close

今日行程:

嵯峨野觀光線嵯峨駅 → 渡月橋 → 乘搭觀光小火車 → 泛舟保津川 → 竹林之道 → 古都芋本舖 → 金閣寺 → JR 京都駅 → 手塚治虫紀念館 → 新福菜館

 

 

今日車程:12


今日有個極其重要嘅任務,就係去撲飛!

今日要去搭嵯峨野觀光小火車,第一日嚟到日本買唔到第一至第四卡嘅飛,只好買不設預售嘅第五卡飛,先有機會搭到小火車!

今日天氣唔錯,第五卡一定會開,搭唔搭到,就睇運氣同自己夠唔夠早去到買飛,如果晨早去到都買唔到,只好認命!

講明要撲飛,梗係一早出發,我決定六時三十分就出發!嵯峨野,我哋嚟喇,一定要買到飛,一定要買到飛! .\!!/.

第一站係「嵯峨野觀光線嵯峨駅」

酒店 → 嵯峨野觀光線嵯峨駅

大阪地鉄: 本町 →→→ 梅田

阪急電鉄: 梅田 →→→ 桂

阪急電鉄: 桂 →→→ 嵐山

由阪急嵐山駅行去觀光線嵯峨駅,一定會經過渡月橋,不過我個心而家只得一個目標,渡月橋,等我買到飛先再講!

左兜右兜,終於都搵到觀光線嵯峨駅~
01.jpg  
唔理三七二十一(其實呢句嘢係點嚟嘅呢......),衝入去買飛先,一票難求呀!

一入到去,成個心沉晒,原來已經好多人排緊隊!仲要係分兩條,一條排小火車,一條排保津川~

由於要有小火車車票先可以買保津川船票,就算我同屎塔分開排都冇意思,嗱嗱聲排小火車條隊先~

(其實當我冷靜落嚟嘅時候,睇返都唔係真係好多人姐~ XDDD)
02.jpg  
一路排隊一路諗,我心水係 10:07 呢排車,但如果埋到去冇晒,早一班都好過遲一班~

再排埋啲先睇到個牌,又諗,如果 10:07 只有企位,好唔好搭遲一班車呢?諗住同屎塔商量吓,但佢又唔喺我視線範圍內,只好自己決定,企一陣好過推遲之後嘅行程~
03.jpg  
一路望住個牌,好怕 10:07 果度會轉為立席券,最後好彩都買到 10:07 第五卡指定席!

頭四卡採用密閉式設計,雖可開窗,但窗框粗大,視線略嫌受阻,自行開窗又怕啲風或噪音騷擾到其他人~

第五卡採用開放式設計,不設車窗,實行與大自然融為一體~

所謂塞翁失馬,焉知非福,如果一早有得揀,一定揀第五卡,但為免冇位,又只好買設有預售嘅頭四卡,而家咁就最好啦,萬般皆是命,半點不由人,整定!

買完小火車飛,梗係嗱嗱聲走過去買泛舟保津川嘅飛啦~

由於泛舟保津川要強制性買保險先可以乘搭,有一定資料要填,櫃檯附近有一位叔叔協助填表,佢睇完我填嘅嘢就同我講日文,我同佢講我唔識聽日文,佢就指住個表係咁講:name name name

我明明已經寫咗,正確無誤,經過同一對話大約七八次,我終於醒覺,佢唔係要我中文或者英文名,佢係要我個日文名(係咪即係片假名?),試問我又點會有日文名?我唯有同佢講我中文名嘅發音,佢自己幫我譯咗個,照辦煮碗話埋俾佢知屎塔個名,由佢填埋佢~

講極我都唔明,其實個叔叔已經開始有少少不耐煩,人之常情,但佢語氣依然平靜,事後仲有禮微笑,EQ 夠晒高~

仲有一個鐘頭多少少時間先夠鐘搭小火車,而家梗係去返渡月橋先啦~

下一站係「渡月橋」

我唔知渡月橋點解咁出名,淨係知佢前身係木橋,因應時代變遷,改以現代物料改建,用以可被汽車通過,但外貎不變,保留木橋時嘅樣貌~

行去渡月橋時經過「大本山天龍寺」,絕對係嵯峨野嘅著名景點,不過我哋冇時間拜訪,相對下亦唔算好有興趣,冇計劃到訪~
04.jpg  
終於都行到嚟渡月橋,現場有不少人喺度影緊相~
05.jpg

