close

今日行程:

博望新村 → 青青草原 → 小瑞士花園 → 高雄六合夜市 → 捷運美麗島站 ~ 光之穹頂

 

 

一早起身,預期般嘅天氣,多雲~
01.jpg  
早餐有西式有中式,不錯的,最欣賞佢杯豆漿,聲稱「有機現磨豆漿」,唔太甜,好有豆味,正!
02.jpg

03.jpg

04.jpg  
噚晚揸上去泊車條路,當時覺得有點窄,朝早睇落,其實都唔係好窄姐~
05.jpg  
呢度就係招待處,有相當數量嘅 DVD 可供借用~
06.jpg  
第一站「博望新村」

其實本來都唔諗住上嚟,因為睇相都知大約係點,只係兩邊平房咁,冇咩特別,反正又唔打算上嚟食嘢~

不過距離黃慶果園只係一公里路程,揸車的話,都懶得去理大約要幾耐啦,就上去望望~
07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg  
呢度有間民宿~
14.jpg  
用咗一萬種方法都固定唔到個 GPS,是鬼旦,求其放,齋聽聲就算,反正清境呢度,冇 GPS 其實都冇大問題~

落山時順便入滿油,準備定今晚揸過高雄~

下一站「青青草原」

第一次上嚟清境,入青青草原可以話係指定動作~

好容易就走到南票口,就泊部車喺馬路邊嘅停車格~

我哋跟指示去搵咗洗手間先~

就喺洗手間隔離,有好多嘢飛嚟飛去,睇真啲原來係蜜蜂!

我同屎塔走埋去啲裝蜜蜂嘅箱度睇,對於啲蜜蜂係咪可以由個箱度走出嚟,我同屎塔嘅想法存在住分歧~

(膠板覆蓋住嘅空間先有蜜蜂)
15.jpg  
睇吓第二邊,咩分歧都冇晒......
16.jpg  
我哋先由南票口走到北票口~
17.jpg  
綿羊秀場地~

不過今日冇秀睇,都冇咩所謂嘅~
18.jpg  
冇秀睇,但有馬騎~

先嚟小馬,相信係俾小朋友騎嘅~
19.jpg  
再嚟大馬,兩個大人一齊上去都得~

現場睇,真係覺得啲馬好巨型!
20.jpg  
費用呢~~~
21.jpg  
全場只係見到兩隻咖啡色嘅羊,就好似係羊群中嘅明星咁,呢隻係其中一隻~
22.jpg

23.jpg  
肥騰騰咁,好鬼得意~
24.jpg  
呢隻呢,好似有啲急事好趕咁,由橋頭開始跑過嚟,不過跑到中途冇晒氣,一路索氣一路慢慢行~
25.jpg  
綿羊城堡,不過只係得個名,冇咩特別的~
26.jpg  
喺綿羊城堡有隻貓,同佢玩咗好耐,啲毛勁柔順,佢又好痴我哋,玩得好開心~
27.jpg  
相信係表演完嘅演羊......
28.jpg  
行返轉頭時就行經萬里長城棧道~
29.jpg  
其間買咗啲羊糧餵羊,NT$10 一盒,份量唔算少~

不過呢,有消毒濕紙巾先好餵呀,放一堆喺手,啲羊只係舔一吓,已經可以將手上嘅糧黏晒入口,跟住成隻手掌都係羊嘅口水,其實都幾核突吓~
30.jpg  
又扮得幾傳神~
31.jpg  
現場嘅指示牌,參考吓好喇~

呢個指示牌顯示果四個亭嘅名分別係:草春亭、原風亭、青雲亭、青海亭

你現在的位置指示正確~
32.jpg  
呢個指示牌顯示果四個亭嘅名分別係:含煙亭、攬翠亭、天長亭、地久亭

唔知點解啲亭嘅名會唔同咗......

你現在的位置指示並不正確,因為呢個牌嘅位置正確係喺地圖中綠色嘅地方入面~
33.jpg  
呢個指示牌嘅你現在的位置,並沒有出現在地圖中......
34.jpg  
青青草原嘅其他雜影~
35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg  
走返到南票口,覺得有啲熱,於是就返車放低件褸~

去到車度,見到差唔多所有車位都被佔用,而且仲有人喺度等緊位,我哋嘅出現,自然會令人誤會我哋開車而俾咗個假希望人......

點解有人等緊位,但又只係差唔多所有車位都被佔用而唔係全部呢?

