今日行程:
然別湖 → かき揚げのかきはげ(午餐) → ザンギの横綱(晚餐) 【旅館:天然温泉「白鳥の湯」スーパーホテル釧路駅前】



我其實都冇太上心噚晚翻譯小姐話今日天氣轉差嘅事,因為噚晚天氣實在太好~
今朝起身望吓窗外,白茫茫一片,原來落緊雪,不過都睇唔清係咪好大雪,我諗今朝個森の散歩團都有可能會取消,希望晏啲天氣會好啲~
之後我走去睇天氣報告,全日落雪,咁我估個團好大機會取消了~
001.JPG

002.JPG

 

今日嘅計劃,除咗然別湖嘅森の散歩同埋氷上村嘅活動(例如冰上電單車),基本上都冇乜景點,主要都係搭巴士去帯広再轉 JR 去釧路,所以彈性都好大,只要唔好遲過尾班車就得~
如果個團取消,可以選擇早啲去釧路,仲有機會睇到世界三大日落之一嘅幣舞橋日落~
(睇日落,首先要有好天氣......)


早餐普通,唔太多嘢食,都難怪嘅,呢度生意真係一般~


食完早餐,就返房著返對雪靴,去氷上村行吓~
行到大堂,有個男人問我係咪阿邊個,佢想知我哋今日嘅行程係點,我以為佢想將個森の散歩團褪遲啲睇吓有冇機會~
佢知道我哋要去釧路之後,查咗一陣資料,話我哋知今日所有去釧路嘅特急列車因天氣關係停駛~
佢仲話,搭嚟緊嘅巴士去帯広,仲有少少希望搭到慢鐵去釧路~
嘩,原來咁大鑊,真係估唔到!(咁當然,森の散歩團就一定取消啦)
如果今日去唔到釧路,係直接影響未來幾日嘅行程,因為啲交通真係好難先夾得到~
不過去唔去到都唔係我可以控制,船到橋頭自然直,見步行步吧~


距離最早嘅巴士仲有啲時間,我哋就繼續行落去氷上村~
朝早同夜晚好唔同~
冰上活動就當然要暫停~
003.JPG

004.JPG

005.JPG

006.JPG

 

其實出到戶外就知有幾大雪~
007.JPG

008.JPG

 

跟住就返旅館攞齊行李同 check-out~
Check-out 時攞埋免費乘車券~
跟住行埋去還雪靴~


噚晚見過嘅旅客,呢刻都喺大堂見得到,全部人都等緊最早嗰班巴士離開~
天氣只會越嚟越差,再唔走,可能今日都唔可以離開然別湖了~


終於等到巴士開~
009.JPG

 

去到帯広,第一件事就衝去綠色窗口,睇吓有冇車去釧路~
排緊隊時,見到呢個牌,14:22 有班快車去釧路,人生充滿希望呀!
010.JPG


不過當然,要等到職員確認先好當真啦~
結果係有車,我哋手上嘅車飛亦可以搭~
放心晒~
真係好彩,得呢班咋,之後就停駛,全靠然別湖旅館職員嘅協助先可以搭到呢班車~


而家 12:00 都未夠,費事照顧行李,寄存咗喺 locker 先~


仲有成兩個半鐘,時間太多,天氣太差,又未肚餓,就喺車站百無聊賴玩電話就過咗半個鐘~
無聊到極就走出去行吓~
011.JPG

012.JPG

013.JPG

 

為咗用吓啲時間又好,為免晏啲會肚餓又好,儘管而家未肚餓,都去食啲嘢先~
喺車站行咗個圈,求其就揀咗「かき揚げのかきはげ」,食天婦羅的~
014.JPG

 

大地と海のかき揚げ丼 セット
套餐有天婦羅飯及冷麵,啱晒唔肚餓嘅我哋~
味道不錯~
015.JPG

 

之後仲買咗杯雪糕食~


時間差唔多,就攞返行李行去月台等~
入閘時職員告知會延遲 20 分鐘~
其實我就唔係好聽到係遲 20 分鐘開車定到達~
不過都唔重要,總就而家去月台等車,上車,坐到去釧路,就完成今日嘅目標~


喺月台等車嘅時候,大雪到呢......
016.JPG

017.JPG

018.JPG

019.JPG

020.JPG

 

等到 14:54,終於有車到,見住佢係咁推開啲雪,爽!
021.JPG


未夠 17:00 就到釧路,今日目標達成!


落咗車,大風大雪,好彩旅館唔遠~
落車時,順便睇吓車站有咩食肆,要諗定今晚食咩~
(本來喺帯広北の屋台食)
不過車站絕大部份店舖都閂咗門,呢場風雪好似好勁咁,個個都提早收工~


拖篋先慘,拖埋啲雪係越拖越重,但拎上手離地咁行又唔夠力,行唔到幾多步~
雖然好大風雪,但都只好慢慢拖,拖一陣又清吓雪咁~


到咗旅館,check-in 完就喺房休息吓~
其實我哋唔係攰,係冇嘢做~


之前因為時間關係,安排唔到去幣舞橋睇日落(世界三大日落之一)~
而家得呀,仲未到日落時間我哋已經喺釧路喇,幣舞橋又唔遠,不過邊有人喺咁大風雪嘅時候仲覺得可以睇到日落呀......


悶到發癲,決定去商場行吓,反正都要搵嘢食~
我哋行去一間叫 Moo 嘅商場~


條街好少人好少車,好似死城咁,搞到我哋都有啲驚,其實係咪唔應該出嚟呢?
但唔出嚟又食咩呢......
022.JPG

023.JPG

 

Moo 就喺幣舞橋附近,咁不如行過去幣舞橋先,到此一遊啦~
痴線,橋呢邊特別大雪!仲有一陣陣嘅強風~
啲雪兜口兜面咁打埋嚟,都幾痛......
024.JPG

025.JPG

026.JPG

027.JPG

028.JPG

029.JPG

030.JPG

031.JPG

032.JPG

 

我哋好似行咗去 Moo 嘅後門?
033.JPG

 

連間商場都好似唔開咁,好彩推門入係可以開嘅~
不過入面絕大部份店舖都係閂咗,我好懷疑搵唔搵到嘢食......
034.JPG

 

行咗兩層,終於有間食肆係營業中,好感動呀!
呢間類似屋台嘅食肆叫「ザンギの横綱」,乜都有得食咁滯,梗有樣啱~


不過講時講,成間商場可能得一間食肆有開,但仍然係一個客都冇......
唔諗咁多喇,開餐!


刺盛定食
(魚生拼盤定食)
魚生鮮甜,好食!
035.JPG

 

ホッケ焼定食
(烤六線魚定食)
魚烤得非常香,魚肉多汁嫩滑,好好食!
036.JPG

 

可能係唯一一間有開嘅食肆,喺冇得揀嘅情況下食到咁好食嘅一餐,大滿足喔!


回程天氣一樣咁差,幸好平平安安咁行到返旅館,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()