06.jpg  
渡月橋附近嘅風景
07.jpg

08.jpg  
渡月橋周圍都見到下圖左邊呢啲壯男,佢哋係手拉車嘅車伕,佢哋不停咁搵目標,但一啲都唔煩人,感覺你冇意思就微笑行開,好友善~
09.jpg  
呢位叔叔部唔知咩機嚟呢~
10.jpg  
影到夠就去搵啲嘢食吓,先前過嚟時見到京福電鉄嵐山駅有啲嘢食,就過去睇吓~

天氣凍凍地,番薯熱辣辣,特別好食!
11.jpg

12.jpg  
天氣凍凍地,食雪糕,特別過癮!
13.jpg  
鮮果班戟,都幾好食~
14.jpg  
下一站係「乘搭觀光線小火車」

由嵯峨駅搭到去亀岡駅
15.jpg

16.jpg

17.jpg  
入到車廂已經好多人,由於好多人企喺度,我哋好難先搵到自己個位,搵到嘅時候發現咗樣嘢,我買飛時指定要右邊,但嚟到見到係左邊,而且仲有人坐咗~ @@

我哋拎張飛俾果兩個人睇,佢哋再睇睇自己張飛,即刻起身又鞠躬又道歉(我估係啦),我哋當然報以微笑,等佢哋離開咗先坐低~

我哋想坐右邊,係因為架小火車依山而行,另一邊係保津川,我研究過成程車,一邊係風景時,另一邊一定係山,而以右邊風景出現時間較長~

不過其實都唔緊要嘅,都唔爭果少少時間,楓葉旺季搭到觀光線小火車已經係好幸運~

中途仲見到保津川上面嘅船,陣間我哋就會係果啲船嘅座上客~
18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg  
小火車觀光線嘅中途站~
24.jpg  
到咗亀岡駅就會有個人上車係咁講嘢,扮鬼扮馬~
25.jpg  
下一站係「保津川」

最初我係決定唔會泛舟保津川嘅,一來實在太貴,要成 4800 円一個,二來需時兩小時,呢兩個理由都令我卻步~

我深知唔係啲咩激流,極其量都係比較湍急嘅小溪,但係如果問我想唔想體驗吓,梗係想啦,最難搞唔係錢,去旅行就預咗用錢,最大問題係時間,淨計船程都兩個鐘,仲未計等巴士去碼頭同等開船嘅時間,三個鐘真係走唔甩~

如果我有三個鐘空出嚟,可以有其他地方去,呢個係我主要嘅爭扎位~

不過我諗咩都冇用,屎塔訓令我要安排埋保津川落行程裡面,其實都好嘅,反正自己又想試,有人決定埋唔駛諗咁多添~

其實目的地係返返轉頭去返渡月橋附近,只不過唔係搭返小火車,而係泛舟於保津川~

離開咗小火車,跟住指示就去到巴士站,上到巴士發現已經多人到要企喺門口~

架巴士行行吓,我隔離個男人,我估佢係日本人,突然問我哋係咪中國人,我果刻真係有啲緊張,但佢又充滿善意,我亦冇需要否認,梗係話係啦,佢又問來自中國邊度,我答佢香港,佢同我講佢到過香港大約有五次,有時公事有時旅遊,三個人閒話家常,佢又問吓我哋對日本有咩印象,自然,我哋又問返佢對香港有咩印象~

落咗車就已經係碼頭嘅室內等候處,我哋直接落去碼頭船邊,成個感覺好奇怪,上面(等候室喺上一層)勁多人,但船邊就冇咩人,啲人喺上面做咩呢?我哋冇諗咁多,跟住啲人喺船邊等,見佢哋可以落船我哋又跟住落~

坐咗一陣,就有一班人嚟落船,突然有個人同我哋講嘢,我哋唔知佢講乜,只好遞張船票俾佢睇,佢睇完就係咁講嘢又向上面係咁指,初時我都唔係好明,佢見我哋冇咩反應,後面啲人又幫手講,但仍然係講日文~ XDDD

咁嘅情況,明唔明都好啦,起身先算~
26.jpg

27.jpg  
上返等候室,想搵個人問問,經過見到有個登記處,頂!要先登記先可以上船呀!

