今日行程:
【Prague】eXchange → Chrám Sv. Mikuláše(St. Nicholas Cathedral) → Chrám Matky Boží před Týnem(Church of Our Lady before Týn) → Staroměstské Náměstí(Old Town Square)  → Havelské Tržiště(Havelský Market) → Viewpoint → Karlův Most(Charles Bridge) → Kostel Sv. Mikuláše - Malá Strana(St. Nicholas Church at Malá Strana) → Nejužší Pražská Ulička(Narrowest Street in Prague) → Tons of Swans → Restaurace Mlejnice(Dinner) → Hotel Dar(Accommodation)


今次係第一次由新家出發,仲要係凌晨,搭車方面雖然已經過功課,不過都不免有啲擔心~

根據巴士公司嘅資訊,03:06 會有車到最近我屋企個站,我哋 03:00 已經到咗個站等車~
吹咗六分鐘風,等到 03:06,仲未見有車嚟......
凌晨時份,理論上班次好大機會會準時到站,而且我哋呢個站係算近總站嘅,遲到機會更低~
不過,佢個鐘同我哋個鐘又未必絕對一樣嘅,等多陣睇吓點先~
等到 03:08,終於有車喇,個心定晒,否則一係搭的士,不過凌晨當然比較難;一係自己揸車,但係泊咁多日就肯定唔平啦~

到咗機場,個機場都幾細,同埋未開始可以搞手續,要等到 04:05 先開始~
我不停提自己,陣間記得問吓行李係咪直寄到 Prague,不過機票係一次過買,仲要兩段都係同一間航空公司,呢樣其實都應該唔駛擔心~
Check-in 時,佢話我哋買機票時冇買寄倉行李,所以我哋而家寄嘅行李就要收費~
好彩我有準備,即刻 show 啲資料俾佢睇我哋係有買到~
佢睇完皺一皺眉,再望吓電腦,成個過程都係不時皺眉,之後佢揮一揮手話冇問題就俾 boarding pass 我哋,同埋話件行李會直到 Prague~
從佢嘅表情同語氣,我都幾相信佢喺電腦係搵唔到我買咗寄倉行李嘅資料,只係佢可以處理到~
我問埋佢係咪回程都有寄倉行李,佢話係,咁就放心~

咁短程嘅機,分分鐘冇嘢食,我當然唔係好恨食飛機餐,只係想有啲嘢食吓啫~
上到機,原來都仲有件三文治食吓,咁都幾好~
飛機上,多數人都冇戴口罩,包括空中服務員~
同啲人坐得咁近,我都係想戴返個口罩,呢個世界,梗有啲人咳呀打乞嚏唔會自動自覺掩埋個口,自己戴咗,自我感覺良好~

Amsterdam 機場有要求要戴口罩,不過其實戴嘅人都係一半半~
差唔多再上機時,去個小便先~
洗手間六成滿,冇人嘅廁格我入過幾個,都係塞嘅,唔理喇,是旦入個啦~
一開始去,個廁所自己沖廁,頂我去緊途中又走唔開,好彩有戴口罩,好過冇啦!
個廁所本身就係塞嘅,沖完之後滿咗八成,好彩冇瀉出嚟~
一不離二,埋尾時佢又自己沖,呢鑊真係大劑,我又未去完,佢喺八成滿嘅情況下再沖,勢必滿瀉!
我要同佢鬥快,喺我記憶入面,好似未試過小便小得咁刺激......
吖,又好彩喎,佢去到近滿時停咗喎~
乜都唔理喇,褲鍊都未拉好,離開個廁格先,陣間佢感應到有人郁佢又沖,今次一定瀉~

差唔多時間上機,拎本護照出嚟睇吓,咦?個印嘅日期係 1.04.2022 嘅?今日 30/4 喎!
再望真啲,有個字給咗喺啲花紋入面唔係幾睇到,如果真係給咗 1.04.2022 嘅,都仲叫正常啲,原來佢給咗 31.04.2022!
我唔知點解即時諗起套電視劇「2 月 29 日」,但其實兩者唔同,一個每四年會出現一次,一個係唔存在嘅日子......
呢刻都冇諗回程會唔會有問題,因為其實都要上機,到時再算,反正唔係我哋嘅問題~

