close

早前傾開大假問題,屎塔最遲三月要放晒今年嘅年假,所以又諗吓去邊度玩~

最遲三月放晒,呢刻又唔會諗日本,咁就好大機會諗歐洲~
咁即係一定冬天啦,我就諗不如去芬蘭睇極光,屎塔都 OK~

喺差唔多做晒功課嘅時候,我簡單咁講解咗個行程俾屎塔知,佢話覺得喺芬蘭睇極光嗰幾日朝早冇嘢做會悶,覺得有啲嘥時間,所以最後都係擱置~

諗吓諗吓,冬天去歐洲,不如將個方向改去睇雪景~
歐洲加雪景,好容易就諗起瑞士,就係咁,就決定去瑞士~

時間方面,初時係諗一月二月嘅,不過諗諗吓,我哋好少冬天去歐洲,不如趁機感受吓歐洲聖誕氣氛~
睇吓資料,好多聖誕市集都係喺十一月尾開始,所以就鎖定咗十一月尾至聖誕節期間呢段日子~

再睇多啲資料,原來十一月有好多登山覽車會停駛,做例行保養,準備十二月開始嘅旺季~

又,有一段時間,我想去嘅地方,鐵路進行維修,有機會會延遲甚或取消班次~

又又,有一個地方係一定會去嘅,就到晒其他嘢,就會就唔到呢個地方,因為會撞啱每星期嘅休~

到就到晒所有嘢,亦由於比較近聖誕節,機票價錢貴咗 100%,係真係貴咗一倍,真係唔捨得亦覺得唔值得~

左就右就,有一日,突然俾我見到有一日嘅機票,唔知點解特別平,反正點都就唔晒所有嘢,點都要有取捨,就聽天由命,鎖定呢日出發,計埋回程時間,我同屎塔分別向公司請假~

請假前後用咗幾日時間,張機票價格就每日升少少,一日比一日貴,但仍然係平過前後幾日嘅日子,批咗假就即刻買機票~

瑞士乜都貴,去十幾日,我都冇計單程買車飛平啲定買 Pass 平啲,貪求方便,就買 15 Days Swiss Travel Pass~

瑞士三大景觀列車,包括:Golden Pass Line(黃金列車)、Glacier Express(冰河列車)、Bernina Express(伯連納列車)
以上景觀列車,持 Swiss Travel Pass 可免費乘搭,但要另外俾留位費~
Golden Pass Line(黃金列車),2012 年去瑞士時已搭過,今次就冇話特別想搭,不過行程中都有一段路會行經黃金列車其中一段路線,只係唔係搭景觀列車~
至於 Glacier Express(冰河列車)、Bernina Express(伯連納列車),就梗係心思思想搭,反正買咗 Swiss Travel Pass,梗係想用盡佢~

Glacier Express(冰河列車),喺定好晒行程,先發現我想搭嗰日,列車停駛......真係幾晴天霹靂,但要為咗佢而改過晒成個行程,甚至要犠牲某啲想去嘅地方,絕對唔值得~
最後就唯有自製「偽」冰河列車,即係搭普通列車,要轉三次車(總共四程車),但就行返同冰河列車嘅同一路線~
景觀列車,車窗比普通列車大得多,睇景一流~
不過搭唔到都冇辦法,順其自然吧~

