close

今日行程:

Day 09:Isaac → 北村韓屋村 → 學林茶館 → PRO(醬油蟹) → Remicone → 狎鷗亭紅豆餅 → 廣藏市場 → NOLBOO(部隊鍋) → SPAREX → 東大門(行街)

 

 

一早起身,梗係問吓 David 身體如何啦,佢話冇嘢,咁我表面睇佢都冇乜嘢嘅~

噚日喺春川食唔到 Isaac,今日補返~
之前上網睇,食過嘅都話好食,仲係好好食嗰隻,有個仲話一日三餐都食佢~
真係咁好食?食到上癮咁?
終於可以自己感受吓~

我哋分別叫咗牛排同烤肉,滿心期待咁食~
係,真係幾好食,但又實在唔算特別,係可以想像到嘅味道,至少唔會心思思想再食......

01.JPG 

02.JPG 

03.JPG 

04.JPG 


之後行經 DDP 設計廣場,雖然未開門,不過呢度嘅建築物幾特別~
05.JPG 

今日第一站係「北村韓屋村」
擁有六百年歷史嘅韓屋村,而且係完整保留至今,有著非常高嘅觀賞價值~

遊覽北村韓屋村,除咗隨心而行,亦可以好似尋寶咁,跟住北村八景嘅位置去行~
關於北村八景嘅資料,可以參考吓首爾市嘅官網:
http://www.visitseoul.net/cb/m/article/article.do?...
(註:連結中提到嘅 Photo Spot 標示,據聞已被移去,而我自己亦確實未喺現場見到過~)

而八景嘅位置,除咗現場有指示外(但指示牌唔多,見到就影低佢先),亦可到北村文化中心攞啲資料睇~
06.JPG 

我哋到嘅時候差唔多九點,基本上係冇人,好正!
由於呢度係住宅區,遊覽呢度嘅時候,真係要盡量靜啲,現場亦唔難見到一啲提醒人要肅靜嘅提示~

時間越來越晏,人自然越來越多,初初就有大陸團,再跟住就有香港團,成個環境開始嘈雜,唉,真係唔可以自律啲咩~

期間,有個年約五十嘅男人勁大聲喂咗一聲,係隔四條行車線都可以聽得到嘅聲浪~
莫講話現場根本唔應該咁樣講嘢,其實如果佢係要對方聽到佢嘅喂一聲,都係絕對唔需要咁大聲嘅~
跟住有親友「殊」佢,佢仲唔知衰,之後嘅對話如下:
男人:做咩呀,唔講得嘢咖咩?
親友:嘈住人瞓覺呀!
男人:佢老母仲瞓?就嚟十點喇仲瞓!
親友都無可奈何,唔再同佢對話,免得佢繼續嘈,只係用手勢示意好喇好喇~

其實人哋就算瞓醒,都唔代表你可以騷擾人,真係好冇禮貌,好冇修養,無恥,冇品!
我肯定佢知道自己唔啱,因為之後佢都冇繼續嘈落去,只係當刻唔想認衰而已~

喺較早前,我已經聽到佢哋十點三要集合,我實在唔想喺啲咁優美嘅環境下對住呢啲賤人,我決定去第二度行吓先,過咗佢哋嘅集合時間先返嚟~

一路行,去到有個位可以坐吓,David 主動話想休息吓~
吓?一個體力無窮無盡,自身有再生能源嘅人話想休息吓?
呢次大件事喇,佢肯定病咗啦!
之前問佢做乜今日冇晒聲,係咪覺得呢度好悶,佢仲話係......

David 坐低休息,但睇佢狀態又唔係真係咁差,於是我同屎塔就自己四圍行吓~

行完返嚟,接返 David 就繼續行~

喺呢頭附近,都見到貼有展望臺嘅告示,不過我相信唔係免費開放嘅展望臺,應該係私人嘅收費展望臺~
因我做功課時,冇人提過有呢個展望臺,估計係冇人去過~
當然,亦唔排除係最近先有,所以冇咩人提~