呢程都係短程機,都係有件三文治,同一間公司出品,但餡料不同~
講唔上飽,但起碼唔會肚餓先~
我冇安排到咗 Prague 之後去食嘢,不過我覺得應該短時間內都唔會肚餓~

到咗 Prague,一去到輸送帶就見到自己行李,跟住指示行就已經到咗大堂~
咦?唔駛搞入境手續嘅?
呢一秒有呢個問題,下一秒已經有答案,同樣係歐盟嘛,我哋咪已經入咗歐盟境囉~

由機場去市中心,要搭巴士再轉地鐵~
喺 Prague,搭車買飛主要係計時間,分 30 分鐘、90 分鐘、24 小時同 72 小時~
如果我哋要搭嘅呢兩程車,完全唔駛等車,其實可能買 30 分鐘都得,不過邊個知駛唔駛等車喎,當然要買 90 分鐘飛啦~
同埋呢,如果行李超過指定尺寸,係要買行李票嘅,我哋個大篋就要喇~
(後記:幾日後先醒起我呢程車唔記得買行李票,好彩冇俾人捉......)
買完飛就有巴士到,到轉地鐵時又係即刻上車,其實真係買 30 分鐘都得~
不過都係講出嚟當記錄吓,當然冇「早知」呢回事~
呢兩程車,冇一個人有戴口罩,似乎大家都已經回歸正常~
咁我都入鄉隨俗,唔戴了~


今日第一站:eXchange
呢間係網上面有人推薦,地點方便,匯率又相對好啲嘅~
001.jpg

我預咗 £150 過嚟兌換捷克克朗(CZK/Kč),其中一半,足夠俾已知只收現金嘅旅館同其他已知嘅支出~
剩返嘅備用,總有機會遇到其他只收現金嘅情況~
不過,出發前一星期,匯率突然明顯下跌,兌到嘅捷克克朗就比預期少咗,希望夠用~
匯率明顯下跌,無論俾現金定碌卡,整體支出會高咗,唔係好夠運仔,哈~

嚟到 eXchange 嘅櫃檯,我拎咗啲英鎊出嚟,我都未遞俾櫃檯入面嗰個人,佢就同我講:唔收蘇格蘭紙幣
出發前我已知有兩張 £10 蘇格蘭紙幣,我都有諗過佢哋未必收,不過就算唔收,兌 £130,我覺得都應該夠用~
不得不讚,對方真係夠晒眼利同經驗~
最後用 GBP130 兌換到 CZK3731,匯率為 £1 兌 Kč28.7,出發前一星期睇係 Kč3X......

之後就去旅館 check-in 放低行李先~
行去旅館時,經過舊城廣場,都幾多人~
出發前都知道,歐洲好多地方都放寬疫情相關措施,出外旅遊活動勢必暴增,而且 Prague 本來就係一個非常熱門嘅旅遊城市,多人自是正常~

撞啱仲有幾分鐘就三點,舊城市政廳上嘅機械鐘會有表演(09:00~23:00 每整點有表演),鐘下聚集咗唔少人~
002.jpg

不過呢刻我哋乜都唔理,去旅館先~

旅館名叫 Hotel Dar,係近舊城廣場嚟講比較平嘅選擇,包早餐的~
Check-in 俾錢時,比原先收多 Kč158,問返原來本身個價係以歐羅為準,匯率有變,所以收嘅捷克克朗係會浮動~
咁即係之後嘅旅館都會貴咗......
撞啱佢個 contactless 壞咗,好彩有帶實體卡嚟~
最後,佢提醒我哋,呢度好多 pickpocket,要小心~


下一站:Chrám Sv. Mikuláše(St. Nicholas Cathedral)

呢間教堂閂四點鐘,我預咗隨時趕唔切嘅,不過今日到目前為止都好順利,唔駛趕都去得到~
其實睇過咁多歐洲教堂之後,我對教堂嘅熱度係有啲下降,做功課嗰時,覺得呢間都算靚嘅,但係趕唔切入唔到的話,又唔會覺得好可惜~
會去都主要因為佢就喺舊城廣場,就去行吓~

