今日行程:

秧雞展望台 → 辺戸岬 → 茅打斷崖 → 名護自然動植物公園 → 名護鳯梨園 → 沖繩水果樂園 → 名護苦瓜園 → 花人逢 → 海洋博公園 → Kanucha Resort → 居酒屋ゆきの

 

 

今日第一站去「秧雞展望台」
我見我都會去「辺戸岬」,所以就行遠少少去埋「秧雞展望台」,其實我淨係知嗰度有隻雞,不過距辺戸岬不遠,就算係順道一遊咁啦~

輸入咗 MAPCODE 之後,我有少少唔相信我對眼,要成個半鐘?GOOGLE MAP 話一個鐘咋喎!
我當然知道 GOOGLE MAP 都未必係非常準確嘅,但相差成 50%,又真係多咗啲喎~
唔......或者係 GPS 唔準呢~
白痴!呢個時候,點都希望個 GPS 係最準咖啦,你仲要靠佢咖!

本來諗住咁鬼早又去最北邊,輕輕喺啲冇人嘅地方超少少啦,結果就好似噚晚咁,九成時間都好守規矩咁跟足法定時速行......
經 58 路去最北邊,沿途風景真係超正,不過咁,一路行一路行都係啲咁正嘅風景都唔會話再有咩驚喜,但都真係十分寫意嘅~

其實我都冇計時間最後行咗幾耐,因為我有少少行錯路~
事源係咁嘅,行緊大路,佢有顯示前面左轉嘅,不過我一路都冇發現有路,原來因為路口太細,直至過咗路口先察覺到,但我都有少少懷疑,真係要入嗰條路?好似好偏僻咁喎!
之前睇 GOOGLE MAP 啲路唔係咁嘅,係正式嘅馬路,所以有啲唔敢行,唔理咁多,繼續向前,佢自然會俾條新路我行~

好快就有新嘅導航路線,不過行行吓都係要兜入望落有啲偏僻嘅路,冇計,跟啦!
行行吓又出返大街,原來佢係兜返個圈,死都指返我去頭先嗰個路口!
好,上年喺台灣嘅某晚仲驚險,而家仲要係日光日白,怕咩呀,行就行啦!

一路攀爬咁上,上到某個分岔路,GPS 話已經到達目的地,但實情現場唔係囉~
不過呢個地方係冇電話號碼,所以呢刻唔可以用電話號碼再試,我估就算有,都可能只係管理處,試問荒山野嶺,點會有個辦公地方呢,所以就算有電話號碼,都好可能去唔到個展望台~
不過其實唔關個 GPS 事,我而家個地點,真係我睇 GOOGLE MAP 個地點嚟,只係確實位置連 GOOGLE MAP 都冇,再講呢頭啲路真係非常小路,GPS 上面冇顯示到呢條路都唔係出奇事,幸好現場有指示牌,不過就寫住「XXXX(日文)展望台」,見到展望台呢幾個字,死跟啦!

一路跟住指示牌,都轉咗好幾個彎,入到咁入,全部路都已經係僅夠一架車過,就算有部單車迎面駛過嚟都唔夠過~
有時我都好懷疑,究竟我有冇入咗逆線咖?如果有就真係大件事!

最後去到一個路口,有個唔太清晰嘅指示牌,行到埋去先見到指示,向右去展望台,亦由於我本身唔知要轉右,冇靠左偷位入,心裡暗自安慰自己,好彩冇 upgrade 部 Prius C 俾我!Prius C 絕對唔算長,但點都唔夠呢部 Mirage 短,呢部車非常好扭,呢隻窄灣,如果冇咩準備,普通有尾車都一定要倒一倒偷大啲位先入到,我呢部就唔駛嘞,唔偷位都僅僅夠入~

幾十米過後,就係一個泊到四五部車嘅停車場,我深信我已經到咗,泊好車就沿樓梯行上去~
嘩!隻雞原來咁大隻咖!我一直以為高過個人少少咁上下咖咋!
計埋雞頭足有五六層樓高!好過癮!最衰唔俾上啦!
呢隻雞嘅製作都好認真咖~
001.jpg

001a.jpg  

風景,就梗係正啦!
002.jpg

003.jpg  

下一站係「辺戸岬」
辺戸岬,沖繩本島最北點,我睇過嘅咁多本旅遊書都有介紹,不過會嚟嘅人,我相信比例上唔係咁多~
大佬,揸過幾鐘車先到,為一個景?附近又乜都冇,傻的嗎?係,我就係傻嘅,就算冇秧雞展望台,冇茅打斷崖,只為辺戸岬,來回三個鐘,我都一樣會嚟!