我哋沿住告示行去,一如所料,係私人收費展望臺,不入了~

時間已經過咗嗰團人嘅集合時間,我哋就行返返去,希望唔會再遇到唔識尊重其他人嘅人~

行到返去,都有唔少人,但唔見有人大聲講嘢,都係正常人,咁就好嘞~

八景嘅精髓,我實在未必了解,為免誤會,就唔逐一介紹喇~

北村韓屋村隨影~

07.JPG 

08.JPG 

09.JPG 

10.JPG 

11.JPG 

12.JPG 

13.JPG 

14.JPG 

15.JPG 

16.JPG 

17.JPG 

18.JPG 

19.JPG 

20.JPG 

21.JPG 

22.JPG 

23.JPG 

24.JPG 

25.JPG 

26.JPG 

27.JPG 

28.JPG 

29.JPG 

30.JPG 

31.JPG 

32.JPG 

33.JPG 

34.JPG 

35.JPG 

36.JPG 

37.JPG 

38.JPG 

39.JPG 

40.JPG 

41.JPG 

42.JPG 

43.JPG 

44.JPG 

45.JPG 

46.JPG 

47.jpg 


遊畢北村韓屋村,時間比預期早好多,我將今日行程嘅次序重新調整,而家去咗學林茶館先~

下一站係「學林茶館」
認識學林茶館,係因為「來自星星的你」呢套韓劇,睇劇時仲未有韓遊嘅打算,不過由於覺得茶館好有文藝嘅氣息,所以看完過後,喺心目中都留下相當嘅印象~
趁住呢次韓遊,就到嚟呢間茶館參觀吓~

茶館外部,真係睇唔出內部嘅優雅~
48.JPG 

學林茶館比想像中細,我哋揀咗坐閣樓,貪上面冇人,自成一角,又可以居高臨下咁去望吓呢間茶館~
現場有好幾檯都係講廣東話,而且有一檯講嘢好大聲,我哋坐閣樓都感到被騷擾~

來自星星的你嘅都敏俊坐過嘅位~
據知如果冇預先訂座,都幾難可以坐到,我哋嚟到嘅呢刻就已經俾人訂咗~
49.JPG 

叫咗幾杯飲品,相當不錯~
50.JPG 

呢間茶館的確幾有文藝嘅氣氛,真係有啲唔捨得離開~

51.JPG 

52.JPG 

53.JPG 

54.JPG 


下一站係「PRO(醬油蟹)」
要喺首爾食醬油蟹,係好容易嘅一件事,不過我哋第一次食,一定要幫趁啲比較出名嘅,中伏(毒)機會應該會比較少吧~
而喺首爾比較出名嘅有三間,其中我揀咗「PRO」同「大瓦房」,而第三間,因為喺做功課時有人話食完肚痛又屙又嘔,立刻將間嘢從我嘅選擇中剔除~

原本我揀咗大瓦房嘅,不過今日掉咗行程,無論喺食嘢嘅時間性同路程上,去 PRO 都比較方便,就咁決定~
55.JPG 

未食過醬油蟹嘅我哋,除咗期待,亦非常好奇!
好奇在於,網上面每一個提及醬油蟹嘅人,都講到好好食,無時無刻都想再食,人間極品咁樣!
至於話唔好食嘅人,印象中係冇!
一種食物能贏盡每一個人嘅讚美,而自己又未食過,怎不教人好奇?

嚟到 PRO,menu 都唔係睇咗好耐就可以落單,反正主攻醬油蟹,只要每人有一隻食就夠~
我哋叫咗三隻細嘅,包埋其他配菜~
56.JPG 

嚟喇嚟喇,終於都可以一嘗呢種世間美食!
57.JPG 

滿心期待,卻換嚟撤底失望......
蟹膏唔算多,呢個可能係運氣問題,冇計~
味道呢?我哋三個都同樣覺得不外如是,絕非食完一口想再食多口,純綷因為叫咗,而且午飯時間,都要食嘢咖,所以食晒佢~
真係好失望,味道遠遜預期!可能我哋唔識欣賞~
幸好,蟹膏用嚟撈飯食都仲可以~
食物以外,PRO 呢度啲人嘅態度真係唔多好,黑口黑面,好似好唔想服務我哋咁~
用同樣嘅價錢,去食多次韓牛好過!
不過唔試過又唔知嘅,不過真係試過就算~

下一站係「Remicone」
想去食佢嘅 Thunder Bomb~

由 PRO 行落去 Remicone,都有一段路程,呢段路程途經好多時裝店同其他店舖,所以呢頭好旺,相信係一個出名嘅購物區~

途經 LINE FRIENDS STORE,門口有一隻好巨型嘅熊仔,真係好能夠吸引到人行入去,我哋都唔例外~

58.JPG 

59.JPG 

60.JPG 

61.JPG 

62.JPG 

63.JPG 

64.JPG 

65.JPG 

66.JPG 


David 好快就睇完行咗出門口,其實我知佢梗係唔舒服,所以都出門口睇住佢~
佢話想搵個公園坐低休息吓,等我哋去完 Remicone 再返嚟 join 佢~
講真,我哋邊度放心任由佢一個喺公園休息,我哋話陪佢休息一陣先再去 Remicone,佢又堅持話唔駛~
我建議不如落地鐵休息,因為地鐵人流多,亦有地方休息,我哋會比較放心~
不過佢又話唔好,佢話只係飯氣攻心,唔係唔舒服~
呢啲咁嘅大話,呃得邊個吖~
最後佢都係堅持一齊行去 Remicone,好啦,你點話點好~