睇完之後,原來呢間都相當唔錯,啲細節位幾靚,值得入嚟參觀吓~
不過佢封咗大部份位置,可以活動範圍好細,未能細心欣賞~
003.jpg

004.jpg

005.jpg



下一站 Chrám Matky Boží před Týnem(Church of Our Lady before Týn)

呢座教堂同上面嗰間一樣,都係喺舊城廣場,一座擁有美麗雙塔嘅哥德式教堂~
呢間教堂有個特別嘅地方,佢係沒入咗其他建築物入面,唔知道點解會咁樣設計~
006.jpg

入口~
007.jpg

室內禁止攝影,下面相片來自維基百科~
008.jpg

本來計劃好聽日朝早九點先去舊城市政廳睇天文鐘表演,貪佢人少啲,不過睇完教堂行出嚟,仲有幾分鐘就四點,時間啱啱好,就走過去睇吓~
四點鐘比之前三點鐘嘅人仲多,想搵個好啲嘅位都難~
(當刻真係太多人,唔係幾影到相,呢張相都係後補嘅~)
009.jpg

搭正四點,有個公仔出嚟敲鐘,敲完鐘就走返入去,之後,大家都期待仲有嘢睇,不過,原來個表演已經完咗,係完咗都冇人知......


下一站 Staroměstské Náměstí(Old Town Square)

睇完天文鐘表演,就喺個廣場四圍行吓~

Památník Jana Husa (Statue of Jan Hus)
010.jpg

Palác Kinských - Národní Galerie Praha(Kinský Palace - National Gallery Prague)
011.jpg

Štorchův Dům(Storch House)
012.jpg

013.jpg


Dům U Minuty(The House at the Minute)
014.jpg


下一站 Havelské Tržiště
呢個市集,喺 1232 年已經有,有近 800 年歷史~

途經一間糖果店,真係齋睇都甜到頂唔順......
015.jpg

啲眼好恐怖,點食......
016.jpg

去到市集行完之後,真係失望到不得了~
賣嘅嘢冇乜趣,又大同小異,最最最主要係細到不得了,行完之後真係「吓」一聲,行完咖嗱!?
017.jpg

不過有樣食品都幾吸睛,Original Czech Marcipan,相信係捷克嘅傳統食品?不過就冇乜興趣試......
018.jpg

行完市場,其實已經完咗我今日計劃好嘅行程,時間比原定早咗成個鐘,要搵啲地方去吓~
話唔定而家去咗啲之後先去嘅地方,咁之後就可以有時間喺 River Vltava 遊吓船河~


下一站 Karlův Most(Charles Bridge)
始建於 1357 年,直到 1841 年,都係連接舊城區同布拉格城堡,跨越 River Vltava 的唯一橋樑~

真係行上邊橋之前,去周邊地方,望吓條橋先~
我事前已經搵好去邊度比較好~
019.jpg

橋上面都多人,不過都相信比高峰期少得多~
020.jpg

我事前都唔知道可以划艇遊河~
021.jpg

跟住行咗去個近啲嘅觀橋點~
022.jpg

跟住就行去條橋度~
期間,經過一條少少窄嘅行人路,有架電車經過,感覺有啲貼,呢刻其實都真係有啲驚,唔敢行住~
雖則話行人行行人路係唔會俾部電車撞到,講就咁講啫,有時傾偈會有啲自然動作,唔覺意伸咗隻手出去,都幾牙煙......
023.jpg

上橋之前,見到間教堂,反正有時間,又走入去睇吓~
呢間教堂叫 Kostel svatého Františka z Assisi(St. Francis Of Assisi Church)~
(睇返相先知道忘了影教堂外部,以下教堂外部相片來自維基百科~)
024.jpg

