今日行程:

恆春鎮海的雜貨 → 滿州花海 → 港口吊橋 → 佳樂水 → 風吹沙 → 龍磐公園 → 墾丁鬼屋 → 恆春鎮 → 出火特別景觀區 → 墾丁大街

 

 

早餐準時八點送到~

菜包及燒餅 + 大湯包及菜包

豆漿 + 紅茶

都係一般啦~
01.jpg  
今日第一站係「恆春鎮海的雜貨」

去海的雜貨,當然唔係買雜貨啦,而係去買門票~

喺海的雜貨買墾丁鬼屋同國立海洋生物博物館門票會平少少,反正由高雄落墾丁,可以話係順路~

離開民宿,就去攞返部車先~

真係好運,儘管泊咗部車喺高費率停車位,但未收到停車票仍然係唔需要繳費的~

沿途天氣都好好呀,係有段路勁大風,大風到部車明顯向隔離線飄,要減慢車速並且握緊軚盤先得~
02.jpg  
到咗海的雜貨,雖然我唔係嚟買佢啲貨物,不過我有睇過佢賣嘅嘢,有啲都真係幾別緻的~
03.jpg  
下一站係「滿州花海」

出發前睇過資料,甚至到某台灣討論區問過,確認咗地點,同埋二月份係會睇到花海~

不過可惜,嚟到咩都睇唔到,仲落雨添......
04.jpg  
我哋喺附近兜咗幾個圈,都唔見有花海嘅蹤跡,只好放棄~

好彩喺美濃都睇到,冇咁失望~

下一站係「港口吊橋」

由滿州開車落港口,天氣開始好返啲,雨開始細啲,心情都好啲~

去港口,當然係為吊橋而嚟,行去售票處,個售票員竟然在熟睡中!

我同佢講嘢好,敲窗好,佢都冇反應,其實可能係我太細聲或者太輕力,因為怕太大聲會嚇親佢~

於是我加大力度,諗住如果佢再唔醒就算數,反正條橋都係自出自入嘅~

呢次佢醒喇,嘩,佢直情好似唔知發生咩事咁......

收咗錢俾咗兩張飛我,佢就繼續毫不避忌咁即刻伏低繼續瞓......

喺呢度可以租艇划,而且仲可以划到不想划~
05.jpg

06.jpg  
港口吊橋~
07.jpg  09.jpg  08.jpg
喺橋上面,望向大海,喺遠處見到有個人喺個灘上面,就咁望好似好危險咁~
10.jpg  
過咗橋之後,見到前面好似有路行,唔通就係經呢度去到遠處嘅灘?
11.jpg  
我哋行咗約有五分鐘,不過越入就越覺得危險,結果都係行返轉頭,免得再入可能有咩事都冇人知~

過返條橋,我刻意留意果位售票員,狀態仍然係熟睡中......

下一站係「佳樂水」

由港口去佳樂水,只係幾分鐘車程,其間,我哋見到有個地方好似好近個海咁,於是就泊好部車,向海邊行過去~
12.jpg  
原來呢度行出去,就係頭先喺橋望向大海果邊果個灘!

橋果邊就非常平靜,大海果邊就波濤洶湧~
13.jpg

14.jpg

15.jpg  
好快就嚟到佳樂水~
16.jpg  
各式各樣嘅遊覽車,都等咗十五分鐘先開車~
17.jpg  
眾所周知,佳樂水嘅岸邊,好多石都被形象化~

可能我嘅想像力實在太差,好多我都覺得唔係好似佢哋所講嘅物體~

就貼上我自己覺得比較似嘅相啦~

臥豬石
18.jpg  
蟾蜍石
19.jpg  
呢舊唔記得佢有冇提過,我覺得似河馬,就當佢係河馬石~
20.jpg  
台灣石
21.jpg  
大面石
22.jpg  
睇到都覺得危險~
23.jpg  
遊覽車去到盡頭會停十分鐘,我哋喺度除咗欣賞風景,又玩咗陣貓~
24.jpg  
其它佳樂水嘅風景~
25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg  
之後就去咗佳樂飯店~