離開秧雞展望台,出返去向落山方向行,好快就返到落啲比較正式嘅馬路,只係幾分鐘就到辺戸岬~
時間仲早,冇咩人,非常舒服~
不過我覺得呢度咩時候都唔會多人~
呢度都幾大,唔係得一個觀景點,好正!
004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg  

由呢度影返過秧雞展望台~
019.jpg  

下一站係「茅打斷崖」
唔......呢個景點,睇人啲相就唔算太吸引,不過回程算係順路,就兜一兜過去睇吓~

去到 MAPCODE 所指嘅地點,係喺隧道入面......
其實都怪自己做功課做得唔好,整個 MAPCODE 嘅時候,係喺條隧道同路面嘅交接位附近,所以個 MAPCODE 指咗入隧道入面~
不過唔緊要,我做功課做得算足咖,我有電話號碼,有 offline map,今次我決定睇 offline map 自己搵~

呢個 offline map 真係唔錯,啲路同現場一模一樣,開埋個 GPS,個標示跟住部車郁,有埋行車前進嘅方向,只係冇條模擬路線,要靠自己決定點行~
最後好容易就搵到~
020.jpg

021.jpg

022.jpg

023.jpg

024.jpg  

唔......個斷崖呢?唔通就喺我哋身處嘅地方下面?我諗係啦~

頭先喺「辺戸岬」,同而家喺「茅打斷崖」都有去洗手間,咁偏遠嘅地方,個洗手間一樣都係非常乾淨,真係好嘢!

開車離開嘅時候,經過條路可以望返上上面頭先身處嘅地方~
睇怕斷崖就係呢度啦~
025.jpg  

下一站係「名護自然動植物公園」
正如我之前咁講,鍾意貓嘅我哋,都幾鍾意睇吓其他小動物嘅;植物呢,就麻麻喇......
Plan 行程時曾經想將佢捨棄,怕要用好多時間,不過經過多番調整,又可以將佢放入去行程度~

自然,又要揸返個幾鐘返落去名護,又自然,絕大部份時間都跟足行車上限嚟行啦~
呢個景點,係第一次用先前買咗所謂嘅優惠景點門票 package,希望真係用得,其實我對日本都好有信心嘅!
026.jpg  

泊好車行到去收費處,戰戰兢兢咁將旅行社俾我嘅兩張文件交到服務員手中,佢低呼咗一吓:哦~~~
似係好少見,但又知係咩嚟咁~

佢開始有少少手忙腳亂,左翻右翻去摷嘢,最後就攞咗兩疊代用券出嚟,每疊有五張(因我係買五個景點嘅 package),每張都係連住,但中間有虛線,好易搣嗰種~
再喺代用券度蓋上有效日期,禮成!
佢每疊搣咗一張代用券,咁就可以入場喇,掂晒!
我仲問埋佢呢張飛包唔包坐小火車,結果係唔包嘅~

入場前見到有兩隻鸚鵡,籠外面寫住佢哋識講「おはよう」、「こんにちは」、「ばいばい」,不過我哋係咁同佢講,佢都冇反應~
027.jpg  

穿過入口,不遠處有度門,過咗度門就係動物嘅世界,門後面有大量鳥類,門前有得買糧食餵,200 円一包,自助形式~
日本人真係好嘢,咁放心都有嘅,冇人睇住咖喎,俾錢都係靠自覺,我就梗係有俾錢啦!
028.jpg  

開門時都冇咩嘢,基本上佢哋唔怕人又唔係好理人~
029.jpg

030.jpg

031.jpg  

不過一灑一咋糧就全部走晒過啲糧度,形成一個圓形嘅鳥餅~
灑一次,只消兩秒就食晒,勁快~
自然,好快就灑晒呢 200 円啦~

可以騎馬,不過要另外收費,我哋就冇騎到~
032.jpg  

場內好多指示牌都係用手畫嘅,好特別!
033.jpg  

羊鴕(草泥馬)~
034.jpg  

一講起羊鴕,我就忍唔住要貼一吓之前喺瑞士見過嘅靚女羊鴕~
035.jpg

036.jpg  

動物園雜影~
037.jpg

038.jpg

039.jpg

040.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

045.jpg

046.jpg

047.jpg

048.jpg

049.jpg

050.jpg  

唔知喺邊度見過有人話預半小時就夠,對我嚟講,半小時就少咗啲,我哋行咗近一個鐘,如果要坐埋小火車,個幾鐘走唔甩囉~
呢度作為親子景點真係一流!