025.jpg

026.jpg


行完教堂出返嚟,見到有個花圃,啲花開得好靚~
027.jpg

028.jpg


花圃呢邊望過對岸風景不錯~
029.jpg

上橋前,先要穿過舊城橋塔,Staroměstská Mostecká Věž(Old Town Bridge Tower)~
030.jpg

橋嘅兩旁,據聞有 30 座雕像,不過都係複製品嚟~
橋上面好多賣藝者,有表演音樂嘅,同時賣佢哋自家嘅 CD,有畫人像嘅,有賣精品嘅~

遊人都幾多,之後幾日,唔知會唔會去到邊都咁多人呢~
031.jpg

據說有三座雕像,上面有啲地方,依照傳說去摸,就會帶嚟好運~
不過遊人實在太多,加上我對呢啲傳說都冇咩大興趣,所以都冇話搵佢出嚟~

回望返舊城橋塔~
032.jpg

033.jpg


橋上風光~
034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg


行到尾就到小城橋塔,Malostranské Mostecké Věže(Lesser Town Bridge Towers)~
038.jpg

光線足,時間仲早,又搵個地方去吓~


下一站 Kostel Sv. Mikuláše - Malá Strana(St. Nicholas Church at Malá Strana)
呢間教堂,個名同舊城廣場嗰間教堂一樣,所以都經常有人提起,搞到我都好有印象,就過嚟行吓~

穿過小城橋塔後嘅呢條街好熱鬧~
039.jpg

見到間小食店,排晒長龍,龍尾過晒條馬路~
八卦行埋去睇吓,嘩,佢嗰卷嘢上面全部都係糖咁嘅嘢,我哋估都應該好甜吓~
仲好,唔駛諗排隊試~
(後記:原來呢種食品喺捷克好出名,係肉桂卷嚟~)
040.jpg

041.jpg

042.jpg


去到教堂,原來要收費嘅,咁就唔入嘞~
043.jpg


下一站 Nejužší Pražská Ulička(Narrowest Street in Prague)
據說係全布拉格最窄嘅街道~

途經 Shakespeare 莎士比亞書店~
044.jpg

差唔多到最窄街時,有團旅行團剛到,幾十人圍住街口~
不過幸運嘅係,佢哋停留咗兩分鐘就拉隊走人~

最窄街本身我覺得冇乜賣點,主要係窄到要裝紅綠燈呢吓幾有趣~
045.jpg

046.jpg


落到去,只係停留咗幾秒鐘,連現場環境係點都好似冇乜印象就已經俾人趕......
有個男人向我重複同一句說話,由於口音好重,我頭一兩次聽唔到佢講乜~
第三次,我聽到喇,佢話:Restaurant or upstairs
佢語氣好差,好似我做咗啲咩錯事咁~
咁好啦,我就行入啲,叫埋屎塔一齊走,個男人跟住我行入啲,再重複 Restaurant or upstairs~
我喺行四五步去搵屎塔嘅呢段時間,周圍望吓,先意識到下面呢度係一間餐廳嚟,並沒有通向其他地方嘅道路~
可能呢位阿叔真係經常被遊客騷擾,所以語氣差咗啲~
不過阿叔你又試吓喺我角度諗吓,其實我落嚟嗰吓,都唔知呢度係你嘅地方嚟(假設係佢嘅地方),唔駛搞到我做錯咗啲咩咁吖~
上返去嗰吓,我見到原來係佢控制盞紅綠燈嘅~

呢件事,我係有啲想法嘅,但其實未必係事實,真係純粹一啲推測~
盞紅綠燈係佢控制嘅,其實盞燈係咪佢(佢好有可能係間餐廳老闆)裝嘅?
如是,咁係為咗噱頭定為咗有需要?
如果為咗噱頭,其實你冇得又要吸引人落嚟,又唔想非顧客走落嚟~
如果唔係你裝嘅,究竟你喺度開餐廳時,有呢盞燈未?
總之,意想不到嘅情況出現咗,就睇吓點樣改善,冇辦法就只好接受~
你咁樣將你嘅不滿發洩喺其他唔關事嘅人身上係大家都唔會開心~


下一站 Tons of Swans
純粹係一個河嘅岸邊,有啲鴨同天鵝,最主要係一個觀賞 Karlův Most(Charles Bridge) 嘅好地方~
Tons of Swans 呢個名,我記得係喺 google maps 度睇返嚟,不過之後再睇又冇,當係囉~

呢個位風景相當不錯~
047.jpg

048.jpg

049.jpg


睇夠,都係時候去食飯了~


下一站 Restaurace Mlejnice(Dinner)

