就住嚟緊屎塔轉工,所以就趁轉工前去玩吓~

今次唔想去台灣,又冇咩心理準備去太遠嘅地方,東南亞地區就只剩日本會考慮~

一月份,唔想咁凍嘅,又只剩沖繩,反正未去過,就沖繩啦!


沖繩,可以話去十次日本都未必會想去嘅地方,當然係因為無知,係因為對沖繩完全冇認識所致~

我同屎塔都唔好陽光與海灘般嘅渡假地方,一來覺得悶,二來我哋都唔好水~

不過佢始終係日本,我哋都相信一樣可以好好玩~


開始做功課,本來都係諗玩四五日,點知,原來沖繩除咗水上活動,仲有好多其他吸引嘅地方,反正一般優惠機票都係限八日,就去足八日!

有唔止一個朋友覺得出奇,沖繩唔玩水都可以玩八日?我初時都以為唔得,仲諗住去埋石垣島果邊,plan 吓 plan 吓,唔夠時間去石垣島添呀,咁下次先去啦!

我去旅行時,鍾意搵啲冇咩人去嘅地方去吓,今次去沖繩,仲為數不少添,可能因為咁,比人用多咗好多時間,所以玩到八日~


原來喺沖繩,一月尾就可以有機會睇到櫻花,冇理由唔就吓啲時間去睇櫻花咖~

知道一月尾就最有機會睇到櫻花,不過由於屎塔同事嘅去留問題,我哋未必可以月尾去,早一個星期出發就冇問題,要等吓先知~


踏入冬季,去沖繩除咗可以睇到櫻花,仲可以出海觀鯨!

嘩,原來沖繩嘅冬季仲啱我哋去玩!


租車方面,就幫襯最大路嘅 OTS,貪佢有優惠景點門票出售嘛~

其實計數呢,買景點門票,去許田買最平,不過我嘅行程就唔到,北上時經過,可能太夜趕唔切,南下時經過,又已經去咗若干景點,唯有喺 OTS 買咗先~


一路等一路等,終於等到沖繩嘅優惠機票,來回連稅 $1998,唔算特別平,但總好過 $2130 + Tax 吖~

買就真係想買,不過未定到出發日期,唔買得住......


之後,港航再劈價,來回連稅 $1393,唔等喇,就早一個星期出發,再用「30天割引」訂埋車,再訂埋酒店!


出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()