我哋唔知幾時開始,開始關注 Asia Miles 嘅嘢,直至上年四月初,屎塔話啲分裡面,其中有幾百分出年(即係今年啦)年頭到期~
本來我哋一心諗住儲分去歐洲先用,咁當然,呢個目標唔容易達到,所以就邊儲邊評估~
我哋評估過,再儲落去,直至嗰幾百分到期,都一定儲唔夠分去歐洲,所以就決定用啲分去一次日本~
就係咁,就用啲分換咗二人來回北海道直航嘅機票~


對上一次去北海道,剛好係十年前,同屎塔第一次去旅行,我同佢都未去過北海道的~


今次去北海道,主要目標係想坐破冰船,因為我哋覺得遲吓都應該好少機會有得坐啦......
睇返資料,遇到有冰可破嘅日子,真係一年比一年少,就算我哋今次去嘅時期已經係機率比較高都好,其實我都冇咩信心~


冬天去北海道,特別想去啲湖區,所以然別湖、阿寒湖、摩周湖同屈斜路湖就成為咗必去嘅地方~
其實仲有美瑛係好想去,不過唔夠時間,下次玩道北先再去吧~


後來睇睇吓,仲可以跟團行知床五湖,正!


冬天嚟北海道,有得擇的話,唔會選擇自駕,始終冇乜雪地經驗,所以成個旅程都要搭車~
冬天北海道啲巴士疏到呢......我都唔知研究咗幾多個日與夜先砌好個行程~
今次都 join 咗好幾個 local tour,解決咗部份交通問題,正!


今次冇自駕,但有參加雪地駕駛體驗,期待!


今次要去道東嘅湖區,可能會好凍,衣著方面要有所準備~
我就埋首我嘅行程,屎塔就搞掂晒衣著嘅問題,100 分!



計劃好嘅行程如下:


Day 01:藻岩山展望台 → Garaku Soup Curry(晚餐) → 札幌白色燈樹節 【旅館:Hotel Mystays Sapporo Aspen】


Day 02:ドライビング体験プラン → 元祖豚丼のぱんちょう(午餐) → 旅館(晚餐) → 然別湖 【旅館:然別湖畔温泉ホテル風水】


Day 03:然別湖 → 旅館餐廳(午餐) → 北の屋台(晚餐) 【旅館:天然温泉「白鳥の湯」スーパーホテル釧路駅前】


Day 04:鶴見台 → 屈斜路湖、砂湯 → 硫磺山 → 弟子屈町(午餐) → 摩周湖第1展望台 → 阿寒湖→ 旅館(晚餐) 【旅館:ニュー阿寒ホテル】


Day 05:阿寒湖 → 愛奴村(午餐) → 旅館(晚餐) → 摩周湖第1展望台 【旅館:お宿 欣喜湯 (旧川湯ホテルプラザ)】


Day 06:川湯温泉 → 北浜駅展望台 → 軽食&喫茶『停車場』(午餐) → オホーツク流氷館 → 花のれん(晚餐) 【旅館:網走 ホテルオホーツク・イン】


Day 07:破冰船 → 網走監獄博物館 → フードコート「キネマ館」(午餐) → 旅館(晚餐) 【旅館:知床ノーブルホテル】


Day 08:知床五湖 → ウトロ漁協婦人部食堂(午餐) → 知床流冰 → Yakiniku 網走ビール館(晚餐) 【通宵巴士:北海道中央バスドリーミントオホーツク号】


Day 09:中央卸売場外市場 → 羊ヶ丘展望台 → 新千歳空港


出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()