今日行程:

彩虹眷村 → 紙箱王(大坑店) → 歐莉葉荷城堡 → 清境小瑞士花園

 

 

今次搭港龍,時間非常之靚,去程 0805,回程 2120,真係差唔多玩盡八日!


六點多少少到達機場,去到停車場時,發現停車費用比上次提升咗好多,如果一早有查到,我可能改搭的士嚟算~

以前泊八日要 $550,而家泊八日要 $750,貴咗成 36%,太貴喇,唔係好值得~

泊好車,屎塔就急急腳咁行咗去,原來佢走去搵有忌廉哥頭像嘅行李車~
001.jpg

002.jpg  
去到機場見到啲自助 check-in 機,先醒起我出發前唔記得咗上網 online check-in 先!

不過其實都唔緊要嘅,個幾鐘機,坐邊都冇咩所謂~

我哋未行到去啲機就已經有港龍嘅職員走埋嚟問我哋 check-in 咗未,跟住就問我哋攞護照,幫我哋用部機 check-in,揀埋位~

嚟到機場接觸過兩位港龍職員,態度好好,親切友善~

入咗閘喺大家樂慢嘆咗個早餐,就走去閘口等上機~
003.jpg  
到咗差唔多時間,都仲未見有飛機駛過嚟我哋嘅閘口,唔通 delay?

於是屎塔就走過去問吓閘口嘅職員,得到嘅答案真係 delay,但又未有進一步消息,唯有繼續等......

等到 0830,我又走去問吓,得到答案係 delay 到 0915 起飛,0900 返嚟上機~

好啦,我哋就坐喺叉電果度叉吓電先~

0855,時間差唔多,諗住行返去近啲閘口嘅位,一望,近閘口嘅人全部唔見晒,再望真啲,閘口度門係開啟狀態,即係話啲人已經上晒機......

本來都覺得冇嘢,佢講明 0900 返嚟入閘,0915 先起飛,我哋又唔係遲到,應該冇阻到人~

不過,當我哋都上咗機之後,機門隨即關閉,坐低咗無耐架飛機就開行,即係話我哋唔單止係最遲上機嘅人,亦係阻住飛機起飛嘅人......

唉,真係阻住個地球轉......

機上嘅廣播,話俾我哋知,先前因為當地太大霧,機場需要關閉,所以先延遲咗~

嘩,大霧到到關閉機場,都真係好勁吓,希望一切順順利利啦~

好快就話要派餐喇,不過就得一種,冇得揀~
004.jpg  
由於機程實在太短,食完嘢無耐就話就快要降落,印象中真係未搭過咁短程嘅機~

落咗機之後第一件事,就係撳錢!

其實我從來未試過未兌外幣就出發去旅行,不過今次出發前睇咗好多資料,又計咗好多數,啲數字話俾我知,到當地櫃員機撳錢個匯價係最好嘅,於是我就膽粗粗試吓呢個方法~

不過呢次咁樣撳錢其實仲有樣嘢要留意嘅,就係咁啱今年三月開始,喺外地撳錢,張卡要有晶片先可以~

而家二月咋喎,咁,又關我咩事呢?本來就唔關嘅,但睇到唔少人話佢張卡冇晶片但撳唔到錢,我都打去匯豐問過,証實佢哋都知道有人張冇晶片嘅提款卡撳唔到錢,匯豐方面都解釋唔到~

為咗保險啲,我向匯豐申請咗張有晶片嘅提款卡先過台灣~

搵到部櫃員機,我先用張冇晶片嘅卡試吓先,開頭都好順利,又有提款選項,不過到最後都係唔得~

好嘞,入張有晶片嘅卡,其實呢刻我都好緊張,究竟得唔得呢?同之前一樣,好似好正常咁,直至聽到好似數錢咁嘅聲先放心啲,結果係成功嘅~
005.jpg  
跟住就搭的士去和運租車中港站,的士司機開價 NT$500,我哋同佢講價佢都唔肯減,其實都預咗嘅,唔肯就算啦~

坐咗一陣已經有好熟悉嘅感覺,唔單單因為我上次嚟台中都係坐的士去市區,仲因為,上次同今次嘅司機,都係視紅燈如無物,好似每衝一盞就有一分咁,不停咁儲分......

咁當然啦,佢只會喺啲冇乜車嘅路口衝燈,扣上安全帶係一定要做嘅事,我仲叫屎塔要扶穩,以免有咩事嘅事候嚟唔切反應~

順順利利到達和運~
006.jpg  
搞手續嘅時候,見到張表格,真係有啲嬲嬲地!