突然間醒起,本旅遊書都有講,而且買完泛舟保津川嘅飛都有圖示!我完全忘記咗,嗱嗱聲拎返啲船飛同護照出嚟登記~

就係因為自己嘅疏忽,咁就冇咗半個鐘......
28.jpg  
等緊辦手續時,周圍望吓,我見到一個令我好錯愕好難接受,甚至乎可以用震驚嚟形容嘅告示~
29.jpg  
由登記起計要等兩個鐘?我好希望啲日文唔係咁嘅意思,等果位小姐幫我辦完手續,我就問佢要等幾耐,由佢口中講出嚟嘅,係我最唔想要嘅答案!天呀!今日嘅行程點算呀,呢刻我真係好懊悔,我憎死我自己呀~ >_<

我個登記號碼係 210,個小姐同我講,到我嘅時候,嗌咪會叫「210 Lai」,我可以想像到,講一輪日文,突然講一句英文,真係未必聽得清楚,仲要係有日本口音嘅英文,我要打醒十二分精神先得~

等待室入面有小賣部,亦有保津川相關歷史嘅事物,有好幾張長凳,夠四五十人坐,不過仍然座無虛席,只好周圍睇吓嘢~

用十分鐘就可以睇晒嘅嘢,我就睇足大半個鐘,對腳攰到爆炸,呢一個鐘入面,有人離開有人入嚟,多數都係中年同老年,冇理由同人爭凳坐咖~

不過好彩,嗌咗一輪咪,走咗一半人,終於可以休息吓~

按照慣例,屎塔一坐低就已經進入熟睡狀態,我極力控制自己唔可以瞓,差唔多時間仲要叫醒屎塔去定洗手間,陣間起碼兩個鐘冇得去~

每一次廣播我都好留心,直至我聽到 two hundred and five,我聽到已經叫到 205,我即刻叫醒屎塔,迫佢即刻去洗手間,我成個人都緊張起嚟,好似進入作戰狀態咁~

我同屎塔都去完洗手間,都仲未聽到 210,我又走埋去登記處查詢,佢話 a moment please wait,等冇問題呀,最怕叫咗我都唔到咋~

等咗一陣終於等到佢嗌 two hundred and ten,我即時彈咗起身拉住屎塔衝落去~

落到去有幾個上船位,當然亦有幾條船,有個人即刻走埋嚟問「Lai?」,我點頭說 yes,佢直情想拉我落船咁款,船上面已經坐滿人,好似成村人等我哋兩個等咗好耐咁,其實我哋都一聽到已經衝落去啦,唔關我事咖~ @@

落到船剩返最後兩個位,前面就三個人一排,其實我哋呢兩個位都好正,因為最後呢兩個位比前面果幾排高,視野開揚,二人座位唔駛同陌生人,反正坐最前都唔係咁好,前方有兩位船伕,視線一定受阻~

開船喇,船伕總共有三個,一個喺最前頭,負責用長桿撐住河床推動船身,同埋避免喺窄河道時船身碰撞到兩旁嘅石;另一個就面對乘客,都幾大年紀,負責講嘢,我估係介紹保津川歷史同美景,同時划槳以作輔助:第三個就企喺船尾控制方向,可以話相對上冇咁吃力~