去佳樂飯店,當然係為咗食海膽啦,NT$100 一隻,都真係幾抵~
35.jpg  
不過呢,做功課時,搜索到有關呢間嘢嘅負面消息,而呢個消息係四圍都有,唔同論壇,唔同遊記都有佢嘅蹤影,但內容係完全一樣~

其實我對此有啲懷疑,覺得唔排除係被陷害嘅,所以我都冇因此而唔幫襯~

本來就點咗下圖右邊嘅菜,不過上檯時就嚟咗中間果種,都唔緊要嘅,反正都幾好食~
36.jpg

37.jpg  
炒蜆,味道不錯~
38.jpg  
生海膽,份量足,不過味偏淡,不如想像般鮮味,同期望有少少出入~
39.jpg  
多寶魚,呢條魚真係正,肉厚鮮甜,好好味,NT$400 真係抵食~

老闆仲話每日限量八條,不過而家下午兩點喇喎,仲未賣晒嘅?
40.jpg  
真係估唔到,呢餐令我回味再回味嘅,唔係海膽,係條多寶魚!

下一站係「風吹沙」

揸車要打醒十二分精神,係老生常談,喺台灣就更加要~

過去風吹沙時,又遇到不顧安全嘅逆線扒頭,如果果刻我分咗神,冇及時煞車,或許對方會煞車,或許對方會以為夠過加速避免相撞,或許對方會判斷錯誤和我撞個正著,誰知道?

有啲書介紹風吹沙時,並冇提到佢係有季節性嘅~

冬天啲風由海吹上岸先會睇到啲沙被風吹晒上馬路嘅情況;夏天呢,啲風係掉返轉,向海嘅方向吹嘅~

由佳樂水影過去風吹沙~
41.jpg  
嚟到現場,真係勁大風,唔怪得可以將咁多沙由遠處吹到上嚟咁高~
42.jpg

43.jpg

44.jpg  
本來諗住行埋上籠仔埔,睇吓景,不過風吹沙呢度嘅景已經非常靚,根本就唔需要再行高啲去睇~

下一站係「龍磐公園」

本來冇諗住今日嚟嘅,諗住聽朝嚟睇日出先嚟,不過揸車經過見到呢度好靚,又見到有停車嘅地方,就停低睇睇,就係呢個時候先知呢度係龍磐公園~ 

龍磐公園比風吹沙果邊更大風,誇張啲講句,想跳崖都唔係咁容易! 

不過呢度個景真係靚到不得了~
45.jpg

46.jpg

47.jpg  
部車好得意~
48.jpg  
下一站係「墾丁鬼屋」

墾丁鬼屋,玩法同海洋公園哈佬喂一樣,呢度就分 A 及 B 館~

揸車過去,搵咗好耐都搵唔到,結果要停埋一邊搵個當地人問吓,佢都好似唔太清楚咁,但最終都指咗個方向俾我,最後都去得到~
49.jpg

50.jpg  
仲有一種叫無敵風火輪,不過我哋冇咩興趣,冇玩到~
51.jpg  
雖然 B 館可以影相,我哋都只係係咁二影咗張相~
52.jpg  
A 館就唔可以影相喇~

喺 A 館入面,有四個蓋印處,玩完出嚟如果蓋齊四個印,就會獲贈紀念品乙份~

一如所料,全程係遛狗狀態,屎塔全程拉住我係咁跑,唔好話蓋印,連一個蓋印處都見唔到...... 

出到去個職員問我哋有幾多個印,我同屎塔相視而笑,個職員就笑住問:一個都沒有?

