close

今日行程:

奈良公園 → 二条城 → 錦市場 → 永觀堂 → 青蓮院 → 道頓堀

 

 

今日車程:13


今日終於都唔駛咁早起身,七時三十分出門口就搞掂~

今日嘅早餐係飯團,啲飯好香甜,紫菜非常脆同好味,外層嘅飯同紫菜嘅味道實在令人陶醉,涵料味道已經不再重要,一人一個,實在太少喇!
01.jpg  
今日第一站係「奈良公園」

去奈良公園,不為公園本身,亦不為公園內嘅建築,只係為咗親親糜鹿~

呢個景點都係跟人去,屎塔個妹上次去関西去過,屎塔又想去,其實可以咁近距離接觸平時冇咩機會見嘅動物,我都幾有興趣嘅,而且仲可以親手餵佢哋食嘢~

酒店 → 奈良公園

大阪地鉄: 長堀橋 →→→ 日本橋

近  鉄: 日本橋 →→→ 奈良

去到公園門口已經見到兩隻鹿~
02.jpg  
其實容許啲鹿同馬路如此接近,唔怕危險咩?我覺得對駕駛者同鹿本身都好危險,不過可能只係我唔多認識佢哋脾性先會覺得危險啦~

老實講,嚟奈良公園嘅目的,未入去已經達到了~ XDDD

不過我都計劃好會行個圈嘅~

奈良公園係非常之大,冇大半日時間都行唔得晒~
03.jpg  
上網睇過資料,呢段時間係糜鹿嘅發情期,佢哋脾氣會較平常差,為免傷害到路人,所以會將佢哋嘅鹿角切去~
04.jpg  
公園內嘅警告牌~
05.jpg  
途人就係買呢啲餅餵鹿~
06.jpg  
入咗公園,間中都會見到鹿,但又冇睇人哋啲相咁多同咁熱情,不過相信再行落去會多啲~

園內嘅歷史建築 - 東金堂及五重塔
07.jpg  
園內嘅歷史建築 - 南円堂
08.jpg  
園內嘅歷史建築 - 三重塔
09.jpg  
睇完呢邊嘅建築,就要"長征"去春日大社~

假設入嚟果度係南邊,春日大社就喺最北邊,非常遙遠~

沿途走到春日大社嘅環境~
10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg  
行咗四十五分鐘,終於都到春日大社~

呢四十五分鐘,可以話幾沉悶,行成九個字但環境一模一樣,不過更令人鬱悶嘅,係千辛萬苦嚟到,但環境同建築比睇相嘅普通千千萬萬倍!

一程四十五分鐘,來回就係個半鐘!個半鐘,我可以分啲俾之後嘅景點,我可以分多啲俾餵鹿環節,我仲可以唔駛行到咁鬼攰同咁鬼悶!

其實嚟到呢刻,我已經可以確定,奈良之行,一定會比原定時間遲,如果遲喺啲好似噚日咁精彩嘅行程,我心甘命抵,但係遲喺呢個春日大社度,真係非常咁唔願意!
16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg  
睇完春日大社就行過去東大寺,去東大寺只係因為果度係餵鹿嘅最佳地方~

去到東大寺,真係特別多鹿,啲鹿仲會追住啲遊人攞嘢食,我買咗一抽鹿餅,但唔知點解,冇鹿搵我,反而喺屎塔背後係咁隊佢背脊,又隊佢腋窩,之後我俾埋抽餅佢,四五隻鹿係咁追住佢~ XDDD

呢啲嘢玩過就夠,冇打算買第二抽餅再餵~
22.jpg

23.jpg

24.jpg  
我哋見到有隻鹿隻眼係白色嘅,唔知係白內障定係已經盲咗,可憐......
25.jpg  
唔通呢度係停鹿場?
26.jpg  
東大寺就冇入去,門前呢個木建築都幾有可觀性~
27.jpg  
下一站係「二条城」

