今日行程:
【Prague】Staroměstská Radnice(Old Town Hall) → Staroměstská Mostecká Věž(Old Town Bridge Tower) → Klementinum → Coffee & Waffles(Lunch) → Prašná Brána(Powder Tower) → Church of Saints Cyril and Methodius(Kostel sv. Cyrila a Metoděje) → Španělská Synagoga(Spanish Synagogue) → Budget Car Rental → 【Karlovy Vary】Pizzeria LOCALE(Dinner) → A. Dalia(Accommodation)


食早餐前,喺間旅館入面周圍行吓~

001.jpg

002.jpg


頂層係 Café,不過未開門,冇得行出去~
003.jpg

食早餐嘅地方喺旅館嘅地庫,睇個環境,以前可能係酒窖嚟,幾正~
004.jpg

早餐就普通西式早餐,選擇夠,味道不錯~
我哋落嚟時就冇乜人,而家到咗 08:30,已經坐滿咗,啲人都算早起身~

食完早餐,諗住去個洗手間先出去玩~
由於我哋已經 check-out 咗,冇得返房去,只好問吓接待處小姐邊度有洗手間~

去完之後,好似有條快啲嘅路出去,不過就唔小心入咗佢哋間餐廳~
未開始營業,但可以進入~
入面有個郁緊嘅機械鐘,又幾正,真係估佢唔到~
005.jpg


今日第一站 Staroměstská Radnice(Old Town Hall)
有近 700 年歷史嘅市政廳~

原先嘅計劃係今早 09:00 睇天文鐘表演,不過個表演噚日睇完,今日就唔睇喇~
行過去時都冇留意時間,過咗 09:00 都冇所謂~

2020 年做功課時,要入舊市政廳,要跟 tour 入,限時限刻要 book 的~
2022 年,可以自己入內慢慢睇,亦可以跟 tour 入,我哋會揀自己行~

舊市政廳入口~
006.jpg

入口處嘅天花同牆壁有啲畫~
007.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg


舊市政廳開 09:00,09:00~10:00 呢段時間買飛有半價優惠~
去到舊市政廳售票處,有十幾二十人排緊隊~
條龍好慢,個個都好多對答咁,比預期耐先完成一個~
我哋前面係一個大人加兩個小朋友,最多對答係佢哋,買飛啫,咁多交流嘅?
最後等佢哋等咗超過五分鐘,買三張飛可以買超過五分鐘,真係好想知佢哋搞乜......

輪到我哋喇,我哋一行埋去就講明係買 self-guided 同 adult,等佢唔駛問咁多,爽手啲,大家好,包括排我哋後面嘅人~
點知佢仲有嘢問我哋......
問我哋買唔買介紹舊市政廳嘅小冊子,又問我哋搭唔搭𨋢上塔頂~
搭𨋢要成 Kč100(約HKD$35),好貴!
六七層樓高咋喎,我寧願行吓~

雖則話嚟到時有人龍,以為都多人趁半價時間嚟遊覽,點知買完飛望一望,原來我哋後面係一個人都冇......

舊市政廳嘅遊覽主要分四部份:Gothic tower, Historical halls, Chapel & Romanesque-Gothic basement
其中 Romanesque-Gothic basement 係要另外買飛嘅,我哋就唔打算睇嘞~

上塔頂嘅位置,同售票處喺同一層,就上塔頂先~
呢部就係收成 Kč100 來回嗰部𨋢,又幾靚喎~
011.jpg

012.jpg


我哋就行圍繞住佢嘅斜路~
013.jpg

搭𨋢就直上到塔頂,我哋行嘅,仲要轉梯~
第二段樓梯有交通燈管制,要等綠燈先可以行~
014.jpg

塔頂風景好好~
015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

020.jpg

021.jpg

022.jpg


上嚟要等燈,落去都要等燈~
023.jpg

食早餐時見啲人都早起身,以為都多人開始活動,不過其實塔上塔下(廣場)都唔多人~

之後就到 Historical halls & Chapel~
024.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg

