close

今日主要景點:

Paris

Versailles (凡爾賽宮)

Musée d'Orsay (奧賽美術館)

 

 

今日凌晨半夜醒咗,喉嚨好似火燒咁,痛到不得了,希望只係噚晚食咗啲薯條太熱氣所致~

今日第一站係 Versailles (凡爾賽宮)

為咗避開人潮,今日 0630 就出門口~

由酒店去 Versailles,要搭 metro 再轉 RER~

咁搭 metro,我又有 ticket t+ 飛喺手,好自然就拎住張飛入閘~

屎塔入閘先,我就就嚟入閘之際先醒起,頂!呢程唔可以用 ticket t+ 呀!

Versailles 喺四區,用 ticket t+ 搭 RER 只能去到一區以內~

如果照用,唔知係咪可以補飛定點,為免麻煩,反正我用唔晒啲 ticket t+ 嘅,我叫屎塔出返閘,我哋一齊再買返張啱嘅飛先再入閘~

不過呢個入口只有一部售票機,只接受卡,仲要好似唔係接受信用卡,我哋唯有行遠啲去第二個入口~

去到第二個入口,見到部機接受硬幣嘅,就走埋去研究吓,其實都好易買~

數夠硬幣入落去,但係個五仙入極都轆返出嚟,睇真啲,原來唔收五仙咖!

唔收五仙就唔夠散紙,呢部機又唔接受紙幣,算啦,都係走去 counter 買~

不過 counter 又冇人,諗緊好唔好搵人打散張十蚊紙嘅時候,俾我眼尾望到有部機好似可以入紙幣,走埋去試吓~

掂!呢部機真係收紙幣,而且操作介面同之前果部係一樣嘅,好快就買到兩張去 Versailles 嘅車飛~

去到轉 RER 時,終於都見到傳說中嘅跳閘,好似好平常咁......

喺 RER 上面,有個男人企起身係咁大聲講嘢,佢似係有目的咁同大家講嘢,好大聲,唔似係精神有問題,我當然唔知佢講咩,講完一輪就喺下個站落咗車,我又唔覺有人理佢,大家都係各自做緊自己本身做緊嘅嘢~

出咗 RER,轉右再轉左,好容易就行到 Versailles~
01.jpg  
睇外圍已經覺得好靚~
02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg  
揸 Pass 可以直入唔駛買飛,安檢都唔駛點排隊,好快就入到去~

喺過安檢嘅通道上,見到有提示「beware of pickpockets」,但其實賊仔真係會去啲要收入場費嘅地方偷嘢咩?

安檢唔駛點排隊,就以為冇咩人,原來有好多人已經喺入面遊覽緊......

內部係奢華非常~
10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg  
由宮內望向花園~
43.jpg  
去到花園~
44.jpg

45.jpg

46.jpg 47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

59.jpg

60.jpg

61.jpg  
其實喺行呢個公園嘅時候係有落過雨,不過唔算好大,可以唔理繼續行~

行到咁上下,都肚餓喇,行返轉頭去有餐廳果邊~

呢邊有兩個選擇,一間餐廳,另外一間賣麵包嘅~

餐廳呢,真係好貴,唔係話唔捨得,係覺得唔值得,最後我哋都揀咗麵包~
62.jpg

63.jpg  
雨勢越嚟越大,幸好,搵到個地方,以樹作蓬,又有長椅,可以坐低慢慢食~

其實我幾鍾意食呢啲包,一般都幾好食,又夠飽,又方便~

差唔多食完,雨勢突然再大起嚟,好彩棵樹生得非常茂盛,尚算可以頂得住~

由於雨勢實在太大,我哋食完都冇走開,諗住等多十分鐘,睇吓點先~

十分鐘過後,雨勢完全冇減弱跡象,唉,冇計,唔等喇,睇嚟有排落,穿上雨衣,決定離開 Versailles~

今次連一半都行唔到,連 Marie-Antoinette's Estate 都冇去到,好可惜,將來一定要再嚟呢度,花一天時間,租架 golf 車,好好暢遊~

冒住大雨,行到出近皇宮嘅噴泉時,有人跑緊走去避雨,有人在雨中享樂~

留喺現場嘅,全部都係細路仔同青少年,全部都已經濕透,不過佢哋玩得好開心,雖然我唔識聽佢哋講咩,但我識聽佢哋嘅笑聲~

行行吓,仲見到有個少女喺度跳舞,可惜,咁嘅雨勢,係冇可能拎部相機出嚟影吓呢班小朋友喺雨中玩樂嘅情況~

離花園最近有瓦遮頭嘅地方,已經企滿晒人,不過我哋要通過都唔係好難,因為冇人想掂到我哋濕咗嘅雨衣~

正式離開 Versailles,就已經有人上前嚟問我哋買唔買遮,呢度同意大利一樣,一落雨就會見到呢啲人~

我哋都著咗雨衣,所以都冇打算買~

下一站係 Musée d'Orsay (奧賽美術館)

由 Versailles 去 Musée d'Orsay,直接搭 RER,唔需要轉車~

等車都等咗好耐吓,等車嘅人,無論有冇雨具嘅,外衣都有唔同程度嘅濕~

車嚟喇,坐咗一陣已經窒息咁滯,車廂冇咩窗,有嘅都已經開咗,但由於車廂內濕氣非常重,空氣又極不流通,形成一個極為翳焗又潮濕嘅環境,所有車窗都朦晒,仲要全車都係人,非常辛苦~

終於捱到落車,出咗車站,都係落緊大雨,我哋又收起咗雨衣,唔理咁多,反正只係十多米路程,衝呀!

