close

今日行程:

Day 06:鳴門公園展望台 → 大鳴門橋架橋記念館エディ → 渦之道 → 乘搭うずしお汽船 → かっぱ寿司(泉大津店) → ORIX還車(関西空港店)

 

 

今日一起身,就望到外面超大霧,係大霧到咩都睇唔到~
落到大堂,向海嗰邊嘅落地玻璃,白茫茫一片,又係咩都睇唔到~
仲諗住今日可以去酒店隔離嘅「千畳敷展望台」睇吓景,唔去啦,展望台就喺酒店隔離,睇到嘅嘢係一樣,行過去冇意思~
01.JPG

今日第一站係「鳴門公園展望台」
可以飽覽鳴門大橋一帶嘅風景~
上呢個展望台,要搭一條好長嘅扶手電梯,係號稱全日本最長!

本來呢,我見咁嘅天氣,上去都應該冇咩睇,不過經過商討後,團友話一場嚟到,都照上去睇吓咁話~
去到之後,仲有半個鐘先開門,同我做嘅功課有啲出入,又冇理由齋等咁嘥時間,所以就行去大橋上面嘅行人天橋過對面行吓~
02.JPG

上到行人天橋,睇到大橋上一架架車喺濃霧中突然出現,哈,有趣!

03.JPG

04.JPG


下一站係「大鳴門橋架橋記念館エディ」
過咗橋之後,就到咗「大鳴門橋架橋記念館エディ」,大家見冇嘢做,就入去行吓~

呢間記念館講嘅,當然都係同鳴門大橋有關嘅嘢,條橋嘅建築過程呀,大輪船呀,漩渦呀咁囉,冇乜特別~

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG


大橋鋼纜其中一部份~
09.JPG

行完記念館,基本上都冇時間返轉頭上鳴門公園展望台,算吧,反正應該乜都睇唔到~

下一站係「渦之道」
渦之道係鳴門大橋下層,供遊人行出海面嘅上空去觀賞漩渦的~

漩渦喺唔同時間有唔同大小,一般會分小潮、中潮、大潮~
而呢度嘅漩渦,係世上最大嘅漩渦之一,撞正大潮,又夠運氣的話,就有機會睇到直徑有成 20 米咁大嘅漩渦,相信非常壯觀!

而今年嘅第一個大潮,就係今日早上十一時正,喺呢個時間嘅前後 90 分鐘都係大潮,即有總共三小時嘅大潮~
我計劃好喺大潮開始時先嚟渦之道,之後再坐船,同漩渦嚟個埋身肉搏~

咁大霧,會唔會又係咩都睇唔到呢~

10.JPG

11.JPG

12.JPG


一路行出去海面,只係見到少少又細又一瞬即逝嘅漩渦~
行到差唔多盡頭,開始有啲大啲,似返真正螺旋狀嘅漩渦,不過都係維持唔耐~
我哋周圍行周圍睇,始終睇唔到比較大嘅漩渦~
睇嚟今日都冇咩運,撞正大潮都冇咩睇,失望~

13.JPG

14.JPG


下一站係「乘搭うずしお汽船」
搭呢啲船,可以以超近距離觀賞漩渦~
但前提係要有漩渦......

我哋預約咗坐 1030 嗰班船,十點多少少就到咗船公司~
到咗櫃檯,說明來意,佢就叫我哋等一陣~

其實喺渦之道睇唔到有可觀嘅漩渦,我好懷疑出海係咪都一樣,不過一場嚟到,實會出去睇吓嘅~
除咗呢樣隱憂,其實仲有一樣,就係天氣~
今朝咁大霧,相信都唔會出到海,不過嚟到呢刻,霧已經散咗少少,但係咪適合出海呢?
15.JPG

我哋一路等,等到 1020 都未有咩動靜,我就走去問吓佢~
原來佢哋觀察緊啲霧嘅情況,基本上 1030 呢班船都應該會取消......

