今日行程:
藻岩山展望台 → 札幌白色燈樹節 → Garaku Soup Curry(晚餐) 【旅館:Hotel Mystays Sapporo Aspen】



原本嘅計劃係,到埗後就去旅館 check-in 及放低行李先,不過班機遲咗起飛,咁當然就遲咗到北海道,所以就只好跳過呢個步驟,將行李寄存喺札幌車站先~
寄存好行李,就去綠色窗口買定今次旅程需要預先買票嘅 JR~



今日第一站「藻岩山展望台」
十年前,因為冇乜自遊行經驗,只係睇一本旅遊書就當聖書,盡信書中嘅一切,但當時書裡面所講藻岩山纜車嘅營業時間,其實係夏令時間(書中並沒有提及夏天與冬天時間會有不同),而冬天係會早幾小時停止營業~
就係因為咁,搭唔到纜車上山,而巴士亦因為路面結冰而停駛,最後係上唔到山~
當然,我自己係有責任,所以,經一事長一智,之後計劃行程都會睇多幾本書,同埋上官網睇營業/開放時間先係最正確做法~


十年後再次嚟到札幌,無論如何,我都一定會安排上嚟藻岩山!
而且,而家嘅藻岩山,已經係日本新三大夜景之一,相信非常有可觀性~


上藻岩山,可以由市電ロープウェイ入口駅,步行上纜車站,或轉乘免費穿梭巴士~
步行定搭車,我哋決定睇運氣,就有車到就搭車,否則就步行~
結果去到車站,睇睇時間表,知道好快就有車到,所以最後就搭穿梭巴士上纜車站~
001.JPG

002.JPG

 

上藻岩山嘅纜車有兩段,其中第二段,可以有其他選擇的,包括:
1. 24-seat All-terrain Snow Vehicle
2. 16-seat Norwegian-made Sled
3. Snow Bus
003.JPG

 

我哋原先係想搭 24-seat All-terrain Snow Vehicle,類似鏟雪車咁嘅~
不過可惜,我哋因為航班延誤而遲咗到埗,以上三款特別交通工具,今日都已經停止營運~
咁冇計啦,只好搭第二段纜車上山~
004.JPG

005.JPG

 

山頂非常寒冷,不過好在有屎塔,衣著方面嘅功課,佢做得非常之好~
除咗塊面同除手套時,全身都唔覺凍,唔駛著到隻糉咁都好夠暖~
係對鞋就爭啲,但呢樣唔關屎塔事,係我貪平啫,但其實都頂得吓嘅~


藻岩山嘅夜景相當不錯,不愧為日本知名嘅夜景~
006.JPG

007.JPG

008.JPG

009.JPG

 

本來係想搭呢種鏟雪車上嚟,過咗載客時間,就做返本業,鏟雪~
010.JPG

 

欣賞夠就搭返纜車落山~



下一站「札幌白色燈樹節」
其實呢個景點就冇咩特別嘅,不過反正經過附近,就行過去睇吓~
附近幾條街都有,不過就冇乜變化,都係咁樣,就冇周圍行嘞~
011.JPG

 


下一站「Garaku Soup Curry(晚餐)」
札幌名物,湯咖哩,呢間比較多人推介~


去到門口,有幾個人排緊隊,照排啦~
012.JPG

 

望真啲,入面仲有好多人排緊......
013.JPG

 

不過我哋之後都冇嘢做,所以就照排~
越排就越凍,好似仲凍過喺藻岩山,可能因為唔郁嘅關係~
我哋後面有個女仔竟然仲可以著短裙,真心佩服!


排咗可能都有一個鐘先到我哋~


佢人気 No.1 嘅係豚角煮湯咖哩,不過賣晒~
都唔緊要嘅,我哋一心想試佢個湯咖哩啫,叫其他湯咖哩都可以~


やわらかチキンレッグと野菜
(Chicken & Vegetable Soup Curry)
另外加咗個細飯加芝士~
014.JPG

015.JPG

 

ポークフランクとベーコン の炙りチーズのせ
(Pork & Vegetable Soup Curry)
另外加咗個細飯加溫泉蛋~
016.JPG

017.JPG

 

湯咖哩係幾香,意外地唔會越食越膩~
其他配菜都有水準,真心不錯~


食完飯,飽飽地就行一個地鐵站去攞返行李,再行去旅館~
018.JPG

019.JPG

020.JPG

021.JPG

022.JPG

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()