close

今日行程:

Day 01:ORIX租車(関西空港店) → 一蘭(泉大津店) → KAMO(神戶兵庫店) → Tokyu Hands(三宮店) → たあちゃん(骨付鳥) → 酒店(イーストパーク栗林)

 

 

今日會搭香港快運 1005 飛大阪嘅航班,香港快運加熱門嘅大阪線,我哋都有心理準備或會有啲唔順利嘅事發生......

為咗安全起見,我哋決定 0700 到機場~
噚日阿珊已經 online check-in 咗,今日打算晨早去寄埋行李,可以做嘅都做晒,餘下嘅,就交俾個天喇~

我哋五個人,四件行李,肯定唔可以上晒我部車,我哋希望可以上三個人(我屎塔同媽咪)及所有行李~
約咗飛珊 0530 喺佢哋樓下等,上一上行李先再評估~

行經佢哋樓下嘅機場巴士站,已經有十幾人排緊隊,呢個仲要係尾幾個站,真係有啲擔心佢哋上唔到車~
如果上唔晒行李,就啟動 PLAN B,上晒所有行李,媽咪上埋車,屎塔飛珊就搭機場巴士,冇行李的話,上車會易好多~

見到飛珊,上埋行李,都幾可以肯定,三人及所有行李可以上得晒,於是飛珊就去搭機場巴士,我哋就去媽咪樓下等佢~

去到機場 join 埋飛珊,就去寄行李,四個篋加埋共重 46 KG,我哋來回都買咗 60 KG,唔知回程夠唔夠用呢?

之後去咗翠華食早餐,食早餐時,阿飛俾咗張上網卡我哋,我哋從來都未用過呢啲上網卡,今次有新嘗試~

一切順利,冇 delay,非常好!

到咗関西空港,天氣好好,正!

今日第一站係「ORIX租車(関西空港店)」
經中介 book 車,喺冇指定公司情況底下 book 咗呢間~

入咗境之後,就去 ORIX 租車公司~
經中介 book 車,成日都怕去到租車公司會冇我哋 booking,不過喺唔同國家都試過幾次,次次都順利,今次都唔例外~

去日本玩,從來冇諗過喺大阪租車,咁陌生又繁忙嘅街道自駕,方便都可能變咗唔方便~
不過今次只係去一去泉大津再行高速直飛神戶,還可以吧~

今次五個人再加四件行李,所以租咗部中型七人車,Honda ~ Stepwgn,部車只係行咗二萬幾公里,幾新淨~

下一站係「一蘭(泉大津店)」
貪佢離機場不用半小時車程,方便快捷~

行經機場至市區嘅大橋,開始感受到大型私家車同普通私家車嘅分別,就係食風食到不得了,不過好彩部車都算幾好揸~

好快就到一蘭(泉大津店)~
01.JPG

泊好車,唔知點解部車鎖唔到,於是我就叫其他人入去一蘭先,阿飛就留喺度睇吓有咩幫到手~
研究咗一陣,最後係阿飛鎖到車,其實當時都唔知點解,不過鎖到車就唔理喇,入去食嘢先~
(後記:車越新就越麻煩,我終於都知點解成日鎖唔到車,原來我熄咗車先入 P 波,但喺熄車與入 P 波之間,螢幕會提示我未入 P 波,就算我再入返 P,螢幕都唔會自己熄,所以就鎖唔到車,之後每次入咗 P 波先熄車就好順利,一撳遙控就鎖到車~)

一蘭嚟講,大家都應該駕輕就熟,我同阿飛入到去,佢哋已經買好飛,可以埋位 lu~
全店都唔見有其他客人,包場!

一人一碗麵,食飽飽就繼續上路~
02.JPG

下一站係「KAMO(神戶兵庫店)」
一間大型嘅運動用品店,有成四層樓咁大~

離開一蘭,好快就上咗高速公路,一路係咁行,不經不覺就到咗神戶~
差唔多到達目的地時,阿飛都認得個環境,咁啱前面有部車落客頂住我哋,阿飛話不如順便喺度落埋,費事到咗舖頭開口唔方便落車~
阿飛真係想得周到,所以就即刻俾佢同阿珊落車~

下一站係「Tokyu Hands(三宮店)」
上次喺熊本去唔到,屎塔爭取呢次機會去行吓~

放低咗飛珊之後,就直駛去 Tokyu Hands 後方嘅時租停車場~
當我哋差唔多到嘅時候,身處窄街,前方係一個九十度嘅左彎位,我全神貫注咁望住左前方,深怕有對頭車駛來~
過咗呢個彎位,GPS 顯示已到達目的地,但係左望右望,都唔見我事前喺地圖度見嘅露天停車場,只有右方嘅立體停車場~
今次揸嘅呢部中型七人車,我知道係入唔到呢啲立體停車場嘅,而立體停車場嘅職員望住我作出手勢,表示車高問題不能停泊~