喺 Tons of Swans 行返轉頭,見到有個 boat trip 檔口,就走埋去睇吓~
50 分鐘 Kč350,比我出發前睇到嘅 Kč290 貴少少~
但 Kč290 上船點比較遠,如果我要玩 boat trip,我願俾多少少玩呢個~
就記低佢,睇吓之後玩成點,有冇時間加插 boat trip 行程~
今日已經去咗啲本來之後先去嘅地方,如果之後要加插 50 分鐘嘅 boat trip,其實都有相當可能性~
呢隻 boat trip 係用船仔,好似正過大船咁,希望安排到啦~
050.jpg

途經有間舖頭有大麻嘅副產品賣,我淨係知荷蘭先合法,所以呢度見到嘅,可能唔係嗰種大麻~
行咗個圈,其實都有啲興趣試吓,本來諗住買啲返屋企,不過即時都諗到,過關可能會有問題,都係咪搞~
051.jpg

呢隻船好定,一啲都唔郁嘅,唔知係河水夠靜,定還是隻船其實係固定咗嘅建築物~
052.jpg

嚟到 Restaurace Mlejnice,一人一杯飲品,一人一個主菜~

飲品呢,其實我自己真係飲水多,平時好少叫嘢飲,不過歐洲文化普遍都會叫杯嘢飲先,否則可能被視為冇禮貌,所以都係叫啦~
一時間都唔知叫咩好,求其叫咗杯 Orange juice~
又細杯又酸,過後睇返餐牌,早知點 Hot Chocolate~
屎塔就叫咗杯 Home-made lemonade,唔錯~
053.jpg

Beef cheeks on root vegetable and red wine, Carlsbad dumplings
牛頰肉好夠稔,味道不錯,有啲紅色一粒粒唔知咩嚟,都幾好味,不過肉嘅份量稍嫌覺得太少~
054.jpg

Roasted duck leg with white cabbage and potato gnocchi
鴨腿皮幾脆,味道好,但唔算好特出,同埋食落有啲膩口~
055.jpg

埋單時,侍應煞有介事咁指住張單話價錢不包含服務費~
再仲指住張單嘅下面,話建議貼士為 10%,而張單仲好「貼心」咁計埋 10% 同 12% 即係幾多錢~
之前上網睇人講,好多都話貼士一般為 3%~5%,甚至有啲話尾數加到 5 或 0 便可(咁就真係好少),而覺得服務差的話係可以唔俾~
侍應煞有介事咁樣講,我真係覺得有少少呃遊客咁款,但如果網上嘅講法可能不合時宜呢?會唔會而家真係普遍都係 10% 呢?
我俾多少少我唔會唔開心,但佢收到比一般正常為低就一定會唔開心,所以,最後我都係俾咗 10% 貼士~
再講,我相信全世界嘅飲食業,呢兩年都難做,而且捷克駛費唔高,就唔好咁計較~

侍應聽到我話俾 10%,佢表現得好開心,好似成功氹到個傻仔咁~
而事實上,個侍應俾我感覺其實都舒服嘅,我都樂意做呢個傻仔~

離開時,門口有十幾人排緊隊,好彩我哋嚟得早~
056.jpg

上到旅館房,開窗望吓條街,一開窗,勁嘈,有個男人講嘢勁大聲~
隔咗一陣,真係頂唔順,閂返窗,當然會細聲咗,但仍然覺得騷擾~
057.jpg

之後又到門外有個男人講嘢勁大聲,好鬼煩~
不過,我發現,下面嘈,上面就唔嘈;上面嘈,下面就唔嘈,我懷疑噪音係來自同一個男人......

我本身用緊嘅 sim 卡上網,可以直接喺捷克繼續用,原來諗住好正啦,不過嚟到捷克,上網就變得好慢~
聽日要租車,要用 google map 做導航,但上網咁慢,應該用唔到~
趁旅館個 wifi 唔算太慢,下載定 google 嘅捷克 offline map 穩陣~

今日隨影~
058.jpg

059.jpg

060.jpg

061.jpg

062.jpg

063.jpg

064.jpg

065.jpg

066.jpg

067.jpg

068.jpg

069.jpg

070.jpg

071.jpg

072.jpg

073.jpg

074.jpg

075.jpg

076.jpg

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()