close

今日行程:

Day 02:水社碼頭 → 孔雀園 → 慈恩塔 → 玄光碼頭(阿婆蛋) → 搭船到水社碼頭 → 搭船到伊達邵碼頭 → 伊達邵瑪蓋旦 → 搭船到玄光碼頭 → 車埕火車站 → 集集鎮武昌宮 → 集集軍史公園 → 集集火車站 → 妖怪村 → 杉林溪大飯店

 

 

民宿有包早餐,08:30 落到樓下食早餐,已經坐咗好多人,而且已經食到尾聲,睇樣似係台灣人多,唔通台灣人都習慣早起嘅?

早餐就冇得揀嘅,一隻隻碟放晒喺度,等佢將啲食物放好上碟就自己攞一碟咁~
早餐冇咩特別,都係啲火腿蛋呀咁,不過有樣嘢又幾有心,碟上有四片生果,係四片唔同嘅生果,看似普通,但又確實少見~
001.jpg  

飲品有四款,係邊四款就唔記得,都係啲普通飲品,令人不解嘅係,飲品前方係冇名牌嘅,佢見我哋過嚟就逐一話俾我哋聽係咩嚟~
嗯......見一個講一次,其實係咪有啲多餘?整個牌寫住咪仲好~
不過人哋有人哋嘅諗法啦~

較早前有朋友去完日月潭,佢話就咁喺售票處賣嘅一日船票係 NT$350,但幫襯民宿買就只需 NT$100~
其實噚晚民宿老闆都有問過屎塔,不過當時我去咗泊車,屎塔唔清楚行程,所以聽過就算~

食完早餐就向老闆詢問船票事宜,一如預期之內,NT$100 位,其實 NT$100 位又唔算話好好好平,只係 NT$350 位就實在係好好好貴啦!

本來我個行程係揸車去孔雀園先,晏啲先返嚟行吓水社碼頭一帶,不過而家個停車場要收費,而而家部車又可以泊到中午 12:00,我係咪應該唔好郁車住呢?
我試調咗幾次行程,都冇咩結論,其實當中最大問題係,而家啲舖頭未開齊,否則可以行吓街先,行完就唔駛再返嚟水社碼頭~
其實呢,我心裡面都決定晏啲再返嚟就再俾錢泊車,都係有限錢,最緊要就自己行程~
不過屎塔話,都係想行吓街,唔係想行舖頭,未開都冇所謂,所以最後都係行吓街先~

附近有間精品店,幾值得行吓~
002.jpg  

附近街道~
003.jpg  

行到去旅遊中心,上咗二樓,屎塔望吓周圍環境,半猶豫半肯定咁話今次係同我第三次嚟日月潭~
而我非常肯定我今次係第二次嚟日月潭,屎塔,你唔係同我嚟嗰次係同邊個嚟咖?
004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg  


重回似曾相識嘅碼頭,唔同嘅係,上次好大雨,今次就好好天~
不過都係周圍行吓,冇咩特別~
009.jpg

010.jpg

011.jpg  

行夠就返去攞車~
上次泊嘅時候就冇呢啲閘嘅~
012.jpg  

上次嚟嘅時候,全個場都可以泊,今次就唔同,有一行(兩排)放晒和運租車公司嘅車,有一半都係電動車~
013.jpg  

下一站係「孔雀園」
根據 GOOGLE MAPS 嘅資料,由水社碼頭過孔雀園唔駛十分鐘,所以我本身計劃晏啲返嚟先行吓街,咁都唔算唔順路~
我刻意講起呢啲嘢,係因為孔雀園嘅地點同 GOOGLE MAPS 有出入~

過去孔雀園時經過日月潭嘅湖邊,我已經覺得唔對路(因為我所睇到嘅係唔會經過),最奇嘅係經過埋文武廟!
我知文武廟喺邊,所以一見到文武廟就大感驚訝,完全唔係嗰個方向!
但係我對 GPS 又幾有信心,路上亦見到孔雀園嘅路牌,咁我相信一係 GOOGLE 出錯,一係孔雀園搬咗~
雖然成個孔雀園搬嘅機會又真係少啲,不過......唔好諗咁多啦,冇理由路牌都係錯嘅~