下一站係「名護鳳梨園」
呢個係屎塔指定要嚟嘅,有時佢諗嘢真係好奇怪,我同佢都唔係特別鍾意食菠蘿,用嚟炒餸更加係抗拒,點解一定要嚟呢?

嚟到現場,都幾多人,一架架旅遊巴泊晒喺度,現場有人指揮交通,我覺得都真係有咁嘅需要~

入口附近~
051.jpg  

我泊好車就準備定兩張代用券喺手,一路行一路行,睇吓邊度會有人收飛,一路行到去排隊搭菠蘿電車都冇見到有人收飛......
上車前一個轉彎位,會安排每組人影一張相先,咁梗係離開前可以以旅遊價買返啦~
影完相都冇收飛,唔通搭完先收?唔理啦,都到我哋上車,唔好猶豫咁多,阻住後面啲人,上車!

之前睇過人哋啲遊記,唔止一個提過搭車時唔可以影相,我就信以為真啦,其實唔係(又或者改咗?)
嚟到呢到,排隊時佢有告示唔好喺呢度(即係排緊隊嗰度)影相,以免阻礙其他人~
不過上車前就睇到另一告示,話而家可以影相喇~

上咗車,職員會問你想聽咩語言嘅導覽,語音方面有四種:日文、中文(國語)、韓文、英文
呢架電動車,係自動駕駛嘅,路程都唔算短,小朋友坐的話,肯定勁開心,又可以扮自己揸車~

沿途都係介紹菠蘿嘅品種同成長期之類,其實我哋都冇用心聽,因為而家唔係季節,成個園都只係菠蘿頭頂嗰執草......
如果撞啱季節嚟,成個園都係唔同品種嘅菠蘿,相信會幾好睇的~
052.jpg  

落咗車就去到貝殼展示廳同啲商店,咦?冇人收飛嘅?唔......唔好諗咁多喇,行吓商店先~
商店就梗係主打菠蘿酒呀,菠蘿汁呀,同埋其他菠蘿嘅副產品~
試食過幾種菠蘿,有一種真係超甜,唔錯!
菠蘿酒就冇試過喇,要揸車嘛,菠蘿汁都唔錯,如果唔係怕攜帶同過境麻煩,都想買啲~

呢度啲商店,一間接一間,我都唔知行咗幾多間,有大有細,真係估佢唔到,比預期用多咗好多時間~
053.jpg  

行完之後,再諗返張代用券,我相信係要走去售票處度俾飛先入嘅,不過既然我都遊完,又冇人會受罪,算罷~
買咗杯菠蘿雪糕就離開~

下一站係「沖繩水果樂園」
其實都唔知入面有咩咖,不過就喺鳳梨園隔籬,所以就順道一遊喇~

今次我就搵返個售票處換飛先至再入去~
054.jpg  

其實入面真係一個水果園嚟,有好多唔同種類嘅水果,不過都係嗰句啦,唔啱季節,成個園 99% 都只係得啲草,梗係唔好睇啦~
入面最趣怪嘅係搞啲唔知咩魔法陣咁,又可以儲印,儲齊咗有啲咩送定點我就唔知喇,我見到啲小朋友見到印章就好興奮~
055.jpg

056.jpg

057.jpg

058.jpg  

呢隻鸚鵡醒呀,本來又係俾 200 円就可以餵佢,點知佢等唔切喇,自己嚟,佢自己用個咀揭開個蓋,仲覺得入面個膠袋阻住佢,想整埋個袋出嚟,不過唔成功,佢聰明到轉個兜,喺另一邊就可以伸到個頭入去食自助餐!真係聰明!
059.jpg

060.jpg

061.jpg  

下一站係「名護苦瓜園」
其實我都唔知點解會去苦瓜園咖,沖繩苦瓜出名嘛,就去吓囉,反正好近......