028.jpg

029.jpg

030.jpg

031.jpg

032.jpg

033.jpg


舊市政廳室內隨影~
034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg



下一站 Staroměstská Mostecká Věž(Old Town Bridge Tower)

舊城橋塔開 10:00,10:00~11:00 呢段時間買飛有半價優惠~

沿途經過間遊戲機中心,走咗入去睇吓~
主要擺放大型遊戲機,仲有夾公仔機~
039.jpg

040.jpg

041.jpg


行完遊戲機中心返出嚟,睇吓時間,咦,原來時間緊迫,要立即起程去舊城橋塔,否則去到就會過 11:00,冇咗半價~
我哋而家正常步速行過去都趕得切,所以就冇特別同屎塔講~

行行吓唔見咗屎塔,望返轉頭,原來佢睇緊啲大麻產品,佢都係心思思想買想試吓~
我拉住佢,同佢講,而家冇咁嘅時間,否則會冇咗半價,我遲吓再帶佢返嚟~

再次嚟到舊城橋塔~
042.jpg

到咗入口行入幾步,轉右係落地庫,寫明係 paid area,咁我哋未買飛,正路售票處唔會喺地庫~
向前行,開始係向上嘅樓梯,但又有個箭咀喺地下係向反方向嘅~
不過都冇得揀,向上行咗先算,反正落地庫肯定唔啱~

樓梯夠兩個人同時上落,唔算窄,兩面都係牆壁,一路上一路上,其實上到咩高度係完全冇概念~
現場又完全冇指示,都唔知啱唔啱~
最後,終於見到入口,係售票處嚟,好彩冇行錯,否則再搵路的話,一定過 11:00~
上到售票處,有一對男女都係啱啱到,唔知點解,佢同售票員又係好多對答,時間一分一秒咁過......
最後,買飛嗰刻係 10:53,其實緊又唔算好緊嘅~

上塔頂其實只需 Kč150(約 HKD$50~52),就算冇半價,都絕對唔算貴~
只係知道佢有,而我又安排到,而又實行到,偏偏就係咁唔好彩到咗都買唔切飛,就會覺得好唔抵~
如果原先冇呢個優惠又或者我安排唔到,咁又好樂意俾原價~

現場顯示可以俾信用卡嘅,不過埋到去佢又話只收現金,可能部機壞咗啦~
最怕遇多幾次咁嘅情況,現金會唔夠用~

買完飛就繼續向上行,行到見到第二度門,有個男仔企喺門口,問我哋攞飛睇,佢要 scan 的~
喺呢層行咗個圈,冇乜嘢睇就繼續向上~

終於嚟到塔頂,風景好好~
043.jpg

044.jpg

045.jpg

046.jpg

047.jpg

048.jpg

049.jpg

050.jpg


望查理大橋呢邊嘅風景非常靚!我哋都停留咗好耐先捨得走~051.jpg

052.jpg

053.jpg


上嚟之前,有個 paid area 喺地庫,而家就落去睇睇~
嗯......地庫好細,唯一可睇嘅就係呢個螢幕,但螢幕又冇嘢睇......
054.jpg


下一站 Klementinum
Klementinum 的歷史可以追溯到11世紀一座朝拜聖克萊門特的小聖堂。在中世紀,多明我會建立了一座修道院,在1556年改為耶穌會大學。1622年,耶穌會將查理大學的圖書館轉移到 Klementinum,而學院在1654年併入了查理大學。耶穌會的存在直到1773年,那時奧地利女皇 Maria Theresia 將 Klementinum 建成一座天文台、圖書館,和大學。1990年起,它成為國家圖書館。

進入 Klementinum 係要跟 tour,每半小時一團,根據官網所講,每團上限為 25 人,但到網上售票時,每團只有 23 人~
由於呢啲隨時會冇位嘅,所以出發前就喺網上買定飛,官網亦冇提及現場買飛得唔得~