因為......
41.jpg  
其實,一樣可以泊到入去嘅,只要唔好泊咁盡,司機落車就一就應該冇問題,不過就唔知點解冇人泊~

跟住就由南票口向馬術秀場方向行去~

幾個字後就有馬術秀睇,不過我哋對馬術秀興趣不大,所以呢,一路都係慢慢行,行到去有得睇就睇,過咗時就算數~

一路行過去,相信就係觀山步道,呢度有一排櫻花,估計就係民宿噚晚提過,比櫻花步道更多櫻花嘅地方~
42.jpg

43.jpg

44.jpg  
如果天氣夠好,喺呢度觀吓山應該會幾正~
45.jpg  
行到去馬術秀場,馬術秀已經開始咗,就坐低睇陣~
46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg  
睇完馬術秀就向步步高昇方向行,途經大自然劇場,不過冇咩睇~
50.jpg  
去到步步高昇,但就冇行落去~
51.jpg  
跟住呢,我哋想去畜牧步道,因為聽講果度嘅羊比青青草原更多,但係唔同地圖所指嘅畜牧步道位置都有啲出入,喺呢度問咗人,確認由北票口步行五分鐘就到~

又要行返去北票口......好彩清境呢度都幾舒服,行吓都唔怕嘅~

行到南票口附近,買咗兩支雪條,一支牛乳,一支羊乳~

買羊乳雪條係我嘅主意,屎塔就話唔係好敢食~

食咗一口,真係超後悔,勁難食,直情食到想嘔!

一向唔浪費嘅我,最後都頂唔順,食剩五份一就掉咗......
52.jpg  
長途跋涉,終於嚟到傳說中嘅畜牧步道,可惜,現場莫講話期望中啲羊多過青青草原,就連一隻羊蹤都冇!

只有牛......
53.jpg

54.jpg

55.jpg  
失望之餘,更發現愚蠢!

點解我哋唔喺南票口揸車上北票口泊低部車先再行去畜牧步道呢?

嚟嘅時間行多咗咁多路,返轉頭又行返咁多路,真係蠢到爆!

離開咗畜牧步道,就去攞車再揸落旅遊中心食嘢~

攞車時俾我見到兩單好危險嘅情況~

1. 呢度啲人泊車興用頭入,咁離開就自然要用尾倒車出,我見到有部私家車倒緊出大路,正好有部泥頭車自斜路上面高速(以咁重型嘅車落緊斜嚟講絕對算係高速)落緊嚟,部貨車不停咁響號,但部倒駛緊嘅車並沒有因此而停止,最後部貨車係踏住中線越過部私家車~

2. 一行三人,其中一個係小朋友,大約四五歲,沿斜路向上行,男嘅行馬路邊,個女嘅同個小朋友友行馬路,個小朋友仲要係行最開邊,與多輛落斜嘅車擦過,咁又唔係話真係好近咁擦過,但係都夠危險啦!

唔知係咪過咗春節又只係平日嘅關係,旅遊中心呢度好冷清,冇咩人又冇咩舖頭開咗~

我哋見到有間餐廳,初時都唔確定係咪營業中,望入去一個人都冇,連燈都冇開~

行入去再四圍望,先見到有幾個店員同顧客,費事兩頭騰,就呢間啦~
56.jpg  
我哋點咗:

奶油燻雞佐檸檬雞
57.jpg  
法式海鮮什錦飯
58.jpg  
其他配菜
59.jpg

60.jpg   
不過不失,正常味道~

越坐就越大霧,好彩一早去咗青青草原~
61.jpg  
食完出嚟,成個人都濕濕地咁~
62.jpg  
下一站「小瑞士花園」

小瑞士花園停車場~
63.jpg

64.jpg  
喺門口行陣先~
65.jpg

66.jpg

67.jpg

68.jpg

69.jpg

70.jpg

71.jpg

72.jpg  
花園入面冇咩人,唔......似乎夜晚吸引啲~
73.jpg

74.jpg

75.jpg

76.jpg

77.jpg

78.jpg  
離開小瑞士花園,見到對面好似有啲嘢睇,又走咗過去行吓~
81.jpg

79.jpg

80.jpg   
下一站「高雄民宿」

開車前,我哋又研究咗一陣個 GPS 點搞好,終於俾我哋搵到方法,呢個方法唔算好,但好過冇~

我哋發現車廂頂部有個小空間,有個蓋,僅僅夠放個 GPS 入去,又唔影響接收訊號,係睇得冇咁方便,唯有自己看著辦啦~

一路落斜途經「老英格蘭莊園」,又停車睇睇~
82.jpg

83.jpg

84.jpg  
一路開車開到山腳,望到遠方有部貨車,我同貨車之間大約有十多部車~

貨車行得好慢,貨車後面嘅車不停逆線扒頭,但有時唔係扒一次就可以過到部貨車,十幾架車加埋經過幾十次扒頭動作,我同貨車之間就只剩下一部車~

其間嘅情況可以話係險象環生,有時兩架車一齊抽出隔離線,形成後車要煞車;有時有對頭車,但原線又冇位入,只好夾硬駛回原線,強迫後車煞車俾佢入~

自然,我同前車保持有較長嘅安全距離,因為我實在覺得極有可能發生串燒事件~

沿路都有雙黃線分隔唔同方向嘅行車道,雙黃線對於果啲司機嚟講,彷彿係「歡迎超車區域」

屎塔未到山腳就已經瞓咗,我要一個人負責駕駛同睇一個喺頭頂嘅 GPS,幸好行嘅都係大路,唔駛經常望住個 GPS~

雖然聽聲都可以,但如果知道大約幾時要轉彎,對控制車速同選擇行車線有著極為重要嘅幫助~

喺日本揸過長途車,知道中途都會有啲休息區域,唔知台灣係咪都有,最好就有啦,我好想去洗手間呀~~~

行行吓見到「南投服務區」,會唔會就係有我需要嘅服務呢?唔理咁多,過去睇睇先~

落到去就知道,正正係我需要嘅地方,呢度仲大過我去過日本果啲好多~
85.jpg  
見到有間文化藝術館,又走入去行吓~
86.jpg

87.jpg  
睇完就繼續行程,行咗唔係好耐就到第一個收費站~

咁多個收費亭,只有一個適合我通過,我離遠已經金精火眼,減慢車速,叫埋屎塔幫眼~
88.jpg  
一路行一路行,由有日光行到夜晚,經過五個收費站,連續揸幾個鐘頭車,係手腕有啲攰,但絕對無損我嘅興致,真係爽到盡呀!

喺高速公路,揸私家車嘅都唔算太狠,冇咩車係特別快,只係有啲人到收費亭前都死衝爛衝,差唔多到先急煞換線,有啲仲入晒線要喺雪糕筒中間穿過~

公車呢,就真係狼喇,唔係慢過私家車好多咋,咁大架車揸咁快仲要左穿右插其實都真係幾危險~

有啲老舊貨車仲離譜,冇尾燈咖!痴鬼線,夜晚冇街燈又冇尾燈,鬼睇到你咩!

無驚無險就到咗民宿~

呢度嘅泊車位係要入 lift 嘅,我就同大廈管理員去處理泊車事宜,屎塔就處理 check-in 事宜~

可能因為啱啱有部車上咗去,導致我喺 lift 前都等咗成十分鐘,我見到屎塔同個接頭人好似有啲爭拗,但又見佢笑笑口咁,唔算太勞氣~

我手勢問佢有冇問題,佢又示意 OK,咁我就冇落車幫手喇~

泊好車就同屎塔會合,自然,我問返佢頭先係咪有啲嘢唔順利,唉,結果真係好唔如意,同類事情上年都中過兩次......

屎塔同佢確認房間時,對方話冇預約資料,冇為我哋留房......

那只好將準備好嘅電郵副本拎出嚟俾佢睇,不過確認有預約都冇用,冇房就係冇房~

最後只有斬件上,唯有接受~

Book 四晚,要住三間唔同房,以為有一晚唔駛搬啦,但其實都要搬足四晚~

假設三間房分別為 A、B、C 房,四晚次序為 ABCB......

住唔到心水房間其實好閒,睇相佢啲房都幾好,邊間都冇咩大問題嘅,只係朝朝都要 pack 好行李,等佢幫我哋搬囉~

上到房放低晒嘢,影好相諗住出發,點知俾我發現有一隻小強 BB,梗係殺無赦啦!

我哋嗱嗱聲將所有嘢撤離地面,免得喺唔知情嘅情況下偷運小強返香港!

下一站「六合夜市」

睇旅遊書呢,高雄最大最出名嘅夜市就係六合夜市,由民宿去六合夜市只係十分鐘步程,都幾方便~
89.jpg  
嚟到夜市,心中有個疑問,究竟係旅遊書言過其實,定還是「最大最出名」嘅稱號已成過去呢?

呢度同熱鬧完全扯唔上關係!
90.jpg  
返港後睇過一篇文章,解釋咗為何六合夜市人流不再~

文章來自4月8日的蘋果日報,作者:高慧然

嚟夜市,主要都係食嘢~

喺「莊記」叫咗海產粥同鹽蒸蟹肉~

冇咩驚喜,但總算不錯,料足抵食~
91.jpg

92.jpg

93.jpg  
再食咗碗魷魚焿~

非常不錯!
94.jpg

95.jpg  
下一站係「捷運美麗島站 ~ 光之穹頂」

六合夜市入口就已經有捷運美麗島站嘅出入口,順便落去參觀吓~

喺光之穹頂呢度,有兩處都標示住最佳攝影點,就喺呢度影張相~
96.jpg  
可能因為我係攝影白痴,唔係好識欣賞「最佳攝影點」嘅效果,我比較喜歡另一個角度~
97.jpg  
喺呢度仲見到立體畫~
98.jpg

99.jpg  
睇夠就行返返民宿~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()