去到苦瓜園,先行佢個種植場先,唔......可能又唔係季節啦,得極少量嘅苦瓜,同場仲有其他植物,行咗幾個單位就直入商店~
062.jpg  

入到商店,個阿姐好和善咁遞上兩杯熱苦瓜茶,幾好飲喎,好甘香!
跟住行吓個商店就離開~

下一站係「花人逢」
本來唔諗住去咖,睇靚景,其實我都去好多展望塔啦;食 Pizza,又唔係話「好想食呀!」咁,所以都冇咩好強烈嘅衝動想去,不過去海洋博公園前唔知去邊食晏好,所以就安排咗去花人逢~

開車去花人逢,真係要膽大心細~
由大路入小路後,全部啲路都好靚,但有一段路真係好猶豫入唔入好,得一條線,又睇唔到尾,行行吓有車點算?
本來都冇咁猶豫,好衰唔衰,嗰度有啲標示整路嘅路牌,左右各有一個,但係兩個都唔係向我嘅,究竟點咖?
不過 GPS 又指示係行呢條,我等咗一陣,又冇車上,又冇車落,唔理喇,衝呀~~~

話就話衝啫,咁梗係唔係啦,想死咩,睇得清嘅就揸快啲,務求盡快離開呢段路;睇唔清嘅,梗係要慢啦~
平平安安,過咗呢段路就已經到達停車場~
063.jpg  

之前喺書店度睇過一本旅遊書,作者話平日下午約一時去到,要等位等一個鐘,嘩,真係嚇親我,如果上到嚟要等超過半個鐘我就唔會等,睇景算數~
佢又話嚟到要自助登記,記低姓氏,等人叫名~

行到門口,見到都唔係好滿喎,我就諗住唔駛登記啦,同個職員講兩位,不過個職員都係要我登記~
登記表格上面只需填三樣嘢:姓氏、人數、坐出邊定入邊

我填好姓氏,填緊人數時,個職員就問我坐出邊定入邊,答咗佢之後就帶我哋坐低,其實我仲未填好晒咖~
至於係咪有冇位都要填就唔知喇~
064.jpg  

我哋揀咗坐出邊,不過個位唔多睇到景,唔緊要啦,食完再睇過~

呢度主要都係食 Pizza 同沙律,所以我哋就叫咗個細 Pizza 同沙律~
另外叫咗杯石榴汁同凍檸茶~

我哋估未有咁快到,就行出去睇吓景先~
頂吖!好彩有上嚟,呢度睇嘅景同平時嗰啲展望台好唔同,係第二種美!
065.jpg

066.jpg  

食物到喇,頂吖!好彩有上嚟,呢度個 Pizza 勁多芝士喺面,又夠熱辣辣,好味!
不過餅身太軟,基本上唔可以用手揸住嚟食,唯有用刀叉當扒咁切嚟食~
067.jpg  

沙律就幾清新,不過太多洋蔥,食完好大味......
068.jpg  

杯凍檸茶,味就冇乜特別,不過個賣相相當骨子!
069.jpg  

石榴汁非常濃,好味道呀!
070.jpg  

所以有啲嘢真係唔係睇相可以感受得到,一定要親身嘗試先得!
071.jpg  

食完嘢又走咗去睇陣風景先走~

下一站係「海洋博公園」
海洋博公園分三個專區,分別係「海洋專區」、「歷史與文化專區」、「花卉與綠地專區」
而我哋今次只會集中遊覽海洋專區,同會行埋過「Emerald 海灘」,黃昏時份會過埋「夕陽廣場」

本來呢,我離開花人逢之後想去瀬底島行個圈,再行吓個海灘嘅,不過今日遲咗好多,就算而家即刻去海洋博公園都比我預期嘅遲咗到,所以就唔去瀬底島喇~

去水簇館呢邊,記得要泊 P7 停車場,我去到先知原來係室內停車場嚟嘅~
072.jpg  

附近環境~
073.jpg

074.jpg

075.jpg  

好彩仲趕得切去海豚劇場睇海豚表演~
無論係屋企人定網友,都話比海洋公園嘅精彩,說實在的,海洋公園嘅海豚表現係點嘅,其實都冇咩印象,實在太耐冇睇過喇~

去到海豚劇場,仲未開始,現場當然已經坐咗好多人啦,不過又好得意咖喎,通常呢啲情況,無論坐咗幾多人,都總會搵到啲一兩個位冇人坐嘅,真係咁少人係一個或者兩個人嚟咩?
亦由於係咁,我哋咁遲嚟都唔難搵到算係幾唔錯嘅位~
076.jpg

