close

今日行程:

大阪市都市環境局 → 舞洲工場 → 自由軒

 

 

今日車程:7


今日係喺日本最後一日,離開酒店前梗係要做好 check-out 同寄存行李先~

今日第一站係「大阪市都市環境局」

本來嚟呢頭只係因為想去舞洲工場,喺做功課時睇 google map 時見到呢棟建築物同舞洲工場風格差唔多,所以一拼遊覽~

酒店 → 大阪市環境局

大 阪 地 鉄: 長堀橋 →→→ 日本橋

近     鉄: 日本橋 →→→ 西九条

大阪巴士81號: 西九条 →→→ 此花大橋西詰

出咗近鉄西九条,好容易就搵到個巴士站,不過睇睇時間,上一班車七分鐘前開出,下一班車要三十三分鐘後先到,於是我哋就周圍行吓~
 01.jpg  02.jpg
漫無目的咁,就走咗上呢條橋~
03.jpg  
百無聊賴,望到類似吉野家嘅物體,決定去隊返碗先~
04.jpg  
入到去揀咗碗細嘅 share,我哋未坐低就點嘢俾錢,俾完錢先搵位坐~

個職員原本以為我哋外賣,因為只有外賣先會未坐低就點嘢食~ =P

佢見我哋坐低咗,就問我哋係咪喺度食~

其實今朝都有食早餐,而家無啦啦隊多半碗飯,都真係幾飽......
05.jpg  
睇睇時間差唔多,就走返去巴士站,見到好多人等車~ @@

等咗一陣就有車到~
06.jpg  
二十分鐘到就到,不過又冇咩人落車,唔知佢去邊嘅呢? @@

我哋終於都嚟到現場一睹呢座咁夢幻嘅建築~
07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg  
上次去台灣,屎塔喺情人橋跣低咗,今次嚟日本,又跣多鑊~

佢企上個水池邊影相,影完行返落嚟嘅時候,一跣!同上次一樣,屁股開花!

真係唔知佢嘅論盡係先天定後天,總之就論盡到無可救藥,絕症!

好彩都冇咩大礙~
16.jpg  
雖然呢度係工業區,不過環境都幾好~
17.jpg  
下一站係「舞洲工場」

舞洲工場其實係處理垃圾嘅工場,我都唔知屎塔喺邊度知道有呢個咁夢幻嘅建築,佢俾我睇完之後,搞到我勁想嚟,仲放棄咗某啲景點~ =P

由大阪市都市環境局到舞洲工場,步行可達~

呢度四圍都冇咩人,真係好鬼正!
18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg  
呢隻櫃睇落冇咩特別,其實佢係一隻凍櫃,雖然冇拖頭,不過佢仲運作緊咖~

我都知我少見多怪,不過喺香港真係未見過可以獨立運作嘅拖架凍櫃~
28.jpg  
喺呢度所花嘅時間比我預期多好多,不過今日晏晝嘅行程只係行街,隨時隨地隨便縮都冇問題~ =P

下一站係「自由軒」

自由軒可謂出奇地巴閉,睇過嘅旅遊書,唔計必到嘅大景點,就只有佢係每本書都介紹甚至係推介嘅~

自由軒嘅馳名菜色係一碟咖哩飯上加隻生蛋,淨係睇圖,絕對唔會明白為何一碟如此普通嘅飯可以做到遠近馳名,我哋一定要親身試一試佢~

舞洲工場 → 自由軒

大阪巴士81號: 此花大橋西詰 →→→ 西九条

阪 神 電 鉄: 西九条 →→→ 大阪難波

出咗鉄路站,我哋都唔係第一件事去自由軒,我哋係行住街咁慢慢行到去自由軒~

不過行街對我嚟講,都真係冇咩興趣,行過啲咩都完全冇印象~

行吓行吓就到自由軒~
29.jpg

30.jpg  
坐低咗睇吓個 menu,其實都睇唔明,不過一場嚟到,一定會試招牌咖哩飯~

跟住又叫咗個茄汁飯,兩個都係人氣推介,必試咁話~

飯到喇,真係好好奇佢有幾特別同幾好食,睇個樣就真係唔開胃,因為我同屎塔都唔鍾意食生蛋嘅~

食之前加啲豉油,再將生蛋同飯撈勻,放一口飯落口,慢慢細味,再慢慢細味,不過任我如何慢同如何細,都真係食唔出比睇樣更好嘅味道~

即係話,我覺得完全唔好食,仲因為成隻生蛋咁食法,好抗拒,每人半碟,我就真係因為唔想浪費而捱咗兩個半碟,真係見面不如聞名,好難食!

咖哩味就係普通嘅咖哩味;蕃汁味咪又係普通嘅蕃汁味;生蛋就更加唔駛講,唔會係秘製卦?!

都唔知出名喺邊,仲要因為佢而左就右就啲行程,嘥鬼氣!
31.jpg

32.jpg  
離開咗自由軒就向住酒店方向漫遊閒逛~
33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg  
返到酒店攞埋行李就去機場~

酒店 → 機場

大阪地鉄: 心齋橋 →→→ 難波

南海電鉄: 難波 →→→ 関西空港

喺日本呢幾日,遇過嘅人一般都好友善,不過喺臨走前就俾我遇到個態度唔多好嘅人~

其實又冇咩大不了,只係喺國泰櫃檯 check-in 時個空姐冇咩禮貌,黑口黑面連望都唔想望你一眼~

啲人成日話國泰空姐態度差,但我又一向覺得呢啲係個人修為,冇理由國泰要求前線服務員態度一定要差咖~

有時真係唔明,友善啲自己都開心啲啦,做乜鬼要搞到咁樣~

入咗閘之後就搵嘢食,呢度有一個地方叫町家小路,入面有好多間食肆,都幾多選擇~

最後我哋揀咗烏冬、章魚丸;拉麵、和菓子

前三樣都係一般水準,至於和菓子,我都唔知點解屎塔會買嚟食,對於我哋嚟講,一睇就知唔會係好食嘅嘢嚟,食落口亦一如所料,連吞都唔想吞,不過為免浪費,我哋都有食埋佢~
38.jpg

39.jpg

40.jpg  
食完咁難食嘅嘢,真係要食返啲好嘢補補啲味蕾~
41.jpg

42.jpg  
上到飛機揀咗套未睇過嘅「中坑同學會」睇,我同時間喺自己同屎塔部機一齊按,咁做係為咗做到同步開始一齊睇,以我一貫反應敏捷心神合一,結果梗係可以同步開始啦~

不過睇睇吓部機停咗,點按都冇反應,原來係系統有問題,要成個系統關閉進行維修,不過都只係等咗十分鐘~

派餐時見到兩空姐,好明顯其中一個係新人,另一個自然係舊人~

個舊人教新人嘅口吻真係令人側目,一副高傲不悅加上命令式語氣高調調教,真係替個新人可憐~

不過個新人背後做過啲咩又或者係咪教極唔聽態度惡劣就不得而知,我只係知道前線對住顧客,唔應該表現得咁冇修養~

不過據我觀察,佢對顧客都唔好得幾多~ @@

今次嘅飛機餐~
43.jpg

44.jpg  

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()