二条城係咩嚟,我已經忘記得一乾二淨,淨係知道同德川家康有關,亦係世界文化遺產~

奈良公園 → 二条城

近  鉄: 奈良 →→→ 大和西大寺

近  鉄: 大和西大寺 →→→ 竹田

京都地鉄: 竹田 →→→ 烏丸御池

京都地鉄: 烏丸御池 →→→ 二条城前

出咗地鉄站行幾步就到~
28.jpg  
關於二条城,除咗室內唔可以影相,同要除鞋外,冇咩特別印象亦冇咩好講,放相就算~
29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg  
下一站係「錦市場」

錦市場係地道嘅綜合市場,即係咩都有~

二条城 → 錦市場

京都地鉄: 二条城前 →→→ 烏丸御池

京都地鉄: 烏丸御池 →→→ 四条

嚟到錦市場,行咗兩條街就放棄咗,超多人加上冇咩啱睇,本來仲諗住喺度食埋午餐,不過揀唔啱~
42.jpg

43.jpg

44.jpg  
出返大街,見到有人做展銷,展品係墓碑~
45.jpg  
屎塔有個怪脾氣,一肚餓就燥,佢仲開到口話想食西餐,我不敢怠慢,見到有商場,即刻走入去睇吓有冇符合要求嘅食店~

真係弊弊都冇咁弊,冇間啱食!

不過憑住我一眼關七嘅本領,俾我搵到間樓上舖,我唔知佢有幾西,但睇落係西西地,頂住先!
46.jpg

47.jpg  
除咗溝通上唔係咁順利,環境服務同食物都唔錯~
48.jpg

49.jpg

50.jpg

52.jpg

51.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg  
下一站係「永觀堂」

之前去東福寺嘅 blog 文提過,有本書係咁講嘅:如果在賞楓季節遊京都,沒有到過「東福寺」及「永觀堂」,等於沒有到過京都賞楓。

永觀堂係京都嘅賞楓名所,又有作者嘅極力推薦,所以永觀堂被納入必到景點之一~

錦市場 → 永觀堂

京都地鉄: 京都市役所前 →→→ 蹴上

出咗蹴上地鉄站,跟住地圖行,完全唔似係果回事,我哋唯有跟人潮行,相信好有機會係啱嘅~

跟人潮行穿過一條好短嘅隧道,再睇睇地圖,完來呢條路喺地圖係冇顯示,又或者咁講,條路太細,可能要放到好大先會顯示到,點都好,總算行啱路之餘,仲可以繼續跟得返地圖嘅路線~

跟住地圖繼續行,行行吓完全唔知自己去咗邊,我哋真係迷路了~

而家時間係 1550,永觀堂停止售票時間係 1600,呢刻個心真係急得要命,喺南禪寺兜兜轉轉咗好多次,我哋好肯定已經到咗永觀堂附近,不過真係搵唔到~

南禪寺對開有好多旅遊巴,又有拎旗仔嘅導遊,我哋決定問佢哋~

我首先接觸到嘅係旅巴司機,俾埋我哋嘅地圖佢睇,不過佢似乎唔係好清楚,於是佢就叫咗另一位小姐過嚟,果位小姐睇咗一陣,又喺地圖上比劃咗一陣,以唔太肯定嘅語氣話我哋知點行~

唔理你肯定還是唔肯定,反正我哋都六神無主,聽天由命啦~

不過跟足佢指示都係搵唔到,我哋又返返轉頭問第二個導遊,佢指示我哋嘅方向同第一個係反方向,我哋急到已經由急步去到要用跑,一樣係搵唔到!

有冇搞錯,幾本旅書都有介紹永觀堂,咁肯定呢個景點有一定份量,點可能喺當地做旅遊嘅唔知喺邊,真係奇怪!

我又走去問第三個,真係勢估唔到結果都係一樣!

三個人指嘅路線都唔同,但三個都係錯!真係有冇九両菜!