個團有四樣嘢睇,包括:Observatory hall, Baroque library hall, Meridian hall, Astronomical tower
不過我一心入去係想睇有「最美圖書館」稱號嘅 Baroque library hall~

我買嘅時段為 12:00,15 分鐘前要到達,而家係 11:25~
仲有 20 分鐘,我提議不如去返之前買大麻產品嗰度~
雖然未必趕得切,大不了中途返轉頭,睇情況而定~

行到中途,又見到一間賣大麻產品嘅舖頭,咁掂啦,又唔係一定要去返之前嗰間~
非常多唔同種類嘅產品~
055.jpg

056.jpg


最後我哋買咗 Cannabis milk chocolate~
(後記:小小苦味,我哋分幾晚食,有時食完就瞓,有時食完個幾兩個鐘先瞓,一啲感覺都冇......)
057.jpg

我哋準時 11:45 去到學院~
058.jpg

俾咗購票証明佢睇,就叫我哋企埋一邊等~
等咗五分鐘都係得我哋兩個,唔通冇其他人?

喺等待嘅期間,發現咗一樣百思不得其解嘅事~
可以現場買飛,但買即場的話,要俾現金;唔係即場的話,先可以俾卡~
有人嚟買 13:00 飛,售票員同佢講 12:30 仲有兩個位,不過就要俾現金,問來者有冇興趣~
即係已經去到 12:00 & 12:30 呢兩場都只收現金~
真係點諗都諗唔明,點解有咁嘅安排/規矩~

等多幾分鐘,陸陸續續有人嚟,越嚟越多,開始冇位企~
其實,點解要人早十五分鐘嚟?根本冇意思,我哋 11:45 嚟到,企足 15 分鐘,期間咩都冇做過~
驚有人遲到?遲到就責任自負,我哋嚟到淨係睇吓我哋有冇買飛,個團開始時又望咗一眼,係咁多,嘥咗我哋十五分鐘,仲要得我哋咁聽話~
個團開始時,一樣有人遲到,後來加入~
人齊時,我數過,唔係 23 人,唔係 25 人,係 32 人......

人太多,位置太少,好多時係大家靠牆圍個圈聽導遊講解~
但其實現場位置係唔夠所有人貼牆圍一個圈的,大家又唔識大家,其實企得太貼係好鬼尷尬~

相就冇乜點影,太多人面對面,舉機影相好似影人咁,唔係幾好~
參觀次序為:Observatory hall, Baroque library hall, Meridian hall, Astronomical tower

入大門前,見到告示話 Baroque library hall 禁止攝影,不過入到嚟,導遊話可以,但只限手機同埋冇閃光燈~
Library 前有個圍欄,頂多俾三至四個人平排,所以就要排隊參觀,想望耐啲都有壓力......

Baroque library hall 係幾靚,不過現場幾暗吓,又冇乜時間欣賞,所以其實印象真係冇乜,冇得細心觀賞~
059.jpg

060.jpg


之後去 Meridian hall 同 Astronomical tower,沿途有唔同嘅樓梯,有螺旋型,有普通木樓梯但感覺唔太穩實嘅~
參觀者當中,有人拎埋篋嚟,有人著短裙嚟~
拎篋嚟嘅,真係相當痛苦,因為啲樓梯,冇拎嘢就咁行都麻煩,一係又窄又不停螺旋型咁上;一係每步都要好小心咁行,拎埋篋行,真係想像唔到有幾咁麻煩~
著短裙嚟嘅,仲要係鬆身短裙,佢都顯得相當尷尬,基本上係一定,係一定會走光,佢有男伴一齊嘅,所以上樓梯時,個男嘅一定係跟佢尾~

塔頂風景又係好正,不過今次已經係今日第三次登塔頂看風景,真係有啲飽~
計劃行程時都冇留意,係而家上到嚟先有呢個覺悟~
不過又咁講,其實每個塔頂望出去嘅風景都唔同嘅~
061.jpg

