close

今日行程:
【London】Caffè Nero(Breakfast) → The British Museum(大英博物館) → Borough Market(波羅市場)(Lunch) → Tower of London(倫敦塔) → Tower Bridge(塔橋) → Panton Yokocho(Dinner)


Airbnb 唔包早餐,所以我就安排咗去 Caffè Nero 食早餐,就喺旅館對面,好方便~

前幾日上網睇到人講有個手機 app,同多間商戶合作,以購買 eGift Card 形式嚟付款,會有回贈,所以就開始咗用~
而 Caffè Nero 係其中一間合作嘅商戶,所以我就買咗 eGift card 嚟俾錢~
點知試咗幾次,仲試埋第二部機都唔得,店員話唔知係咪系統有問題~
喺冇辦法之下,唯有用返信用卡俾錢~
之前都用過呢個方法喺好幾間唔同商戶度俾錢,全部都好順利,所以我比較相信真係佢個系統有問題,而唔係呢個付款方式有問題~

我哋絕絕絕少會刻意去呢啲 Cafe 買嘢食買嘢飲,今次只係貪近貪方便~
而家咁樣保留住張 eGift Card 喺手,變相要喺將來夾硬用,咁其實係浪費金錢~

I HATE LONDON!!!

屎塔話個咖啡好好飲,而我杯熱朱古力亦幾唔錯,係個牛角包普通咗啲~

食完早餐就去 The British Museum(大英博物館)~
噚日我嚟嗰時,唔駛排隊,直接入場~
今日就唔同,噚日我入嘅入口唔入得,要行返去正門入~
去到正門,勁多人排緊隊入場,我哋行咗足足三分鐘先行到去龍尾~
我有喺網上面預約咗入場嘅,雖然係免費,但怕佢有人流管制,預約咗穩陣啲~
喺呢個階段亦冇分開有預約同冇預約嘅隊~

排隊行到去入口後,就要分返開有預約同冇預約嘅人~
分流之後就繼續向前行,行到冇得行就真正要排隊等做安檢再入場~
喺呢個時候,我發現冇預約嘅人係少過有預約嘅人,即係冇預約嘅人仲快入場過有預約嘅人!
又話機會係留俾有準備嘅人嘅?

I HATE LONDON!!!

入咗博物館,我同屎塔分開行,並約好 12:00 互相聯絡,睇吓到時點~

到咗 12:00,屎塔傳訊息俾我,約好喺邊度等,不過我仲有兩個地方未行,就同佢講我要啲時間~
到我行完尾二嗰個地方,就同佢匯合先,因為最尾嗰個就喺匯合嘅地方附近~
匯合好之後,就行去最尾我想去嘅地方,不過點都搵唔到點去~

其實今日起身仍然覺得好攰,因為噚晚都冇覺好瞓,咁點都好過噚日嘅,但體力真係未恢復~
所以嚟到呢刻,我放棄了,唔想再周圍行,就咁就當行晒成個博物館~

The British Museum 隨影~
001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg


跟住就搭車去 Borough Market(波羅市場)搵嘢食~
010.jpg

011.jpg

012.jpg


行咗個圈,最長龍亦最吸引嘅係 Paella 義大利燉飯,即刻排埋一份,都排咗 15 分鐘先買到~
呢兜嘢 £10 真心唔貴,不過味道就幾普通吓,有少少失望~
013.jpg

014.jpg


可以話係第二長龍嘅係 Wild Mushroom Risotto~
味道不錯,不過就覺得啲飯嘅質感較硬,有啲似食緊未煮熟嘅燕麥~
一次過煮咁大窩,有部份煮得唔係咁好都明白嘅~
015.jpg

016.jpg


生蠔~
我哋好少食生蠔,唔識分來源同唔同味道,店家見我哋有啲猶豫,就介紹吓~
最後揀咗偏向甜味嘅,食落又真係幾鮮甜,感覺好新鮮~
017.jpg

018.jpg


Borough Market 非常多人,真係多人到唔想逗留,食完嘢速閃~

食完嘢就行去 Tower of London(倫敦塔)~
Tower of London 始建於 1066 年底,曾作為堡壘、軍械庫、國庫、鑄幣廠、宮殿、刑場、公共檔案辦公室、天文台、避難所和監獄,特別關押上層階級的囚犯。最後的這一用途產生一條短語「sent to the Tower」,意思是「入獄」。1988年被列為世界文化遺產。