負責講故仔果個阿叔講過不停,講講吓啲乘客又會一齊笑,我哋梗係唔識笑啦~

隻船兩邊設有帆布可供拉起,用以遮擋水花,之前有人話過拉起咗都一樣濕,但唔知係因為今日水流唔急,定還是坐最後啲水花冇咁勁,基本上唔拉都冇咩問題~

有時會去到啲比較窄嘅位,呢個時候真係好靠最前頭果位船伕嘅力量去避免同啲石有碰撞~

間中會見到啲大石上面有個牌示意呢舊係咩石,通常以物件或動物嚟形容,不過多數都唔係咁似嘅,可能我想像力唔夠豐富啦~

成程船,一般需要兩個鐘,但如果當日河水比較急的話,最快個半鐘就完成~

三位船伕曾經互換位置,但年紀最大果位就唔需要做最前果個崗位,其實互換位置時都幾危險,個個都只係踩住船邊,用手按住乘客借力,一個唔小心真係會跌落河~

由於風景實在醉人,唔經唔覺已經過咗一個鐘有多,離遠見到右邊大石上有個人喺度影相,年紀較大個位船伕就指住佢係咁講嘢,啲乘客又有啲反應對住佢揮手,我意會石上面果個人係幫我哋影相嘅,當然,要嘅就要俾錢買啦~

過咗呢個影相位,佢哋就俾本樣本我哋睇,不過不設郵寄到國外,即係唔關我哋事啦......

到接近尾聲,迎面有隻有蓋嘅船向住我哋個方向行,坐咗咁耐,第一次見到有逆方向嘅船,跟住果隻船就改變方向,到最後就同我哋平排,原來佢係過嚟賣小食嘅~

不過我哋就冇咩興趣,反正上咗岸都會去食嘢~

成個船程需時一小時四十五分鐘,比原定快咗少少~

坐完之後,如果問我 4800 円抵唔抵坐,我都未必會話抵,但又覺得絕對貴得有道理,幾位船伕做足全程,雖有交換位置,但我仍然覺得非常吃力,真係好辛苦嘅血汗錢~

多謝屎塔嘅訓令,令我得以體驗咁正嘅行程~
30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg  
由於時間方面同原定計劃相比,可謂已經脫軌,為免影響之後想去嘅地方,我決定縮短食晏時間,唔去食豆腐料理,隨便揀一間有興趣嘅食店,快快趣趣食完追返啲時間~

雖然冇食到豆腐料理,其實我個人一啲都唔覺得損失,反正唔係我喜愛嘅食材~

初時睇中圖中呢間,但係睇真啲,原來唔係賣嘢食咖,係賣工藝品~ XDDD
48.jpg  
最後揀咗間普普通通有麵食嘅地方食嘢~

我點咗青魚蕎麥麵;屎塔點咗天婦羅定食,味道唔錯,好食!
49.jpg  50.jpg  51.jpg
下一站係「竹林之道」

竹林之道,最特別嘅地方,可能係特別普通~ XDDD

我完全摸不透為何能成為景點,參天嘅竹林,可天然可人為,但不論如何,不能算是特別,但每位到當地嘅人都會去嘅景點,又冇理由唔去睇吓~
 53.jpg  52.jpg
竹林之道嘅盡頭係「野宮神社」,其實 plan 行程時都因為唔夠時間而飛走咗佢,更何況而家比原定時間仲要遲,所以嚟到都過門不入,影吓門口就算,不過圖中嘅鳥居,原來係全日本最古舊嘅黑木鳥居~
54.jpg  
下一站係「古都芋本舖」

吸引我去古都芋本舖嘅,係四重口味雪糕,即係一杯雪糕有四種口味,其實間舖頭就喺竹林之道嘅入口,頭先都經過,就算只係純雲尼拿軟雪糕,都係必到之處~

其實呢間舖頭主銷都唔係軟雪糕,係古都芋同芋菓子~

旅遊書係咁講嘅:

古都芋 ─ 以薩摩芋為餡,再裹上芝麻及小麥粉外衣,以 250 度烤,達到「味、香、色、形、銘」境界,為當店名物。

(外層有分黑芝麻同白芝麻,差啲忍唔住要嘩~ XDDD)