本來冇計劃去文武廟嘅,覺得呢啲廟好似間間都差唔多咁,不過頭先經過之後,又心思思想去睇吓,反正近嘛,想睇,咪去睇囉,遊覽完孔雀園就去~

照住 GPS 去到孔雀園,園區比想像中細,可以話係一眼見晒~
孔雀數量唔多,亦唔見有人哋啲相咁正,隨時都見到孔雀開屏,現場係一隻開屏嘅孔雀都冇~
逗留咗唔係好耐就離開~
014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg  

下一站係「慈恩塔」
離開時,一味睇住自己嘅行程,完全唔記得返轉頭去文武廟,直衝計劃好嘅慈恩塔~
019.jpg  

到咗慈恩塔,剩返三個車位,其中兩個係電動車優先,咁我當然就泊喺唯一一個非電動車嘅車位啦~
020.jpg  

嚟到慈因塔入口,地面顯示離慈恩塔仲有 570 公尺,570 公尺唔算好長,不過 570 公尺向上嘅梯級,對一般人嚟講,有點吃力吧~
出奇地,屎塔似乎好能夠應付到呢種環境,冇話氣來氣喘咁,有點出乎意料之外~
而我,我已經好多年冇搭過公司部 lift,一般上落都係行樓梯,所以行樓梯對我嚟講就冇咩問題嘞~
沿途地面都有標示距離慈因塔仲有幾多公尺,好讓遊人心中有數,仲要行幾耐~
021.jpg  

步道中途嘅風景~
022.jpg  

上到去慈恩塔,塔本身就冇咩特別,單一座塔,有點孤單~
023.jpg  

不過我哋上嚟唔係為咗一睹呢座塔,係為咗上塔頂,欣賞日月潭~
未上到頂,聽到震耳欲聾嘅敲鐘聲,原來塔頂有個大鐘~
隔咗唔係好耐,又響過,奇嘞,隔咁短時間又響嘅,唔通唔係因應時間而響嘅?
向上望吓,敲鐘嘅係個細路仔,哦,明喇,個鐘係任人敲嘅~
024.jpg

025.jpg  

究竟呢張相入面有幾多個四邊形呢?@@
026.jpg  

上到塔頂,向外望嘅風景都算幾好~
027.jpg

028.jpg

029.jpg  

慈恩塔呢度人唔多,塔上面就更加少人,好難想像呢度係日月潭嘅其中一個著名景點~

下一站係「玄光碼頭」
離開慈恩塔,就過去玄光碼頭行吓,去得玄光碼頭,當然要試埋聞名已久嘅阿婆茶葉蛋啦!

去到玄光碼頭,停車場滿晒,不過好好彩,咁啱有部車離開,正!
本來呢,就冇諗住去玄光寺嘅,不過原來呢個碼頭冇咩嘢行,反正又好近,所以就過埋去睇吓~
030.jpg  

玄光寺呢度真係爆多人,簡直係寸步難行!
有好多人排隊影石~
031.jpg  

從玄光寺望向日月潭~
032.jpg

033.jpg  

行咗個圈,又唔見阿婆茶葉蛋,就行去第二度再搵吓~
碼頭唔大,唔喺呢邊就實喺嗰邊啦,好容易就搵到~
034.jpg  

阿婆茶葉蛋嘅呢一邊,擠擁程度更甚~
早已聽聞買阿婆茶葉蛋要排長龍先買到,所以見到人潮都不感驚訝~
不過,唔知點解唔係好搵到邊條係人龍,睇真啲,原來根本就冇人龍!
啲人根本就唔係排緊隊,咁仲好啦,唔駛排~