訂車時同和運電郵溝通,佢哋俾我印象真係唔多好,問兩樣答一樣,又成日催我俾護照佢登記,我都未問清楚啲嘢,唔會咁快決定訂車~

其中一樣,我同佢講我同我太太都會揸,佢話唔可以,承租人、信用卡持卡人、駕駛者必需要係同一人~

你有你嘅條款,我一係唔租一係接受,原本都冇咩問題,為免我自己講得唔好,我回覆時表示有疑問,做咗個例子~

我話如果我一行四人,租車五天,是否真的必需由同一人駕駛?不能輪流交換?是否事前登記了都不行?

佢回覆時避而不談,答咗我另一樣嘢......

其實仲有其他問題都係答啲唔答啲,唉~

而家見到張表格,表格上直情有第二駕駛人呢一欄可以填,填咗之後,屎塔就成為受保險保障嘅合資格駕駛者!

明明可以,電郵回覆又話唔得,又避而不談,都唔知點解會咁......

相反,電郵溝通方便,格上真係好得多,態度好友善,又耐心解答我嘅問題,抵讚!

搞手續時,我白痴咗一吓,職員問我喺邊度還車,其實網上申請時已經有講明,不過可能佢都係想保險啲問多次,冇問題啦,咁咪答佢高營~

佢一臉疑惑咁問我,高營?我答佢係,又講一次,高營~

我真係完全唔覺有咩問題,仲強調係高鐵站,對方同屎塔終於明白,同時問我係咪左營,我終於都醒覺,冇錯,係左營,我竟然將高雄左營縮埋一齊嚟講而完全唔覺得有問題......

屎塔仲笑我:你估個個都好似我咁明白你諗緊乜嘢咩~

真係激死我!

其間我哋乘機問職員借電話用,打俾民宿,話佢知我哋今晚大約幾點到,咁又慳返一次長途電話費~

好快就搞掂啲手續~

呢部車好新淨,上咗車先知,原來只係行咗 28xx 公里,仲有新車嘅味道~

Nissan Tiida 1.8
007.jpg  
第一站係「彩虹眷村」

左軚真係超唔慣,不停提醒自己右上左落~

個 GPS 真係幾好用,係有時傻傻地,但情況唔係好嚴重~

好容易就去到彩虹眷村,原來呢度有個專屬停車場,仲剩返一個車位,嗱嗱聲泊入去,不過都係果句,左軚超唔慣,真係要好小心好小心慢慢駛入個位度~

呢度真係好有特色~
 009.jpg

010.jpg 011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

020.jpg

021.jpg

022.jpg

023.jpg 024.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg 028.jpg

029.jpg  008.jpg

參觀彩虹眷村時,發生咗件白痴嘢,有位女士拎住部單反想我幫佢同啲朋友影相,我呢,手唔定,又唔識影相,通常呢啲情況,我都會交俾屎塔幫手,不過咁啱屎塔又唔喺我身邊,咁就自己嚟啦~

我自己就用開一啲普通嘅傻瓜機,拎住人哋部相機,都好下意識咁走去睇螢幕,咦,點解個螢幕冇嘢嘅?正想話問吓機主,好彩,我突然醒覺,單反嘛,用觀景器呀白痴!

好彩冇真係走去問,否則真係尷尬死~

下一站「紙箱王(大坑店)」

紙箱王,其實今晚上清境都有,不過聽聞大坑店嘅大啲同多啲嘢睇,反正時間上可以夾啱食晏,就去大坑店參觀加食飯~

由彩虹眷村到紙箱王一段路,充份感覺到台灣中部人嘅駕駛文化~

簡單啲講,非常互動~

互動,係因為要因應情況而作出反應,廢話,全世界揸車都係咁咖啦!

但係喺呢度,千其唔好將優先權睇得太認真,機車固然要重點留意,另一要重點留意嘅係公車!

總之,規矩係死嘅,人係生嘅,喺呢度可以話係將理論實踐~

當然啦,我深信,相對落後地方,呢度真係不算甚麼,但係呢度唔係落後地方呢~

漸漸習慣地道駕駛文化,有時仲融入埋佢哋嘅文化添......