077.jpg  

呢位阿叔,希望你嘅手臂冇過人嘅耐力啦......
078.jpg  

表演開始喇,一般嗰啲擺尾呀、轉體呀、頂波呀梗係有啦~
079.jpg

080.jpg  

特別可觀嘅係佢跳得好高,印象中比我見過嘅都高,成支炮彈咁射上嚟!
081.jpg

082.jpg  

另外仲有一條海豚可以好似啲海獅\象\豹\狗咁就咁跳上地面,我印象中就未見過,可能係我孤陋寡聞啦~
083.jpg

084.jpg  

表演非常精彩,有人講過嚟海洋博一定要睇海豚表演,我都非常認同!

睇完海豚表演,就過隔籬海豚潟湖,仲有十分鐘就有關於海豚嘅講解~
過到海豚潟湖已經有好多人聚集咗喺度,不過都仲未滿(現場不設座位),仲搵到個可倚靠欄邊嘅位~
085.jpg  

講解過程全程用日文,不過從講解員同海豚嘅動作,唔難估到大概~
啲海豚真係好配合,有啲個樣又善良,同埋我哋同佢係好近距離,係有機會摸到佢嘅,不過我估係唔可以摸嘅~
086.jpg

087.jpg  

幾乎所有海豚表演時會做嘅動作,呢度都有做~
講精彩,海豚表演當然精彩,而海豚潟湖嘅精彩,絕不比海豚表演低,而且更值得睇!

握手動作都維持咗一陣,好嘢!
088.jpg  

條海豚好配合咁將佢嘅性器伸出嚟~
089.jpg  

條海豚將佢嘅呼吸孔開開合合~
(可惜影唔到開)
090.jpg  

拋出去嘅圈,順次序咁執返返嚟~
091.jpg    

咁樣抬返嚟,有趣!
092.jpg  

之後就講咗一堆日文,絕大部份嘅人就開,我哋梗係跟住散開啦~
原來跟住落嚟係群豚亂飛!
093.jpg

094.jpg

095.jpg

096.jpg

097.jpg  

海豚戰機嚟喇!
098.jpg  

就喺群豚亂飛嘅時候,有一撇水花正一正飛濺咗落個兩歲到嘅小朋友度,小朋友即時大喊,而其他人就一齊大笑,幸災樂禍之情,真係表露無為~
唔知係咪屋企人有心嘅呢,還是個小朋友自己咁啱行前咗,係得呢個小朋友企到咁出~

最尾梗係要講聲拜拜啦~
099.jpg  

精彩精彩!睇完咁精彩嘅講解,就去啲靜態非常嘅地方攝攝時間先,去睇「海龜館」同「海牛館」

「海龜館」同「海牛館」,預咗係細館,亦估計係單一物種,我覺得唔會花太多時間,就喺睇潛水員表演前攝一攝,反正我覺得遲咗去睇潛水員表演都冇咩所謂~

海龜館~
100.jpg

101.jpg

102.jpg  

海牛館~
103.jpg

104.jpg

105.jpg  

有隻叫 RYU,唔知佢識唔識出波動拳呢~
106.jpg  

睇完就行返過海豚劇場睇潛水員表演~
所謂潛水員表演,就係海豚同潛水員之間嘅互動,欣賞海豚高度配合潛水員嘅表演~

過到去已經開始咗,不過見到仲係打緊招呼,應該啱啱開始啫~
107.jpg  

呢一部份,睇相就顯示唔到啲咩,我就講講其中兩樣可觀性比較高嘅項目~

1. 訓練員喺水缸外面用口大聲說話嚟俾指令,我望實缸入面個潛水員,係靜止狀態,全完冇任何動作,但條海豚又真係做到訓練員所叫佢做嘅動作,唔知係點樣做得到嘅呢......
108.jpg  

2. 海豚能夠發出聲波,靠聲波嘅回彈嚟收集唔同嘅資訊,呢樣嘢相信好多人都聽過。訓練員就做咗個實驗去証明呢樣嘢~
潛水員佈置咗一個籠門咁上下嘅陣,中間有個波,條海豚就去咬走個波~
109.jpg