我走去買咗兩隻茶葉蛋,著實帶點期待~
035.jpg  

食咗一啖,好食係好食,但係......真係好食到街知巷聞,要慕名而來咩?
未到囉~~~

下一站係遊船河
所謂遊船河,只係由玄光碼頭搭船去水社碼頭,再搭船去伊達邵碼頭而已~

我哋都未搭過呢度嘅船,真係有啲迷茫,知道有唔同公司唔同航線唔同時間唔同號碼嘅碼頭,我哋去到售票處出示返張一日票,問明碼頭號碼就行過去~

行到過去得一架船,架船成條龍咁,我哋都好猶豫究竟係咪呢架~
船上面有個人喺度食緊煙,佢望吓我哋又冇理我哋,我哋又費事阻住佢扯煙,就等吓~
都等咗一段時間,現場係完全冇變化,無耐有人目標好清晰咁行到嚟直接就上咗條龍船,於是我哋又跟住佢哋上~
一上咗條船,我就深信我哋上錯咗船,因為入面係有好幾張弧形大梳化,著實唔似係普通用作最基本交通工具嘅船~
但我哋都想確認一下問吓人,得到嘅答案係,呢隻係包船嚟~
036.jpg  

走返出嚟,我哋去咗另一邊碼頭問人,嗰個人打量咗我一眼,唔係好想答我咁指一指去我原先所在嘅碼頭~
既然係咁,即係原先個碼頭實啱,只係船未到而已~
繼續乾等,咁始終都等到有船埋岸嘅,今次終於都啱喇!
037.jpg  

碼頭風景~
038.jpg

039.jpg

040.jpg

041.jpg  

船程十多分鐘,司機一路揸船一路講解日月潭嘅事情~
遊湖本身有點沉悶,還好司機講嘢又幾風趣~
「你知道日月潭底最多是甚麼嗎?是手機!」
「錯過了今天的尾班船不用怕,我一定會來接你的,明天吧!」
042.jpg

043.jpg

044.jpg  

到咗水社碼頭,我以為等一陣就會開船到伊達邵碼頭,原來嚟到水社碼頭,可以話係總站,本身呢隻船唔會開住,要搭第二架船~
落咗船就行前去搭另一架船,只係等咗幾分鐘就開~
同樣都係十幾分鐘就到伊達邵碼頭~
045.jpg

046.jpg  

山邊好似俾人剃咗頭嘅係去九族文化村嘅纜車~
047.jpg  

伊達邵碼頭呢邊非常熱鬧,勁多人~
我知道伊達邵呢邊可以行吓街,而且我仲諗住喺呢邊食晏~
由於船程班次關係,留喺伊達邵嘅時間唔算充裕,我決定去食嘢先,有時間剩先行吓街~

下一站係「伊達邵瑪蓋旦」
我計劃好到伊達邵瑪蓋旦食晏,由碼頭行去伊達邵瑪蓋旦不到十分鐘步程~
一直諗伊達邵瑪蓋旦會有濃厚嘅民族風,我真係諗得太多,餐廳環境與一般餐廳無異,只係內裡放置咗一啲民族擺設,反而同成個環境格格不入~
048.jpg

049.jpg

050.jpg

051.jpg

052.jpg  

嚟到嘅時候,餐廳裡面可以話係滿座,職員們亦實在有點忙碌,基本上都唔係好得閒理我哋~
幸好近門位置有一張二人檯,剛好有人離座,不過呢張二人檯,明顯係夾硬加落去嘅,不過都冇所謂啦,反正呢度完全唔係食環境~