到咗紙箱王,停車場爆滿,現場連等位都冇,有車嚟就要開車走,如此這般,兜咗三四個圈,最後返到嚟見到有人喺車上面,而且已經著咗車,相信都應該就走~

等呀等,等呀等,等咗五分鐘都未走,又見到有人由紙箱王走出嚟攞車,不過,成四五個人上咗車,又係冇開車,好彩嘅係,後面冇車嚟,否則明知等多陣就有位都要郁車俾人過~

最後,本身著咗車果咖車開車,咁我跟住佢行先可以用尾入,佢行行吓又停車,仲要入後波,我梗係唔敢繼續行~

我見佢冇郁車嘅意思,唔理喇,雖然俾佢頂住,個位變得好窄,我覺得都應該入到~

泊完之後,佢就倒車打橫停喺我前面 T 字型咁停,明顯佢係刻意讓個位俾我,而佢又未走得嘅~

我落車後就向佢表示謝意~

紙箱王入口~
030.jpg

031.jpg

032.jpg

033.jpg  
時候都唔早,食咗嘢先再遊覽~

餐廳入面,視線範圍內,絕大部份物件都係用紙造嘅,包括檯檯凳凳都係~
034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg  
我成日都覺得主題餐廳,食物質素一般都係普普通通,未必難食但亦通常唔會話好好食~

入到嚟自然都唔抱有咩期望,一望個 menu,得好少選擇,而且有限選擇入面有好一部份都唔係咁啱食~

我同屎塔都唔太喜歡食正餐時食啲以甜為主嘅菜式,亦一向唔太喜歡以生果嚟做食材嘅菜式,檸檬就例外,就因為咁,喺少選擇入面,起碼再有一半唔會揀~

最後揀咗:

普羅旺斯雞腿排

懷住冇期望嘅心情去食,真係算有驚喜,味道非常不錯!
039.jpg  
酸辣檸檬蜜醬香魚排

呢個都幾好,很滿足嘅一餐!
040.jpg  
飲品就揀咗百花蜜茶同蜂蜜綠茶,飲品呢,都係咁啦,想像到嘅味道~
041.jpg  
食完嘢就走上樓上,參觀蜜蜂故事館~

館內以賣蜂蜜同其他副產品為主,冇咩特別~
042.jpg  
館外有好多蜜蜂飛嚟飛去,佢哋個大本營就喺呢度~
043.jpg  
睇完就落返地下,參觀吓個花園~
044.jpg

045.jpg

046.jpg

047.jpg

048.jpg

049.jpg

050.jpg

051.jpg

052.jpg   053.jpg  054.jpg
就咁睇,可能真係唔算有咩咁特別,不過諗吓個製造過程,我諗都相當花心思~

其他雜影~
055.jpg

056.jpg

057.jpg

058.jpg

059.jpg

060.jpg

061.jpg

062.jpg

063.jpg

064.jpg

065.jpg

066.jpg

068.jpg

067.jpg

069.jpg

070.jpg

071.jpg

072.jpg

073.jpg  
睇夠離開時,比原定時間遲咗一個鐘,都唔緊要嘅,夜少少先上清境~

屎塔唔知道遲咗咁多,仲問我時間方面點樣,我話俾佢知遲咗一個鐘,佢驚訝地問做咩唔話佢知?

其實除非之後有啲非到不可嘅景點,否則我唔想趕頭趕命,咪睇夠先走囉~

下一站係「歐莉葉荷城堡」

呢個就係我同屎塔當日影婚照嘅場地~

婚照公司將每個場地都起咗自己嘅名,所以我哋本身係唔知呢度叫咩名嘅,亦由於拍攝當日係唔可以帶手機同相機,我哋只係靠記憶去記住呢個地方,之後先上網 search 返個確實位置~

由呢度去城堡,行經無數個街口,係咁轉右又轉左,複雜到不得了,就好似俾個 GPS 玩緊咁~

個人已經好鬼迷,真係想快啲脫離呢個狀況,好衰唔衰,絕大部份嘅燈位都係紅燈......

幾經辛苦,終於行到高速公路,一條好有熟悉感覺嘅高速公路,幾年前去日月潭就行過呢條公路~

一上咗呢條公路就爽囉,沿途一大段路都唔駛停,又唔多車,正!

到埗後已經係 1710,本來仲諗住嚟食英式下午茶,而家冇囉~

不過咁,嚟食下午茶可以話有少少自己逼自己去食嘅,NT$250 入場費當中,NT$200 係抵用券,唔用又好似好蝕咁~

最平果款英式下午茶都只係 NT$350,每人俾多 NT$150 就食到~

唉,蝕就蝕啦,鬼叫我哋咁遲先嚟到咩~

售票果個係一位大叔嚟,佢問我哋會唔會入餐廳食晚飯,知道唔入之後,一臉疑惑咁話俾我哋知,1800 會閂門,問我哋係咪仍然入去?