其實芋,我一向麻麻,一心嚟食雪糕,屎塔竟然話想試吓,咁我哋就買咗個黑芝麻嚟食,同時亦買咗杯四重味雪糕~

個古都芋比我想像中好食得多,至少食完一啖想食第二啖,喜歡芋嘅朋友真係不能錯過~

芋菓子呢,睇到個樣已經極唔想食,當然冇試到~

軟雪糕呢,話就話有四種口味,其實食落又好難分得到咩味同咩味,但雪糕本身幾滑,咁已經好足夠~
55.jpg 58.jpg

60.jpg

56.jpg 59.jpg

57.jpg     

下一站係「金閣寺」

京都區內唔止有金閣寺,仲有銀閣寺,睇完資料先知兩者係完全冇關係嘅,純粹名字上嘅巧合~

金閣寺吸引人嘅地方,自然係佢金光閃閃嘅外牆,計劃行程時左度右度都一定要度到可以親身嚟到一睹佢盧山真面目~

古都芋本舖 → 金閣寺

京 福 電 鉄: 嵐山 →→→ 北野白梅町

京都巴士 204 號: 北野白梅町 →→→ 金閣寺道

其實嵯峨野係有一程過巴士直達金閣寺,不過有網友提醒放工時間嘅京都,好多地方都好塞車,叫我計劃行程時要好好計算埋呢樣嘢,所以我決定減少搭巴士嘅距離,改以鐵路再轉巴士~

我哋知道京福電鉄嵐山站有足湯浸,之前屎塔話過要試吓,由於時間緊迫,佢都話唔一定會浸,嚟到現場更加係決定唔會浸,因為現場已經有好多人,雖未至滿座,但興趣已經大減~
61.jpg  
出咗北野白梅町站,好容易就搵到巴士站,京都嘅巴士站好正(可能日本都係咁,但我唔知),除咗正常會睇到咩號碼嘅巴士會去邊之外,如果部巴士只係距呢個站前幾個站,都可以顯示埋出嚟,非常清楚~

就以當時為例,我計劃好搭 205 嘅,但嚟到巴士站見到 204 都經金閣寺,而 204 就喺幾個站前嚟緊,我哋就知道可以準備好上 204,一切都係咁清楚咁容易做到決定,最後當然都係等咗幾分鐘就見到部 204 嚟,亦都順利到達金閣寺~

不過最遺憾係安排唔到早啲嚟,影金閣寺,最好有適當嘅陽光,先可以影得靚,而家嘅天色開始暗,影相梗係爭啲~
62.jpg

63.jpg

64.jpg

66.jpg

65.jpg

67.jpg  
下一站係「JR 京都駅」

睇人哋影 JR 京都駅果啲相好似好靚咁,所以決定花少少時間嚟睇睇~

金閣寺 → JR 京都駅

京都巴士 205 號: 金閣寺道 →→→ 京都駅前

上咗 205,冇位坐,攰都冇辦法,企咗好耐都未到,起碼企咗有半個鐘先有一個位,我當然讓俾屎塔坐啦~

企企吓見到我一路揸住果條嘢原來叫「吊皮」XDDD

到咗車站外面,就見到京都塔,指定動作,影相啦~
68.jpg  
入到車站,同睇相嘅好唔同,直情好似唔同地方咁,人哋啲相係向下好深咁影落去,但我向上望都唔覺可以去到咁高~
69.jpg