食物種類算幾多,而且好多名稱都幾有民族風,見到佢嘅二人套餐都幾豐富,網上面嘅評語都還可以,所以就叫咗呢個「邵族勇士餐」
落單點菜,侍應竟然唔明白我哋想叫啲咩,大佬,成個餐牌指住俾你睇我哋要咩套餐,你都咁猶豫做乜鬼?
結果佢扮晒明咁行開咗,阿疑似老闆娘目睹成個過程,同個侍應傾咗兩句,阿疑似老闆娘就走埋嚟指住餐牌個套餐問我哋係咪要呢個~
佢冇指錯呀,咪就係揭開餐牌,套餐嗰一版,最底下寫住「邵族勇士餐」二人份呢一個套餐~
我相信呢個套餐幾多人點,因為我上網睇過嘅網誌,十居其九都係點呢個,就算今日第一日返工,都冇理由唔識~
我當然唔係怪佢啦,純粹覺得奇怪而已~

點完菜,成間餐廳已經冇咩客,好明顯,剛才嘅客人係旅行團嘅團友啦,否則點會全部一齊離座吖~
嚟到呢刻,我有啲後悔揀咗呢間餐廳,環境唔得,亦都因為偏見,硬係覺得旅行團包得團去幫襯嘅餐廳,會好商業化,會將貨就價~
不過咁,我都係蠢咖喇,叫得套餐,根本就唔應該有太大期望~

食物好快就上晒檯,以價錢同份量嚟講,真係超值,兩個正常食量嘅人都未必食得晒!
啲餸菜算係幾有特式,除此之外,都冇咩評語~
053.jpg

054.jpg

055.jpg

056.jpg

057.jpg  

059.jpg  


058.jpg

食完嘢仲有啲時間,就行吓市雜,可能我真係冇咩行街癮,覺得個市雜冇咩嘢睇,唔單只我,其實屎塔都覺得係~
060.jpg

061.jpg  

行完市雜,步向碼頭之際,屎塔發現個自拍神器有部份零件唔見咗,於是我哋就分頭去搵,不過結果都係搵唔返......
不過都係好小事,屎塔都冇話好唔開心~

遊覽完伊達邵,就搭船返去玄光碼頭攞車~
搭呢程船同之前嗰兩程有啲唔同,今次睇完張一日票,就蓋咗個印喺隻手度,就好似啲主題樂園咁,代表今日可以自由乘搭~
咁點解之前嗰兩程都冇蓋到印嘅呢?

下一站係「車埕火車站」
上咗車,想話 SET 返個 GPS 去下一站,不過見到有人等緊我哋個車位,就想盡快郁車,俾個車位人先~
就係咁,我哋就喺未 SET 好 GPS 嘅情況下開車,亦因為後面有車跟住,我又唔能夠停低部車,去到路口都係是旦行住先,等屎塔搞個 GPS~
一直以為就算行錯路都冇問題,最多咪搵路返轉頭,所以都冇放上心繼續向前行~
SET 好 GPS 後,佢係咁講「如果可以嘅話,請掉頭。」
咁我就留意吓啦,點知一直行一直行都冇位俾我掉頭,最後都唔知自己行咗去邊,淨係知我一直遠離緊 GPS 想我行嘅路線~

直到我遇到一處可以掉頭嘅位,已經係圍住日月潭行咗半個圈,由於一路都非常多車,車速好慢,所以喺呢度真係嘥咗好多時間!
多車所以慢,當然係定律,但最離譜嘅係,有啲對頭車騎住中間分隔線行,佢遇到對頭車都冇縮返入自己行車線,每部車遇到佢都煞車再扭軚閃避,有咩辦法唔慢!
都唔明啲人點解要咁揸車,係咪精神有問題?

終於都到車埕火車站,嘩,非常多車,唔好話停車場,就連街邊兩旁都擺晒車,完全冇位泊車!
我哋只好向前行,睇睇前面點情況~

一路行一路行就上咗半山,沿途見過一次私人停車場,NT$100/次,不過我覺得位置唔太好,所以冇諗住泊~
再上再上,又見到私人停車場,NT$100/次,呢次地點唔錯,而且唔想再揀,再揀真係俾錢都冇得泊~
062.jpg  