我哋當然話係啦,結果,原來咩都唔食,NT$150 就可以入場,真係唔知咁樣係賺咗定蝕咗~

阿大叔仲話,唔用餐的話,唔可以進入餐廳,只可以在外面走走~

距閂門仲有 45 分鐘,都夠時間行吓影吓相嘅~

入咗去之後,好自然,喺腦海入面會浮現返當時影婚照時嘅畫面~

同當時比較,現時係有啲唔同,不過改動過嘅地方唔算多~

可惜吖,今日天色已經唔好,仲要咁晏先到,現場一片灰灰朦朦~
074.jpg

075.jpg

076.jpg

077.jpg

078.jpg

079.jpg

080.jpg

081.jpg

082.jpg

083.jpg

084.jpg

085.jpg

086.jpg

087.jpg

088.jpg

089.jpg

090.jpg

091.jpg

092.jpg  
差唔多六點喇,有啲唔捨得,喺門口徘徊咗幾分鐘先捨得走上車~

下一站係「清境小瑞士花園」

個天開始暗,上清境要一個多小時,無可避免要摸黑上山,我要小心啲~

沿路上去都冇乜車,一路平平安安冇事發生~

直至上到去一個 180 度嘅手臂彎......

話明係手臂彎,即係超盲彎,你根本就唔會知道彎後面會有啲咩~

天已經黑晒,街燈亦唔算得上係足夠,我慢慢咁行,左邊不停有車落山,突然有部小型貨車喺我嘅行車線向住我駛來!

呢一刻,我可以扭右,可以直撞,究竟我應該點做好呢?

現場好暗,根本睇唔清路況,扭右可能撞山或墮坑,唔扭唯有直撞,其實,邊度有咁多時間諗嘢,本能反應,路窄冇位走,千其唔好扭~

由於係手臂彎,大家車速都唔高,我深信撞到都唔會好嚴重,唯有盡我能力,死命踩實個 brake~

我揸得慢又上緊斜,好容易就踩停部車,踩停部車之後,部貨車就喺我身邊駛過,佢駛過我時,係彎芯兩線三車平排!

非常幸運,最後都冇撞到~

條友真係瘋狂,喺手臂彎嘅彎芯逆線扒頭,根本就係謀殺同自殺!

回過神來,繼續我哋嘅路程,希望一路順風,平平安安......

一路上一路上,去到一個分岔路時行錯路......

GPS 指示要靠左上,我就行咗右邊~

本來行錯路都冇咩好提,GPS 自然會俾條新路我哋,帶我哋去到目的地~

GPS 固然有咁做,不過佢帶咗我哋去一條不歸路......

過咗個分岔路,行咗都有一段路,GPS 指示在前方某處轉左,我哋跟住行,轉咗入一條非常斜嘅路,而且越入越黑,越入越窄!

呢個時候,倒後鏡同兩邊側鏡,同一塊黑色卡紙已經冇分別,後方視野只有漆黑,想安全倒後係冇可能嘅事~

唯有頂硬上,由於路面實在太斜,亦實在太窄,太大或者太細油都唔得,我要好好控制油門,慢慢攀扒上去~

路面越嚟越窄,窄得連揸部車仔轉彎都要偷位,但路面明明就係舖好嘅路,我唔覺得係一啲唔俾車行嘅路,唯有一路行一路判斷,反正而家要倒後絕對比向前難得多~

穿越咗叢林多個窄彎,亦見到有多面鏡,俾駕駛者睇清楚彎後嘅路,呢度除咗車頭燈嘅光,係完全冇其他光源,我祈求唔好有對頭車,遇到對頭車的話,我真係會投晒降~

好彩最後都有驚無險咁出返大街~

出咗大街,先發現自己全身肌肉崩緊,十幾度情況下仍然覺得好熱,我同屎塔緊張得連一張相都冇影過,如果剛才再加上落雨,我真係唔敢諗......

