今日行程:

琉家 → 國際通 → 神戸 BAR 仲々

 

 

今日搭香港航空嘅 1110 班機到沖繩那覇空港,未夠九點就已經到達機場~
走到港航嘅櫃檯,我哋手上已經揸住電子機票,打算直接到櫃檯辦理將行李寄艙嘅手續~
不過好快就俾港航嘅工作人員有禮貎咁截住,問我哋攞護照幫我哋辦理登機手續~

由於我哋第一次搭港航,唔清楚具體手續應該係點,反正對方叫得我哋做嘅,相信都係應該要做嘅事情~
對方接過我哋嘅護照,再喺部自助辦理登機手續嘅機度掃瞄護照,樣子有點奇怪,再看看我哋手上嘅電子機票,佢先發覺佢做緊嘅嘢係唔需要再做~
唔......其實佢可以問清楚我哋有冇預辦咗登機手續先嘅,而我哋亦可以喺做呢啲嘢之前話聲佢知我哋已經有電子機票,係咪都需要做呢啲嘢......

將行李寄咗艙,我哋通常都會即時入閘做安檢及過關先,反正出面都冇咩好留戀~

入咗閘之後,想搵杯奶茶飲吓,好自然就喺大家樂度買咗兩份早餐慢慢嘆~

班機嘅閘口係 71,即係搭完無人駕駛仲要行到最遠嘅閘口,唔知係咪同走低價路線嘅航空公司有關呢?
01.jpg

02.jpg  

71 呢度冇得叉電,我哋走咗過 69,用三腳插同 USB 同時叉兩部手機,期間對面個男人走過嚟叉埋一份,唔通一齊叉開心啲?
不過佢點搞都搞唔掂,我八鬼卦望吓佢搞乜,原來佢用緊隻兩腳插,緊係插唔到啦,我就同佢講要三腳先得,於是就幫佢將嗰隻收起咗嘅第三隻腳拎埋出嚟,咁就搞掂喇~

屎塔放低咗部電話休息,我留意到個男人望咗部電好多次,我心諗:你咪駛旨意可以偷到我老婆部電話,我昅住你咖!

聽人講去沖繩較易遇上 delay,今次好彩呀,冇 delay,1110 準時開動,不過出到跑道前等咗好耐,可能都有半個鐘先真係起飛,其實都冇所謂啦,今日冇咩行程,遲咗都冇咩影響的~

從來對飛機餐都冇咩期待,不過今次真係有驚喜!
通常一係全餐,一係有粒糖,一係咩都冇,今次個餐係包嚟,有點意外,其實我冇所謂,咩都冇都得~
03.jpg  

仲有一樣嘢令我有點意外,就係入境日本要填嘅入境表派晒,我唔知係有部份人有派到定全機人都冇,我淨係知未見過有人派,亦都見到多次有人問而得到同一個答案就係派晒~

遇到三四次氣流,見到有個空姐,每次遇到氣流樣子都有點慌~
係,呢個係好正常,我都驚咖,只不過真係未見過驚到上面嘅空姐啫~

降落時有兩個人暈機浪,係咁嘔,真係替佢哋覺得辛苦,我都係第一次遇到有人暈機浪~

到埗後,梗係成咋人堆埋一齊填入境表啦,好衰唔衰,今次唔記得帶筆,要等人填完先有得填!
之後被安排到一號櫃檯排隊過關,唉,前面個外藉女士搞勁耐,最後係差唔多成機人最尾嗰個過關,好彩有晒 delay 準備,遲都冇所謂~

過咗關再填埋申報表,哼,又嚟!
過海關嗰時,有兩邊,共有五個人,五個人都係認識嘅,只有左邊有個男人係咁用日語同關員溝通~
兩個關員又互相溝通,唔知講乜,我哋已經係最尾兩個人,等咗成五分鐘,係,五分鐘真係好短時間,但試想像吓,只要過咗呢度,沖繩嘅自由大門就會為你打開,而我心目中嘅想法係,佢哋有咩問題咪由其中一個關員去處理,另一個關員處理咗我哋先得唔得呢?駛唔駛全部關員處理同一個 party 嘅人呢?
不過諗就咁諗啦,開聲就梗係唔會開聲,除非真係等咗好耐嘅啫~
其間有第三個關員出現,向我哋後面指,問個篋係咪我哋嘅,我哋望一望,填申報表嗰度真係有個篋,不過就唔係我哋嘅,最後佢插咀問係咁講日文嗰個男人,原來真係佢嘅,篋都可以漏......