咁我哋只好等下一班船, 1100 呢班,不過由於今日晏啲要喺関西機場搭飛機返香港,時間上一定要預好啲,唔能夠太緊~
所以,如果成功出海,就未必會去計劃中想去嘅「かっぱ寿司」食晏,可能直接喺機場食算~

最後,連 1100 呢班船都取消埋......唉~

經過討論,我哋決定上機前唔食嘢都等多一班船!

等等等等,等到 1120,職員話 1130 呢班都取消,唉,冇計喇,唔可能再等多班,否則路上有任何阻滯,都可能令我哋趕唔到飛機~
幾條友拖住沉重嘅腳步走去部車度準備離開~

上到車,坐好晒,入咗 MAPCODE 入埋波,手掣都放埋,準備放迫力之際,媽咪話好似未影團體相,跟住大家都猶豫咗一陣,就係咁,就唔開車住~
就喺決定唔開車住嘅呢一刻,船公司嘅職員走出嚟,係跑出嚟,一路向住我哋跑,一路揮手,走到司機位,佢同我哋講 1130 嗰班船會開~
嘩,成車人即刻歡呼,一秒後已經衝晒落車!

世事真係好奇妙,開車前其實有兩樣嘢延遲咗開車時間~
其中一樣當然係媽咪話要影團體相,其實佢喺呢次旅程都冇提出過要影團體相,就係今次唔知點解會提出~
如果媽咪冇提出,我就早咗幾秒開車,真係只差唔多過五秒,即係我已經扭出咗行車路,職員跑出嚟我都未必留意到~
另一樣就係,因為陣間程車都有成兩個幾鐘,大家都排隊去埋洗手間先起程~
就係呢兩樣嘢,令到我哋無啦啦又可以搭到船出海!

睇嚟呢次應該冇問題,因為佢即時安排埋收錢,照計日本人做嘢好謹慎,收得你錢應該好有信心~
而且我哋目測海面能見度真係好咗好多~

十幾人上咗船,一路等,都等咗三四個字,有啲唔對路......
跟住之前向我哋揮手嗰位小姐走埋嚟,講咗一堆嘢,再九十度鞠躬,所有人都露出失望嘅表情,但又冇人有離開嘅意思~
過咗幾秒,開始有人走,係全部人跟住走,其實都明啦,即係都係取消......
事實上,呢刻望返出海面,能見度比起上船一刻真係差咗好多,咁真係冇計,點謹慎都好,又點敵得過變幻莫測嘅天氣吖~

返到櫃檯退款,佢仲送咗少少糖果俾我哋,同埋不停講唔好意思~

返到上車,大家都希望佢再次追出嚟,不過其實除非即刻開船,否則我哋都趕唔切~
其實就算即刻開船,玩完揸車去関西機場,還埋車,時間上係啱啱好,當中有任何唔順利嘅情況都好有機會趕唔切上機~
到開車都冇人再追出嚟喇,死心了~

下一站係「かっぱ寿司(泉大津店)」
之前喺京都食過,覺得平靚正,所以今次再嚟呢間食~

其實離開汽船公司時,都怕去呢間嘢食埋先過機場會有啲趕,點知入咗 MAPCODE 之後,佢顯示所需時間只係兩個鐘多少少,比我之前上網睇嘅少,唔理喇,行住先,邊行邊評估~

未到大阪時,交通尚算暢順,不過入咗大阪範圍,開始多車,而且仲有好多貨車,佢哋又揸得快,係呢度算係有少少阻滯~
不過最後到達かっぱ寿司嘅時間都唔算太遲,覺得都可以食埋先去機場~

今次食呢間就覺得質素冇京都嗰間咁好,不過都可以嘅~

食完嘢入埋油就去 ORIX 還車,俾埋啲過路費就走得~

CHECK-IN 時發現行李超重,要補錢,好彩唔係補好多,所以照俾就算,費事煩~
原來呢度五個人,都係第一次行李超重要補錢,哈~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()