好彩有 Museum Pass,唔駛排隊,否則就要著返雨衣冒雨排隊喇~

Musée d'Orsay 內部係禁止攝影嘅~

展館唔係好大,但展品都算幾多,最後都行咗四個幾五個鐘,估唔到提早離開 Versailles,將時間用咗喺 Musée d'Orsay~

Musée d'Orsay 原身係一個火車站,後來車站被取消,列為受保護建築,再改為現今嘅博物館~

雖然內部禁止攝影,但係我都忍唔住破壞規矩影咗一張......
64.jpg  
有個位可以行出去室外,不過只係可以行出少少~

原來停咗雨喇~
65.jpg  
出返嚟冇落雨,可以影吓相~
66.jpg

67.jpg

68.jpg

69.jpg

70.jpg  
館內嘅特別展覽~
71.jpg  
影影吓相,突然聽到屎塔嗌咗一聲,我以為有咩事,即刻走過去睇睇~

原來佢頂帽俾一陣怪風吹咗落馬路,而呢條馬路旁係不設行人路嘅~

好近就有條樓梯可以落到去,不過條樓梯係封咗咖,我唔理咁多,照用呢條樓梯行落去執返頂帽,呢條路都幾污糟~
72.jpg  
下一站係 Leon de Bruxelles

雖然我知呢間只係一間好普通嘅比利時淡菜餐廳,不過咁樣隊一盤青口落肚,又真係未試過,所以就嚟試吓~

呢間餐廳喺 Paris 有好幾間分店,我揀咗間最近酒店嘅一間,喺 Bastille 區,就算夜咗都可以好快就返到酒店~

由 Musée d'Orsay 去 Bastille,行過對岸再搭 metro 到 Bastille 站便可~

我哋經過一條橋過對岸,呢條橋嘅欄杆滿是鎖頭,初時都唔明點解,直至見到賣鎖嘅檔位~
73.jpg  
再貼多次昨日遊船時經過嘅呢條橋~
74.jpg  
檔主見到我哋停低,都走埋嚟撩我哋買,佢話將個鎖鎖喺欄杆,再將鎖匙掉落河,咁我哋就會永遠喺埋一齊~

都係果句啦,我哋唔信呢啲嘢嘅~
75.jpg

76.jpg

77.jpg  
搭 metro 到 Bastille 前一個站,列車停咗好耐,之後有廣播,全車人落晒車,相信部列車有問題,只好跟大隊落車再等下一班~

到咗 Bastille,搵咗一陣就搵到 Leon de Bruxelles~

唔知對當地人嚟講,八點係咪都算早,定還是呢間冇咁旺,完全唔需要排隊~
78.jpg  
簡簡單單,揀套餐就最方便~

同一套餐有兩個價錢,平啲嘅,starter + dish / dish + dessert;貴啲嘅就三樣都有,starter + dish + dessert,我哋貪心啲,揀咗貴啲嘅~

點一個餐,例牌有埋嘅有:麵包、薯條,仲有呢樣:
79.jpg  
第一 set,點咗 Original:

Starter:Small Plate of Raw Salmon
80.jpg  
Dish:Leon Mussels
81.jpg  
Dessert:Crème Brûlée
82.jpg  
第二 set,點咗 Plancha:

Starter:Duo of Wrapped Prawns with Salad
83.jpg  
Dish:Seafood Styled Mussels
84.jpg  
Dessert:3 Scoops of Ice Cream
85.jpg  
Starter,兩個都幾好,不過不失,正常味道~

Mussels,原味幾好食,雖不致非常鮮甜,但越食越想食,一個人食一兜,絕對唔會過膩;海鮮味果個,味道比較濃,食係幾好食,但真係唔能夠食太多,三份一就啱啱好~

Dessert,焦糖布丁,屎塔話好好食,我一向唔鍾意食,冇意見;雪糕,係好普通嘅雪糕,只係揀唔落其他甜品先揀佢~

而家已經過咗夜晚九點,又去唔到酒店樓下果間超市,我哋索性問吓店員呢度附近有冇超市~

店員態度好好,不過可惜佢英文一般,唔能夠講到俾我哋知,於是佢就畫咗俾我哋睇,再加埋身體語言教我哋去~

佢話間嘢叫 MONOP,凌晨十二點閂門,下方三角形係 Leon de Bruxelles,一畫畫嘅係過馬路,刻意將轉角位畫遠啲再強調 next street,跟足佢所講嘅,一步都冇行錯,好順利就搵到佢所講嘅 MONOP~
86.JPG

今日超過十點先返到酒店,條街靜靜地,但我又唔覺得唔安全~

我哋喺超市買咗早餐同生果,其中有蕃茄仔,啲蕃茄好好食,又多汁又鮮甜!好正!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()