過咗關就攞旅遊資料,不過啲資料都冇咩大作用,咁梗係攞咗先,以備不時之需嘛~
那覇空港國際航廈真係幾細,不過都早有聽聞,所以都不感意外~

今日行程係行國際通,住近單軌電車站,聽日去外島玩成日咁滯,所以唔會一落機就攞車,好自然就搭單軌電車過酒店先~
聽過人講話一落機就去攞車,但喺機場要等埋其他人,試過等大半個鐘先開車去 OTS,我聽到都怕怕,呢個都係我唔想一落場就攞車嘅其中一個考慮~

搭單軌電車係要過咗國內線嗰邊先嘅~

搭單軌電車,有種暢遊樂園嘅感覺,就好似遊覽嗰啲主題樂園嘅遊園電車咁~
原來單軌電車都會換軌嘅~
04.jpg  

今次住嘅酒店,最近嘅單軌電車站係美栄橋駅,由電車站行過去都真係有啲距離,不過方便我聽日嘅行程,都 OK 嘅~

講起呢間酒店,出發前都有段小插曲~
通常去旅行,都係我 plan 行程,住宿就交俾屎塔搞,佢同我講會住東橫INN,咁我就記低晒東橫INN嘅所有資料,包括電話地址座標步行路線等等~
隔咗一排,買咗機票就訂酒店,email 睇到嘅資料,咦,點解唔係東橫INN,係 Tune 字頭嘅?細問之下,原來屎塔改咗唔記得話俾我知......
如果冇留意個名唔同咗,到埗後實去錯~ XDDD

Check-in 完,出發前就請酒店幫我哋致電到「百年古家 ~ 大家」及「普天間宮」訂位先~

今日第一站係「國際通」
國際通,聽唔少人講話賣嘅產品都係差唔多,有點悶~
其實我都怕今日餘吓嘅時間全部花晒喺呢度有點悶,尤其我哋都唔好去旅行時 shopping 嘅~
不過點都好,第一次到沖繩,唔係完全唔行國際通吓化?

出咗酒店無耐,見到 Family Mart,即時走入去買飛先~
本來諗住去國際通先買,不過而家見到就梗係買咗先~
買咩飛呢?就係買 Kanucha Resort - Stardust Fantasia 晚燈嘅門票~
佢個收費規則有少少特別,唔係計人頭,係計車(軽、普通車),總之一部車就買一張飛,唔理你自己一個嚟定坐滿五個人,都係收同一個價錢~

入到便利店,將我準備好嘅嘢拎俾店員睇,店員就帶我到另一邊部機度~

買飛時都有啲誤會咖,好彩我準備充足~
因為佢都唔清楚收費係計車,而唔係計人,我就將我啲功課俾晒佢睇,咁就明晒喇~

買完飛就去食嘢先,我睇中咗「琉家」
琉家出名嘅係黑蒜麵,我都幾鍾意食黑蒜麵,所以就去試吓~

由酒店行去琉家都幾遠,途中仲落雨添,不過好細,冇咩影響~

附近環境~
05.jpg

06.jpg  

途經著名嘅「我那覇焼肉店」
07.jpg  

途經收費停車場,唔貴喎!
08.jpg  

長途拔涉行到去琉家,門口掛住個牌「準備中」,頂,未開,又信錯旅遊書!
咁冇計啦,餓又唔係真係肚餓嘅,為食多啲~
09.jpg  

食唔到嘢,就走去買優惠嘅景點門票先~
臨出發前喺網上面見到有關優惠嘅景點門票資料,比許田更平,所以就嚟試吓~
其實都有啲冒險咖,又唔係出晒名嘅 OTS,都唔知得唔得嘅,試吓囉,唔得都係一種體驗,一種回憶,最多都係蝕少少錢啫,冇咩大不了嘅~

途中經過「塩屋」,隊返杯雪糕先!
10.jpg

11.jpg  

有好多種味嘅鹽~
12.jpg  

種種都試過,其實都冇咩特別,我同屎塔都不其然諗起「weird」呢個字!
唔落最好食!塊鹽餅都唔錯~
比較值得講吓嘅係「炸药盐」,辣辣地鹹鹹地咁啦,拎出嚟講吓都只係因為個名唧~
13.jpg  

根據地址順利搵到賣優惠券間嘢,亦成功買到,成功咗第一步!
用唔用到就要下回分曉喇~

我喺呢間嘢度順便問埋「美ら海水族館」嘅入場券,出乎意料,以原價出售......
咁梗係唔駛喺度買啦,國際通有間嘢似係 OTS 嘅附屬公司,喺佢度買就同喺 OTS 租車嗰度買一樣價錢~

