今日行程:
法國【Colmar】Saigon : Traiteur Vietnamien(Lunch) → 瑞士【Basel】Pfalz(Palatinate) → Basler Münster(Basel Minster) → Spielzeug Welten Museum(Toy Worlds Museum) → Basler Münster(Basel Minster) → Weihnachtsmarkt Münsterplatz(Christmas market Münsterplatz) → Weihnachtsmarkt Barfüsserplatz(Christmas market Barfüsserplatz) → Fish & More(Dinner) → ibis budget Basel City(Accommodation)


今日第一站:閒逛 Colmar

今朝起身,喉嚨嘅不適感比噚晚嚴重,希望唔會嚴重落去......

嚟 Colmar 時買嘅係指定嘅火車班次車飛,離開時亦都一樣,我買咗 13:23~
我哋最少仲有半日留喺 Colmar,但其實噚日已經行夠~
反正又唔係幾舒服,就休息多陣,唔理本身計劃係點~

呢間旅館包早餐,休息夠就落去食早餐~
早餐選擇都幾多,食到好飽......
食到咁飽,唔係好願郁,又上返房休息~

其實我哋都知道主要係冇興趣再行,否則,只係飽同咁輕微嘅不適,又點會阻到我哋~

休息咗陣,喺房太無聊,都係忍唔住出咗去周圍行吓,但感覺同樣無聊~
時間尚早,條街冇噚日咁多人,冷冷清清反而更加沒趣~
我哋無聊到搵個地方坐低,捱到算係食午餐時間先動身~
001.jpg

002.jpg



下一站:Saigon : Traiteur Vietnamien
位於 Marché Couvert(Covered Market) 內嘅一間食肆~

都唔記得叫過啲咩,淨係記得兩個人一人一個餐(叫埋同一樣嘅)~
全部都非常普通,叫做填飽個肚咁囉~
003.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg


我哋嚟嗰時一個客都冇,覺得奇怪,因為經驗上喺外國地方,越南嘢都幾受歡迎~
我哋仲諗會唔會因為質素實在太普通,所以冇乜生意~
最後發現,其實係我哋太早嚟,未到繁忙時間~
到我哋走嗰時,已經滿座~

Marché Couvert(Covered Market)
007.jpg

食完嘢就去搭火車,離開 Colmar,向瑞士嘅 Basel 出發~

嚟 Colmar 前,真係冇諗過 Colmar 同個悶字扯上關係~
當時個馬來西亞女仔話悶,我都覺得難以置信,只係覺得可能每人喜好不同啫~
有時我覺得自己都唔係好了解自己......


下一站:Basel 嘅 Pfalz(Palatinate)
河邊嘅一個觀景台,風景唔算好吸引,不過佢就喺我哋會去嘅教堂隔籬,就去行吓~

到咗 Basel,要行一段路先到旅館,之後又要行一大段路先到 Pfalz~
我唔知係我啲功課做得唔好定點,我發現由火車站去旅館,再到 Pfalz,交通都唔係咁方便,搭車只係比行路可能慳幾分鐘,咁我寧願行吓~

Basel 啲交通環境有時都幾複雜,有啲路唔係跟人行的話,真係唔敢過馬路......

沿途隨影~
008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg


Pfalz(Palatinate)
016.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

020.jpg



下一站:Basler Münster(Basel Minster)
021.jpg

022.jpg

023.jpg

024.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg


教堂對開有棵大聖誕樹~
028.jpg


下一站:Spielzeug Welten Museum(Toy Worlds Museum)

行過去嘅時候途經 Weihnachtsmarkt Barfüsserplatz(Christmas market Barfüsserplatz),不過而家冇時間,要去咗玩具博物館先~
029.jpg