呢個 A 館同海洋公園有啲唔同,佢同玩者係有少許身體接觸,佢會捉腳,同埋,成個館,只有我同屎塔兩個人,成為眾鬼焦點,喺海洋公園係絕對冇可能嘅~

鬼屋出面,可以玩四驅爬山車,不過我哋通常都唔會玩啲要戴頭盔嘅活動,總係覺得啲頭盔唔會好乾淨~ 

竟然,屎塔竟然話想玩!好,玩就玩啦!

玩之前,教練會教我哋點樣操作部車~

一嚟就問我哋:玩過未?答案係未~ 

再問:那機車開過了吧?答案都係未~ 

個教練有點愕然咁笑,我都明嘅,喺台灣又有幾多成年人未開過機車吖~

到實戰時,頭一圈由教練帶住,第二第三圈就自己行~

玩就梗係好玩啦,不過其實都幾危險,操作得唔好係好容易受傷嘅活動~
53.jpg

54.jpg  
離開時先知原來今晚會住嘅民宿一點鐘打過過嚟,可惜打返俾佢又冇人聽,冇計~

不過我哋俾咗訂,唔會冇房住嘅~

下一站係「恆春鎮」

恆春鎮,今朝嚟過啦,不過就冇咩人~

其實而家近黃昏,都只係比今朝多少少人咋,仲有好多鋪頭冇開~
55.jpg

56.jpg  
嚟到呢個古城鎮,點都要參觀吓個古城門嘅~ 

呢度有分東、南、西、北城門,不過集齊晒又唔係有獎嘅,所以我哋只係到咗南同西門~
57.jpg

58.jpg  
附近有海角七號嘅場景,不過我哋都唔係呢套戲嘅粉絲,冇咩大興趣~
59.jpg  
本來嘅計劃係食夥計鴨肉冬粉嘅(多本旅遊書都推介嘛),不過我哋都未肚餓,又唔係好想食嘢住,所以都係路過而已~
60.jpg  
呢楝嘢幾靚~
61.jpg  
喺南門附近買咗啲生果,非常清甜!
62.jpg  
下一站係「出火特別景觀區」

我哋冇諗住玩 light painting,其實都唔知過嚟做咩咖,不過是旦啦,過咗嚟先算~

揸車過去嘅時候,見到有部車嘅車牌係「前有車隊」,不過,前面係冇車隊嘅......
63.jpg  
嚟到出火特別景觀區,一如所料,有啲火喺地面自燃,當然係因為地下有易燃氣體滲出嘅緣故,除此之外,咩都冇~
64.jpg

65.jpg  
無聊透頂,走人~ 

就喺呢個時候,民宿又打俾我哋,佢好細心,知道我哋冇台灣電話卡,就叫我哋到埗後喺出面巡邏隊果度借電話打俾佢,可以慳返啲電話費咁話~

上到停車場,見到售賣煙花嘅攤檔,唔知道邊度嚟嘅興趣,屎塔話一場嚟到,不如玩吓 light painting,就係咁就買咗啲煙花類嘅物品~
66.jpg  
都畫咗好幾十幅,我自己畫果啲真係唔係好見得人,屎塔嘅就好過我好多~
67.jpg

68.jpg

69.jpg  
下一站係「墾丁大街」

去墾丁大街,只係諗住掃街,唔打算入餐廳食~

去到墾丁大街,將部車泊咗入大尖山停車場,NT$100 一次,有點貴~

墾丁大街都幾熱鬧~
70.jpg  
買咗以下食物:

墾丁牧場炸鮮奶

好好食!
71.jpg

72.jpg  
哈先生大熱狗

都幾好食呀!
73.jpg

74.jpg  
黃金三角蝦多士

都 ok,不過不失~
75.jpg

76.jpg  
鴨肉冬粉

墾丁大街太多炸物,唔係好啱食,最後食咗碗鴨肉冬粉,都 ok~
77.jpg

78.jpg  
喺呢度見到炸 Oreo,不過冇食到,有啲驚......
79.jpg  
跟住走去便利店買聽日早餐就揸車去民宿~

去到民宿最驚喜就係見到有按摩池啦,正!
80.jpg  

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()