沿途隨影~
019.jpg

020.jpg


行經 Tower Bridge(塔橋),睇戲睇劇見唔少,而家親身嚟到,有種感覺真係好倫敦,有點夢幻感,原來 Tower Bridge 真係幾靚~
021.jpg

022.jpg

023.jpg

024.jpg

025.jpg


我哋通過 Tower Bridge 行過去 Tower of London,好快見到有個位有工作人員喺度,以為嗰度係入口,點知只係出口~
Tower of London 好大,圍住 Tower of London 一路行,行到轉埋角先見到有另一個位有工作人員喺度,亦見到有個幾大嘅標示,指向左方(堅接左方就係拉咗布帶嘅位),上面寫住「←Entrance (All ticket holders)」,不過門口拉咗布帶,一時間都唔知呢度係咪入口~
026.jpg

初時都唔確定係咪入口,因為拉咗布帶感覺有啲奇怪~
我哋行到去布帶前,喺我前面一米有三個工作人員,唔知我哋係咪無意間飲咗叮噹嘅隱形藥水,佢哋又唔係背住我哋,但就好似見唔到我哋咁......
我唯有開口問呢度係咪入口,對方表情同語氣都帶點輕佻咁問:你有冇飛?
檢查完我提供俾佢睇嘅 QR code 就獲放行~

I HATE LONDON!!!

Tower of London 佔地真係廣,感覺相當宏偉,不過同其他行過嘅,同樣都係中世紀建築,呢個對我嚟講算係冇咩吸引力~
好可能又是那該死的「先入為主」,真係唔知道~

Tower of London 隨影~
027.jpg

028.jpg

029.jpg

030.jpg

031.jpg

032.jpg

033.jpg

034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

040.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

045.jpg


跟住就行去 Tower Bridge(塔橋)~
去到排隊位,有預約同冇預約排同一條隊......咁預約嚟做乜......
又話機會係留俾有準備嘅人嘅?

I HATE LONDON!!!

Tower Bridge 真心冇咩睇~
046.jpg

047.jpg

048.jpg

049.jpg

050.jpg

051.jpg

052.jpg


跟住地下條藍線就可以去到 Engine Room,憑票入場~
053.jpg

054.jpg

055.jpg

056.jpg


行完 Tower Bridge,天色已黑,正好欣賞吓 Tower Bridge 在黑夜嘅美麗~
057.jpg

跟住就去食晚餐~

沿途經過 The Shard,上面有餐廳,最主要係可以上到 68~69 樓睇景~
入場費要 £32,上去睇吓風景要 £32,真係令我呢啲見識少嘅大開眼界!
尤其係對岸有個免費嘅 Sky Garden,一樣可以睇風景,可能冇 The Shard 咁高,但可以睇到 The Shard 嘅景(喺 The Shard 當然睇唔到自身建築嘅景觀)~
不過又咁講,真係好想上 The Shard 嘅,可以諗吓 London Pass,因為持 London Pass 上 The Shard 係免費~
058.jpg

I HATE LONDON!!!

今晚晚餐去食日式拉麵,Panton Yokocho~
059.jpg

坐低之後,侍應話可以搵佢哋落單,亦可以 scan QR code 自己落單~
點完嘢直接俾埋錢,原來又要收 10% 服務費~

I HATE LONDON!!!

我同屎塔多數時候都會 share 嚟食,不過今晚我有種想自己一個食晒一碗嘅感覺,所以今晚就自己點自己嘅~
不約而同,我哋揀咗同一碗,由於唔會 share,一樣就一樣~
Kumamoto Tonkotsu (熊本豚骨拉麵)
湯底唔錯,可惜豬肉冇味亦略兼細塊~
流心蛋「不」流心,還帶有少許蛋殼......
060.jpg

Takoyaki (章魚燒)
我食嘅第一粒入面係冇章魚......
就算之後嗰啲有章魚,亦都要喺口入面搜尋一輪先搵到,實在太細粒......
味道亦只係普通~
061.jpg

Shio Kosho Wings (炸椒鹽雞翼)
雞翼乾身脆口惹味,乾身嘅唔單止外層,肉都係~
062.jpg

Coke & Apple Juice
063.jpg

食完嘢,我問屎塔,仲有時間,會唔會想去睇吓 London Eye(倫敦眼) / Big Ben(大笨鐘) / The Palace of Westminster(國會大廈) 夜景~
屎塔話有點攰,同埋其實都冇乜興趣~
好,同我諗法一樣,我一心只盼快啲返屋企......