出返大街就直奔頭先講嗰間 OTS 附屬公司買「美ら海水族館」嘅入場券,仲有嘢送,小毛巾及環保袋各一~
初時以為送晒俾我哋,我哋邊多謝邊擸嘢,但俾佢哋截住咗,經過幾次來來回回嘅身體語言,終於明白了~
原來係二選一~
咁我又唔明喎,我哋揀咗小毛巾,佢就送咗兩條俾我哋,即係數量上係送「二」啦,如果我分開買,一人買一張飛,咁係咪都可以二選一?
如是,我先前每樣擸一件咪一樣,冇分別咖喎,不過是旦啦,人哋送嘢俾你,收咗就算,唔通仲難為人咩~
14.jpg  

跟住就正式閒逛國際通,一如其他人咁講,間間賣嘅嘢都差唔多~
一路行一路行,就行咗入平和通,呢條街就冇咁遊客,不過都唔代表好吸引~
喺呢度買咗生果,再去埋廁所~
點解連去廁所都要提呢,喺平和通入面,行咗條橫街,都有近百米,係一間公廁嚟,真係乾淨得難以置信!
15.jpg  

喺平和通出口,見到啲有趣嘢~
16.jpg  

其實佢係雪糕嚟,咁樣食嘅~
17.jpg  

出返國際通,我哋決定唔再行落去,對面全部都唔行喇,真係有啲悶~
悶到都冇咩點影相,就貼幾張記念吓~
18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg  

由平和通出嚟,過咗對面三越地庫幫家姐茶葉~
不過搵極都搵唔到,問埋人,幾經轉折,只係得到雙手打交叉嘅手勢~
咁冇計啦,行埋對面 Calbee 就正式離開國際通~

下一站係「神戸 BAR 仲々」
嚟沖繩,都想試吓石垣牛,不過要自己燒呢,就唔多喜歡~
我成日覺得,食咁靚嘅牛,我自己又唔識燒,怕嘥咗啲牛(同埋錢......),所以就揀咗呢間有讚冇彈,又係用炭火燒嘅石垣牛店,仲聲稱每隻牛都有証書的~
出發前已經上網訂咗位,因為我知道間中會被包場,訂位先穩陣啲~
不過由於我哋提早離開國際通,預計到達時會比訂位時間早,可能要等吓都未定~

呢間嘢離國際通唔遠,好快就行到......附近......
只係到附近,係因為搵嚟搵去都搵唔到,其間碰到幾個香港人,佢哋都係搵緊某店舖,我不禁懷疑佢哋都係搵緊神戸 BAR 仲々~
再搵咗陣,唔掂喇,真係要搵個人問吓~
附近有間好光猛嘅舖頭,就走入去問吓~

行緊去嘅時候,先前嗰幾個香港人就喺呢間舖頭度走出嚟,唔通佢哋又係入去問路?
入到去見到位小姐,我哋一開口問,佢個表情話我知,頭先嗰幾個香港人都係搵緊神戸 BAR 仲々!
我諗年終都有唔少人走嚟問佢,打搞晒真係唔好意思~
呢位小姐好有禮貌咁話我哋知點去,原來就喺隔離......
26.jpg  

個招牌就喺棧燈度,都真係幾難察覺到~
27.jpg  

我哋入去嗰時,係跟住嗰幾個香港人入去嘅,佢哋同啲店員講咗幾句就行返出嚟,原來今晚已訂滿座,冇位囉~
好彩我哋有訂到位咋!
跟住到我哋行埋去,個店員本來都想同我哋講冇位,不過我哋俾佢睇返張訂位確認信佢先至請我哋坐~
嗰幾個香港人仲問我哋點解有位~

呢度環境好暗,現場採 BAR 檯式設計,計埋我哋得四個客,可能仲早啦,訂咗座嘅客未嚟呱~
咁嘅環境,唔係幾好意思影入面相,淨係影咗門口位~
28.jpg  

叫咗兩個餐,跟餐有飯有沙律有漬物~
29.jpg  

100g 脊里肉,好有牛味,十分好吃!
30.jpg  

100g 沙朗,入口溶化,口感很好!
31.jpg  

兩款牛都係,落少少海鹽會更好味,但千其唔好多,少少就夠~
不過以 11000 円埋單計,真係覺得唔值!好食係好食,不過下次再嚟沖繩都應該唔會再試囉,上次喺大阪「燒肉M」度食滿足得多!

食飽飽就步行返酒店,途經便利店,買咗啲宵夜同早餐,完結日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()