close

今日行程:
Budget Rent a Car (租車) → とこなめ招き猫通り 及 とこにゃん (招財貓「常喵」) → 川島 SA (晚餐) → Guesthouse AntHut (住宿)



入境日本後,出奇地冇乜人,平時去襯日本都排長龍入境~



今日第一站「Budget Rent a Car (租車)」


喺機場搵租車公司嘅櫃檯,根據指示,都唔算太易咁搵到豐田,但由於同豐田有段距離,見唔到其他租車公司~
咁我哋就繼續向豐田行過去,越近就越見到其他租車公司,咁就掂啦,相信幾間租車公司都係喺晒度~


行到過去,好以都有四間租車公司,不過來回望過幾次,都唔見 Budget Rent a Car~
見到其中一間租車公司間口有位女士抹緊玻璃,厚面皮咁走過去問吓~
佢話我知 Budget Rent a Car 唔喺呢度,要搭車去~


我即刻醒晒!頂!係喎!Budget Rent a Car 喺常滑市喎,唔喺機場!
都話今次計劃行程好求其咖啦~
我又諗吓,點解我會搵間唔喺機場嘅呢?咁好正路係因為貪平~
咁,點解我冇睇過點去租車公司呢?
我又再諗起,我個概念一直當佢係機場店,機場會有櫃檯,搞完手續會有車車過我去......
再有一啲記憶嘅碎片浮現,我租車時好似 uncheck 咗「接送」.......
成個錯誤嘅過程出晒嚟!唉,一落地就錯得咁離譜,都唔知之後仲有咩錯事等緊我......


睇返地圖,距離鐵路站有成十分鐘步程,拖住個篋就真係唔多想行咁遠~
但係都冇計啦,一係搭的士,一係搭鐵路再行路,最後揀咗後者~


到咗常滑,行緊去租車公司途中,又諗到啲嘢~
其實點解我唔安排攞車前去とこなめ招き猫通り呢?
不過呢刻都行咗一半,唔會行返轉頭啦~
睇吓陣間可唔可以寄存個篋喺租車公司再行過去~


Budget Rent a Car
001.JPG

 

到咗租車公司,同佢講我哋想去一去とこなめ招き猫通り先,轉頭再返嚟,問佢可唔可以放低個篋一陣~
不過溝通有少少困難,佢哋唔係好明我哋講咩,本來都諗住放棄,但佢同手機翻譯 app 問我哋係咪想寄存行李~
我哋話係,但佢話唔可以,咁唔可以就算啦,但其實佢會唔會誤會咗我哋想寄存十二日......
不過都唔再問喇,無謂俾麻煩人哋~
再講,呢間租車公司都幾細間,唔俾寄存都合理~
其實揸過去都唔係咩大問題,只係費事搵位泊車啫~


係喎,我又唔駛揸車進出機場,咁,之前預留咗嘅 AIP 其實咪冇用?
問吓佢可唔可以取消先,唔可以都冇計,鬼叫自己十吓十吓咁~
問完對方話可以,咁又慳返啲~


租車過程順利,可以出發了~



下一站「とこなめ招き猫通り 及 とこにゃん (招財貓「常喵」)」


とこなめ招き猫通り
002.JPG

003.JPG

004.JPG

005.JPG

006.JPG

007.JPG

 

とこにゃん (招財貓「常喵」)
008.JPG

010.JPG

011.JPG

 

回程返去攞車時,咦?點解好似有啲肚餓咁嘅?
正常唔會呢啲時間肚餓咖喎~
梗係啦,我哋搭廉航嚟日本,邊有食過嘢啫,頭先喺機上面淨係瞓瞓瞓......
計劃行程時唔記得咗呢樣嘢~
我出發前都同屎塔講,今次行程係求其計劃,預咗路線唔順路又錯漏百出~
只係估唔到連午餐都冇安排......
不過又唔係話真係好肚餓,或者陣間經過高速公路啲休息站食啲嘢啦~


餘下時間就一直揸車上白川鄉區域,由上面「$」形咁玩返落嚟~



下一站「川島 SA (晚餐)」


一路行一路行,又唔係話好肚餓,索性行到大約六點前後先食嘢,當晚餐~


就係咁,途中見到有個休息站,就入咗去,呢度係川島 SA~
呢度有個摩天輪,又有樂園,唔係一般休息站咁簡單~
013.JPG

014.JPG

015.JPG

 

食嘢就走入 Food Court~
016.JPG

 

喺部機度買飛~
017.JPG

 

味噌カシ丼
呢個幾好食,豬扒外脆內軟有肉汁,味噌汁好味道,係鹹咗少少~
018.JPG

 

鮎の甘露煮蕎麦
普通但都 OK~
019.JPG

 

食完嘢就諗住買軟雪糕食,點知賣晒,唯有過隔籬 Family Mart 買糕食~
食完就開車去位於白川鄉附近嘅 Guesthouse AntHut (住宿)~


行行吓先醒起可能太遲到旅館,即刻叫屎塔睇睇最遲幾點 check-in~
屎塔睇完話八點,咁就大件事嘞,之前仲唔知時間緊迫,又行常滑市又慢嘆雪糕~
根據 maps.me 顯示,預計到達時間係 20:30,即刻 email 俾對方話可能要 21:00 先到,講大啲,費事 20:30 趕唔到~


等咗陣,對方回覆佢 21:00 再返嚟,我諗可能佢住附近都唔定,不過點都係麻煩到人,真係唔好意思~


maps.me 啲時間好唔準確,冇咩遇過特別事故,一路都係好順暢咁行,但預計到達時間不段延遲~
而且仲帶我走山路,不過有時走山路會快啲都唔定,又或者係必需?
雖然我好懷疑係咪必需,但唔理喇,距離 21:00 仲有啲時間,我未必趕唔到嘅~


山區路好多工程,經常遇到單線雙程嘅燈位,大大阻礙進度......
題外話,啲燈位又幾好,有秒鐘倒數,知道要等幾耐,幾好幾好~
020.JPG

 

終於都到喇,到埗時間係 21:10,叫做唔算遲太多(無恥地以 21:00 嚟計......)
我哋同對方道歉,不過對方非常好笑容咁話「大丈夫」~


呢度個環境係兩廳兩房,我哋間房就有三張碌架床,下格係高樓底,意味上上格就要爬多幾級梯~
我哋咁遲嚟,下格都俾人佔用晒,我同屎塔分別分配到唔同床嘅上格~
條梯又直又長,其實都真係有啲危險,上落要好小心~


行李就放晒三張床對外嘅空間,即係開放式,呢啲形式都係講個信字~


除咗上落有啲危險,另一樣就係怕影響人~
人與人之間嘅距離咁近,每一個動作都有機會發出聲響同震盪~
我自己都幾唔鍾意咁樣,不過附近嘅住宿都幾貴,同埋好多都俾人 book 晒,貪平就唯有住呢啲~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()