close

今次台灣之行,野蠻啲講句,係香港快運迫我哋去嘅!
上年年尾上網搵沖繩機票嘅資料,見到香港快運由香港飛台中只需 $50,真係忍唔住唔去買!
由於今年年頭會去沖繩,自然買台中機票時唔會買得太近沖繩嘅旅程~
優惠機票出發有效期到十月,亦唔係個個日子買到 $50 嘅價錢,其實搶到已經好幸運,最後就買咗 11/10 ~ 15/10 呢幾日~

我呢,去旅行通常都去八日或以上先夠喉,今次去五日,主要因為想就埋兩個朋友~
不過可惜吖,佢哋最後都係決定唔去,都唔緊要嘅,最緊要我有個最佳旅遊伴侶同我去~

五日四夜行程,本來已經唔算長,點知有人買機票嘅時候,買咗夜機去午機返......
實質只有三日多少少......
要改時間的話,每程要補 $700,唔駛講,梗係唔改啦,接受現實把啦~

去台中玩,我通常都會租車,上兩次去台中,都要喺機場搭的士出市區再租車,今次好啲囉,格上喺機場嘅分站由今年開始,可以提供租車同還車服務,咁我一落機就可以攞車,正!

不過我開心得太早喇,頭痛嘅問題好快就出現,準時起飛的話,去到台中嘅時間係 20:15,而格上嘅營業時間只係到 20:30,我就算準時抵達,順利入境都唔一定趕到,更何況班機唔一定準時起飛......
當然,我可以選擇第二日先租車,不過,我哋已經冇咩時間玩,所以想話趁仲趕得切,落機即刻揸車入日月潭,第二日起身就可以開始行程~

我將我呢個問題話咗俾格上知,回覆返嚟嘅答案簡直令人震驚!
「如因為飛機延遲抵達因素,只要確定有飛,我們會等您的」
呢句說話,深深咁烙咗喺我個腦入面,呢啲服務,去邊度搵?有佢呢句,我真係放心晒!

呢次係我第三次去台中,不過其實頭兩次都唔係好主要咁遊台中,所以今次就會集中返喺台中同埋南投~
其中日月潭係必遊地點,因為第一次嚟台中時,有去到日月潭,不過當時好大雨,真係可以話去咗等於冇去,今次希望唔會又咁黑仔啦~

由於我哋唔太喜歡 hea 遊,所以甚少會去啲去過嘅地方,通常都只會去啲未去過嘅地方,不過其實台中同南投,我哋有興趣嘅地方唔多,所以啲出名嘅大景點,就算冇大興趣都會去吓
橫掂今次冇太多地方想去,於是我就加插咗自助餐同溫泉呢兩個項目~
唔知台灣嘅自助餐係點嘅呢?有啲期待!

呢次旅程,我好早就計劃好晒,跟住就放低咗冇理過,直至屎塔有日同我講,我哋仲有個幾星期就去台灣喇喎~
係喎,個幾星期咋喎,話就話計劃好晒行程,但其實仲有大把嘢要準備,其中一樣最花時間嘅就係將啲景點喺地圖度做標記,方便搵路~
我習慣記晒喺兩個唔同嘅地圖 apps 度,不過今次唔夠時間,只係記咗喺其中一個度,可能今次日數比較少,又係相對熟識嘅台灣,所以出發前都冇太上心~

行程:
Day 01:格上租車機場站 → 潭暉時尚風華旅店
Day 02:孔雀園 → 慈恩塔 → 玄光碼頭(阿婆蛋) → 搭船到水社碼頭 → 搭船到伊達邵碼頭 → 伊達邵瑪蓋旦 → 搭船到玄光碼頭 → 車埕火車站 → 集集軍史公園 → 集集鎮武昌宮 → 集集火車站 → 象鼻山瞭望台 → 妖怪村 → 杉林溪大飯店
Day 03:杉林溪 → 猴探井天空之橋 → 寶島時代村 → 圓滿教堂 → 僑園大飯店(自助餐) → 伊豆日式露天溫泉
Day 04:新社莊園 → Alpaca Coffee 草泥馬咖啡 → 安尼公主花園 → 宮原眼科 → 這裡有貓輕食屋 → 中華夜市 → 心驛商旅
Day 05:月眉天馬牧場 → 格上租車機場站


好,出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()