70.jpg  
不過其實我都唔係好在意,因為有另一樣嘢完全將我嘅焦點吸引咗過去~

吸引我嘅係兩個字:近鉄

本來我計劃返酒店要搭 JR 到東福寺再轉京阪電鉄,咁梗係唔方便,但我哋搭京阪電鉄唔駛俾錢,所以唔會諗一程 JR 返酒店~

但我做功課時唔知係太大意定傻鬼咗,睇唔到可以坐近鉄返大阪,嚟到見到呢兩個字,成個人撞咗邪咁,向住佢個指示行,諗住探個究竟~

我見屎塔周圍影緊相,我諗起站外有個大告示牌顯示京都嘅交通網絡,於是我同屎塔講我出去睇睇,轉頭返嚟,唔好走遠~

不過由於個顯示牌實在有太多嘢顯示,一時間都好難睇得清楚我係咪可以搭近鉄直接返大阪~

於是我決定花少少時間,同屎塔一齊跟住近鉄個指示牌過去車站睇睇~

步行途中經過觀景台,不過要行十幾層,其實十樓有食店,冇理由冇 lift,但由於興趣不大,冇深究~

去到近鉄研究咗一輪,我可以肯定搭近鉄係可以直達大阪嘅,正,唔駛搭 JR 轉車~

本來諗住而家就去食嘢先,行行吓突然醒起唔記得咗要去「手塚治虫紀念館」,我唔知點解冇寫喺行程入面,好彩記得,我哋落到地下就搵吓間嘢~

間嘢就喺車站隔離,而且地面都有指示,好容易就搵到~
71.jpg  
都係果句,我對手塚治虫冇咩認識亦冇咩大興趣,入到去行個圈就算,不過呢個好睇過神戶果個,但兩者性質不同,又唔可以直接比較嘅~
72.jpg

73.jpg

74.jpg

75.jpg  
下一站係「新福菜館」

新福菜館係拉麵店,走濃厚醬油拉麵路線,湯底濃得接近漆黑,書就講到好吸引,最緊要係價錢合理,距離京都車站又近~

本來諗住去埋佢隔離嘅「本家第一旭」,呢間就走清湯底路線,可惜去到發現休息中~

入到去叫咗碗最大嘅招牌麵,最大碗除咗比其他大碗,仲會多一隻蛋~

再叫咗碗炒飯~

拉麵就非常唔錯,但食得多會覺得較鹹,但仍算可以接受~

炒飯都幾好~
76.jpg

77.jpg

78.jpg  
偷影咗人哋果碗冇蛋嘅~ =P
79.jpg  
食完嘢就返過去車站行吓,一路向上行,先發現頭先喺地面睇唔到上面仲有得上好多層,我哋慢慢行行行,上到最高影返落嚟就即係我睇人哋啲相所睇到嘅~
80.jpg  
喺呢度休息咗一陣就走咗入伊勢丹行吓,行吓行吓都唔知道原來過咗關門時間,20:15 有個女職員走埋嚟話俾我哋知閂 20:00,我哋先恍然大悟,非常唔好意思咁問佢我哋手上想買嘅嘢仲可唔可以俾埋錢先走,個女職員又唔好意思又有禮貌咁話可以,仲帶我哋到付款處俾錢,再帶我哋到非正式出口離開~

我揀咗個 2011 年嘅貓月曆俾屎塔,佢梗係開心啦~

今日行程完結,去到近鉄仲行咗陣名店街,不過冇咩睇,未行晒就離開~

JR 京都駅 → 酒店

近  鉄:京都 →→→ 大和西大寺

近  鉄:大和西大寺 →→→ 日本橋

大阪地鉄: 日本橋 →→→ 長堀橋

出咗地鉄,為咗去便利店買嘢食,就行咗條同平時唔同嘅路,之前行咗幾日,我哋都相信識路返到酒店~

買完嘢後一路行,計好第幾條街點轉,轉完第幾條街就到,但點行都行唔到返酒店,於是我哋靠記憶去行,但係附近條條街都咁熟面口,就係搵唔到間酒店喺邊~

冇錯,我哋宣佈我哋已經蕩失路~!!! XDDD

嚟到冇晒計嘅情況,只好問人~

本來條街已經唔多人,仲要已經係黑晒嘅夜晚,想搵個人問都難~

好唔容易問到幾個人,不過佢哋唔係話唔知,就非常唔確定咁指個方向,我哋唔信都照跟,結果一樣係搵唔到~

行行吓見到啲比較大型嘅商業大廈,再睇睇附近嘅便利店,我哋終於可以喺地圖上面確定到自己嘅位置,只要確定到自己喺邊,要搵返間酒店就冇難道啦~

今日買咗嘅嘢食,啲布甸求其買都好好食~
81.jpg  

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()