決定好就扭入去,剩返一個打斜嘅集角位,我好有衝動學台灣人咁用頭入,就咁一嘢隊入去就搞掂~
不過現場環境狹窄,嗰個所謂嘅車位更加唔係正式車位,如果用頭入,走嘅時候稍為有車泊得唔好,我都真係未必走到~
為安全計,就算麻煩的我都決定掉頭用尾入~
泊好車,拎定 NT$100 出嚟,不過個阿叔唔見咗,咁就攞車時先俾啦~

停車場出嚟,轉右落一條小斜路,左邊已經係個小湖,右邊係火車站,好方便,我諗下面免費嗰啲車位都應該冇咁方便~
車埕呢度都幾多人,我哋首先行吓個火車站先,車站個木造屋頂好特別,真係可以當係一件藝術品咁去欣賞~
063.jpg  

跟住游走動線去行咗個圈,冇咩特別嘢睇~
064.jpg

065.jpg

066.jpg

067.jpg

068.jpg  

唯一係上咗一層,去到接近屋頂位置有條橋,叫做居高臨下咁睇吓嘢~
069.jpg

070.jpg  

行行吓就行到去車軌嗰邊,呢邊風景真係不得了,直情係甚麼「茶是故鄉濃」呀,「酒是故鄉醇」呀,「鹽是故鄉鹹」呀咁,好靚好舒服,喺度野餐真係一流!
071.jpg

072.jpg

073.jpg

074.jpg  

期間屎塔係咁摷個手袋,好似唔見咗嘢咁,細問之下,原來係唔見咗把遮~
把遮呢,就唔係鑲咗鑽嘅,一啲都唔值錢,係怕要用嘅時候冇得用姐~

喺度都逗留咗相當嘅時間,真係唔係好捨得走,不過冇計啦,總有離別嘅時候~
再嚟就行埋小湖嗰邊,可恨呢邊爭咁啲陽光,否則個畫面會更靚~
075.jpg

076.jpg

077.jpg

078.jpg  

最後食咗杯玫瑰味嘅雪糕就離開~
079.jpg

080.jpg

081.jpg

082.jpg

083.jpg

084.jpg

085.jpg  

車埕雜影~
086.jpg

087.jpg

088.jpg

089.jpg

090.jpg  

返去攞車時見到個阿叔,嗱嗱聲俾咗錢先,唔係陣間又唔知佢走咗去邊~

俾咗錢,上埋車,不過未走得喎,因為有部車擺咗喺通道,亦有部車打算走,不過兩車嘅司機喺度互相交談,唔知傾乜~
兩個人中間約有一米距離,其中一個嘅重心向後,唔似會傾得耐,咁我咪等吓囉~
係呀,傾就唔係傾咗好耐,不過郁車就真係郁咗好耐,要走嗰個係咁前前後後,頂鬼住晒嗰個又郁都唔郁,大家都唔當一回事,唔通呢啲就係台灣文化?
前前後後嗰個仲有一嘢倒車時撞到後面啲鐵枝鐵網,落車睇一睇又上返車繼續前前後後,好似冇事發生咁,睇場阿叔都唔當一回事,連走埋去睇吓都冇,唔通呢啲又係台灣文化?
我真的不懂~

搞完一場大龍鳳,我好慶幸我嚟嗰時用尾入,如果用頭入,而嗰條友又唔肯郁車的話,冇二十手軚都走唔到!
正想開車之際,個阿叔走埋嚟,不停發兩個音,第一個音好細聲亦好短,真係聽唔到,第二個音同樣短促,但起碼聽到近「SA」音~
我同屎塔都完全聽唔明佢講咩,佢似係連國語都唔識講嘅深山阿叔,佢見我哋聽唔明,都冇嘗試用其他方法或字眼去令我哋明白~

佢講咗太約有五次,我終於明白佢講咩!
佢係話「雨傘」!
屎塔國語一向好過我,連佢都聽唔明嘅,我竟然聽得明!
真係不得不佩服人類潛藏喺內心深處嘅潛能,喺危急關頭就會爆發一直都未被開啟嘅小宇宙,點解我咁講呢?
因為個大叔每一個「SA」音都向我噴一次口水,我實在頂唔到幾多次咁猛烈嘅生化攻擊,我必需要盡快明白佢想講咩,否則我一定俾佢嘅口水浸到客死異鄉!