062.jpg

063.jpg

064.jpg

065.jpg

066.jpg

067.jpg

068.jpg

069.jpg

070.jpg


Astronomical tower
071.jpg


下一站 Coffee & Waffles(Lunch)
呢間餐廳有一個幾奇怪嘅賣點,就係窩夫上配搭鹹味食品~
興趣係冇嘅,預咗唔會好食,只係好似冇乜地方見過,就試吓佢~
072.jpg

嚟到門口,見到有六個人等緊,似乎都要等好一陣子先入得座~
嗰六個人係一齊嘅,咁就唔知有冇機會攝到啲二人位,先過佢哋嘞~
最後都係人哋先,我哋後,前後等咗十五分鐘,其實都算快~

等位等十五分鐘,算快;嘢食等咗半個鐘,算慢嘞卦......
Cappucino  & Home-made lemonade
073.jpg

Thai waffle
其實好唔夾,窩夫係好食嘅,但泰嘅部份普通,加埋就真係麻麻地,純食噱頭~
075.jpg

Eggs Benedict Salmon
served on waffle and holland sauce
蛋還好,而三文魚刺身,唔夾嘅程度,比泰菜更甚,只可以話入到口嘅~
074.jpg


下一站 Prašná Brána(Powder Tower)
火藥塔修建於1475年,是布拉格的13座城門之一。最初興建時,它通過小橋連接皇宮。但是它尚未完工,在1485年,國王 Vladislav Jagellonský 就將他的住處遷到了布拉格城堡。但是,火藥塔對於君主們仍然重要,一直到1836年之前,他們都要通過此門前往 St. Vitus Cathedral 加冕。隨著城市在老城牆之外的增長,火藥塔的重要性降低。到了17世紀,它被用作火藥儲存設施,因此而得名。

行過去火藥塔時,經過舊城廣場,有反俄羅斯活動~
076.jpg

之後經過 Museum of Torture 同 Gallery Of Steel Figures~
Museum of Torture 呢,做功課時,官網話暫停開放嘅,亦冇講幾時開返~
而家經過見到開咗,睇屎塔反應就知佢有興趣,不過時間關係,今日我就安排唔到喇,睇吓過幾日再返嚟布拉格時安唔安排到啦~
Gallery Of Steel Figures 呢,我本身冇乜興趣,亦冇諗過屎塔會有興趣,點知屎塔又話想睇,咁又睇吓過幾日點安排啦~
Boat trip, Museum of Torture, Gallery Of Steel Figures......邊有咁多時間......都唔知點找數......

經過見到 Dům U Černé Matky Boží(House of the Black Madonna)~
077.jpg

078.jpg


終於行到火藥塔~
火藥塔同查理橋塔有啲似,但明顯係宏偉好多~
一樣可以上去參觀,不過我就冇打算上去~
(如果本來有安排上去,今日係第四次上塔頂~ XDDD)
079.jpg

080.jpg

081.jpg

082.jpg


穿過火藥塔,到佢嘅另一面,黐喺佢隔籬嘅係 Obecní Dům (Municipal House),係一個音樂廳嚟~
083.jpg


下一站 Church of Saints Cyril and Methodius(Kostel sv. Cyrila a Metoděje)
一間有近 170 年歷史嘅教堂~

行過去時,經過 Billa 超市,就走入去買支水~
超市啲水真係夠晒平,1.5L 只係賣 Kč8.XX,出面街舖頭係賣緊 Kč49.9~Kč99.9!

喺布拉格,有兩間好靚嘅教堂我幾想去嘅,呢間係其中一間~
當然,喺布拉格,靚嘅教堂又點止兩間,但呢兩間嘅靚,我印象中好似冇乜喺其他地方見到~
084.jpg

085.jpg

086.jpg

087.jpg

088.jpg

089.jpg

090.jpg

091.jpg

092.jpg

093.jpg

094.jpg

095.jpg


教堂隔籬有 food truck party~
現場播放嘅音樂非常大聲,喺教堂入面又一啲都聽唔到喎~
096.jpg

097.jpg

098.jpg

099.jpg



下一站 Španělská Synagoga(Spanish Synagogue)
Spanish Synagogue 是一座摩爾復興式的猶太會堂,建於1868年。第二次世界大戰期間,德國人將這座建築改為奪取的猶太人財產的倉庫。1990年代後期進行了修復,由布拉格猶太博物館所有,用作博物館和音樂廳。這座猶太會堂雖然名為西班牙會堂,卻從來沒有被西班牙猶太人或塞法迪猶太人使用,事實上是早期猶太教改革派會堂。

