close

今日行程:

Day 01:格上租車機場站 → 潭暉時尚風華旅店

 

 

第一次搭香港快運,都有晒心理準備,預咗要去較遠嘅登機閘口,知道機上冇免費飲品及食品,自帶嘅只能繼續帶,不能拎出嚟享用~
呢啲都係小事,最希望唔好 delay,唔好要格上嘅職員等我哋就好~

去到閘口,非常多人,大部份人都係遊客(講國語同普通話),幸運地,都搵到兩個叉電位幫電話叉吓電~

時間差唔多,冇任何形式嘅告示話會 delay,我就 send 個 email 俾格上,將個情況話佢知,等佢有個預算~
到最後都係冇 delay,GOOD!

好快就到達台中機場~
咦?咁嘅?今次係我第三次嚟台中機場,不過今次個環境係我未見過嘅!
唔知係翻新過,定係搬咗航廈,新咗好多,地方亦大咗,行李輸送帶亦由以前只有一條變成而家有兩條,足足多咗一倍! XDDD
唔單只係咁,等行李嘅時候,仲有緝毒犬周圍嗅,不過成效似乎唔大,因為佢都有反應過四五次,次次檢查完都係冇嘢搵到......
DSC_0010.JPG  

拎完行李,就要搵 ATM,由於現場環境同上兩次嚟係唔同,所以都真係要周圍睇吓先知 ATM 喺邊~
搵到喇,入卡,入密碼,等,然後被拒絕......
再試,入卡,入密碼,等,然後再被拒絕......
天呀,發生咩事呀!

後面有幾個人排緊隊,我唔想霸住部機係咁試,我走到龍尾,想話排隊再試吓~
喺呢啲時候,難免會將我僅有嘅偵探細胞叫醒,哼,養胞千日,用在一時,我好快就諗到點解喇!
相信係因為我未開通海外提款功能!
唉,點算呢?我印象中好似可以電話即時開通嘅,唔理咁多,打個電話去銀行先!

此時,我叫咗屎塔去格上搞手續先,起碼俾對方知道我哋已經到咗~
好彩,真係可以喺電話即時開通,之後戰戰兢兢咁再試,得咗!
雖然嘥咗少少電話費,不過經過今次,我相信印象會好深刻,下次應該唔會唔記得啦~
我急步過去會合屎塔,話埋俾佢知我成功撳到錢,大家都鬆口氣~

好快就搞掂租車手續,對方想幫我哋設定到第一站嘅 GPS 資料,當佢知道我哋要去日月潭時,佢有少少愕然,係少少,唔係好多,睇得出佢抑制住自己嘅感覺~
我明嘅,夜麻麻仲要走兩個幾鐘路,其中一部份仲係沿湖嘅連續 S 形彎路,唔擔心就假嘅,但又唔可以作出干涉,唯有叫我哋小心啲~
我租車一向都係揀最平嘅嚟租,做腳姐,唔駛咁高享受嘅~
不過今次唔同,我好慷慨咁俾多幾十蚊港幣一日去租部新款啲嘅車~
我當然唔係貪款,只係貪車齡新,如果係舊款新車,我一樣冇所謂~
DSC_0015.JPG  

部車的確仲有新車嘅味道,不過都行咗近萬公里,唔算少呀~
睇睇啲油,未必夠去到日月潭,中途入一入油比較穩陣~

好快就上到高速公路,但我預期唔會有中途休息站,即係話,唔會有油站~
GPS 顯示要行幾十公里先到分支路,幾十公里,夠油嘅,離開高速公路先再搵油站~

幾十公里過後,終於到分支,點知又係幾十公里嘅高速公路,呢吓我開始有少少擔心,不過其實我幾有信心啲油捱到呢幾十公里嘅~

完咗呢幾十公里,真係落橋喇,呢頭係我第三次嚟,我同屎塔都記得附近有油站嘅~
不過咁,依照先前幾十再幾十公里嘅表現,要捱到去日月潭,相信都冇問題,咁又梗係冇理由經過油站都唔入油啦,只係冇咩危機姐~
轉個彎,行多幾百米就見到有油站,咁就更加安心啦~

再前去民宿嘅路上,見到便利店,就停一停買啲嘢食,因為今晚嘅晚餐,其實未有著落......

去到水社碼頭附近嘅停車場,亦係我上次嚟呢度泊嘅同一個停車場,不過今次有啲唔同......
上次係免費嘅,而家要收費,而且假期逐個鐘無上限收費,泊過夜喎,條數咪好襟計!
都係問問民宿老闆穩陣啲~

問過民宿老闆後,都係要泊呢個收費停車場,不過就可以收平啲,NT$180,可以一直泊到聽日中午十二點~
算係咁啦!

我哋喺民宿門口落咗行李先,民宿老闆話我哋自己揸車,好利害~
上次喺墾丁又係咁,今次又係咁,其實我相信非常多港人會喺台灣自駕遊,都應該見慣晒,有咩咁稀奇?
不過我不得不承認,喺台灣揸車,比喺香港揸車要小心好多!

搞掂晒啲嘢就上房休息,瞓落床時,有種奇怪嘅感覺,從未試過去旅行,由到埗到瞓覺,咩行程都冇,感覺怪怪的~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()