我選擇兜個圈行多一次返嚟,不過就會喺較早前嘅小路行相反方向睇睇~
返到嚟較早前嘅小路,行另一邊,仍然唔見有嗰個停車場,不過就見到有個神社嘅收費停車場喺身後~
我決定又兜個圈返嚟,泊呢個收費嘅停車場~

今次 GPS 帶我喺頭先嗰個立體停車場嗰邊入,即係同第一次相反方向咁入,就係因為咁,我終於搵到我一直諗住泊嗰個停車場喇!
咁點解之前會錯過咗呢?
先前提到「當我哋差唔多到嘅時候,身處窄街,前方係一個九十度嘅左彎位,我全神貫注咁望住左前方,深怕有對頭車駛來~」
就係因為我只顧左前方,就錯過咗呢個位於我右方轉角位嘅小型停車場,所以當我反方向入嚟嘅時候,就比較容易留意到佢嘅存在~
03.JPG

不過,就係因為咁樣來來回回,少咗好多時間俾屎塔行,對唔住呀! >_<

泊好車,去部自助票機度研究吓,撳撳撳,有飛出喇,以為泊好啦,但係車底條鐵又冇升起喎~
跟住又研究咗一陣,但都冇咩頭緒,咁都冇計啦,無了期喺度磨都唔係辦法,返嚟再算~
之後媽咪又留意到,人哋啲車,塊鐵升起並且有盞紅燈,我哋呢,塊鐵冇升但著咗綠燈,但都冇咩辦法,唔理喇~
04.JPG

行到入 Tokyu Hands 上咗一層,諗諗吓都係唔得,俾人發現以為我泊霸王車咪死?
都係返落車睇住穩陣啲,反正我行唔行 Tokyu Hands 都冇所謂~

行到返落車,塊鐵已經升起咗,亦都著咗紅燈,咁就掂啦!
仲有半個鐘就要開車返去接返飛珊,仲上唔上返去好呢?
我部手機就冇得上網嘅,都唔知佢哋行到邊,但係唔上去喺到等又好戇居,都係上啦~

搜索咗幾層,終於到佢哋~
行到差唔多就一齊落返車,其實屎塔就未行夠嘅,不過冇計啦,唉~

返落車,按常理去撳部機,俾錢,鐵板下降,成功,走得~

返到去 KAMO 啱啱好係約好嘅 1830,阿飛又啱啱好喺 KAMO 行緊出嚟,咦,唔見阿珊嘅?
再望吓,原來佢喺遠處急步行緊返嚟,即係佢哋分開行啦~
全部人都咁準時,真係要俾個 LIKE 大家!

下一站係「たあちゃん」
香川縣有一種食品叫「骨付鳥」,即係帶骨雞髀,其實就咁聽,咪即係普通雞髀~
佢嘅製作方法係用高溫直烤而成,而たあちゃん,就係用高溫直烤足足 50 分鐘先上檯~
唔理佢係純噱頭定係真心機,都吸引咗我哋嚟試吓佢~

經過超過兩小時嘅車程,我哋終於嚟到たあちゃん~
05.JPG

一嚟到,即刻叫咗五隻骨付鳥先~
再叫其他嘢食住等~

喺叫嘢食嘅環節,就發現飛珊同我哋好唔同,佢哋係正常好多~
阿飛識少少日文,阿珊就靠手機 app 做翻譯~
我同屎塔自己去旅行呢,除咗招牌菜可能出發前已經知道,其他睇唔明就亂咁叫,嚟到係咩就食咩~

最後就由阿飛落單,佢識少少日文嘛,溝通上點都好啲嘅~

只有老闆一個人做嘢,非常忙碌,又要顧住啲骨付鳥,又要整我哋另外點嘅嘢,仲要執檯,超人一樣!

有嘢食喇~
雜菜炒麵~
好食!
06.JPG

炸腐皮~
又脆又好食!
07.JPG

雞腎~
夠晒香!
08.JPG

雞肉串同丸子(唔知咩肉 XDDD)
不錯~
09.JPG

食完上面呢啲已經飽咗一半~
至於骨付鳥,老闆真係好用心烤,係咪烤足 50 分鐘我哋冇計時,只係落完單(骨付鳥)之後,經過討論再叫啲咩,再落單,製作,食埋,先到骨付鳥上檯,中間都已經經過好一段時間了~

曾被網友稱為全世界最好食嘅雞髀,食之前總覺得誇張,食完呢?
嗯......咁講啦,雞髀就係雞髀,無論你點整,佢都係雞髀,唔會變咗龍蝦,而呢度嘅雞髀,又真係我自己食過最好食嘅~
皮脆肉嫩,味道甚佳,冇多餘脂肪,非常美味!
10.JPG

不過如果係有少少餓住嚟食,相信會更正!

食完晚餐,就揸車返酒店,完結今日行程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()