Bernina Express(伯連納列車),同冰河列車相反,冰河列車一次都搭唔到,伯連納列車一搭就搭兩次......
事源係因為本身個行程,會由 St.Moritz 搭普通列車到 Tirano(意大利境內),再由 Tirano 搭伯連納列車到 Chur~
但我後來發現,如果去 St.Moritz 只係落一落腳,冇打算滑雪或走遠嘅,最平而又仲有房嘅,都要過 HKD$2000 二人一晚~
而我一向打算去 St.Moritz,只係因為佢係冰河列車嘅終點站,先諗住搭完冰河列車(先前未知冇得搭),喺度過一晚,我本身對 St.Moritz 冇話特別有興趣~
既然係咁,我決定「偽」冰河列車,只搭到 Chur~
但我已經俾咗留位費,第二日由 Tirano 搭到 Chur,咁我就要解決,點樣由 Chur 到 Tirano~
由 Chur 到 Tirano,其實只有兩樣嘢揀,一係搭一程伯連納列車落 Tirano,一係搭一程普通列車,轉兩次車(即係三程車)落 Tirano~
最後我決定俾多次留位費,二人為 CHF40(約 HKD$316),舒舒服服咁遊火車河,畢竟睇人相後我覺得伯連納列車比冰河列車風景更好,正路計劃當然未必會咁樣搭兩次,但當嚟到個情況係咁樣先至可以銜接返個行程,又絕對唔會覺得唔值得~

上次遊瑞士,只係幾日,上過少女峰,冇時間去瑞士名山之一嘅馬特洪峰......嘅山腳小鎮 Zermatt,所以今次行程一定會去~

山區小鎮及湖邊小鎮都會去幾個,希望有靚雪景睇~

持 Swiss Travel Pass 可免費上 Rigi 同 Stoos,兩個我都有興趣,但後來見到 Stoos 再上嘅 Fronalpstock 幾靚,雖然由 Stoos 上 Fronalpstock 要自費(持 Pass 有節扣),但我仍然決定捨 Rigi 上 Fronalpstock~

仲有數唔晒嘅聖誕市集~
其中包括非常夢幻嘅 Colmar 小鎮,聖誕氣氛濃厚,睇相真係好有童話故事嘅畫面~

較早前睇咗 ViuTV 嘅「歐遊全細界」,睇吓地圖,原來列支敦斯登(Liechtenstein)都幾近我哋會去嘅地方,又心郁郁想去行吓~
坦白講,列支敦斯登其實冇咩好行,節目入面,最冇內容嘅就係列支敦斯登,但就係唔知點解,想叉隻腳入去,到此一遊~

以十年前嘅經驗,瑞士食物又貴又偏鹹又唔好食,所以今次唔會每餐都入餐廳食,有時買啲速食,有時入超市買嘢食算數~

就咁樣,成個行程以瑞士為主軸,期間會入一入意大利、法國同列支敦斯登~


預先計劃嘅行程如下:
Day 01:【Switzerland】Zürich → Luzern《Backpackers Luzern(Accommodation)》

Day 02:【Switzerland】Luzern → Weggis → Stoos → Fronalpstock → Luzern《Backpackers Luzern(Accommodation)》

Day 03:【Switzerland】Luzern → Iseltwald → Mürren《Pop-up Lodge Mürren(Accommodation)》

Day 04:【Switzerland】Mürren → Wengen → Spiez → Oberhofen am Thunersee → Thun → Spiez《la belle vue Boutique Hotel(Accommodation)》

Day 05:【Switzerland】Spiez → Kandersteg → Blausee → Thun → Zermatt《Hotel Bahnhof Zermatt(Accommodation)》

Day 06:【Switzerland】Zermatt → Gornergrat → Zermatt《Hotel Bahnhof Zermatt(Accommodation)》

Day 07:【Switzerland】Zermatt → Chur《Hotel Franziskaner(Accommodation)》

Day 08:【Switzerland】Chur → 【Italy】Tirano → 【Switzerland】Chur《Hotel Franziskaner(Accommodation)》

Day 09:【Switzerland】Chur → 【Liechtenstein】Vaduz → Triesenberg《Hotel Restaurant Kulm(Accommodation)》

Day 10:【Liechtenstein】Triesenberg → 【France】Colmar《Colmar Hotel(Accommodation)》

Day 11:【France】Colmar → 【Switzerland】Basel《ibis budget Basel City(Accommodation)》

Day 12:【Switzerland】Basel → Zürich《Hotel Limmathof(Accommodation)》

Day 13:【Switzerland】Zürich

出發!

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()