今次要搭路面電車過去~
車上有售票機,用卡俾錢就得,方便~
100.jpg

101.jpg


做功課時,其實都幾掙扎,因為要參觀西班牙會堂,就要買綑綁式嘅套票~
套票有分兩種:Prague Jewish Town (Kč500 / 約 HKD$170) 及 Jewish Museum in Prague (Kč350 / 約 HKD$120)
Prague Jewish Town 包八個地方;Jewish Museum in Prague 包七個地方~
Prague Jewish Town 包嘅八個地方入面,其中七個,係同 Jewish Museum in Prague 一樣~
Prague Jewish Town 多出嘅一個地方為 Staronová Synagoga(Old-New Synagogue)~
套票有效期為七天,七天內可進入每個地方一次~
而八個地方入面,我只係對西班牙會堂有興趣,如果只為西班牙會堂而買套票,咁就實在太貴~
不過最後都係決定去,話唔定其他會堂都有啲吸引嘅地方呢,就算冇,其實都冇所謂嘅,到此一遊囉~

今日,我哋淨係會參觀西班牙會堂,張飛七天有效,過幾日會再返嚟布拉格,到時有時間剩就會過嚟睇埋其他,睇到幾多就幾多~

西班牙會堂門面簡潔~
102.jpg

內裡,有少少金碧輝煌嘅感覺~
103.jpg

104.jpg

105.jpg

106.jpg

107.jpg

108.jpg

109.jpg

110.jpg

111.jpg

112.jpg

113.jpg

114.jpg

115.jpg


行到一半,我醒起買飛嗰時,售票姐姐同我哋講閂五點,但網上面係話閂六點嘅~
再諗吓,猶太地方,好多都係星期六休息,所以有啲喺星期五就會早收一個鐘~
我以為自己諗通咗,原來越諗就越錯~
今日係星期日,唔係星期五,關咩事呢......
再拎返佢張小冊子嚟睇,係講閂六點喎~
我諗緊,如果所有地方都係閂五點,我之後嗰啲就好可能去得好少,咁係破壞晒我嘅計劃~
咁樣買咗嘅套票就好唔抵喇~

走嗰時出去問返個售票姐姐,我拎住張小冊子,指住個 18:00 問佢~
佢帶點尷尬咁答我:係呀,改咗收 17:00,不過網上面同小冊子都未改~
咁都得?小冊子印晒唔想浪費,又費事逐張改,我明吖,網上面呢?點解唔改呢?點解呢?
不過反正剩返嗰啲興趣唔係話好大,去到幾多就幾多,順其自然吧~

出咗西班牙會堂門口,右邊會見到 Statue of Franz Kafka,著名作家卡夫卡嘅雕像~
116.jpg


下一站 Budget Car Rental

時間差唔多,而家要返旅館攞返行李,再過去 Budget Car Rental 租車~
行到去 Budget Car Rental 喺 google map 嘅位置,完全唔覺有 Budget 嘅蹤影~
根據返個地址去搜尋,其實個地址唔詳細,只係成個火車站嘅地址~
我問咗幾個人,完全冇人知......
我開始有啲擔心,但咁大間公司,冇理由冇咗都俾人 book 咖~
望向遠處,見到有個停車場,有 Budget 個 logo,就諗住過去睇吓~
不過拖住個篋就無謂周圍行,反正未必啱~
於是我就留守睇住個篋,屎塔過去探個究竟~