當我哋知道佢講咩嘅時候,我哋不停點頭,佢就即刻急步走向不遠處,拎住把遮走過嚟,正正就係屎塔嗰把遮~
呢個大叔,俾返把遮我哋嘅時候,好開心,佢嘅笑容可以話俾充滿重真,其實都幾可愛~

下一站係「集集鎮武昌宮」
集集鎮嘅武昌宮,經歷 921 大地震之後,全宮盡毀,但沒有倒塌,被原址保留~

本來呢,下一站應該係欄河堰,喺嗰度可以睇到排洪時嘅壯觀景況,不過我哋喺車埕呢度留戀得太耐,過晒原定時間,唯有刪減呢個景點~
不過咁,當安慰自己,排洪係不定時嘅,邊有咁好彩俾你遇到吖~

去到集集鎮,GPS 帶錯路,去咗唔知邊道,不過呢,GPS 錯極都有個譜,至少我地而家喺集集鎮,睇地圖去目的地都係可以嘅~
出發前辛辛苦苦喺 OFFLINE MAPS 度記低晒啲景點,而家大派用場喇~

去到武昌宮,喺外面已經見到成座遺蹟~
091.jpg

092.jpg

093.jpg

094.jpg

095.jpg

096.jpg  

而喺呢座遺蹟嘅前方,就係一座新嘅武昌宮,係 921 地震之後新建嘅~
097.jpg

098.jpg  

不過我個人覺得呢座遺蹟真係有啲危險,唔敢走得太近,歪歪斜斜,已然損毀嘅武昌宮,誰敢保証佢唔會近一步下塌?
成座建築物損毀到咁嘅樣,又唔可以入到去,單憑喺外邊做勘察,真係可以確保到係安全?
不過我對呢啲嘢又唔認識,可能真係得啦,我就冇咩信心嘞,不敢走近~

下一站係「集集軍史公園」
天色開始暗,其實正確嚟講,係開始黑先真,我哋趕緊過埋去集集軍史公園~
步行過去都唔駛五分鐘,揸車過去更加係轉眼就到~

軍史公園,都想像到係點樣,做功課時其實都睇到唔少相,不過親自到來,又係另一種感覺~
099.jpg

100.jpg

101.jpg

102.jpg

103.jpg  

睇睇吓,突然聽到有火車聲,我走出公園外睇吓,見到有一列疑似觀光列車駛近,我即刻叫屎塔出嚟睇吓~
我本身就唔知呢度有觀光列車(認定咗佢係)嘅,所以覺得有啲突然,又有少少有趣~
104.jpg  

等到部列車走咗,天色更暗,不過都唔緊要,又唔係要睇大自然景色,呢啲景點暗啲都冇大問題嘅~
105.jpg

106.jpg

107.jpg

108.jpg

109.jpg  

下一站係「集集火車站」
本來就冇諗住嚟嘅,屎塔話橫掂都喺附近,不如去埋啦~
你點話點好啦~

其實做功課時就知道呢頭附近有停車場,不過我預計我停得唔耐,想泊近啲,就圍住火車站行咗個圈,其實周圍真係冇咩位泊到車,有啲位我係唔敢泊,怕阻住人~
好彩,經過見到有部車駛離咗個位,呢個位唔係正式嘅泊車位,只係路邊嘅空位,不過呢個位一定唔阻人,所以我就泊咗入去~