去到巴士總站,好多人,現場我諗有二百人等緊車~
咁個巴士總站都幾大嘅,話晒 London,又有好多條巴士線~

我哋 22:00 車,不過 20:30 已經到咗~
呢個半鐘靜靜哋坐喺度休息吓,觀賞吓人生百態,又幾過癮~

21:45 開始放人上車,我哋留咗嘅位今次冇俾人坐到~

開車前,司機走埋嚟問:
司機:你們有留位嗎?
我哋:有
司機:你哋留咗幾多號?
我哋:78、79
司機:你肯定?
我哋:係

問完我哋又問前面座位個男仕:
司機:你有留位嗎?
男仕:有
司機:你留咗幾多號?
男仕:12
司機:咁點解你坐呢度?
個男人左右望吓坐位編號,有啲迷茫~
司機:12 號喺上層
個男人就執嘢上咗樓上~

我同屎塔成程喺度忍笑,唔係笑個男人,係覺得個司機好搞嘢,佢嗰句「咁點解你坐呢度?」真係好好笑,個司機個樣係嗰種冷面笑匠,成個畫面係好好笑~

其實我覺得座位編號本身係有啲令人誤會嘅,因為嚴格嚟講,留咗位嘅,係有兩個編號~
本身個座位編號係咁樣~
064.jpg

留咗位嘅座位號碼係咁樣~
065.jpg

係,留位編號係起眼好多,但前面個男人睇錯咗椅邊個細編號,都只係一個誤會,起碼佢唔係冇留位走去坐留咗位嘅位先,我又覺得情有可原~

而我後面兩個位,一樣有留位嗰塊嘢,但上面寫住嘅係「Not in use」,我心諗,今次好了,後面冇人坐~
不過就算有人坐,應該都冇咁唔好彩,又遇到兩個係咁講嘢嘅人嘅~
點知......後面兩個位原來係後備司機坐,佢哋當然唔會瞓覺,唔瞓覺又相識嘅,最正路會做咩呢?就係傾偈!!!
頂吖!去程回程都遇著兩個係咁傾偈嘅坐後面,仲要係成個下層都冇人講嘢,就係除咗我哋後面嗰兩個!有冇咁好彩呀!
不過呢兩個司機嘅聲浪比起去程時細,相對上好啲嘅......

期間我聽到有位女仕自樓上落嚟,同我後面嘅司機講,上面太多人,好熱,佢個女唔係好舒服,可唔可以俾佢哋落嚟坐~
(下層的確係有空位)
司機話,啲空位係有人留咗,之後啲站會上車,到時你都係要讓返出嚟,如果你冇問題就可以~
一係佢教大啲冷氣,咁上面就冇咁熱~
該位女仕選擇咗教大啲冷氣~

結果,下層就變咗個雪櫃,但我唔投訢,畢竟熱焗係辛苦過凍,不過真係好冷凍......
凍咗一輪,司機教返細啲個風口,係冇咁凍,不過唔知點解之後又教返大......
司機教返大之後,就一直冇再教過......
其實上身我還可以,但坐咁長程車,血液循環一定差,所以對腳係特別凍~

呢程車我又瞓到喎,當然係瞓得好差,但係有瞓著過嘅,可能始終呢兩日太攰喇~

按計劃,巴士會喺 07:00 到 Edinburgh,而之後要搭嗰程車就 07:50 先開,我哋有 50 分鐘空餘時間~
於是我就開個 map 睇吓,邊度有 Caffè Nero,反正都想喺呢 50 分鐘時間,搵地方食個早餐,不如食 Caffè Nero,睇吓用唔用得返張 eGift Card~
一睇地圖,嘩,距離 Edinburgh 巴士總站幾個舖位已經有 Caffè Nero,掂!

巴士喺 06:50 到達 Edinburgh 巴士總站,行過去 Caffè Nero 只需 15 秒,而且非常順利咁用得到張 eGift card~
066.jpg

I LOVE SCOTLAND!!!

返到自己住嘅地方,成個人心情都舒暢晒~

I LOVE SCOTLAND!!!

如果要總結今次行程,好簡單,I HATE LONDON!!!
不過,屎塔媽咪今年可能會嚟探我哋,一場過到嚟英國,冇理由唔同佢行吓 LONDON,即係我哋今年內好大機會會再去 LONDON,Yeah......

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()