110.jpg  

之後就蒙住佢雙眼,再做一次,的確,今次做得冇咁準確同自然,但起碼佢都真係可以再咬走個波~
睇完表演,就行去「Emerald 海灘」
Emerald 海灘,評級係 AA 級海灘,點為知係 AA 級?唔知喎,淨係知係好嘢咁囉~

行過去 Emerald 海灘大約要十分鐘~
不過行過去嘅時候,沿路都大興土木,都唔知係咪連海灘都唔俾入,一路行一路望,都睇唔透~
真係要行到好近先睇到原來去海灘嘅路冇封到,係四周圍封晒啫~

啲水真係好清!(廢話......)
其實我就唔係好識比較,同之前睇過呢海灘,我覺得一樣咁正!不過呢度個景又好似靚啲~
111.jpg

112.jpg

113.jpg

114.jpg

115.jpg  

好嘞,行完個海灘就到海洋專區嘅最後一個景點 - 水簇館
我留返俾水簇館嘅時間唔多,因為相類似嘅水簇館都睇過幾次,今次呢度最重頭戲,應該都係「黑潮之海」

入場時過咗四點,入場費會平啲,所以會退返個差價俾我,不過我計過又唔係退足,唔知佢點計嘅呢?

唔......水簇館,都冇咩好講,貼相把啦~
116.jpg

117.jpg

118.jpg

119.jpg

120.jpg

121.jpg

122.jpg  

都等咗好一段時間先等到三條一齊游過~
123.jpg  

成隻豬咁嘅......
124.jpg  

鯨鯊垂直進食表演~
真係有趣,點解會咁嘅呢?
125.jpg  

差唔多 1730,我計劃係 1730 離開海洋博公園,跟住去夕陽廣場嘅,而呢一刻我的確已經可以離開,不過我面臨兩條路~
一係照計劃去夕陽廣場;一係呢,啱啱見到 1730 就有「黑潮探險之旅」,即係上去最上層,由黑潮之海嘅上面望落去~
但其實都唔係太難揀,天色差成咁,邊有日落睇吖,就等到 1730 睇黑潮探險之旅~
126.jpg

127.jpg  

睇完黑潮探險之旅,見仲有少少時間先到日落,不如都試吓過去夕陽廣場啦~
離開前影咗兩張相~
128.jpg

129.jpg  

過去夕廣場,就要揸架車過去 P8 停車場~
其實呢個 P8 停車場,同 P1~P7 唔同,佢冇一個大路口可以一轉入去就係,但係由邊度轉入去,都只係靠估~
喺 GOGLE MAP 度睇,P8 嘅出入口,好似喺 P2 入面~
一路揸到去 P2,真係冇估錯,P2 嘅指示牌下面有個好細嘅 P8,掂!

過到去差唔多 P8,俾保安員截住,係咁講日文加雙手胸前打交叉,咁我以為只係唔俾車入啦,於是就喺前少少位置泊好部車行過去~
不過再次被截,佢又係咁講日文,咁我問佢「Closed?」佢猛然點頭~
夕陽廣場在夕陽前已經關閉,真係唔知講咩好......

下一站係「Kanucha Resort」
呢個就係我第一日嚟到就喺 Family Mart 度買飛嘅睇燈飾地方~

呢間 Resort,完全偏離晒一般遊客會去嘅地方,自成一角~
揸到過去,個天就算未黑晒,都應該差唔多~

結果未到 Resort,個天已經黑晒,又係要行經嗰啲冇街燈,雙線雙程嗰啲路~
不過呢邊好唔同,真真正正冇車,我都不自覺咁揸快咗,不過仍然阻住人......
行咗一段路,終於都見到有避車處,可以讓人行先~
嘿嘿,既然有車開路,就跟住你!

條友揸得勁快,要跟住佢行,係要有過人嘅膽識,更重要有魯莽嘅心態先得,但呢個唔係我囉......
梗係安全重要啲,於是我又開始放慢車速,好快就真正連佢嘅尾燈都見唔到......