集集鎮都幾多人,尤其火車站附近
可能我唔係鐵路迷啦......,所以......
110.jpg

111.jpg

112.jpg  

下一站係「妖怪村」
聽就聽人講得多,但睇過咁多資料,都好似冇咩內容,本來諗住附近有天空之橋,就借機喺妖怪村住一晚,不過之後行程有變所以先冇住度~
由於我改咗去杉林溪住一晚,去妖怪村都算順路,儘管唔知妖怪村有咩睇,都決定去探個究竟~

雖然我冇去到欄河堰,但我並冇多到時間,離開集集,比預期仲要遲,講到尾都係因為車埕太靚環境太舒服,唔捨得走~

行行吓開始進入山區,妖怪村原來喺山上面,對住暗暗嘅山路,有一種熟悉嘅感覺,就係上次上清境嗰次,希望上次上清境嘅兩樣慘痛經歷唔會再發生......

睇住 GPS,知道差唔多到,來回線兩旁都泊晒車,到我知道到咗嘅時候,基本上已經冇位泊車,不過咁,咁鬼多車,相信實等到有位嘅~
我有呢個想法嘅時候,係連車都未停定,未開始做等呢個動作,我哋真係好彩,就喺我哋前面右邊有部車,準備離開,等佢走咗,我哋就泊咗入去,仲好近妖怪村入口~

由於我唔知妖怪村係山區,冇咩準備,上到嚟只顧泊車,都唔醒起,一落車,嘩,咁鬼凍嘅!
即刻著返件外套,雖然只係薄外套褸,好過冇~
究竟,妖怪村有咩睇嘅呢?好快就有答案,答案係冇!

呢度只係掛咗好多紅色燈籠,有啲妖怪裝飾,有啲精品店,有啲遊戲攤位,其他主要係食肆~
113.jpg

114.jpg

115.jpg

116.jpg

117.jpg

118.jpg

119.jpg  

而食肆方面,只係有啲好普通嘅台式食品,我哋行咗一圈,完全冇一間食肆係感興趣嘅,唉,咁都要食嘢咖......

園區中間有個台,明顯係有表演睇嘅~
而家過咗七點多少少,台上面坐晒人喺度,唔駛有偵探頭腦都知就嚟有表演~
而我知道呢個所謂園區係閂八點鐘,咁,表演好大機會七點半就開始~
台上面放咗幾個鼓,嗯,我相信都係啲我哋未必感興趣嘅表演,所以都冇話趕住去食嘢,再趕住去睇表演~

行咗一個圈,最後都真係好勉咁揀咗間食肆,主要係食麵,普普通通咁啦~
120.jpg

121.jpg

122.jpg  

其實喺食麵中途已經聽到鼓聲,都知道表演已經開始,話就話冇興趣,但個表演場地只係喺咫尺之間,基於八鬼卦嘅心態,都想望兩眼嘅~
但係就唔會三扒兩撥咁去鯨吞碗麵,都係慢慢食~

跟住就買咗杯雪糕,佢係鴛鴦味嘅,一邊綠色,係綠茶味;一邊黑色,係黑炭味~
究竟,黑炭係咩味嘅呢?
先講綠茶味,味淡,還可以的,而黑炭味呢,真係唔識形容,但其實幾好食,似唔似黑炭呢,我就真係唔知喇,從來未食過黑炭......
123.jpg  

好喇,一邊食雪糕,一邊行過去睇吓表演~
之前提過,表演未開始,台上都已經坐滿人,表演開始咗就連台下都企滿人,好難先搵到個位裝吓~

一如所料,都係打吓鼓,唱吓歌,主持人同觀眾有啲互動咁啦~
除此之外,另外有兩隻公仔人,件公仔衫都幾大件,兩隻公仔睇落都幾巨型~
兩隻公仔除咗同觀眾有啲互動之外,有時仲會跳吓舞,著住套咁嘅公仔衫跳舞,我諗都幾辛苦~
124.jpg  

