因為屎塔約咗啲朋友喺 London 見面,所以佢要落 London 一轉~
而我哋係未去過 London 嘅(當初到埗英國要隔離唔計啦),好自然,為安全又好,為乘機行吓 London 又好,我會同佢一齊落去~

旅行嚟講,我對英國從來冇乜興趣~
我知,我連資料都未睇過,可能睇完覺得有興趣呢?
又,有啲地方,要去過先知嘅,就好似德國,原來咁正,做功課前完全唔知道~
希望我會對 London,甚至英國喺旅遊方面有所改觀啦~

屎塔約咗朋友 11 Feb 12:00 食飯見面,由於我哋對 London 都真係冇多大興趣,所以決定只去兩日,睇吓覺得點先~

由我哋屋企去 London,有三個方法:飛機、火車、巴士
火車,係一定唔會揀,佢係最貴,而且係貴得離譜~
飛機,機票唔算太貴,但又確實比巴士貴出不少,出發前要搭車去機場,而且到埗後遠離市中心,都未研究點搭車已經覺得唔多理想~
巴士,價錢平,時間靚,兩邊都方便,但來回都通宵巴肯定辛苦,不過我哋又未試過,其實都想試吓,真係好辛苦就冇下次~

就係咁,決定來回都搭通宵巴~

由我哋度去 London,要搭兩程車,要喺 Edinburgh 度轉車~

去得兩日,實係只夠時間去啲所謂必到景點咖喇~
計吓數,買 London Pass 仲貴過就咁俾錢買飛入場,其實好少會咁,多數時候無論點樣用張 Pass,點樣組合個行程,都係啲乜 Pass 物 Pass 會抵啲,但 London 唔係......
講緊係已經折咗,佢近日做緊優惠,一時 10% off,一時 15% off,又話二月會加價,要捉緊機會~
(後記:到我今日 14 Mar 再查,仲未加價,仍然做緊原價加優惠~)
個 Pass 包嘅交通係觀光巴士,我睇過又唔算好配合到我哋嘅行程,所以都冇乜用~

London 景點啲入場費貴到離譜,不過去得就預咗要俾,所以都瞇埋眼俾錢~
不過另一面,佢又有唔少免費博物館可以參觀,呢次旅程我哋會去 Tate Britain(藝術館),免費入場的~

做完功課後,對 London 嘅好感冇乜增加,希望去到有驚喜啦~


行程如下:
Day 01:London Eye(倫敦眼) → Big Ben(大笨鐘) → The Palace of Westminster(國會大廈) → Westminster Abbey(西敏寺) → Phoenix Palace(Lunch) → Buckingham Palace(白金漢宮) → Tate Britain(藝術館) → eat Tokyo(Dinner) → Mercato Mayfair(教堂內的 Food Court) → AirBnb(Accommodation)

Day 02:Caffè Nero(Breakfast) → British Museum(大英博物館) → Borough Market(波羅市場)(Lunch) → Tower of London(倫敦塔) → Tower Bridge(塔橋) → Panton Yokocho(Dinner)

出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()