屎塔啲朋友話想約見面,但以旅遊形式,經過投票後,最後決定約喺 Amsterdam,玩三日,當然係 lady's trip~

2023 年我都未去過旅行,同埋搭飛機玩三日,我覺得好浪費,於是我就話,不如你同佢哋見面之前或之後,我同你去玩幾日啦~
最後決定佢哋見面之前,我同屎塔去玩八日先~

成日聽啲旅行社講荷比盧荷比盧,不如今次就去荷比盧啦~
但係諗諗吓,八日三國,一定會有好多捨棄,做吓功課睇吓點先再算~

盧森堡,真係冇咩睇,極其量喺首都 Luxembourg 行個圈,再唔係有個雨果故鄉 - Vianden~
其實唔去盧森堡都唔可惜,不過屎塔話,唔趁今次機會去,可能以後都未必會去~
都係嘅~
Vianden 就算喇,Luxembourg 行個圈啦~

比利時,都算有啲城市/鎮可以行吓,不過如果唔係深度遊,我自己就覺得行吓首都 Brussel,再加 Ghent 同埋 Bruges 就夠~
比利時嚟講,呢三個地方,絕對係罐頭行程,冇乜時間嘅,Brussel 加 Bruges,有多啲時間嘅,加埋 Ghent 就叫做行過吓比利時咁啦~

荷蘭,喺呢三國嚟講係最多地方想去,今次一定唔夠時間,再講,今次我盡量都唔會遊 Amsterdam,因為唔知屎塔會同啲朋友去邊,就留返佢哋自己去~

由於會去嘅都係大城市或者熱門嘅鎮,交通非常方便,我選擇唔自駕,搭公共交通工具就算,咁會省卻好多麻煩~

由於行程簡單,我今次只係用咗一個星期就決定好大概行程,其實都係罐頭行程,冇乜嘢諗,好易度好~

盧森堡 Luxembourg 落地,玩完搭火車去比利時 Brussel、Ghent、Bruges,再搭火車去荷蘭 Rotterdam、Utrecht、Amsterdam,我就走人,屎塔就匯合佢啲朋友~

預先計劃嘅行程如下:
Day 01:【盧森堡】Luxembourg《City Rooms Luxembourg(Accommodation)》

Day 02:【盧森堡】Luxembourg → 【比利時】Brussel《Hostel Bruegel(Accommodation)》

Day 03:【比利時】Brussel《Hostel Bruegel(Accommodation)》

Day 04:【比利時】Brussel → Ghent《Quartier Leonard(Accommodation)》

Day 05:【比利時】Ghent → Bruges《ibis budget Brugge Centrum Station(Accommodation)》

Day 06:【比利時】Bruges → 【荷蘭】Rotterdam《Stayokay Hostel Rotterdam(Accommodation)》

Day 07:【荷蘭】Rotterdam → Utrecht《Stayokay Hostel Utrecht Centrum(Accommodation)》

Day 08:【荷蘭】Utrecht → Amsterdam

出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()