一路上都見到有人彎位扒頭,雖然都係危險,但起碼有時間俾我作出反應都冇問題,收一收好閒~

終於都平安到達目的地,泊好車就走入小瑞士花園~

關於小瑞士花園,有一樣措施,我真係覺得好貼心,就係如果你夜晚入場,憑票可以第二日朝免費入場,咁就可以欣賞到小瑞士花園嘅日與夜,唔需要掙扎夜晚定朝早入嚟先好~

距水舞秀表現仲有一段時間,就周圍行吓~
093.jpg

094.jpg

095.jpg

096.jpg

097.jpg

098.jpg

099.jpg  
見時間差唔多,就搵定位坐低等水舞秀~

由於比原定時間遲咗到民宿,我哋就再打俾民宿,話佢知我哋要遲啲先到~

好嘞,終於等到水舞秀開始~
100.jpg

101.jpg

102.jpg

103.jpg

104.jpg

105.jpg  
其中有一處好礙眼,就係最右邊果度壞咗唔識轉~

左邊箭咀係正常嘅,右邊箭咀係壞咗嘅~
106.jpg  
呢種水舞秀,除非第一次睇啦,否則都唔會有太大驚喜~

原先以為入面會有餐廳,嚟到就梗係知冇啦,夜麻麻都唔知去邊度搵嘢食,最方便就係門口嘅紙箱王......

唔係嘛,又紙箱王?真係咁鍾意咩,鍾意到一日要食兩次......

夜麻麻,為求方便,紙箱王就紙箱王啦!

紙箱王門外攞設~
107.jpg

108.jpg  
室內擺設~
109.jpg

110.jpg

111.jpg

112.jpg  
呢度嘅紙箱王同大坑店不盡相同,貓行宮賣嘅嘢有唔同,而呢度間餐廳就有火鍋~

店員話冇晒飯,俾意大利麵介唔介意~

梗係唔介意啦!本身意大麵係要另外叫嘅,而家可以免費品嘗喎!

今次我哋揀咗:

荔枝蜜香蒜海蝦

今朝因為荔枝而冇揀到我最喜愛嘅蝦,原來都幾好食,蝦本身幾新鮮幾爽口,又夠大隻,如果冇咗啲甜味就更好~
113.jpg  
御蜂酒燉牛腱腿

都幾好食,有牛味,不過就唔係好夠稔~
114.jpg  
呢度嘅食物同大坑店亦有少少出入~

沙律有沙律醬,唔知係咪今朝果度唔記得俾嘞~

甜品就有煉奶,又唔知係咪今朝果度唔記得俾嘞~

食完嘢就出發去民宿,沿途上去都好多雲,冇咩星星,睇嚟我哋間觀星房都發揮唔到佢嘅作用~

行行吓,突然有啲嘢喺擋風玻璃度跌落嚟,原來係個 GPS,整返上去行唔夠十秒又再跌過,睇嚟個吸盤應該老化咗,應該都唔可以再吸得穩喇,唯有靠屎塔用手固定佢啦~

聽晚仲要揸四個鐘車落高雄,都唔知點算,唉,到時先算~

去到民宿,淨返一個車位,有位小姐走過嚟,估計係電話中嘅接頭人,個位有啲難泊,搞完一輪,果位小姐問明我哋係邊個,有點錯愕咁話:原來你們自己開車上來!

其實我聽佢咁講都有啲錯愕,黃慶果園都幾多香港人幫趁,而我亦深信有好一部份遊清境嘅香港人會選擇自駕,點都好啦,聽過就算~

跟住佢就話我知,我哋有專屬車位,再指示我哋點去,沿途有條又黑又窄嘅斜路,經過先前嘅訓練,濕濕碎啦~

泊好車後就去搞 check-in 手續,其間我哋問起接載事宜,因為我哋知道民宿有免費接載服務,諗住聽日喺青青草原北票口泊完車一路向下走,玩到小瑞士花園,再請民宿嚟接我哋去返停車場攞車~

點知對方有反意見,話我哋自己開車的話,最好泊南票口,無論向上定向下走都唔會行好遠~

又話步步高昇同櫻花步道冇咩睇,可以唔去,玩夠就返停車場開車落小瑞士花園~

的確,如果唔去步步高昇同櫻花步道,佢個方案係最好嘅,不過,究竟佢係唔想接我哋,定係真心提出意見呢?

以佢十分誠懇嘅態度,我哋採納咗佢嘅意見,我哋相信佢係真心提出意見嘅~

當佢知道我哋會去青青草原時,仲話經佢買每人可以平 NT$40,我哋即時就買咗兩張~

入到房有四片梨,好清甜~
115.jpg  
原來上到嚟就會見到星,雖不如我想像般多,但都好滿足喇,我睇到唔捨得合上眼,不過,十二點喇,真係要瞓喇~

arrow
arrow

    Stupid Stranger 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()