係太多,主要係有幾款套餐,同埋餐入面嘅食物可以散叫咁~
我哋叫咗兩份最多嘢食嘅餐,另外再叫咗兩個餐,再散叫咗其他嘢食~

由於全部嘢都係生嘅,所以呢頭叫完,嗰頭就上檯~
咁新鮮嘅食材,如果由我哋呢啲唔識控制火喉嘅人去燒,真係可能嘥料~
幸好,係職員燒俾我哋食,唔單止佢燒,佢仲分埋俾我哋,佢盡量做到平均分配,不過梗有分唔到嘅時候,咁佢就會問我哋點樣分~
服務真係一流!

食物方面,刺身只有龍蝦、鮑魚、蝦,其他全部都係即場燒熟嚟食,包括龍蝦、鮑魚、蝦都另外有燒熟嚟食~

刺身龍蝦上檯嘅時候,啲抓係仲郁緊嘅,人類呢,就會將此解釋為神經細胞嘅自然反應,無意識嘅,更重要係無痛楚,係咪事實呢,我只係保持住寧願相信嘅態度~
其中有一隻直情好似仲生咁爬住行,我哋即刻話俾職員知,佢衝過嚟接住快要掉落地面嘅龍蝦~
如果真係跌咗落地下,啲刺身應該會散落一地~
再一次說服自己,只係神經細胞嘅自然反應,無意識,無痛楚,無意識,無痛楚,無意識,無痛楚......

刺身蝦,食完個身,啲頭頭尾尾一般都當廢物,點知個職員放埋上去個爐度燒,但係燒完都唔認得邊個頭邊條尾之前係邊個食過......

不論刺身定熟食,真係無話可說,鮮!甜!正!
真係食到飽一飽都仲想食,冇得頂呀!

67.JPG

68.JPG

69.JPG

70.JPG

71.JPG

72.JPG

73.JPG

74.JPG

75.JPG

76.JPG

77.JPG

78.JPG

79.JPG

80.JPG

81.JPG


食完嘢就揸車返酒店,不過途中有修路工程,個導航資料未夠新,搞到行錯咗幾次路先返到去~
返到酒店,仲同阿飛玩泊車玩咗個幾鐘先肯返房~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()