冇啦,過晒四點,今次冇啦,唉~

我同屎塔都覺得,喺日本呢度,講好截四點就會截四點,未必會遲,我哋已經有晒心理準備會錯過呢個景點~

兩條友一知道唔駛再趕,除咗失望,其實都輕鬆晒,唔知係咪因為心情鬆咗,屎塔突然好有信心咁理出一條路線來,我跟住佢行,越行就越對路,似喇似喇,直至去到已經關閉嘅門口,今次真係望門輕嘆~
56.jpg  
註:門嘅右方寫到明呢度係幼稚園,但當時我哋見到左方有永觀堂嘅牌,當時完全冇為意呢間係幼稚園,可能因為當時實在太失望~ =P

不過好奇怪,我向前望去,好似有啲人源源不絕咁走出嚟,我懷疑果度係永觀堂嘅出口,但又見到有人入去,於是我哋就走去前面有人出入嘅地方睇吓~

好彩兩條粉腸夠八,過到去俾我哋見到售票處!

我哋面朦朦扮晒唔知過咗時間走去買飛,出乎意料咁買到兩張飛!

我哋知道永觀堂閂 1700,買到飛後嗱嗱聲入場先~

場內係一個典型嘅大公園,四圍都係楓葉,有售賣甜點嘅食店,只提供和菓子同茶~

不過可能因為天色昏暗,令我錯覺楓葉嘅美不及東福寺,但環境就比東福寺更有詩意更捨不得離開~
57.jpg

58.jpg

59.jpg

60.jpg

61.jpg

62.jpg

63.jpg

64.jpg

65.jpg

66.jpg

67.jpg  
間幼稚園冷清清,有種恐怖嘅感覺......
68.jpg  
下一站係「青蓮院」

其實青蓮院唔係我哋指定要到嘅地方,只係我哋想搵一個有夜間拜觀嘅寺院去參觀吓~

最心水嘅地方係清水寺,睇相就真係勁正,但又冇理由一個行程去兩次咖,所以就退而求其次,搵咗青蓮院~

由永觀堂到青蓮院,步行可達~

不過唔知係呢頭啲路比較複雜定地圖有問題,我哋又再一次喺呢頭迷路,搵唔到點行去青蓮院~

我哋唔會承認係我哋唔識睇地圖,因為呢個唔係一個事實~ XDDD

個天已經黑晒,四圍都好暗,我哋身處米字型馬路中心點嘅其中一處,因為呢度比較光明,我哋企喺燈光底吓研究地圖,但實在搞唔掂,確定唔到方向~

我見身旁嘅環境似係一啲機構或中心咁上下嘅建築,於是我就走入去,睇吓搵唔搵到人幫吓手~

入到去見到有個詢問處,不過果位職員唔得閒,我等咗一陣,又睇吓其他嘢,呢度似係文化中心咁嘅地方,原來呢度係「京都市国際交流会館」,我相信果位職員可以幫到我~

到果位職員得閒,我就問佢青蓮院點去,佢拎咗張小冊子出嚟,上面印有会館附近嘅地圖,不過個地圖實在太細,細到連啲小街都略過不作顯示,我覺得咁嘅地圖作用不大~

我問佢有冇大啲嘅地圖可以睇吓,佢就拎咗張比較大張,類似小冊子嘅嘢出嚟,今次呢張清楚得多,不過呢張嘢唔俾得我...... ~_~!

佢只好利用呢張大地圖,用語言加指手劃腳咁教我去,佢好醒目,佢指住地圖上一個鳥居嘅圖示,手勢加說話表示佢係一個好大嘅鳥居,仲話我一去到就知佢講邊個鳥居~

呢位小姐好用心去教我,我非常之多謝佢,又 thank you 又微笑又微微鞠躬以示謝意~

臨走時我拎埋張小地圖,出到去再同屎塔講述我求助嘅經過,選定方向再次起行~

果然不出果位小姐所料,一去到就知佢講嘅係邊個鳥居,真係夠晒巨型,有近三層樓咁高!