行完 LINE FRIENDS STORE 就繼續向 Remicone 進發~

去到 Remicone,David 話好飽唔食,明啦,所以我同屎塔就 share 一杯 Thunder Bomb~

67.JPG 

68.JPG 

69.JPG 


嗯......又係好普通,都係 gimmick 大於一切~

下一站係「狎鷗亭紅豆餅」
據說呢檔紅豆餅用料足兼外脆內軟,所以就記錄在案,睇吓有冇機會嚟到~

David 喺我哋多番遊說下,終於都肯喺地鐵站度休息吓,於是我哋就趁呢段時間,上去地鐵站口買件紅豆餅食吓,試吓係咪咁好食先~

一出地鐵站就見到呢檔嘢,兩位老人家態度親切,笑容滿面,儘管我哋只係買一件價值 400 韓圜嘅紅豆餅(當時實在太飽),佢哋嘅態度依然係咁和藹可親~
至於件餅,真係外脆內軟兼有蛋香,餡料足,紅豆夠晒大粒又好味,實在係好難得食到咁高質嘅紅豆餅!
今日終於都可以食到啲令人滿足嘅食物,儘管佢只係一件價值 400 韓圜嘅紅豆餅~

70.JPG 

71.JPG 

72.JPG 


返到落地鐵站,我哋冇叫醒 David,而係坐喺佢附近,等佢醒咗,發現我哋喺度,先再開始行程,希望佢有多啲時間休息~

下一站係「廣藏市場」
一個好出名又好地道嘅市場~

嚟到廣藏市場,感覺真係好地道,一啲商業味道都冇~
不過檔檔賣嘅嘢都差唔多,再加上我哋都唔肚餓,最後都冇買到嘢食,真係嚟行個圈就算~

73.JPG 

74.JPG 

75.JPG 

76.JPG 

77.JPG 


本來 David 可以喺度食活八爪魚,不過佢而家邊有胃口吖~
78.JPG 

行完廣藏市場,我哋商議咗一陣,決定取消原訂今晚會去嘅「貝類倉庫」同「八爪魚一條街」
原本貝類倉庫就係今晚嘅晚餐,而八爪魚一條街呢,就係趁屎塔喺東大門行街嘅時候,我陪 David 去嘅~
係陪,因為我唔打算食,只係 David 好想試啫~
以 David 而家嘅狀態(比中午時差),以上呢兩樣嘢都唔係好啱佢食,下次有機會再試啦~

我哋決定今晚食清啲,去食部隊鍋~
部隊鍋都算清?清,叫個最清,一定冇辣嘅就得啦~

食完部隊鍋再送 David 去汗蒸幕休息~

下一站係「NOLBOO(部隊鍋)」
就去返之前嚟過但食唔到嗰間!
79.JPG 

去到 NOLBOO,叫個最清,確保唔辣嘅一齊食~
材料只係腸仔餐肉火腿公仔麵通心粉之類,真係好齋~

80.JPG 

81.JPG 

82.JPG 


咁嘅材料,自然不抱期望,當然係想像中嘅味道,下次有機會要試吓辣味嘅海鮮鍋,應該會好正!

下一站係「SPAREX」
位於 Good Morning City 地庫嘅汗蒸幕~

去到汗蒸幕,睇得出 David 好渴望快啲去瞓個覺,不過快還快,就算喺佢精神時,我哋都唔放心佢一個人,何況而家佢病緊~
我哋幫佢安排好晒所有嘢,約好十點鐘喺返而家身處嘅地方等,我哋睇住佢行入去,直至見佢唔到先離開~

下一站就係喺東大門行街~
其實屎塔唔係真係想行街,我哋甚至有諗過自己去貝類倉庫食嘢,不過我哋買咗嘅手信好少,要趁呢個時候去搜羅一下,冇計~
如果去旅行唔駛刻意去買手信就好囉~

我哋行過嘅商場有:「樂天(Lotte Fitin)」、「Good Morning City」、「Hello Apm」、「美利來(Migliore)」、「Doota」、「平和市場」等等~
我哋主要集中去買手信,所以每個商場都冇行晒,只去想去嘅部份~

83.JPG 

84.JPG 

85.JPG 

86.JPG 

87.JPG 


期間喺 Doota 見到 Remicone,早知唔駛去新沙洞咁遠!咁就唔會去 PRO,遇到咁差嘅態度!不過如果唔係咁,又食唔到咁正嘅紅豆餅,哈,隨緣吧~
我哋喺 Doota 仲見到有 LINE FRIEND STORE,又行咗陣~
88.JPG 

最後喺 Doota 嘅 food court 落腳,因為實在太攰喇,唔可以再行,去食啲嘢休息吓~
士多啤梨班戟同奇異果汁,兩樣都好好味!
89.JPG 

差唔多時間,就去旅館攞返啲行李,再去匯合 David~
David 準時喺約好咗嘅地方等,精神唔錯~

之後就搭車去機場,搭 0420 嘅機返香港,完結今次旅程~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()