隔咗唔知幾耐,終於見到屎塔喺對面(隔住六線來回主幹道)出現~
佢走咗入 SixT 問人,不得要領,又周圍行睇吓~
我就繼續搵人問吓,不過都係冇結果~
咁大間租車公司竟然冇本地人知,好弔詭~

又隔咗唔知幾耐,屎塔終於有訊息俾我,係Budget 本身嘅指示相嚟~
跟住佢約我喺某個地方匯合~
見到面之後,佢話我知,啲指示係喺攞車還車處影嘅,但 office 唔喺嗰度~
吓?係人租車都要先去 office 搞手續先再去攞車,你個指示喺個停車場度?
邊個天才諗出嚟......
117.jpg

最後原來 office 喺火車站入面,並非地面~
我不得不承認,我都有啲問題,睇過 google map 嘅定點位之後,太過一廂情願以為 office 會喺地面~
喺火車站入面,我當你冇權周圍擺指示牌,咁喺官網講清楚啲得嘞卦?
官網得個火車站本身嘅地址,就唔可以將你喺停車場嘅指示放埋上個網度,等人易搵啲咩?
又或者講埋火車站入面邊個舖位都好吖~
無論點做,都好過乜都唔講啦!

搵 Budget 用咗大半個鐘,嘥晒啲時間,主要問題係會遲咗到今晚嘅旅館 check-in,麻煩到人~
喺 office 辦嘅手續,過程順利,收咗我 Kč20000(約 HKD$7000) 按金~
之後佢就俾咗張紙我哋,上面有教點樣去攞車~
不過屎塔係由停車場過嚟,自然識行返去停車場~

期間職員有講過,會經過一度閂咗嘅門,要大力推先推得開嘅~
好嘞,到我哋經過佢講嘅呢度門,我用盡飲奶力都推唔開囉......
不過唔經呢度門其實都冇問題嘅,行落車路行入停車場都可以~

跟住個車牌去搵部車,頂,唔係俾部咁醒目嘅車我哋呀~~~
118.jpg

好彩,車牌有相似啫,最後部車係黑色嘅 Škoda Fabia~
記得十幾年前去北京時,喺機場見到呢個牌子,係我哋第一次知道有呢個牌子~
我哋當時話個讀音係「是鳩旦」,我深信我哋唔係唯二兩個會咁讀啦~
真係估唔到會有機會揸~

我揸過嘅車極小,對車嘅認識又係極小,呢部車 1.0 公升引擎,絕對係我揸過同級最大部,尤其個尾廂,一公升車嚟講,大得驚人!
我孤陋寡聞,真係未揸過咁大部嘅一公升車~


下一站【Karlovy Vary】
到埗後,我哋會先去旅館「A. Dalia」check-in 先

部車力水以一公升嚟講正常,冇力係一定,但還好~
我以為咁大部車夾一公升引擎,力水應該明顯不足,佢又唔係,唔知係咪啱啱換完油,仲好鬼順~

我拎咗屋企部車個電話座過嚟用,不過可能抆過就用唔返,成日甩......
而家仲要揸成兩個幾鐘車,睇唔到導航,點搞......

上公路前,唯有靠屎塔拎住同帶路~
上到公路,知道有一大段路都係沿住公路行,屎塔就有時間諗方法搞吓個電話座~
睇住佢試咗好多次都失敗,但佢屢敗屢戰,終於,俾佢試到成功......喺佢嗰邊咋......
佢嗰邊成功係冇用,用喺我嗰邊成功先得~

我哋搵咗個安全地方停好車,就試吓移過嚟我呢邊~
試咗幾次,得咗!
佢又好嘢喎,佢成功係因為唔依常規去用,佢上下掉轉嚟用,又俾佢成功到~

一路繼續行,突然醒起,頭先租車時唔記得問一樣好重要嘅嘢!
就係高速公路費用係咪包埋,如否,咁我要點俾錢呢?最怕俾人告咋~
我記得睇過就係包埋嘅,但真係唔記得喺邊度睇到~
如果包埋,會唔會好似德國咁,有個貼紙要貼喺擋風玻璃呢?
但係而家用電子化唔駛貼又一啲都唔出奇~