佢話見到呢個鳥居就轉左直行行到尾就會見到,我哋跟足佢指示,結果過咗三四條街就開始見到人流,到咗門口仲見到一條長龍,行咗好耐先見到龍尾~ @@
69.jpg

70.jpg

71.jpg  
之前睇旅遊書,有一個景點叫做「瓜生石」,咁啱我哋排隊排到離開青蓮院好遠,四圍望吓嘢時,見到啲似曾相識嘅環境,我立時意會到,我所見到嘅嘢就係瓜生石~

瓜生石呢個景點有好幾個傳說,但每個都未能証實真偽,總之,而家道路被規劃成馬路,都唔會移除呢舊石,由佢喺馬路中間,仲有圍欄圍住保護佢,認真巴閉~
72.jpg

73.jpg  
呢度大大話話有成幾百人排緊隊,但就只有一個差人維持秩序,而呢個差人本身都可以唔駛喺度,因為成條龍嘅其中一部份,會經差館門口,個差人只係出嚟保持差館出入口暢通,否則,根本唔需要差人喺度維時秩序,全部人,係每一個人都協助緊自己維持秩序,我深信就算再多一二三四五倍人,秩序都仍然係咁好!冇人大聲說話,冇人企圖插隊,冇人推推撞撞,呢度究竟仲係咪地球嘅一部份?喺呢度,連排隊都係享受,好舒服,唔駛每時每刻都痴Q咗線有妄想症咁驚俾人打尖~

排咗大半個鐘,終於都到門口~
74.jpg  
經過門口買埋飛就可以入去,首先係入去室內嘅地方先,入去之前要除鞋~

先經過一條走廊,走廊則邊嘅嘢,我哋就冇咩興趣~

行到走廊盡頭,有好多人聚集住,原來呢度就係吸引我哋嚟青蓮院果個畫面嘅地方~

唔理地方有幾窄,人又有幾多,秩序仍然係咁好,有人離開時,唔會有人爭住入,我哋等咗五分鐘就可以去到最前~

不過咁暗嘅地方,又多人又唔可以 set 腳架,根本就影唔到好少少嘅相,我認為屎塔已經影得好好~
75.jpg

76.jpg  
離開呢度,又返返去室內地方,一直跟人行,又去到另一個場景~

呢個場景啲光時暗時亮,好難捕捉~
77.jpg

78.jpg

79.jpg

80.jpg  
再行落去就係竹林~
81.jpg  
行吓行吓就去返第一個場景嘅對面~
82.jpg

83.jpg  
對青蓮院嘅夜間拜觀有少少失望,藍燈果部份還可以,池塘果部份真係細得可憐~

我哋離開時仲有勁多人排緊隊......

下一站係「道頓堀」

其實今日行程就完咖喇,刻意安排返酒店附近食返碗拉麵,道頓堀係最佳選擇~

清蓮院 → 道頓堀

京都地鉄: 東山 →→→ 三条京阪

京阪電鉄: 三条 →→→ 北浜

大阪地鉄: 北浜 →→→ 日本橋

去到道頓堀,好快就決定好食「四天王」
84.jpg  
行到埋去等帶位,突然有個職員俾五百円我,我呆咗一陣,佢就知道認錯人,原來係想俾我隔離個男人,即係上圖門口果個男人,佢係香港人,仲同我傾咗兩句~

我同屎塔例牌會叫唔同款再 share,兩碗都好好食,好滿足!
85.jpg

86.jpg  
兩條友食到飽一飽,仲死要買盒章魚丸隊埋佢!
87.jpg  
食夠就返酒店~

道頓堀 → 酒店

大阪地鉄: 日本橋 →→→ 長堀橋

今晚嘅宵夜同明早嘅早餐~
88.jpg  

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()