close

嚟緊公司休息十幾日,屎塔話不如出去玩兩日,我覺呢個主意唔錯~
開始做功課,搵吓有啲咩地方想去~

我知屎塔係諗住落 Edinburgh 感受吓聖誕氣氛,因為 Aberdeen 呢度係爭少少~
咁我初時就諗住可能半日(夜晚) Edinburgh,其餘時間就去其他地方行吓,反正我哋去過 Edinburgh 嘛~
咁自然,去其他地方,唔會去啲太唔順路,離 Edinburgh 太遠嘅地方~
而且,冬天,唔好去 highland,我哋部車仔又冇裝冬天用胎,唔好咁冒險~

我主要睇吓,由 Aberdeen 沿路落 Edinburgh 有啲咩地方好去,當中都希望搵到啲美麗小鎮去吓~
竟然,竟然係冇地方好去......
有時唔同人搵資料,會有唔同結果,於是我又叫屎塔搵吓~
佢搵完一輪,都話冇咩地方好去,網上推介嘅,其實我哋都唔太感興趣~
甚麼十大二十大 Scotland 最美小鎮,我哋真心覺得其實都係一般,唔係幾感興趣~
就連一個真心感興趣可以去吓嘅景點都冇乜~
啲崖邊呀,本身其實係 OK 嘅,但我哋向北向南嘅崖邊都去過,睇唔到其他崖邊有咩獨特之處要刻意去探訪~

最後反而集中搵吓 Edinburgh 有啲咩地方上次冇留意,或者上次冇開嘅,可以補返~
最後都叫做砌到個行程出嚟,都唔算太夾硬嚟,都真係有興趣嘅,不過兩日真係乜都夠~

行程如下:
Day 01:The Colinton Tunnel → Calton Hill → Museum of Edinburgh → Circus Cafe Bistro(Lunch) → Forth 1 Big Wheel → Christmas Market (East Gardens) → Light Night Installation → Old Town → Christmas Market (West Gardens) → Christmas Tree Maze → Ice Skating → Bonnie & Wild at St James Quarter(Dinner) → Holiday Inn Express Edinburgh

Day 02:Royal Yacht Britannia → Palace of Holyroodhouse → Dean Village → Water of Leith Weir → KFC Edinburgh(Lunch) → Surgeons' Hall Museums → Edinburgh Zoo → The Torfin(Dinner)

出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()