於是我叫屎塔搵個 email send 過去問吓~
不過一般呢啲 email 都真係未必有人覆,仲要而家已經黃昏~
咁都冇計,行住先~

之後我再叫屎塔 send message 通知旅館,我哋會遲啲先到到~

我又唔記得睇吓捷克高速公路限速幾多,都唔緊要嘅,跟大圍行就得~
不過跟大圍行都好,個個都飛住去,最慢嗰部車都超過 140km/h~
我長時間匿喺慢線,唔敢行太快,係遇到貨車先爬吓頭再入返慢線~
(後記:事後睇返,原來高速公路限速為 130km/h)

Book 旅館嗰時,有問會幾點到,我哋話 19:00 ~ 20:00 到~
我哋而家到嘅時候係 20:05,不過搵間嘢搵咗五分鐘,即係 20:10 先到,我諗,唔離譜卦......

接待我哋嘅,係位伯伯,我哋一見面打完招呼就為我哋嘅遲到道歉,伯伯笑住話唔緊要~
伯伯非常和善同健談,我哋問佢行高速公路點繳費,佢話要去油站買 vignette 貼喺擋風玻璃~
啊~~~即係同德國一樣,佢知道我哋冇買,話我哋好好運,冇俾警察捉~
(但其實我心底裡仍然覺得租車包埋嘅~)

伯伯又問我哋聽日會去邊度玩,我就拎個行程出嚟~
伯伯見到我哋會去 Obora Svatý Linhart(St. Linhart Game Reserve),話呢度冇嘢睇,極其量見到一兩隻野豬~
(Obora Svatý Linhart 係一個野生動物園)
佢見到我哋之後會去【Klatovy】同【Český Krumlov(CK 小鎮)】,即刻按住我哋嘅動線,推介咗幾個地方俾我哋,非常有心!
119.jpg

跟住伯伯帶我哋入房,佢問我哋來自邊度,之後佢話佢年輕時,因工作關係,去過亞洲好多地方,每個地方都會住幾個月甚至更耐,但就未去過香港~
傾完一輪,佢話佢哋聽日有事,朝早五點就會離開,早餐佢會放外面,我哋用完餐後,就咁放喺房就得,而鎖匙就照插房門就得~

呢間旅館,冇私人浴室,要共用的,但佢同我哋講,個浴室係我哋專用,冇其他人會用~
佢仲喺浴室門口黐咗張紙~
120.jpg

呢度得兩間房,我哋係 1 號房,咁 2 號房啲人呢?唔駛去洗手間?
如果 2 號房今晚冇客,其實又唔駛黐紙啦,實係得我哋用~
唯一解釋係 2 號房有私人浴室,但其實我唔覺得有囉......

最後,佢俾咗張 coupon 我哋,話去呢度食嘢有 5% OFF~
我睇吓張 coupon,咦,就係我定好今晚會去食飯嘅地方(Smíchovský Pavilon)~
不過又咁講,呢頭其實得一間餐廳......又唔係真係咁蹺嘅......

同伯伯傾完偈,屎塔話我知,Budget 覆咗佢,捷克境內嘅高速公路費用係已經包埋,安樂晒~


下一站 Pizzeria LOCALE(Dinner)

餐聽(Smíchovský Pavilon)閂 22:00(後記:原來星期日閂 21:00),我哋到嘅時候係 20:50,覺得都唔會太夜吖~
點知推門入去時,侍應話已經閂門......
我知道附近係冇其他餐廳,唯有問佢知唔知道度仲有餐廳未閂~
佢一時都有啲唔知點答,當佢知道我哋有揸車嚟時,佢即時就推介咗間餐廳(Pizzeria LOCALE)俾我哋~
間餐廳喺市中心,揸車落去十分鐘就到,間餐廳閂 22:00,佢話應該冇問題~
咁我哋就即刻動身去攞車再揸車落去~