主持同觀眾嘅互動,有啲令人懷疑嘅地方~
疑點一:
有個大約七八歲嘅小女孩,喺互動期間,表演慾超強,動作亦純熟,毫不怯場,拍得住主持嘅表現~

疑點二:
主持問啲觀眾想聽咩歌,基本上每一次,啲觀眾講完不到十秒(有時更快),隻歌就響起,而主持亦隻隻識唱~

呢兩個疑點,令我覺得啲被挑中發言嘅所謂觀眾,可能係媒嚟~
不過點都好,都唔關我事嘅~

到咗表演後段,竟然有啲令人驚喜嘅情節!
其實又唔算係啲咩,可能全世界只有我一個覺得驚喜~
之前講過,著住件咁巨型嘅公仔衫跳舞,都幾辛苦,嚟到表演尾段,主力由兩個公仔人跳舞,其中一隻跳得非常落力,直情係起勁咁跳,我覺得非常精彩!
喺有比較之下,另一隻就真係 HEA 咗啲,喺強勁嘅音樂環境下,啲舞姿都係好輕柔,踢腿動作完全冇力~
不過可能係因為佢飾演嘅係女仔,要跳得比較斯文啲~
我自己睇跳得好勁嗰隻公仔人睇得好開心,好欣賞佢嘅用心!

嚟到表演完結一刻,仲有煙花放,雖則我對煙花冇太大感覺,但總算係一個驚喜節目,可謂誠意十足!
125.jpg  

好嘞,親身到現場探個究竟,唔怪得網路上對妖怪村嘅描述都係平平淡淡,冇咩內容,原來平平淡淡,冇咩內容就正正係對妖怪村最寫實嘅描述~

下一站係「杉林溪大飯店」
根據 GOOGLE MAPS 嘅計算,由妖怪村到杉林溪,約需 30 分鐘,不過我哋就用咗一個鐘先到~

如果我形容妖怪村喺山區,咁杉林溪就係喺深山,而我事前係唔知道嘅......(都唔知點做功課嘅......)
路程距離唔算太遠,不過沿途都係山路,車速自然慢,而呢度嘅山路,係完全冇照明設備嘅,只有部車嘅頭燈(試過停低關頭燈,立時進入全黑狀態),車速自然係極慢~
呢度嘅山路,直情係「頭文字 D」裡面嘅秋明山咁嘅 U 形山路,一個又一個嘅 U 形山路,由於現場環境極為黑暗,每到彎前,我都要將車速減至極慢先安心進入彎路~
如果我出發前知道係咁嘅環境,唔知我仲會唔會安排夜晚先入杉林溪呢?我真係唔知道~
126.jpg  

如是者,喺山路玩咗近一個鐘,終於都去到杉林溪~
入杉林溪要收入場費同泊車費,不過如果喺度住嘅就可以喺飯店退返錢~

杉林溪大飯店,分四種房型,我哋揀咗小木屋,而家先去接待處 CHECK-IN 先~
到咗接待處門口,仲未落車,見到前面有個溫度顯示牌,標示住 10 度,我心入面第一個反應以為個牌係壞嘅,不過當我推開度車門就知道,個牌係運作正常咖!
我哋兩個得件短袖衫加件薄外套,當然頂唔住 10 度嘅環境,所以我哋行動要快,盡量令曝露喺室外嘅時間減少!
127.jpg  

CHECK-IN 咗,退埋入場同停車費,前台教埋我哋點去小木屋,原來要揸車再行一少段路過去~

車就泊喺屋外停車格,不過我見唔少人都泊咗喺屋嘅另一邊嘅地下,唔知係咪都可以泊,定啲人貪方便,唔理咁多,我泊咗喺停車格就算~

我哋間房喺二樓,由車上去屋嘅地下,要上廿幾級樓梯,再上二樓都係行樓梯,拎住個篋上都幾辛苦吓~
入到間房,即刻開咗個暖爐先~

間房認真唔錯,表面全部都係木,夠晒氣氛,仲要幾大吓,唔錯!
128.jpg  

至於屋外環境,而家屋外漆黑一片,聽日先知,早抖!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()