到咗之後,有個閘口,我俾張飛佢睇,跟住佢又係咁同我哋講日文,來來回回,始終都係唔明~
佢好快就氣餒,沒好氣的咁俾我哋入,指住閘口左邊嘅草地,示意我哋泊上去~

呢刻我哋都有啲迷茫,泊完草地跟住點呢?
原來草地上面有個帳篷,負責處理燈飾活動嘅事情~
不過我哋同呢個人一樣係雞同鴨講~

佢俾咗張地圖我哋,用手指圈咗兩個地方俾我哋睇,原來呢度都幾大,每個區域之間都有一段距離~
不過最重要係,唔可以俾我哋自己揸車入去的,佢俾咗三個選擇我哋:
1. Walk (佢講完唔笑嗰吓好嘢......)
2. Free Bus (即係穿梭巴士啦)
3. Car (呢樣初時唔知係咩嚟,又唔係自己車,又唔係佢車我哋,淨係知要收費嘅)

Walk 又冇可能;Car 呢,初時完全溝通唔到,即係呢個選擇冇得揀;淨返嘅就係 Free Bus~
我哋問佢 Free Bus 幾耐一班,佢話 15 分鐘,咁都可以啦,點知講講吓就有車,嗱嗱聲返上車攞返啲必需拎嘅嘢再衝上穿梭巴士~

去到第一個燈飾點,我哋就明佢第 3 個選擇係咩嘞~
Car = Kart = Golf 車!
即係租架 Golf 車自行遊覽,1575 円兩小時,如果喺門口已經知,我哋都有可能會租嚟玩吓,不過而家冇啦~

燈飾講唔上十分靚,OK 啦~
130.jpg

131.jpg

132.jpg

133.jpg

134.jpg

135.jpg

136.jpg  

睇夠就等巴士去第二個燈飾點~
喺等車嘅時候,無聊睇過吓個巴士站牌,原來有分 AB 兩條線的,兩條線行嘅方向唔同,但都會走晒全個 Resort 的,我哋搭 B 線就快啲,不過都唔揀啦,總之有車就上~
喺等車嘅時候,屎塔話想補影少少相,講完就行咗去,我同佢講:「實喺呢個時候有車!」
世事總係咁,喺呢段時間,架 A 車嚟到......
我不停向入面望,唔見佢身影,司機都等咗我一陣,最後都係離我而去~

等到屎塔返嚟,再等咗一陣就有架 B 車到~
所謂「塞翁失馬,焉知非福」,我哋到達目的地嘅時候,影咗陣相,先見到頭先架 A 車到,我認得車上面嘅乘客係同一班人~

都係嗰句,燈飾講唔上十分靚,OK 啦~
137.jpg

137a.JPG

137b.JPG  

之前帳篷嗰個人,除咗俾咗地圖我哋,仲俾咗副眼鏡我哋~
原來用佢嚟睇嘢,啲燈會變做哈哈笑嘅樣!
由於我哋冇拎腳架,仲要分別用兩隻手揸相機同眼鏡,呢度當然又唔夠光,啲相真係震過貓王......
138.jpg  

睇夠走喇,就走返去門口等車~
排我前面嘅,其中有一對年輕男女,喺上車嘅時候,特意讓我哋上先,唔知係咪知我哋係遊客,特意以禮相待,定有其他原因,點都好,我哋連忙表示謝意,再上車~
搭返車到門口,攞返自己部車就走人~

下一站係「居酒屋ゆきの」
呢間居酒屋,據說好多本地人幫襯,又話食物質素好,價錢合理咁,又特別提到個苦瓜炒蛋好食(旅遊書嘛),就試吓啦~

到咗之後,入面視線範圍內都坐滿晒人,店員帶我哋去咗間好入嘅房,房入面有三張矮檯,中間嗰張有兩個人~
眼見就全面都係坐塌塌米,真係唔明啲日本人點解可以坐得咁自在......
(入面勁多人,費事影相,只影咗門口)
139.jpg  

我出發前已經記低咗苦瓜炒蛋嘅日文,不過唔知係我指錯咗定佢睇錯咗,總之嚟到嘅唔係苦瓜炒蛋,是旦啦,唔通要人換咩~
140.jpg  

跟住就再叫咗個牛肉定食~
141.jpg  

兩碟嘢不過不失,好家常菜嘅感覺,感覺環境真係好地道,大家嚟到呢度都係飲吓酒、傾吓偈,食物其實真係未必係重點,只要唔係唔好食就已經可以了~
旅遊書就形容價錢合理,計我話非常抵食就真!碟牛肉定食都只係 800 円,實在描述得太保守喇!

食完飯就揸車返酒店,途經便利店,買咗啲宵夜同早餐,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()