呢刻,其實我有個主意,佢推介間餐廳閂 22:00,我覺得去到都過 21:00,好似唔係幾好~
不如去另一間,呢間餐廳(U Švejka),我計劃聽日下午會去嘅,閂 23:00,理論上會更好~
不過,google map 帶咗我行一條我唔敢行嘅路,好窄,僅夠一架車過,而且好斜~
我寧願捱餓都唔會冒險揸車行落去~
於是我就掉頭,等 google map 帶我行第二條路~
佢終於帶我行返大路,不過,行到中途,條路夜晚係唔准入嘅......
咁冇計喇,唔想再嘥時間,硬住頭皮要去 Pizzeria LOCALE~

去到 Pizzeria LOCALE,我去泊車先,屎塔就飈去餐廳問吓仲可唔可以點餐~
121.jpg

我知,都成 21:15,人哋閂 22:00,梗係唔想仲有人嚟,但唔咁做,今晚就要捱餓喎,厚面皮啲都要啦~
屎塔問佢嗰時,對方有啲勉強咁答可以~
我上到去時,首先道咗歉先,再話我哋會好快~

嗱嗱聲睇餐牌,叫咗嘢飲先~
飲品方面,佢話剩返 soft drinks,OkOk,就求其叫咗可樂同雪碧~

食物方面,比較易揀嘅一定係 pizza,但其實我哋唔敢叫 pizza,驚焗要時間~
最後好快手咁叫咗兩個主菜~
Linguine with shrimp on garlic, cherry tomatoes and chili
有啲鮮味,幾好,略嫌辣咗啲,尤其底嗰啲比較多汁嘅,幾辣吓~
122.jpg

Grilled pork tenderloin
好嫩,好好食!又有我鍾意嘅火箭菜~
只可惜而家三扒兩撥但求快趣,未能好好享受~
123.jpg

由入嚟坐底,叫飲品叫嘢食,等上菜,食完再賣單,用咗半個鐘,真係盡晒力~
我哋有用到旅館俾嘅 coupon,不過貼士就俾多啲~
124.jpg

到走嗰時,佢哋態度唔同晒,明嘅,我哋入嚟嗰時,將心比己,梗係唔樂見呢個鐘數仲有人嚟,但見我哋又道歉在前,速食在後,我諗佢哋條氣應該都順返卦~
總之就唔該晒,今晚唔駛捱餓,仲要呢餐非常不錯~
我臨走時再 say 多次 sorry 同埋話啲嘢好好食,大家都開心咁 say goodbye~

返到旅館,就要研究吓伯伯推介嘅幾個地方~

Bečov Castle (google map 只係搵到 State Castle Bečov)
收藏著捷克第二珍貴嘅歷史文物~
星期一休息,聽日正正就係星期一,咁唔駛諗~

Loket Castle
一座有近 800 年歷史嘅中世紀城堡~
之前做功課時,有睇過吓,不過就冇將佢加入行程內,點解就唔記得嘞~
不過而家經本地人一介紹,就突然變得有興趣~ XDDD

Plzeň
伯伯話呢度有世界上最好嘅啤酒~
可惜我哋唔飲酒嘅~

其實呢,我哋係冇可能去晒,因為啲旅館係訂好晒,冇得任意改行程~
一日之間要遊覽晒 Karlovy Vary, State Castle Bečov, Loket Castle, Plzeň 同 Klatovy,就算一日有 48 小時都未必得......
所以呢,最後就只會加插 Loket Castle,同埋好可能去唔到 Klatovy 喇~
我哋去 Klatovy,其實只係去 Katakomby Klatovy(Catacombs Klatovy) 睇乾屍,如果要取捨,我哋會去咗 Loket Castle 先,睇時間再決定去唔去 Catacombs Klatovy~

今日隨影~
125.jpg

126.jpg

127.jpg

128.jpg

129.jpg

130.jpg

131.jpg

132.jpg

133.jpg

134.jpg

135.jpg

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()