Spielzeug Welten Museum
030.jpg

玩具博物館樓高四層,地下主要係售票處及商店,地下之上共有三層,每層都放滿展品,數量多得驚人!
持 Swiss Travel Pass 可免費入場,不過呢個展館,自費都值得入場睇,相當不錯~
展館相當有心思,有唔少展品係會郁嘅,例如遊樂場上嘅設施或行駛中嘅汽車~
不過現場反光極為嚴重,好多時都要將相機靠近玻璃先影到啲展品~
031.jpg

032.jpg

033.jpg

034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

040.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg


離開時,展館外圍都幾靚~
044.jpg


下一站: Basler Münster(Basel Minster)
而家又返返去教堂,今次係要喺入黑後上塔頂,可以睇到聖誕市集嘅燈海~

沿途隨影~
046.jpg

048.jpg


塔上面有三層,一層比一層大風,一層比一層凍,一層比一層多冰喺地下,好鬼跣~
個夜景都可以,不過用燈海做宣傳就有點名過其實~
049.jpg

050.jpg

051.jpg

052.jpg

053.jpg

054.jpg


行完塔頂,我哋需要啲緊急救助,就係保暖!
對手凍到冇晒感覺,再唔做啲措施保暖,恐怕凍到甩咗都唔知......
我哋坐喺教堂,直至對手暖返啲先離開~


下一站:Weihnachtsmarkt Münsterplatz(Christmas market Münsterplatz)

市集就喺教堂隔籬,即係教堂塔上睇到嘅所謂燈海所在地~
055.jpg

056.jpg

057.jpg

058.jpg



下一站:Weihnachtsmarkt Barfüsserplatz(Christmas market Barfüsserplatz)

屎塔話唔想去呢個市集,想直接去食嘢~
我話,行去食嘢會經過呢個市集~ XDDD

我嚟 Basel,真係為呢個市集,呢個市集算係多人推介嘅市集,否則我應該唔會嚟 Basel~
(後記:其實為個玩具博物館都值得嚟 Basel,反正算係順路,不過事前又唔知嘅~)
但如果去食嘢唔經嘅,我都可以放棄嘅,畢竟都行咗咁多聖誕市集~

結果,屎塔喺呢個市集度買到嘢~
世事就係咁奇妙,好多嘢都係一念之間,一個小小決定,可以有好多可能性~

市集隨影~
059.jpg

060.jpg

061.jpg



下一站:Fish & More
位於 Basel Markthalle 內嘅一間食肆~
062.jpg

063.jpg

064.jpg


做功課時睇到 Fish 呢個字即兩眼發光,基本當刻已經決定要嚟咁滯~
咁當然要睇睇價錢,話晒係海鮮嚟,我當刻就諗,如果二人唔超過 Fr200 我都會嚟~
始終「瑞士」+「海鮮」= 預咗會有一定價位~
不過喺網上面睇唔價錢,去到再算~

埋到去 say 個 hi,就問吓佢有冇英文 menu,佢只係講咗一個字:Me
咁又冇理由叫佢翻譯晒 menu 上所有嘢,唯有叫佢推介吓~
佢推介拼盤,咁聽落拼盤都好嘅,可以食多啲唔同嘅嘢~
佢話 Fr34 一位,要兩位咁上~
即係二人 Fr68,What?!咁平?好,就拼盤!

呢盤嘢由我喺店面拎到返檯面,沿途吸引唔少目光~
拼盤上嘅海鮮,只作基本調味,適度煮熟,視覺上真係吸引到咁多人望?
(但對於我嚟講係好吸引,因為我聞到海鮮嘅味道,而且我好快就可以放入口,怎不吸引?)
065.jpg

魚好滑,又好味,熟度啱啱好~
蝦好有鮮味,食落感覺新鮮~
帶子質感有啲怪,同埋好鬼鹹~
魷魚爽口,味道亦不錯~
薯仔都好食,但啲菜就超級鹹,喺上面仲食到鹽粒......

總括嚟講,滿足!

今晚住呢間旅館,喺火車軌隔籬,就算我哋間房喺七樓,每逢有火車經過,我哋都聽得好清楚......

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()